Home
پخش طلق شفاف

پخش طلق شفاف

یکی از مهمترین مزیت‌های طلق ها، شفافیت مطلوب اوناست. شفافیت طلق‌ها به حدی اس که آن‌ها تبدیل به یکی از بهترین جایگزین‌ها برای شیشه شده‌ان. طلق ها علاوه بر شفافیت عالی ، از نظر وضوح نیز عالی هستن. سمت دیگر این طلق ها کاملا واضح دیده می‌شه. طلق های شیشه ای در دسته‌بندی مختلفی عرضه می‌شن. اینگونه نیست که همه طلق‌های شفاف موجود در بازار جنس مشابهی داشته باشن. در واقع حتی نحوه ساخت مدل‌های مختلف طلق متفاوته. با این حال ، از برخی جهات انواع طلق شفاف تا حدودی نزدیک هستن. پخش طلق شفاف و دیگر انواع طلق توسط صنایع فرکو انجام می‌گیره.

انواع طلق شفاف از این نظر که استحکام مناسبی دارن شبیه هستن. البته بعضی از مدل‌های طلق مانند طلق پلی کربنات مقاوم‌تر هستن. همچنین انواع طلق از نظر انعطاف‌پذیری عالی هستن و جنس اونا شکننده نیست. طلق ها نسبت به شیشه ایمن‌تر هستن. طلق های شفاف از نظر ظاهری تفاوت قابل ملاحظه‌ای با شیشه ندارن. به‌خصوص پلکسی گلاس ظاهر کاملا شیشه ای داره. طلق‌های شفاف کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف از جمله ساختمان‌سازی دارن. این طلق ها برای ساخت پنجره ، دیوار ، سقف و … به کار گرفته می‌شن.

از نظر ظاهر نیز طلق های شفاف به دو دسته تقسیم می‌شن. این دو نوع عبارتند از : 1- طلق شفاف بی‌رنگ 2- طلق شفاف رنگی. طلق‌های شفاف بی‌رنگ از نظر توانایی نورگیری بهتر هستن. جدا از این ، میزان نورگیری در میان مدل‌های مختلف طلق‌های شفاف نیز متفاوته. طلق های شفاف رنگی نیز ظاهر زیبایی دارن و برای دکوراسیون مناسب هستن. طلق‌های رنگی به‌خصوص برای ساخت نما مناسب هستن. طلق های شفاف با نام طلق شیشه ای نیز شناخته می‌شن.

بیشتر بخونین: طلق هوشمند

پخش طلق شفاف
پخش طلق شفاف

طلق پلی کربنات چیست

پخش طلق شفاف – طلق پلی کربنات مقاوم‌ترین و با دوام‌ترین نوع طلق است. برای ساخت طلق پلی کربنات از فسژن و بیس فنل A بهره می‌گیرن. طلق پلی کربنات در مقایسه با شیشه معمولی 250 برابر قوی‌تره! طلق های پلی کربنات در برابر ضربه‌های سهمگین نیز به خوبی مقاومت نشان میدن. در صورتی که قسمت مورد نظر شما در معرض آسیب‌های فیزیکی است طلق پلی کربنات بهترین گزینه محسوب می‌شه. زیرا پلی کربنات به راحتی آسیب نمی‌بینه. و مقاومت بالایی داره. بهترین نوع طلق در هنگام پخش طلق شفاف در فرکو انتخاب می‌شه.

طلق های پلی کربنات در برابر کشش نیز به خوبی مقاومت می‌کنن. طلق پلی کربنات با تقریبا 90 درصد عبور نور ، از این نظر نیز تقریبا با شیشه برابر هستن. با استفاده از این پلی کربنات می‌تونیم روشنایی قسمت مورد نظر خود رو تا حدود قابل قبولی بهبود ببخشیم. میزان انتقال نور طلق پلی کربنات هم سطح با شیشه است. این طلق ها در برابر مواد شیمیایی نیز مقاوم هستن و به طور کلی مستحکم‌ترین نوع طلق هستن.

پخش طلق شفاف
طلق شیشه ای با شفافیت قابل توجه

طلق های پلی کربنات حتی در دمای 130 درجه سانتی‌گراد نیز قابل استفاده اس. بزگترین عیبب طلق پلی کربنات ضعف اونا در برابر اشعه یو وی و خش پذیری است. با این حال در سال های اخیر طلق های پلی کربنات ضد یو وی و ضد خش نیز تولید شده‌ان. طلق های پلی کربنات برای ساخت سقف و دیوار بهترین گزینه هستن.

بیشتر بخونین : طلق مات

معرفی طلق اکریلیک

پلکسی گلاس نوعی از طلق است که به دلیل ویژگی‌های ظاهری عالی ، مورد توجهه. اولین و مهمترین ویژگی طلق پلکسی گلاس شفافیت بسیار بالای اونه. پیشتر اشاره کردیم که شفافیت پلی کربنات هم سطح با شیشه اس. جالبه بدونین شفافیت طلق پلکسی گلاس حتی در مقایسه با شیشه نیز بیشتره. میزان نوری که می‌تونه از این طلق ها عبور کند 94% است! پلکسی گلاس با نام طلق اکریلیکی نیز شناخته می‌شه.

این طلق ها وضوح بالایی دارن و تصاویر سمت دیگر طلق رو به صورت واقعی نشون می‌دن و اغراق ندارن. البته با وجود اینکه خصوصیت بارز این طلق ها شفافیت اوناست اما از نظر فیزیکی و استحکام نیز این طلق ها خوب هستن. به خصوص وقتی این طلق ها رو با شیشه مقایسه کنیم طلق اکریلیک امتیاز بیشتری کسب می‌کنه.

بیشتر بخونین : طلق شیشه ای بالکن

یکی دیگر از خصوصیات جذاب طلق پلکسی گلاس مقاومت خوب این طلق ها در برابر اشعه یو وی است. این طلق ها در برابر اشعه یو وی زرد نمی‌شن و حالت خود رو حفظ می‌کنن. دقت داشته باشین که بر خلاف طلق پلی کربنات ، طلق های پلکسی گلاس در دمای بالای 450 درجه سانتی‌گراد مشتعل می‌شن.

از کاربردهای طلق پلکسی گلاس می‌توان به ساخت انواع پنجره ، سقف ، نماهای طلقی ، ساخت آکواریوم و … اشاره کرد. با توجه به ظاهر شیشه ای ، پلکسی گلاس بهترین گزینه برای ساخت پنجره اس.

پخش طلق شفاف

طلق شیشه ای کریستال

طلق های کریستال شفاف از انواع طلق ها هستن که از منومر استایرن ساخته می‌شن. طلق های کریستالی نسبت به دو نوع طلق یاد شده ضعیف‌تر هستن. با این حال این طلق ها همچنان در مقایسه با شیشه معمولی قوی‌تر هستن. پلی استایرن از نظر شفافیت در مقایسه با طلق اکریلیکی ضعیف‌تره ولی هم سطح با طلق پلی کربنات و شیشه اس. البته میزان این اختلاف قابل توجه نیست و عملا قابل تشخیص نیست. پخش طلق شفاف از تمام انواع انجام می‌گیره. و بسته به سلیقه و کاربردی که طلق خواهد داشت می‌توان از نوع خاصی استفاده کرد.

بیشتر بخونین: طلق شیشه ای رنگی

از نظر قیمتی طلق پلی استایرن ارزونترین نوع طلق است. به دلیل عدم مقاومت در برابر اشعه یو وی ، این طلق ها در قسمت‌های تحت تابش استفاده نمی‌شن. بیشتر موارد استفاده این طلق ها در فضای داخلی صورت می‌گیره. از جمله این موارد می‌توان به ساخت سقف‌های کاذب ، آسمان مجازی و یا حتی طبقه‌بندی لوازم خانگی اشاره کرد. البته قابل توجه است که نوع ضد یو وی و ضدخش این طلق ها نیز تولید می‌شن.

طلق های کریستالی قوی‌ترین عایق حرارتی رو در میان انواع طلق دارا هستن. بدین ترتیب این طلق ها به میزان قابل توجهی از هدر رفت منابع انرژی جلوگیری می‌کنن. عایق طلق کریستالی 75 درصد قوی‌تر از شیشه اس.

قیمت انواع طلق شفاف

در پخش طلق شفاف وانواع آن از نظر قیمتی قیمت طلق پلی کربنات نسبت به دو نوع دیگر گرونتره. طلق های پلکسی گلاس نیز نسبت به پلی استایرن گرونتر هستن. قیمت هر کدام از این مدل‌ها تابع عواملی مانند کیفیت و ضخامت است. عواملی مثل ضد یو وی بودن و یا تعداد لایه‌های بیشتر نیز از جمله عواملی هستن که بر قیمت طلق اثرگذارن.

بیشتر بخونین : طلق شفاف پی وی سی

مورد دیگر اینکه طلق های وارداتی گرانتر از نمونه های داخلی هستن. با این وجود طلق‌های تولید داخل نیز از نظر سطح کیفی عالی هستن. حتی برخی از برندهای ایرانی تونسته‌ان طلق هایی با کیفیت برابر با نمونه خارجی تولید کنن. برای کسب اطلاع از قیمت طلق از اطلاعات تماس که در قسمت پایین صفحه درج شده است استفاده کنین.

مقایسه مدل های طلق شفاف

همانطور که ملاحظه کردین هر کدام از طلق ها دارای ویژگی‌های بارز منحصربه‌فرد هستن. اگر ساختمان مورد نظر شما تحت خطر عوامل محیطی و یا محیطی باشه، پلی کربنات بهترین انتخابه. در صورتی که محیط مد نظر شما در دسترس است یا تحت تابش مستقیم است طلق اکریلیک بهترینه. اگر شما خواهان متریالی درخشان باشین نیز اکریلیک گزینه مناسب‌تری اس.

بیشتر بخونین: طلق شیشه ای پنجره

از نظر قیمتی طلق های شفاف کریستال بهترین نوع هستن. زیرا با وجود اینکه قیمت پایین‌تری دارن اما همچنان کیفیت مطلوبی دارن. مورد دیگری که باید به آن توجه باشین تفاوت و تنوع در هر کدام از مدل‌هاست. برای نمونه همه انواع طلق پلی کربنات یا پلکسی گلاس خصوصیاتی یکسانی ندارن. چانچه نوع نشکن طلق پلی کربنات به مراتب باکیفیت‌تر و گرون‌تره.

سفارش طلق شفاف

مجموعه فرکو از جمله گروه‌های تولیدی داخلی اس که در زمینه تولید انواع طلق و پلکسی فعالیت می‌کنه. تمام تلاش مجموعه فرکو معطوف به تولید و پخش طلق شفاف باکیفیت به منظور جلب رضایت مشتریان عزیز است. مجموعه فرکو برای تولید انواع طلق از متدهای به‌روز و بر اساس استانداردهای جهانی استفاده می‌کنه. مزیت دیگر محصولات فرکو ، عرضه بدون واسطه اوناست. با توجه به حذف واسطه ، محصولات فرکو قیمت منطقی‌تری دارن.

پخش طلق شفاف
پخش طلق شفاف

شما می‌تونین برای ثبت سفارش به صورت غیرحضوری و حضوری اقدام کنین. تمام سفارش‌ها به صورت عمده قابل عرضه هستن.برای سفارش به صورت غیر حضوری با شماره‌های تماس که در قسمت پایین صفحه درج شده اس تماس حاصل کنین و ضمن دریافت مشاوره برای ثبت سفارش اقدام کنین. برای سفارش حضوری نیز به محل کارگاه فرکو که آدرس آن در قسمت پایین صفحه موجوده مراجعه کنین. زمان مراجعه : از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20. کلیه سفارش‌ها ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هستن.

بیشتر بخونین : طلق شیشه ای نشکن

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌توانید برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنین .
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773
  • پیج اینستاگرام فرکو را از طریق این لینک دنبال کنید و جدیدترین طرح هارا تماشا کنین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو