Home
آینه سالن آرایشی

آینه قدی آرایشگاه

آینه قدی در میان انواع آینه ها به دلیل دید کاملی که برای افراد ایجاد می کند، جایگاه ویژه ای دارد. در واقع این آینه برای بسیاری از فضاها الزامی می باشد. از جمله خانه، آرایشگاه، مزون. اما اهمیت آینه در آرایشگاه غیر قابل انکار می باشد و خرید آینه آرایشگاهی برای آرایشگاه اهمیت بسیار بیشتری دارد. به طوری که بدون آینه این فضا کاربرد و عملکرد اصلی خود را از دست خواهد داد. در میان انواع مختلف آینه، آینه قدی آرایشگاه از مهم ترین آینه های موجود برای این فضا می باشد. در واقع وجود آینه قدی در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها بسیار ضروری است.

آینه آرایشگاه

در صورت تمایل در کنار آینه قدی آرایشگاه، از دیگر انواع آینه نیز می توان استفاده کرد. بسته به قسمتی که آینه در آن قرار می گیرد، می توان آینه ای متناسب و کاربردی انتخاب کرد.اما در نهایت هماهنگی بین نوع آینه ها می تواند به زیبایی این فضا کمک شایانی نماید.

آینه سالن آرایشی

با توجه به اهمیت وجود آینه ها در دنیای امروز، پیشرفت های قابل ملاحظه ای در این صنعت انجام شده است. این پیشرفت علاوه بر کیفیت و شفافیت موجب تنوع گسترده در انواع آینه از جمله آینه قدی آرایشگاه شده است.

انواع آینه قدی آرایشگاه

همانطور که ذکر شد آینه ها انواع بسیار مختلفی دارند. در زیر به انواع آینه قدی آرایشگاه و ویژگی های آن اشاره می گردد تا بتواند در انتخاب آینه مورد نظر کمک کننده باشد.

آینه بک لایت

از آینه های مدرن و بسیار زیبا که به عنوان آینه قدی آرایشگاه نیز مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به آینه بک لایت اشاره نمود. در این نوع از آینه چراغ های LED در قسمت پشت آینه قرار می گیرد و نورپردازی مخفی و جذابی را ایجاد می نماید. نور ایجاد شده بسیار طبیعی است و شباهت زیادی به نور طبیعی دارد. نورپردازی آینه بک لایت می تواند به شکل های مختلفی نیز انجام بگیرد.

آینه آرایشگاه

در هر صورت نوری که توسط آینه قدی بک لایت آرایشگاه ایجاد می گردد، برای انجام امور آرایشی بسیار ایده آل می باشد. چرا که این نور ایجاد شده یک دید و تسلط خوبی را فراهم می کند. در واقع آینه هایی که از خود نور ساطع می کنند، بهترین گزینه برای آینه قدی آرایشگاه به خصوص در قسمت میکاپ و مو می باشند. این آینه ها تصویر واضح تر و روشن تری را ایجاد می نمایند.

آینه چراغ دار

در این آینه نیز از چراغ های LED استفاده می گردد. پس این آینه نیز در دسته آینه هاییست که نورپردازی توسط آن صورت می گیرد. اما در این آینه لامپ های LED در روی آینه و یا قاب آینه قرار می گیرند. زیبایی این آینه ها نیز در نوع خود بینظیر است. این نوع از آینه قدی آرایشگاه به واسطه این که لامپ ها روی آن قرار می گیرند، روشنایی بیشتری را می توانند ایجاد نمایند. و برای میکاپ و آرایش انتخاب بسیار ایده آل و مناسبی است. آینه قدی چراغ دار به نام های آینه هالیوودی، آینه گریم نیز عنوان می شوند.

آینه دیواری آرایشگاه

آینه در زیبایی دکوراسیون آرایشگاه ها بسیار حایز اهمیت می باشد. پس توجه به زیبایی و کیفیت و ظاهر آن نیز اهمیت ویژه ای را داراست. که این آینه هایی که نور ایجاد می نمایند می توانند تاثیر زیادی در زیبایی و تغییر فضا داشته باشند.

آینه ساده

آینه ساده نیز از گذشته های دور همچنان مورد استفاده قرار می گرفته است. اما نسبت به گذشته شفافیت و ظاهر آن به طور چشمگیری بهبود پیدا کرده است. این نوع از آینه قدی آرایشگاه از رایج ترین نوع آینه ها می باشد که همیشه نیز استفاده از آن رواج دارد. در عین سادگی زیبایی خاص و خیره کننده ای را دار می باشد.

آینه قدی آرایشگاه

این آینه نیز با وجود این که نورپردازی ندارد، اما با انعکاس نور و فضا در خود موجب روشنایی بیشتر فضا و بزرگتر به نظر رسیدن آن می گردد. در زیبایی فضا نیز تاثیر به سزایی دارد.

آینه رنگی

آینه رنگی نیز از دیگر آینه های موجود می باشد که می تواند به عنوان آینه قدی آرایشگاه نیز مورد استفاده قرار بگیرد. آینه رنگی به واسطه رنگی که دارد برای قسمت میکاپ شاید چندان مناسب نباشد. اما برای قسمت های دیگر می تواند انتخاب گردد تا زیبایی هر چه بیشتر فضای آرایشگاه کمک کند. آینه رنگی شامل تمامی طیف های رنگی می شود. از جمله رنگ های روشن و تیره که تمامی این رنگ ها قابل انتخاب و سفارش می باشند.

آینه رنگی آرایشگاه

رنگ موجب افزودن رنگ و شادی به محیط خود می شود. از این رو استفاده از آینه رنگی نیز می تواند تا حد زیادی در این مهم تاثیرگذار باشد. و سبب روح بخشیدن به فضا و خارج کردن آن از یکنواختی شود. آینه رنگی به دلیل زیبایی که دارد می تواند به عنوان آینه دکوراتیو و تزیینی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

آینه ونیزی

یکی از انواع آینه می توان به آینه ونیزی اشاره کرد. زیبایی این آینه ها به گونه ایست که فضای خود را زیباتر نموده و می تواند به عنوان نقطه عطف در دکوراسیون خود تلقی گردد. آینه ونیزی قدمت بسیار زیادی نیز دارد و می توان نمونه هایی از آن را نیز در بناهایی مشاهده نمود. در صورت استفاده از این آینه ها فضای کلاسیک منحصر به فردی ایجاد خواهد شد. آینه ونیزی شبیه به یک اثر هنرمندانه می باشد که می تواند به عنوان آینه دکوراتیو نیز در محیط خود به کار رود.

آینه قدی ونیزی

مدل های مختلفی را نیز می توانید در این سایت بازدید نمایید.

نحوه قرار گیری آینه قدی در آرایشگاه

نحوه نصب و استفاده از آینه به شکل های مختلفی می تواند قرار بگیرد. بسته به فضا و سلیقه می توان هر کدام را انتخاب کرد.

آینه قدی آرایشگاه دیواری

رایج ترین استفاده از آینه ها به صورت کلی نصب بر روی دیوار می باشد. چرا که در این صورت فضای خاصی از آرایشگاه اشغال نمی گردد و ثابت در جای خود قرار می گیرد. آینه قدی دیواری آرایشگاه معمول ترین آینه ایست که اغلب در این فضاها مورد استفاده قرار می گیرد.

آینه آرایشی

نصب آینه قدی آرایشگاه نیز به سادگی در تمامی ابعاد انجام می گیرد. در صورت نیاز نیز همکاران ما برای نصب آینه در محل می توانند حاضر شوند. در صورت نصب بروی دیوار نیز بابت شکستن آینه هیچ نگرانی وجود ندارد. البته که آینه های تولید شده در صنایع شیشه و آینه فرکو از بالاترین کیفیت برخوردارند و به سادگی نمی شکنند.

آینه قدی آرایشگاه پایه دار

آینه پایه دار نیازی به نصب ندارد و به همان صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از آینه قدی آرایشگاه برای حمل و جابه جایی راحت نیز ایده آل ترین انتخاب می باشد. و تغییر مکان و دکوراسیون نیز به سادگی انجام می گیرد.

آینه آرایشگاه

برای حمل ساده تر آینه می توان زیر پایه ها نیز چرخ هایی را تعبیه کرد. که در این صورت جابه جایی سهولت بیشتری پیدا می کند. و با صرف انرژی خیلی کمی می توان آینه را جابه جا کرد.

آینه قدی آرایشگاه رومیزی

آینه رومیزی نیز از دیگر آینه هایی است که می تواند برای فضای آرایشگاه به کار رود. آینه رومیزی به صورتی ساخته می شوند که ایستایی خوبی روی میز مورد نظر خود داشته باشند. این آینه ها نیز همانند دیگر آینه ها می توانند بدون قاب و یا با قاب ساخته و تولید گردند.

آینه بک لایت آرایشگاه

هر سه حالت از آینه قدی آرایشگاه که عنوان شدند، زیبایی مخصوص به خود را دارند که می توانند فضای خاصی رابرای سالن و آرایشگاه شما فراهم نمایند.

ثبت سفارش

انواع آینه قدی آرایشگاه با کیفیتی فوق العاده و تضمینی در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می گردد. تمامی مراحل ساخت محصولات در مجموعه فرکو انجام می گیرد. این موضوع سبب شده تا قیمت تمامی محصولات نیز از قیمت کمتری در مقایسه با کیفیت بالای آن برخوردار باشند.

برای ثبت سفارش می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین برای شهروندان تهرانی نیز امکان بازدید حضوری با هماهنگی قبلی امکانپذیر است. آدرس نیز به شرح تهران .ونک .ده ونک.خیابان شهید بهایی .کوچه کولیوند .خیابان شهید مجید پور.نبش بن بست آرمین .پلاک ۱۰۶ می باشد.

پس از ثبت سفارش نیز در زمان کمی محصول مورد نظر تولید می گردد. لازم به ذکر است که ارسال به سراسر کشور نیز انجام می گیرد. برای اطمینان و راحتی شما نیز این امکان را در نظر گرفتیم تا در صورت نارضایتی بتوانید محصول دریافتی خود را مرجوع نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو