Home
قیمت شیشه لاکوبل

فروش دیوارپوش شیشه ای

امروزه شاهد استفاده‌ی هرچه بیشتر از این متریال جذاب و زیبا در انواع محیط های خارجی و داخلی هستیم . که مخصوصا از این شیشه ها در تولید انواع محصولات دکوری استفاده می‌شه . مانند دیوارپوش شیشه ای که از انواع شیشه های رنگی زیبا در تولید اون استفاده می‌شه. همین موضوع باعث فروش دیوارپوش شیشه ای در حجم گسترده شده و باعث شده به متریالی پرطرفدار تبدیل بشه.

همچنین تنوع در این دیوارپوش‌های شیشه ای باعث استقبال اکثریت طراحان شده و دست مشتری رو برای خریدی با المان‌های مدرنیته باز گذاشته .

فروش دیوارپوش شیشه ای

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی فرکو وارد اینستاگرام farkoo.irشوید و یا اینجا کلیک کنید.

مزایای شیشه رنگی دیوارپوش

یکی از دلایل فروش دیوارپوش شیشه ای مزیت های خوب این شیشه ها است . که باعث انتخاب طراحان و مردم از آنها به عنوان محصولات های دکوری شده است . در ادامه به مزیت های دیوارپوش های شیشه ای می پردازیم .

  • تنوع رنگ و طرح
  • نصب آسان
  • به راحتی تمیز می شوند
  • ضد خش و دوام بالا
فروش دیوارپوش شیشه ای

تنوع رنگ و طرح شیشه های دیوارپوش

این شیشه های دیوارپوش با گذشت زمان طرح ها و رنگ های جدیدی را پیدا می کنند . از این رو از آنها در مکان ها و محیط های بیشتری استفاده می شود . همچنین تنوع رنگی که این دیوارپوش های شیشه ای دارند . باعث شده که در اکثر دکوراسیون ها نقش مهمی داشته باشند . این دلایل باعث شده از آنها در محیط ها و نما های بیرونی هم استفاده شود . این شیشه های رنگی دیوارپوش در انواع ضخامت ها هم تولید می شوند . که می توان از این دیوارپوش های شیشه ای با ضخامت های بالا در جا های پر تردد مانند لابی ها و راهرو ها استفاده کرد .

نصب آسان

دیوارپوش های شیشه ای رنگی به راحتی بر روی انواع سطح ها نصب و قابل استفاده می شوند . این دیوارپوش های شیشه ای به راحتی با چسب های مخصوص بر روی انواع سطوح نصب می شوند . نصب راحت و هزینه پایین آن از دلایل فروش دیوارپوش شیشه ای است . همچنین این دیوارپوش های شیشه ای را می توان به گونه ای نصب کرد . که قابلیت جا به جایی را داشته باشد . استفاده از انواع شیشه های رنگی در تولید این شیشه های رنگی دیوارپوش باعث شده که آنها کابرد های زیادی را داشته باشند . مانند استفاده در انواع شیشه های بین کابینتی .

تمیز کردن ساده

شیشه های رنگی دیوارپوش به راحتی تمیز و پاکیزه می شوند . برای تمیز کردن این شیشه های دیوارپوش فقط نیار به کشیدنی دستمالی مرطوب بر روی این دیوارپوش های شیشه ای است . همین پاکیزگی این شیشه ها باعث انتخاب آنها توسط بانوان خانه‌دار شده است . همچنین گزینه ای خوبی برای دیوار های ساختمان های دولتی و مسکونی است .

دوام بالا

به صورتی که از شیشه های با کیفیت بالا مانند شیشه های لاکوبل برای تولید این دیوارپوش های شیشه ای استفاده شود . این شیشه ها دوام و مقاومت بالا دارند . و می تواند باعث فروش دیوارپوش شیشه ای شود . این شیشه های رنگی در مراحل تولیدشان در کوره هایی با دما های بالای چند صد درجه قرار می گیرند . بعد از آن باد سردی به شیشه ها می دهند . این کار باعث می شود که شیشه ها در مقابل حرارت های بالا و ضربه های سنگین مقاوم شوند . از این رو شاهد استفاده از دیوارپوش شیشه ای در مکان های شلوغ و پر تردد هستیم .

فروش دیوارپوش شیشه ای

انواع دیوارپوش شیشه ای

تنوع در رنگ ها و طرح های این دیوارپوش های شیشه باعث شده که مشتری دست بازی برای یک خرید خوب را داشته باشد . در ادامه مطلب به انوع دیوارپوش های شیشه ای رنگی می پردازیم

  • دیوارپوش شیشه ای لاکوبل
  • دیوارپوش شیشه ای رنگی
  • دیوارپوش شیشه ای طرح دار
  • دیوارپوش شیشه ای بین کابینتی
  • دیوارپوش شیشه ای سکوریت
فروش دیوارپوش شیشه ای

دیوارپوش شیشه ای لاکوبل

شیشه های لاکوبل در چند سال اخیر محبوبیت ویژه در بین عموم مردم و طراحان پیدا کرده اند . به طوری که از این شیشه های رنگی در تولید محصولات شیشه ای استفاده می شود . این شیشه های رنگی به خاطر ویژگی های خاصشان بسیار محبوب شده اند . در یک طرف این شیشه ها ما شاهد شیشه ای شفاف و زیبا هستیم . و در طرف دیگر این شیشه لایه ای رنگی با کیفیت بالا و زیبا وجود دارد . استفاده از این شیشه هایی رنگی لاکوبل در تولید این دیوارپوش های شیشه ای می تواند تاثیر خوبی در فروش دیوارپوش شیشه ای داشته باشد .

فروش دیوارپوش شیشه ای

قیمت دیوارپوش شیشه ای

با توجه به تنوع شیشه های رنگی در رنگ ها مدل ها قیمت این شیشه های رنگی به عوامل زیادی بستگی دارد . اما به طور کل چند عامل اصلی بر قیمت این شیشه های رنگی تاثیر می گذارد .

  • کیفیت و جنس شیشه
  • ابعاد و اندازه شیشه
  • طرح شیشه
  • ضدباکتری بودن
  • مقاوم به حرارت و ضربه
  • جنس رنگ شیشه
فروش دیوارپوش شیشه ای

جنس شیشه رنگی

مهمترین و اصلی ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت شیشه های رنگی همین جنس و مرغوبیت شیشه های رنگی است . تاثیر گذاری این عامل از بقیه عوامل بیشتر است . به طوری که قیمت شیشه ای با ابعاد و اندازه متوسط ولی با کیفیت ساخت بالا از شیشه ای با ابعاد و اندازه بزرگ ولی بی کیفیت بیشتر است . و همین موضوع اهمیت این عامل را در فروش دیوارپوش شیشه ای مشخص می کند . پس باید توجه ویژه ای به این موضوع کرد . که شیشه ای با کیفیت متناسب با شرایط خود تهیه کنیم .

ابعاد شیشه رنگی

موضوع پر اهمیت دیگر ابعاد و اندازه شیشه رنگی است . رابطه این موضوع با قیمت شیشه به طور مستقیم است . به صورتی که هر چه ابعاد و اندازه شیشه رنگی را بیشتر کنیم . قیمت شیشه رنگی دیوارپوش هم بیشتر می شود . انتخاب ابعاد شیشه های دیوارپوش متناسب با محیط مورد نظر است . به طوری که هر چه محیط مورد نظر بزرگ‌تر باشد . معمولا از شیشه هایی با ابعاد بیشتر استفاده می کنیم .

برای مثال شیشه هایی که در لابی های بزرگ استفاده می شوند . معمولا اندازه بزرگی دارند .

دیوارپوش شیشه ای طرح دار

طرح دار بودن شیشه به تنهایی باعث افزایش قیمت آن خواهد شد . ولی به طور معمول هر چه طرح هزینه برتر و خاص تر باشد . قیمت بیشتری هم خواهد داشت . و برعکس آن هرچه طرح ساده‌تر و معمولی تر ثیمت آن نیز پایین‌تر خواهد بود . امروزه استفاده از دیوارپوش شیشه ای طرح دار بسیار رواج پیدا کرده . به طوری که طرح این شیشه ها به درستی زده شود این شیشه ها زیبایی های خاصی دارند .

فروش دیوارپوش شیشه ای

سفارش دیوارپوش شیشه ای

شما می توانید با توجه به نیازتان و البته متناسب به دکوراسیون محل مورد نظرتان انواع دیوارپوش شیشه ای را از صنایع فرکو سفارش دهید . در مقالات سایت می توانید با انواع شیشه ها و آینه ها آشنا شوید. همچنین شما می توانید با شماره زیر با ما در تماس باشید .

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

همچنین می توانید برای ارتباط با مشاورین فرکو با شماره ی 9101767773 در واتساپ در تماسی باشید . و کارشناسان ما با حوصله به سوالات شما جواب خواهند داد .

برای دیدن محصولات بیشتر و آشنایی بیشتر با محصولات شیشه‌ای می‌تونین پیج اینستاگرام فرکو رو فالو و دنبال کنین.

فروش دیوارپوش شیشه ای

برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات بیشتر روی آن کلیک کنید.

میز شیشه ای
شیشه میز ناهار خوری
شیشه میز ناهار خوری ۸ نفره
قیمت شیشه رومیزی
میز شیشه ای اداری
شیشه خم سکوریت
میز شیشه ای جلومبلی
شیشه رومیزی برنز
شیشه رومیزی ناهار خوری ۶ نفره
میز شیشه ای پذیرایی
قیمت شیشه خم
کارخانه شیشه خم
شیشه خم ساختمانی
شیشه خم پنجره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو