Home
آینه ایستاده اتاق خواب

آینه ایستاده اتاق خواب

هر اتاق خواب باید آینه ایستاده داشته باشه! آینه مثل تخت خواب جزیی از وسایل مهمه اتاقه. تصور کنین که اتاق خواب آینه قدی نداشته باشه! حتی برای اینکه لباس‌های مختلف رو امتحان کنیم کلی دردسر و سختی باید بکشیم. یا نمی‌تونیم درست و حسابی تیپ و استایلمون رو چک کنیم. خصوصا اگه یه مهمونی یا عروسی دعوت باشیم! البته که آینه ایستاده خوراک عکس سلفی هم هست برای پیجمون! تازه از این بگذریم بحث دکوراسیون هست. آینه و خصوصا مدل‌های ایستاده باعث می‌شن اتاق خواب شما بزرگ‌تر دیده بشه. این بزرگ‌تر دیده شدن برای اتاق خواب خیلی خیلی مهمه. به جز این آینه ایستاده به پرنور شدن اتاق خواب هم کمک می‌کنه.

اما نه هر مدل آینه! خوشبختانه تو سال‌های گذشته کلی مدل جدید از آینه ایستاده تولید شده که هم از نظر کاربرد بهتر هستن و هم ظاهر خیلی جذاب‌تری دارن! جالبه بدونین که حتی از آپشن‌های مدرن مختلف هم تو آینه ایستاده استفاده می‌شه. از سنسور تاچ گرفته تا حسگر تشخیص حرکت و اسپیکر بلوتوثی و … اما دقت داشته باشین که تنوع مدل‌ها خیلی بیشتر شده و همه مدل‌ها هم مثل هم باکیفیت نیستن! مدل‌هایی داریم که خریدشون تنها مقداری از پول رو هدر می‌ده و برعکس مدل‌هایی که ارزش خرید خیلی بالایی دارن. کدوم مدل آینه رو برای اتاق خواب بخریم و کدوم رو نخریم؟ در ادامه همراه ما باشین.

آینه ایستاده اتاق خواب

بیشتر بخوانید : بررسی تفاوت آینه های آرایشی با آینه های معمولی

آینه ایستاده اتاق خواب آنتیک نقره ای

آینه برای کجای اتاق خواب بهتره؟

واقعیت اینجاست که همه جاهای اتاق خواب هم برای آینه گذاشتن مناسب نیست! مثلا بهتره که آینه روبروی تخت خواب نباشه. یا چه بهتر که آینه جایی نباشه که وقتی درب اتاق خواب باز شد ، کل اتاق از بیرون معلوم باشه. اگه دوست دارین اتاق شما نورانی‌تر بشه بهتره جهت آینه رو طوری تنظیم کنین که نور چراغ یا حتی پنجره رو بتابونه تو اتاق.

نکاتی که هنگام خرید آینه های ایستاده باید بدانید

آینه ایستاده مدل‌های زیادی داره و اینطور نیست که همه آینه‌های قدی و ایستاده یکی باشن! مثلا نوع و جنس قاب ، شکل هندسی آینه ، شفافیت ، ابعاد و … می‌تونه خیلی فرق کنه. نکته جالب اینکه تو سال‌های گذشته مدل‌های آپشنال آینه هم به تولید رسیده که می‌تونن آپشن‌های جذابی داشته باشن. از سنسور تاچ و حسگر تشخیص حرکت گرفته تا اسپیکر بلوتوثی و دماسنج …

آینه ایستاده اتاق خواب

آینه ایستاده اتاق خواب چه قابی داشته باشه؟

یکی از موارد مهم که باید قبل از خرید آینه برای اتاق خواب بهش دقت داشته باشین نوع قاب هست. البته که آینه‌های ایستاده بدون قاب هم با ظاهر مینیمالی که دارن می‌تونن گزینه مناسبی باشن. اما آینه‌های قاب دار برای ست کردن دکوراسیون گزینه بهتری هستن. البته به این هم بستگی داره که قاب چی باشه! وقتی می‌خوایم آینه بخریم با کلی مدل قاب روبرو هستیم که خیلی‌هاشون کیفیت ندارن. اما نگران نباشین ما بهترین موارد رو معرفی می‌کنیم.

استیل: اگه دوست دارین اتاق خواب شما یه آینه ایستاده لاکچری داشته باشه ، مدلی رو سفارش بدین که قاب استیل داره! البته باید دقت داشته باشین که قیمت مدل استیل گرون‌تره ولی خب کیفیتش هم بالا هست و طبیعیه.

فلز آبکاری شده: اگه دوست دارین در حد آینه استیل خرج نکنین اما در عین حال یه آینه باکیفیت با ظاهری مشابه استیل داشته باشین مدلی رو بخرین که قاب فلز آبکاری شده داره! با وجود شباهت ظاهری و استحکام مناسب ، این مدل خیلی از استیل ارزون‌تره.

های‌گلاس: قاب های‌گلاس یه قاب اقتصادی برای آینه هست. پس خصوصا اگه سرویس خواب شما های‌گلاسی هست این مدل می‌تونه قشگ ست بشه تازه با قیمت خیلی مناسب‌تر.

چوبی: مشخصه که قاب چوبی باکیفیته! خصوصا اگه تو اتاق وسایل چوبی زیادی دارین می‌تونه به خوبی ست بشه.

آینه نور دار برای اتاق خواب

اگه برای اتاق خواب دنبال آینه مدرن‌ترین هستین ، آینه نور دار احتمالا بهترین گزینه هست! یعنی یه آینه که هر کسی دید توجهش جلب بشه! همونطور که از اسمش واضحه تو این مدل آینه از نورپردازی استفاده می‌شه. یعنی معمولا کناره‌های آینه نورپردازی می‌شه. البته شکل چراغ می‌تونه حتی به صورت لوگو یا عکس باشه! با نصب چراغ اولا که ظاهر آینه خیلی جذاب‌تر می‌شه و دوما از نظر کاربردی هم تازه آینه بهتر می‌شه. اینطوری هم ظاهر اتاق خواب شما خیلی بهتر می‌شه و هم اینکه خودتون رو خیلی باکیفیت بهتر تو آینه می‌بینین!

برای چراغ آینه‌های نور دار از لامپ led استفاده می‌شه. رنگش نسبت به سفارش شما تعبیه می‌شه. می‌تونین حتی چند تا رنگ سفارش بدین و هر وقت دوست داشتین رنگ نورپردازی رو عوض کنین. شکل نورپردازی می‌تونه به دو صورت باشه. یا از چراغ مخفی نواری استفاده می‌شخ که بهش می‌گن بک لایت و یا از چراغ حبابی استفاده می‌شه که بهش می‌گن هالیوودی.

اندازه آینه اتاق خواب
خیلی مهمه که اندازه اتاق خواب درست انتخاب باشه. آینه‌های قدی معمولا ارتفاع 180 سانتی دارن و عرض 60 تا 80 سانتی. اما طبیعتا نسبت به سفارش شما ، اندازه آینه می‌تونه هر چیزی باشه. بهتره که تناسبش با دیوار رعایت بشه.

شکل مناسب را بشناسید

همونطور که می‌دونین آینه‌ها از نظر شکل هم تنوع دارن و اینطور نیست که همیشه مجبور باشین از یه طرح خاص استفاده کنین. چه بسا یه مدل مثل آینه گنبدی یا دو طرفه بتونه خاص‌تر باشه. حتی این روزها مدل‌هایی که اشکال خاص دارن هم محبوب هستن.

آینه ایستاده اتاق خواب

بیشتر بخوانید:آینه قدی آرایشگاه

انتخاب طرح و رنگ آینه
بسیاری از آینه های ایستاده با قاب های تزئینی و در رنگ های مختلف عرضه می شوند. اکثر آینه های ایستاده پایه مخصوص خود را دارند ، بنابراین هنگام خرید آن را در نظر بگیرید. اگر فضای وسیعی در دسترس است ، یک آینه ایستاده بزرگ میتواند انتخاب ایده آلی باشد. در غیر این صورت ، آینه های جمع و جور و کوچکتر مانند آینه قدی و آینه گرد دیواری مناسب تر است.

آینه قوسی
آینه قدی با قاب چوبی

انواع آینه قابل استفاده برای اتاق خواب

آینه های ایستاده بزرگ

برای افزایش حس فضا ، یک آینه ایستاده تمام قد همه کاره ترین راه حل برای رفع این نیاز است. آن را در گوشه ای از اتاق خواب قرار دهید ، اما در صورت امکان رو به روی تخت خواب نباشد. آینه این توانایی را دارد که انرژی اتاق را بیشتر کند و بنابراین ممکن است خواب شما را مختل کند. و مطمئن شوید که اقلامی را که می‌خواهید به نمایش بگذارید، منعکس می‌شود، خواه یک تابلو نقاشی باشد یا یک تکه مبلمان.

اگر قصد شما بازی با نور در اتاق خواب تاریک است ، یک آینه ایستاده بزرگ در مقابل یا در کنار پنجره قرار دهید. می تواند نور روز را مهار کند و آن را در اتاق شما بتاباند. بدیهی است که هرچه آینه بزرگتر باشد، اثر چشمگیرتر است. و یک آینه بلند که به دیوار تکیه داده و سقف را منعکس می کند، ابعاد بیشتری به اتاق می بخشد.

نکته: یک آینه تمام قد چراغ‌دار ، همیشه برای لباس پوشیدن، بهترین گزینه است.

آینه قدی

بیشتر بخوانید: برسی جدیدترین مدل های آینه قدی

آینه ایستاده طلایی اتاق خواب

یک آینه ایستاده در اتاق خواب یک انتخاب عالی برای بررسی ظاهر و امتحان کردن لباس است. اما می تواند جذابیت اتاق را نیز افزایش دهد. کایل می‌گوید: «با طراحی یک آینه ایستاده طلایی در گوشه اتاق خواب، پشت یک صندلی ، حسی رمانتیک به آن اضافه کنید.

آینه قدی با قاب چوبی

آینه دیواری اتاق خواب

وقتی صحبت از آینه های دیواری می شود ، هیچ قانون شکست ناپذیری وجود ندارد: شما طیف وسیعی از قرارگیری های ممکن را به عنوان عنصر تزئینی و به عنوان نقطه نورپردازی غیر متعارف دارید. قاب‌ها ، شکل‌ها و اندازه‌های آینه‌ها به شما امکان می‌دهند از سبک‌های معاصر گرفته تا مینیمالیستی و سنتی استفاده کنید: یک آینه با قاب نقره‌ای مدرن یا یک آینه طلایی بزرگ ، یا ترکیبی از آینه‌ها با و بدون نور و هنر ، دیواری روشن است.

و به یاد داشته باشید که قرار دادن آینه مستقیماً روبروی درب اتاق خواب ، راهروی بیرونی را منعکس می کند و باعث می شود اتاق طولانی تر به نظر برسد.

آینه قدی طلایی

خرید و سفارش آینه ایستاده اتاق خواب

اگر قصد سفارش آینه ایستاده اتاق خواب به روز با بهترین کیفیت و قیمت دارید ، مجموعه فرکو با مجرب ترین کارکنان آماده خدمت به شما است . مجموعه فرکو محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند. نگران شکستن خرید های خود نباشید. خرید های شما به بهترین شکل بسته بندی می شود بدون کوچک ترین شکستگی به دست شما می رسد.

آینه قدی با قاب ظریف

آینه های سفارشی برای اتاق خواب شما

یک آینه سفارشی می تواند نقطه شروع خوبی برای یک طرحی اتاق خواب به سبک مدرن باشد. تیم طراحی ما می تواند شما را برای یک پروژه سفارشی شامل ترکیب آینه های روشن و پانل های دیواری با نور پس زمینه و یافتن ترکیبی عالی از نور مستقیم و غیرمستقیم ، برای ایجاد یک محیط راحت و جذاب کمک کند.

آینه دیواری

راه های ارتباطی

  • می‌تونید با یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و09101767773
  • برای مشاهده پیج اینستگرامی کلیک کنید.
آیا می توان از آینه هالیوودی برای اتاق خواب استفاده کرد؟

 آینه هالیوودی یکی از پرطرفدار ترین و مدرن ترین آینه های موجود می باشد… جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آینه هالیوودی و کاربرد های آن کلیک کنید.

2 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      بله. در هر ابعاد و شکل که مایل باشید میتونید سفارش بدید.
      برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های 02188068352 یا 09101767773 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو