Home
شیشه سکوریت لمینت قیمت

شیشه سکوریت لمینت قیمت

اگه شیشه سکوریت یا لمینت زودتر میومدن ، بچه‌های دهه شصتی خیلی کمتر کتک می‌خوردن! چون کارشون شکستن شیشه با توپ بود! احتمالا شما هم خاطراتی دارین اگه بچه شلوغی بوده باشین و عاشق فوتبال! نترس به این راحتی‌ها قرار نیست بکشنه! درباره شیشه سکوریت لمینت صحبت می‌کنیم! قیمت شیشه سکوریت لمینت گرونه یا ارزون؟ باید بگیم که شیشه داریم تا شیشه! حتی وقتی از شیشه سکوریت و لمینت حرف می‌زنیم باز هم فرق هست و ممکنه یه مدل تو زرد از آب دربیاد! از روی ظاهر و اسم قضاوت نکنیم که ظاهر شیشه‌ها اونقدر هم تفاوت نداره! فرق ظاهری هست اما باطنشون اصلا یکی نیست!

شیشه لمنیتی داریم که می‌تونه مثل دیوار محکم باشه و ضد گلوله. در حدی که حتی اگه اعضای مافیا دنبالتون باشن اگه پشت شیشه باشین کاری نمی‌تونن کنن! یا می‌تونین روی صفحه شیشه‌ای بدوین.

شیشه‌ای هم داریم که اگرچه جلوی مشت و لگد آدم معمولی آخ نمی‌گه ولی بعیده بتونه مشت‌های محکم هالک اورجینال رو تحمل کنه! البته شکوندنش هنوز از له کردن پرتغال توی مشت سخت‌تره! نباید عجیب باشه که قیمتشون یکی نیست!

باید ببینیم کدوم مدل شیشه به کارمون میاد و کدومش نه. اگه شیشه رو برای نمای ساختمان می‌خوایم نیاز به شیشه لمینت اون هم از نوع محکمش داریم.اگه شیشه رو برای یه میز کوچولو می‌خوایم دیگه انقدر هم لازم نیست محکم باشه که به خاطرش خرج کنیم. شیشه لمینت و سکوریت اختلاف قیمتی زیادی دارن.

شیشه سکوریت لمینت قیمت

نباید منکر این بشیم که شیشه لمینت خیلی از آرزوهایی که با شیشه داریم رو خاطره کرده! تصور یه نمای شیشه ای یا حتی پله و نرده شیشه ای و … می‌تونه خیلی جذاب باشه! تماشای منظره شب یا برف از یه نمای شیشه ای! شیشه سکوریت و لمینت دو مدل محبوب هستن. در ادامه این مقاله این شیشه‌هارو بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدومش به دردمون می‌خوره.

شیشه سکوریت لمینت قیمت

انواع شیشه ایمن

کلا دو تا مدل شیشه ایمن داریم که اشاره کردیم بهشون اول مطلب.‌ یکی شیشه سکوریت اون یکی هم شیشه لمینت. البته جا داره یه پرانتزی هم باز کنیم! اینکه شیشه لمینت رو خیلی وقت‌ها با شیشه سکوریت می‌سازن! کلی بخوایم بگیم این هست که شیشه لمینت برای مواقعی که نیاز به ایمنی خیلی زیاده بهترین گزینه‌ هست. چون حتی می‌تونه نشکن باشه‌ از طرفی شیشه سکوریت هم برای مواقعی که نیاز به یه شیشه با ایمنی خوب داشته باشیم کاملا کار رو درمیاره! یعنی اصلا نیازی هم نیست خیلی وقت به شیشه لمینت پول بدیم! به هر حال قیمت شیشه لمینت هم به نسبت شیشه سکوریت گرون‌تر هست.

شیشه سکوریت لمینت قیمت
شیشه سکوریت و نمای تمام شیشه

شیشه سکوریت حرارت دیده

شیشه سکوریت مدلی از شیشه هست که برای تولیدش شیشه به یه روش خاص تا دمای خیلی زیاد حرارت می‌بینه. زیاد به این نمی‌پردازیم که شیشه سکوریت چطور ساخته می‌شه! لپ کلام اینکه شیشه سکوریت چند برابر از شیشه معمولی مقاوم‌تره. از طرفی موقع شکستن مثل شیشه معمولی نیست که قطعات تیز خطرناک داشته باشه‌ این شیشه وقتی می‌شکنه پودر می‌شه. شاید خیلی وقت‌ها موقع تصادفات دیدین که شیشه پودر مانند روی زمینه.

اگه قصد دارین که پارتیشن بخرین یا یه شیشه برای داخل ساختمان که حالا نیاز هم نیست ضد گلوله باشه. شیشه سکوریت کاملا کارتون رو راه می‌ندازه. پس برای مواردی مثل پارتیشن ، درب شیشه‌ای و … شیشه سکوریت مناسب‌تره تا شیشه لمینت با توجه به قیمت شیشه لمینت.

شیشه سکوریت لمینت قیمت
شیشه سکوریت و نمای زیبای شیشه‌ای

مزایای شیشه سکوریت حرارت دیده

  • ایمنی : این شیشه ها ایمنی بسیار خوبی دارن و به زمان شکستن خطرات خیلی کمتری نسبت به شیشه های معمولی ایجاد میکنن .
  • مقاوم : این شیشه ها مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و کشش دارن و می‌تونن تا 5 برابر نسبت به شیشه ساده محکم‌تر باشن.
  • ظاهر زیبا: البته این مزیت برای همه انواع شیشه صدق می‌کنه و فقط مختص شیشه سکوریت نیست!
  • تاب حرارتی : شیشه‌های سکوریت مقائمت نسبتا خوبی در مقابل تغییرات دمایی دارن. تا حدودی هم جلوی حریق مقاوم هستن. حداقل نسبت به شیشه معمولی. اما مدل‌های ساده شیشه سکوریت ضد حریق نیستن.
شیشه سکوریت لمینت قیمت
شیشه سکوریت لمینت قیمت

موارد استفاده شیشه سکوریت حرارت دیده

شیشه‌های سکوریت هرجا که نیاز به شیشه نسبتا ایمن داشته باشیم می‌تونن گزینه مناسبی باشن. مثلا شیشه سکوریت برای درب شیشه‌ای ، پارتیشن ، حفاظ‌های شیشه‌ای پله و … گزینه مناسبی باشن. البته باید دقت داشته باشین که سطح ایمنی شیشه سکوریت عالی نیست و تقریبا متوسطه اما نسبت به شیشه ساده خیلی مقاوم‌تره. پس شیشه سکوریت برای دیوار شیشه‌ای خارجی یا سقف شیشه‌ای بزرگ گزینه خیلی مناسبی نیست. نکته دیگه اینکه شیشه سکوریت در مقابل اشعع یو وی هم مقاوم نیست. پس بهتره تو محیط‌های بیرونی ازش استفاده نشه.

شیشه های سکوریت لمینت

شیشه لمینت به شیشه‌های فوق ایمنی گفته می‌شه که چند تا لایه دارن. معمولا برای ساخت شیشه لمینت از دو لایه شیشه استفاده می‌شه که می‌تونه سکوریت باشه یا معمولی و وسط این دو لایه شیشه‌ای هم یه طلقی به اسم pvb پرس می‌شه. البته از ظاهر مشخص نمی‌شه این چند لایه بودن. علت اضافه شدن طلق این هست که اولا شیشه محکم‌تر بشه و دوما ایمن‌تر.

همین لایه طلقی باعث می‌شه موقع شکستن ، قطعا و پودر شیشه پرتاب و پخش نشن و محکم سرجای اولشون بمونن! در واقع این طلق مثل چسب شیشه رو سرجای اولش نگه می‌داره. البته شیشه لمینت حتی می‌تونه نشکن باشه. احتمالا دیدین که تو برج‌ها یه کفی از شیشه می‌ذارن تا اون‌هایی که عاشق هیجان هستن روش راه برن!

شیشه سکوریت لمینت قیمت
شیشه سکوریت به عنوان محافظ

مزایا شیشه لمینت

  • سطح ایمنی بالا : این شیشه ها ایمنی سطح بسیار بالایی دارند و بعد از شکسته شدن خطرات به مراتب کمتری نسبت به شیشه های معمولی دارند . با استفاده از این شیشه ها نگرانی درباره خطرات شیشه‌ها به حداقل میرسد .
  • مقاومت : شیشه لمینت بسیار مقاوم است و این مقاومت در حدی است که از این شیشه ها به عنوان ضدگلوله استفاده میکنند .
  • عایق صوتی : با توجه به استفاده از چند لایه ، شیشه لمینت عایق صوتی نسبتا خوبی محسوب میشود .
  • شیشه‌ای زیبا : این شیشه ها در رنگ ها و طرح های گوناگون و زیبایی تولید میشوند و استفاده از شیشه لمینت میتواند به زیباتر شدن فضا و ساختمان کمک کند .
شیشه سکوریت لمینت قیمت
شیشه سکوریت لمینت و یک نمای زیبا

موارد استفاده شیشه لمینت

شیشه لمینت برای هرجایی که نیاز به شیشه در بالاترین سطح ایمنی باشه بهترینه! مثلا نمای برج ، دیوار خارجی شیشه‌ای ، کف پله و …

شیشه سکوریت لمینت قیمت
شیشه سکوریت لمینت پارتیشن

در فضای اداری و ورزشی و تجاری نیز از شیشه لمینت به صورت گسترده استفاده میشود . به عنوان پارتیشن در اداره ها و مخصوصا در سالن های ورزشی و اداری و یا مغازه . در سال های اخیر استفاده از شیشه لمینت برای شیشه جلویی خودرو به یک الزام تبدیل شده است . گاها از شیشه لمینت به خصوص در خودروهای لوکس برای پنجره های جانبی و پنجره عقب نیز استفاده میشود . شیشه سکوریت لمینت کاربرد نظامی فراوانی نیز دارد . برای نمونه یکی از اولین استفاده های شیشه سکوریت لمینت برای عینک ماسک بود تا خطرات ناشی از شکستن عینک که میتواند باعث آسیب به چشم شود کاهش پیدا کند . یکی از جالبترین موارد استفاده از شیشه لمینت مربوط است به ضدگلوله ها !

شیشه سکوریت لمینت و حرارت دیده

در دو بخش قبل دو نمونه از شیشه های سکوریت یعنی شیشه سکوریت لمینت و شیشه سکوریت حرارت دیده را معرفی کردیم . حال به این بخش میرسیم که کدام شیشه مناسب تر است ؟ این سوال پاسخ مشخصی ندارد . هر دو شیشه ایمن و باکیفیت و نیاز های مختلف را پوشش میدهند . برای اجرای شیشه سکوریت لمینت و شیشه سکوریت حرارت دیده متخصصان شرکت فرکو میتوانند شما را راهنمایی کنند که برای استفاده شما شیشه سکوریت لمینت مناسب است یا شیشه سکوریت حرارت دیده .

شیشه سکوریت لمینت قیمت
نحوه دفع آسیب به وسیله شیشه سکوریت لمینت

قیمت شیشه سکوریت لمینت

شیشه های سکوریت لمینت در کیفیت ها و ضخامت ها و رنگ های مختلفی ساخته میشوند . نمیشود یک قیمت خاص را مشخص کرد . ولی شرکت  فرکو میتواند یک خرید خوب را برای شما تضمین کند . شرکت فرکو به عنوان یکی از مهم ترین و معتبرترین تولید کنندگان انواع شیشه و آینه در ایران ، شیشه هایی با کیفیت و استاندارد جهانی تولید میکند . برای تماس با کارشناسان شرکت فرکو از طریق مسیرهای ارتباطی زیر استفاده کنید .

سفارش شیشه سکوریت لمینت

شما میتوانید برای تماس و ارتباط با شرکت فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنید .

شماره تماس شرکت فرکو : 02188068352

شما میتوانید با شماره مقابل برای ارتباط با کارشناسان شرکت فرکو استفاده کنید : 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو را از طریق لینک زیر دنبال کنید و جدیدترین طرح هارا تماشا کنید :  https://www.instagram.com/farkoo.ir/

آدرس سفارش حضوری : تهران ،ونک،ده ونک،خیابان شیخ بهایی،کوچه کولیوند،خیابان شهید مجید پور،نبش بن بست آرمین پلاک 106

شیشه سکوریت لمینت قیمت
ساختار شیشه سکوریت لمینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو