Home
آینه قدی تهران

آینه قدی تهران

تزیین خونه با استفاده از آینه قدی تهران یک عمل سرگرم‌کننده و گویاست که شخصیت زیادی به فضا می بخشه. سبک‌ها و طرح‌های زیادی وجود داره که واقعاً فضای خونه رو روح و جلای بی‌نظیری میده . مهم نیست که چه اتاقی رو تزئین می‌کنین، آینه بهترین گزینه‌ برای یک دکور عالی‌اس. در حالی که گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود داره ، یک آینه قدی واقعاً در طراحی کلی نقش داره.

مخصوصا آینه‌های جدید کلی آپشن داره که ، زیبایی و کارایی اون اصلا قابل مقایسه با آینه‌های سبک قدیم نیس. نورپردازی که برای این آینه‌ها تعبیه شده مجهز به حسگر حرارتی‌اس. که با حرکت دست یا لمس صفحه به راحتی نور اون کنترل یا خاموش و روشن میشه. در واقع دیگه خیلی از مدافتاده که کسی بخواد از آینه‌های ساده برای تزئین خونه و محل کارش استفاده کنه.

چون تنوع آینه‌های لمسی و تاچ انقدری زیاد و گسترده‌اس و انقد کارایی داره که کسی نخواد پولشو برای آینه‌های کم کیفیت هدر بده.

آینه قدی تهران

آینه های قدی این قابلیت رو دارن که اتاق رو دلبازتر کنن و بعد جدیدی ارائه بدن. اتاق رو بزرگتر کنین و در عین حال از یک سبک تزئینی منحصر به فرد لذت ببرین. اکنون که در رویای تمام راه‌های استفاده از آینه قدی هستین، فهرست زیر از 22 ایده شگفت‌انگیز تزئین آینه قدی رو بررسی کنین الهام بخش ایده‌های جدید باشه.

1.آینه قدی با قاب سفید

آینه قدی تهران

یک اتاق خواب سفید احساسی واضح ، تمیز و بسیار باز را القا می کند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید این احساس را بیشتر کنید، استفاده از یک آینه قدی است. لبه سفید آینه با دیوارهای اطراف آن ترکیب می شود و در عین حال فضا را با ویژگی های بازتابش باز می کند.

2.نصب آینه روی درب

اگر نمی توانید بفهمید که یک آینه بزرگ در کجای اتاق قرار می گیرد، از فضاهای موجود استفاده کنید. روی درب ممکن است درست جای مناسبی باشد.

3. آینه قدی بزرگ را روی دیوار مجاور

 آینه قدی بزرگ را روی دیوار مجاور

با داشتن یک چشم انداز پر زرق و برق که از طریق پنجره های اتاق خواب قابل مشاهده است، باید از نور طبیعی فراوان استفاده کنید. یک آینه قدی بزرگ را روی دیوار مجاور قرار دهید تا نور را جذب کرده و آن را به اتاق منعکس کند.

بیشتر بخوانید:آینه قدی چراغ دار

4.آینه کنار تخت

نور بیشتری را به اتاق دعوت کنید و با یک آینه قدی بلند مانند این یک بیانیه طراحی ایجاد کنید. این آینه همراه عالی برای این تخت است و رنگ ها در سراسر اتاق باعث ایجاد انسجام می شوند.

5.سقف های باشکل هندسی

با سقف هایی با شکل عجیب و غریب، تشخیص اینکه آینه قدی را کجا قرار دهید می تواند دشوار باشد. نقاطی را پیدا کنید که به بهترین وجه سایر مبلمان اتاق را در خود جای دهد، سپس یک آینه را در فضای باقی مانده بگذارید.

6.بازتاب رنگ

آینه ها کار فوق‌العاده ای برای انعکاس رنگ در اطراف اتاق انجام می دهند. چه رنگ‌های کوچکی داشته باشید یا یک اتاق پر از آن، سطوح بازتابنده رنگ را به همه جا پرتاب می‌کنند.

7.ظرافت اتاق با آینه قدی تهران

تزئین یک اتاق بزرگ ممکن است دلهره آور به نظر برسد. اجازه نده که بهترین ها را از تو بگیرد! قاب ساده آینه در کنار مانتوی شومینه ای آراسته فوق‌العاده به نظر می رسد. اجازه دهید سبک ها و بافت های خاصی با یکدیگر بازی کنند.

8. آینه قدی قوسی شکل

وقتی نوبت به تزئین خانه می رسد، با اشکال بازی کنید.آینه های قوسی بدون شک ظاهری عالی ایجاد می کنند، صرف نظر از اینکه در چه مبلمان یا دکوری استفاده شده است.

9.استفاده از دو آینه قدی

آیا به استفاده از یک جفت آینه قدی فکر کرده اید؟ شاید تعجب کرده اید!! با فضای وسیع دیوار، می توانید به راحتی دو آینه قدی را در اتاق قرار دهید و زیبایی منحصر به فردی ایجاد کنید.

دو آینه قدی

بیشتر بخوانید: بررسی انواع شیشه رومیزی

10.اتاق پر زرق و برق
در طراحی اتاقی پر از وسایل براق و مجلل، آینه واقعا می تواند طراحی را به خانه بیاورد و ظاهر را کامل کند. آینه ای را انتخاب کنید که سبکی مشابه با سایر عناصر استفاده شده در طراحی داشته باشد.

11.اتاق کوچک
یک آینه قدی لزوماً نباید قطعه بزرگی باشد که کاملاً برجسته باشد. یک آینه در سمت کوچکتر پیدا کنید و آن را پشت یک صندلی نصب کنید تا فضا را برجسته کنید.

12. آینه قدی گرد
احتمالاً شما یک آینه گرد عظیم را به عنوان یک گزینه عالی برای آینه قدی تصور نمی کنید. بررسی کنید که برای این فضا چه می کند.

آینه گرد

13. آینه قدی تهران با قاب طلایی

اتاق با پارچه‌ها، بافت‌ها و رنگ‌های غنی که در سرتاسر آن استفاده می‌شود، مجللی دنج را به نمایش می‌گذارد. آینه های قاب طلایی که در گوشه قرار گرفته اند، ظرافت ظریفی را به نمایش می گذارند.

آینه قدی با قاب طلایی

14.آینه گالری
چرا فقط از یک یا دو آینه استفاده می کنید؟ با سه آینه به اتاق، ظاهر متقارن و هماهنگی زیادی در طراحی ایجاد کنید.

15.آینه رنگی
در طراحی اتاق تنها با چند رنگ، با آینه ای که انتخاب می کنید جسورانه عمل کنید. آینه قدی با قاب طلایی به دیوار و حتی اتاق جذابیت خاصی می بخشد.

16.رنگ های چوبی مکمل
در سرتاسر طراحی اتاق ، قطعات متعددی را با همان رنگ های چوبی ترکیب کنید. آینه کار فوق‌العاده ای برای برجسته کردن رنگ های مشابه انجام می دهد.

آینه قدی با قاب چوبی

17.بازی الگو
یک قاب آینه طرح دار واقعاً می تواند طراحی کلی اتاق را ارتقا دهد. این الگو واقعاً چشم نواز است و فضا را به خوبی پر می کند.

18. دکور ورودی
ورودی خود را با قرار دادن یک آینه قدی بزرگ باز کنید. حتی اگر فضا از قبل روشن باشد، هرگز نمی توانید منطقه را بیش از حد باز کنید.

19.آینه قدی تهران با قاب پرآذینی

آینه قدی

با قاب پرآذینی ، آینه قدی به راحتی می تواند به تنهایی بایستد. این یک قطعه خیره کننده است که چشم را جلب می کند و به اتاق شخصیت می بخشد.

20. پاتختی
پاتختی خود را با استفاده از یک آینه قدی بپوشانید. در حالی که پاتختی به خودی خود ساده به نظر می رسد، آینه منطقه را بزرگ می کند.

21.دکور آینه
آینه خود را با افزودن هنر دیوار برجسته کنید. در حالی که این آینه می تواند به تنهایی بدون هیچ مشکلی بایستد، طرح کلی گل های رز نرم رنگ شده اطراف آن واقعا زیبایی آن را ارتقا می دهد.

22.مکمل های الگو

آینه قدی قوسی


الگوهای صندلی و آینه یک موضوع مشترک دارند و ظاهری هماهنگ و زیبا ایجاد می کنند. از آینه ای با الگوی روکش پیدا کنید که با مبلمان اتاق شما مطابقت داشته باشد تا ظاهری مشابه ایجاد کند.

مزایای آینه تمام قد

از میان آینه های تمام قد چراغ دار ما می توانید آینه های ایستاده، آینه های لوکس هالیوود با نور لامپ بزرگ و آینه هایی بک لایت انتخاب کنید. مزایای داشتن یک آینه تمام قد این است که شما می توانید از آن برای آرایش و آماده شدن استفاده کنید،همچنین برای امتحان کردن لباس ها و البته قبل خارج شدن از خانه لباس خودتونو چک می کنید . همین امروز آینه تمام قد خود را به‌صورت آنلاین از مجموعه فرکو سفارش دهید و اتاق خود را در کمترین زمان تغییر بدهید.

چرا باید آینه قدی لامپ دار داشته باشیم

آینه های لامپ دار می توانند نور اضافی را برای حمام هایی که نور طبیعی ندارند فراهم کنند. این امر به ویژه برای حمام های ایزوله که هیچ پنجره ای ندارند صادق است. آینه های لامپ دار به روش های مختلفی کار می کنند. برخی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای چراغ‌هایی در قسمت بالایی هستند که درخشش را در یک منطقه وسیع ارائه می‌دهند. در حالی که همه به یک آینه روشن نیاز ندارند، اما می توانند مزایای زیادی برای حمام داشته باشند.

طراحی و سبک

مزیت دیگری که می توانید از یک آینه روشن دریافت کنید این است که می تواند حمام شما را جذاب تر کند. طرح‌ها و سبک‌های بسیاری از آینه‌های نورگیر وجود دارد که انتخاب آن‌ها را برای شما آسان می‌کند که با تم حمام شما مطابقت دارد. حتی می توانید طرحی را انتخاب کنید که آینه را به مرکز حمام شما تبدیل کند.

نورپردازی عالی

برای اینکه حمام خود را روشن‌تر کنید، می توانید آینه هایلامپ دار نصب کنید. آینه های روشن با کیفیت بالا می توانند نور کافی را برای حمام تاریک فراهم کنند تا اصلاح و آرایش راحت تر شود.

امکانات

آینه های لامپ دار دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها هستند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. این ویژگی ها نورهای رنگی، بلوتوث و برخی حتی می توانند موسیقی پخش کنند. برخی از طرح ها دارای قاب هایی در اطراف آینه هستند تا شیک تر به نظر برسد.

آینه لامپی

خرید و سفارش آینه قدی تهران

اگر قصد سفارش آینه قدی به روز با بهترین کیفیت و قیمت دارید. مجموعه فرکو با مجرب ترین کارکنان آماده خدمت به شما است . مجموعه فرکو محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند. نگران شکستن خرید های خود نباشید. خرید های شما به بهترین شکل بسته بندی می شود بدون کوچک‌ترین شکستگی به دست شما می رسد.

گارانتی محصولات فرکو

تمام محصولات مجموعه فرکو گارانتی یکساله بی‌قید و شرط دارد. یعنی اگه زمان حمل و نقل یا زمانی که به دستتان میرسد. بشکند یا نورش تا یکسال کم بشود یا تا یکسال کیفیتش کم بشود. بدون هیچ چشم داشتی مجموعه فرکو آن را قبول می‌کند و تعویض می‌کند. یا مثلا یه آینه‌ای خریداری کرده‌اید خوشتون نیامد یا به دکور آرایشگاه‌تون نیامد می‌توانین تا 7 روز آن را برگردنید. بدون اینکه هزینه‌ای از شما دریافت بشود.

آینه های سفارشی

آینه سفارشی می تواند نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشد. تیم طراحی آینه فرکو می تواند شما را برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کند. برای سفارش محصولات فرکو میتوانید به روش های حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده است.

راه های ارتباطی

  • می توانید با یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس دفتر:  تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس: 02188068352 و 09101767773

برای مشاهده انواع آینه قدی جدید به پیج اینستاگرامی فرکو مراجعه کنید. 

آیا آینه قدی برای گریم و آرایش هم داریم ؟

آینه یکی از محصولاتی می باشد که در زندگی روزمره ما نقش بسیار مهمی دارد …. جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

آینه‌های لامپ دار چه امکاناتی می‌تواند داشته باشد که این قدر محبوب هستند؟

امکاناتی از قبیل ضد بخار…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو