Home
آینه اتاق خواب پسرانه

آینه اتاق خواب پسرانه

آینه اتاق خواب پسرانه امروزه در طرح‌ها و شخصیت‌های محبوب کارتونی که بچه‌ها عاشق‌شونن تولید میشه.گوشه‌ی آینه طرح یا اسم بچه حک میشه که هنگام روشن شدن آینه نور در اون قسمت باعث برجسته‌تر دیده شدن تصویر مورد نظر کودک میشه. که حالت سرگرم‌کننده و جذابی رو برای کودک جلوی آینه فراهم میکنه.

بچه ها دوست دارن بدونن صبح ها چگونه به نظر می‌رسن. به خصوص زمانی که برای مدرسه آماده می‌شن. بنابراین ، شاید وقت آن رسیده که برای اتاق کودک خود یک آینه نصب کنی. این یک راه سرگرم‌کننده و مفید ، برای دادن حس غرور و تفکر شخصی به فرزندان شماست. داشتن یک آینه در اتاق خواب یک راه عالی برای ایجاد فضای بیشتر در اتاق ، اضافه کردن یک دکور زیبا و کمک به آماده شدن در صبح بسیار عالیه. این هم کاربردی و هم جذابه. و راهی ساده برای زیباتر کردن فضای شماست.

آینه گرد

نکته کلیدی: شما باید آینه ای را پیدا کنید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد ، متناسب با فضای شما باشد. و همچنین با هر چیز دیگری در اتاق هماهنگ باشد.

انواع آینه اتاق خواب پسرانه:

خوشبختانه ، یک راه مطمئن برای یافتن آینه ایده آل وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید. این است که نکات زیر را دنبال کنید!

8 ایده آینه اتاق خواب پسرانه

1.یک سبک را انتخاب کنید

قبل از شروع به مقایسه انواع آینه ها در اندازه های مختلف و قاب های منحصر به فرد، با نگاهی به اطراف اتاق خواب خود شروع کنید.

سبک اتاق شما به تعیین جهت آینه اتاق خواب شما کمک می کند. این به شما کمک می کند. تا قبل از اینکه پا به یک فروشگاه دکوری بگذارید. یا شروع به جستجوی آنلاین از مجموعه فرکو کنید. گزینه های خود را محدود کنید. زیرا هر آینه ای یک یا چند سبک دارد .

آیا اتاق خواب شما حس شیک و مدرنی به آن دارد ؟ آیا قطعات زیادی را با دقت قرار داده اید. تا با یکدیگر هماهنگ باشند یا اینکه سبک خاصی دارید؟

آینه گرد پایه دار

این را قبل از انجام هر کاری هنگام خرید آینه در نظر بگیرید. آخرین چیزی که می خواهید این است .که عاشق یک انتخاب به ظاهر عالی شوید. فقط تا متوجه شوید که با هیچ چیز در اتاق شما مطابقت نخواهد داشت!

بیشتر بخوانید:آینه قدی با آینه ایستاده چه تفاوتی دارد

2.اندازه را در نظر بگیرید

نکته بعدی که هنگام خرید آینه اتاق خواب باید به آن فکر کنید اندازه آینه ای است که نیاز دارید. این یک دلیل است که یک آینه تمام قد بخرید که ظاهر بزرگی داشته باشد و می توانید یک آینه کوچکتر و ساده‌تر را روی یکی از دیوارهای اتاق خواب خود قرار دهید.

بهترین راه برای تصمیم گیری در مورد اندازه مناسب این است. که در مورد سبک و عملکرد آن فکر کنید.

سبک آینه باید به خوبی با بقیه اتاق شما مطابقت داشته باشد. آینه باید یک افزودنی عالی با سبک اتاق خواب باشد. نه قطعه ای که مطابقت نداشته باشد . آیا فقط به زیبایی شناسی آینه علاقه دارید. یا انتظار دارید هر روز لباستان را در آینه قدی بررسی کنید؟

3.بازی با اشکال

هنگامی که ایده ای در مورد سبک و اندازه آینه مورد نیاز خود دارید، از خلاقیتان استفاده کنید. تصور کنید که داشتن یک آینه بیضی در مقابل یک آینه مستطیل شکل، و همچنین یک آینه دایره ای یا آینه ای با جزئیات منحصر به فرد چگونه خواهد بود.

آینه گرد

شکلی که انتخاب می‌کنید می‌تواند با سایر خطوط که ممکن است قبلاً در اتاق خود داشته باشید، کاملاً مطابقت داشته باشد، یا می‌تواند تضاد خوبی با آن خطوط باشد در حالی که با سبک شما مطابقت دارد.

4.یک نقطه روی دیوار انتخاب کنید

در مورد تعارف و تضاد سایر قطعات تزئینی اتاق خواب خود، آیا به این فکر کرده اید. که آینه جدید خود را کجا قرار دهید؟ اگر نه، قبل از تصمیم گیری در مورد آینه، لحظه ای به اطراف اتاق نگاه کنید. و این کار را از چند زاویه مختلف انجام دهید.

آینه سفارشی

تصور کنید آینه شما بر روی دیوار دقیقاً در کنار کمد شما چه شکلی خواهد بود. یا شاید دیوار مقابل آن. ببینید آیا می توانید آن را روی دیوار روبروی در اتاق خواب تصویر کنید. یا سعی کنید یک آینه بزرگ پسرانه را در یکی از گوشه های اتاق فرزند خود تصور کنید.

بیشتر بخوانید: جدید ترین آینه های گریم

5.به نورپردازی فکر کنید

درست زمانی که فکر می کنید فضای مناسبی را برای آینه جدید خود پیدا کرده اید. به این فکر کنید که چگونه نور اتاق شما در طول روز تغییر می کند. شما می خواهید از تابش بیش از حد مستقیم نور خورشید به آینه جدید خود جلوگیری کنید.

آینه گرد آویزان

در غیر این صورت، به جای لذت بردن از زیبایی‌ که یک آینه جدید می‌تواند به اتاق شما بیاورد. باید با بازتاب‌های قوی نور روشن کنار بیایید. به طور مشابه، شما نمی خواهید آینه خود را در جایی قرار دهید. که هر بار که در مقابل آن می ایستید، مانع تابش نور به اتاق خود باشید.

6.قاب رنگی کامل را پیدا کنید

نکته دیگر برای یافتن آینه اتاق خواب مناسب این است. که مطمئن شوید چارچوب آن با اتاق شما همخوانی دارد. به طور خاص، نحوه عملکرد رنگ قاب در فضای شما و تأثیری که می خواهید داشته باشد را در نظر بگیرید.

آینه اتاق خواب پسرانه

برای قابی که ظریف است. و باید با آن ترکیب شود. رنگ های خنثی بهترین گزینه هستند. اما قاب هایی که با سایر مبلمان اتاق همخوانی دارند نیز خوب هستند. با این حال، برای داشتن رنگ‌های زیبا یا لذت‌بخش، یک قاب آینه با رنگ خاص بهترین راه است.

7.صرف نظر از قاب

در حالی که قاب آینه اتاق خواب می تواندبه سبک کل اتاق کمک کند. گاهی اوقات بهتر است. از قاب استفاده نکنید. نداشتن قاب روی آینه کمک می کند تا کمی با اتاق هماهنگ شود. که اگر در فضای تنگ کار می کنید. یا از قبل چیزهای زیادی روی دیوار دارید، عالی است.

آینه اتاق خواب پسرانه

همچنین خوب است که نگران مناسب بودن یا نبودن قاب نباشید. اگرچه زمانی که زمان آویزان کردن آینه در اتاقتان فرا می رسد. باید موارد اضافی را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید : منظور از آینه دکوراتیو چیست؟

8.بیش از یک آینه در اتاق خواب خود قرار دهید

آخرین نکته ای که هنگام خرید یک آینه اتاق خواب جدید باید در نظر بگیرید این است که به خرید بیش از یک آینه فکر کنید. این ترفندی است که بسیاری از دکوراتورهای بزرگ خانه انجام می دهند. آنها فضایی را که می خواهند یک آینه بگذارند انتخاب می کنند. و به جای یک آینه بزرگ از تعداد انگشت شماری آینه کوچک برای پر کردن آن استفاده می کنند.

آینه اتاق خواب پسرانه

نتیجه یک منطقه تزئینی است که توجه را به خود جلب می کند. و باعث می شود کل اتاق بسیار جالب تر به نظر برسد. این را می توان تنها با دو آینه به جای یک آینه انجام داد. اما اگر دوست دارید قطعاً می توانید با چندین آینه بسیار سرگرم شوید!

حالا جستجوی خود را برای آینه اتاق خواب عالی شروع کنید

چه اتاق خواب شما بزرگ باشد یا کوچک، تمیز یا نامرتب، مدرن یا با تم قدیمی، آینه ای وجود دارد. که قرار است در آن قرار گیرد. نکات بالا را رعایت کنید. تا به شما در یافتن آینه عالی کمک کند. و از آوردن چند گزینه قبل از انتخاب نهایی خود نترسید.

آینه گرد سفارشی

آینه های سفارشی

آینه سفارشی اتاق خواب پسرانه می تواند نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشد. تیم طراحی آینه فرکو می تواند شما را برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کند. برای سفارش محصولات فرکو میتوانید به روش های حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده است.

آینه با قاب موزاییکی

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می توانید با یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس دفتر:   تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس: 02188068352 و 989101767773+

برای مشاهده پیج اپارات کلیک کنید

آیا آینه کلاسیک همان آینه آنتیک است؟

آینه های کلاسیک علاوه بر اینکه یک وسیله زینتی محسوب میشوند محیط را دلبازتر میکنند… برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو