Home
نمایندگی طلق هوشمند

نمایندگی طلق هوشمند

نمایندگی طلق هوشمند دارای انواع طلق‌های مات و روشن هست. طلق های شفاف و مات هر کدوم مزیت‌های مخصوص خودشون رو دارن و هر کدوم کاربردهای بی‌نظیری دارن. برای بسیاری از قسمت‌ها از طلق های شفاف استفاده می‌کنن. همچنین برای بسیاری از فضاها فقط به طلق مات نیاز هست. اما در بسیاری از بخش‌ها هم نیاز به طلق شفاف و هم نیاز به طلق مات حس میشه. برای مثال ممکنه طی ساعاتی از روز نیاز به پوشش شفاف باشه و در ساعاتی دیگر نیاز به پوشش مات. قطعا تعویض چندباره طلق در روز امکان‌پذیر نیست! جالبه بدونین تکنولوژی موفق شده چنین طلق‌هایی بسازه که بنا به میل و اختیار ما در هر زمان که بخوایم شفاف یا مات باشه! طلق هوشمند که به طلق مات شونده نیز مشهور هست همین ویژگی رو داره . این طلق با ریموت کنترل مخصوص ، به شکل آنی تغییر حالت میده.

طلق های هوشمند چه کاربردی دارند

نمایندگی طلق هوشمند فرکو این سبک‌ طلق‌ها رو با کارایی بالا طراحی و عرضه میکنه. ، طلق های هوشمند علاوه بر فضاهای اداری و تجاری در ساختمان های مسکونی نیز به کار گرفته میشه. یکی از مهمترین استفاده های طلق هوشمند ساخت نمای طلقی است. طلق ها به دلیل ویژگی های عالی جایگزین خوبی برای نما و دیوار های شیشه ای هستن. طلق های هوشمند برای ساخت انواع پارتشین ها در منازل مسکونی و یا در اداره ها و ساختمان های تجاری استفاده میشه. طلق های هوشمند برای ساخت صفحه نمایش ویدیو پروژکتور برای تماشای محتوای دیجیتالی گزینه خوبیه. با توجه به زیبایی فراوان ، این طلق گزینه بسیار خوبی برای تزیین دیوار داخلی منازل ساختمان هست. از جمله دیگر موارد استفاده طلق هوشمند میتوان به پوشش اتاق دوش حمام و پوشش های استخر اشاره کرد.

شیشه رنگی طرح دار چیست؟

چرا طلق هوشمند گزینه مطلوبی هست

نمایندگی طلق هوشمند فرکو با تولید این محصول راحتی رو برای کاربر فراهم کرده.با توجه به خصوصیات عالی استفاده از طلق های هوشمند مزیت های فراوانی به همراه داره. اولین مزیت طلق هوشمند اینه که شفافیت و ماتی رو به صورت همزمان هدیه میکنه. این مورد از نظر صرفه جویی مصرف انرژی نیز‌ مهم خواهد بود. این مورد به این دلیل هست که با استفاده از طلق هوشمند می‌تونیم به شکل بهینه ای از نور خورشید استفاده کنیم. برای نمونه در طول روز ، نور خورشید هم باعث دلباز شدن داخل ساختمان میشه و همچنین نیاز به منابع نور مصنوعی رو از بین میبره. در ساعات دیگر نیز می‌تونیم با انتخاب حالت مات حریم خصوصی داخل استفاده رو بهبود ببخشیم. نکته قابل توجه دیگر اینه که حالت مات این طلق ها نیز عبور نور نسبتا خوبی داره و میتونه باعث ورود روشنایی به داخل ساختمون بشه بدون اینکه از بیرون ساختمان به داخل دید وجود داشته باشه.

بیشتر بخوانید : قیمت طلق شفاف

نمایندگی طلق هوشمند

همچنین در طول روز نیز می‌تونیم شدت نور ورودی رو به شکل دلخواه تنظیم کنیم. دقت داشته باشین که درجه ماتی و شفافی طلق قابل تغییر هست. با انتخاب ولتاژ های پایین‌تر می‌توان ماتی طلق رو در درجات مختلفی تنظیم کرد. از زیبایی فراوان طلق های هوشمند نیز نباید گذشت. هم حالت شفاف و هم حالت مات این طلق ها ظاهر بسیار مدرن و زیبایی دارن. به طوری که میتوان گفت این طلق ها برای زینت بخشیدن به ساختمان ، گزینه قابل توجهی هستن.

قیمت شیشه لاکوبل

ویژگی ها

نمایندگی طلق هوشمند با ارائه طلق‌های عایق هوشمند عایق حرارتی خوبی برای ساختمون طراحی کرده. طلق های هوشمند به خوبی از اتلاف انرژی بین داخل و خارج ساختمان جلوگیری میکنه. در فصل زمستان این طلق ها از هدر رفت گرمایش ساختمان جلوگیری میکنن. در فصل تابستان نیز از ورود گرما به داخل ساختمان جلوگیری میشه. این طلق ها در مقابل عبور صوت نیز از خود مقاومت نشون میده. طلق های هوشمند ضدخش هستن ، اثر خط و خراش بر روی اونا به سختی ایجاد میشه. البته طلق های هوشمند از نظر مقاومت فیزیکی نیز‌ به نسبت شیشه های هوشمند بهتر هستن.

نمایندگی شیشه بین کابینتی

طلق هوشمند چگونه کار میکند

شاید تو ذهنت سؤال باشه که چطور و به چه روشی نمایندگی طلق هوشمند فرکو به ساخت این مدل از طلق‌ها پرداخته؟ نحوه کارکرد طلق هوشمند به ویژگی های کریستال مایع بازمی‌گرده. کریستال مایع شکلی از مواد هست که همزمان ویژگی های جامدات و مایعات را بروز میده. بدین معنی که در شرایطی همچون یک جامد و در حالتی دیگر مثل یک مایع رفتار میکند ، نام کریستال مایع نیز به همین دلیل به این طلق ها اطلاق میشه. یکی از خصوصیات کریستال مایع اثر پذیری شدید اونا در اثر تغییرات هر چند کوچک هست. در هر صورت در مورد کریستال مایع به همین توضیحات اکتفا می‌کنیم. برای ساخت طلق هوشمند از دو لایه طلق استفاده می‌کنن. مابین دو طلق کریستال مایع قرار میدن که این نیز بین دو لایه رسانا ساندویچ شده .

در حالت عادی مولکول های کریستال مایع به شکل نامنظمی کنار هم هستن. در این حالت منافذی که نور بتونه از اون عبور کنه کمه و به عبارتی شکست نور زیاد هست ، پس طلق مات میشه. هنگامی که جریان برق به سمت رسانا گسیل شود مولکول های کریستال مایع جهتگیری هم راستا و منظمی میگیرن. منافذ عبوری برای نور نیز بسیار بیشتر میشه و طلق شفاف میشه.

مقایسه طلق هوشمند با شیشه هوشمند

برای ساخت ورق ‌های هوشمند هم می‌توان از طلق و هم می‌توان از شیشه استفاده کرد. استفاده از هر کدوم از این متریال ها مزیت های خاصی خواهد داشت. طلق های هوشمند ، نسبت به شیشه های هوشمند مقاومت بیشتری در مقابل انواع عوامل فیزیکی و محیطی نشون میده. طلق های هوشمند در برابر اشعه یو وی نیز به نسبت شیشه هوشمند مقاومت بهتری دارن. برخی از انواع طلق حتی تا دمای 150 درجه سانتی گراد در برابر تغییر دما مقاومت میکنن! وزن طلق نیز بسیار سبک‌تر هست. چگالی شیشه 2.6 گرم در هر سانتی‌متر مکعب هست که این میزان در طلق 1.2 گرم در هر سانتی‌متر مکعب هست.

شیشه رنگی قدیمی

ظاهر طلق هوشمند

نمایندگی طلق هوشمند فرکو ، طلق هوشمند رو هم در مدل ساده و هم در مدل های مختلف دیگر از جمله طلق های هوشمند رنگی ، یخی و … تولید میکنه. این مدل طلق ها به هنگام حالت مات رنگ بسیار زیبایی رو تشکیل میده که حالت درخشنده ای نیز داره. این نوع طلق ها علاوه بر کاربردی بودن برای دکوراتیو ساختمان نیز مناسب هستن.

طلق هوشمند لمینت

در قسمت های قبلی به معرفی طلق های هوشمند و کاربرد اونا پرداختیم. یکی از کاربرد های طلق مربوط به پوشش اتاق دوش و یا استخر هست. اما مشکلی که وجود داره اینه ، که این طلق ها در برابر رطوبت مقاومت کمی دارن. طلق های هوشمند لمینت شده در برابر رطوبت نیز به خوبی مقاومت میکنه و جلوی نفوذ رطوبت رو میگیره.

شیشه رنگی سنتی

قیمت طلق هوشمند به چه عواملی بستگی داره

در نمایندگی طلق هوشمند فرکو ، عوامل گوناگونی بر قیمت طلق هوشمند مؤثر هستن. مواردی مثل کیفیت ، جنس و ضخامت طلق های استفاده شده بر قیمت اثر گذارن. طلق های هوشمند وارداتی قیمت بالاتری نسبت به نمونه داخلی دارند. باید اشاره کنیم که طلق های هوشمند تولید داخل ، توانایی رقابت با طلق های هوشمند وارداتی رو دارن و می‌تونن گزینه عالی باشن. برای اطلاع از قیمت طلق هوشمند می‌تونی با شماره های تماس که در قسمت پایین صفحه درج شده است تماس بگیری.

طلق هوشمند ایرانی

طلق های هوشمند خارجی با وجود کیفیت بالایی که دارن از نظر قیمت بسیار بالاتر از ارزش واقعی خود معامله میشه. اولین دلیل واسطه های فراوانی هست که برای وارد کردن این طلق ها وجود داره. دومین مورد هم افزایش قیمت دلار هست که ارزش خرید طلق های هوشمند وارداتی رو ، به شکل قابل توجهی پایین آورده . در سال های اخیر طلق های هوشمند در نمایندگی طلق هوشمند فرکو نیز تولید میشه که قیمت مناسبتری دارن. طلق های مجموعه فرکو بدون واسطه و به شکل مستقیم از محل کارگاه به مشتریان عزیز عرضه میشه. البته تمام تلاش مجموعه فرکو بر عرضه طلق هایی با کیفیت مطلوب هست. رضایت مشتریان از مهمترین اهدافی است که مجموعه فرکو برای رسیدن به اون تلاش مضاعفی خرج میکنه.

نمایندگی طلق هوشمند

بیشتر بخوانید : طلق اکریلیکی

سفارش

برای ثبت سفارش محصولات فرکو میتونی به صورت حضوری و یا غیرحضوری اقدام کنی. برای سفارش حضوری وبازدید و مشاهده محصولات به محل کارگاه فرکو که آدرس اون در قسمت پایین صفحه درج شده اس ، مراجعه کنین و درصورت پسند نسبت به ثبت سفارش اقدام کنین. برای سفارش غیر حضوری و ارتباط با کارشناسان فرکو نیز میتونین از شماره های تماس مجموعه فرکو که در قسمت انتهایی درج شده استفاده کنین. کلیه سفارش‌ها ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هستن.

طلق هوشمند در ساختمان های مسکونی قابل استفاده هست؟

موارد استفاده از طلق های هوشمند فقط مربوط به ساختمون‌های… نمایندگی طلق هوشمند

پل ارتباطی با فرکو

می‌تونی برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنی .

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو رو از طریق این لینک دنبال کن و جدیدترین طرح ها رو تماشا کن.

آدرس سفارش حضوری :تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو