Home
خرید آینه قدی ارزان

خرید آینه قدی ارزان

خرید مدل آینه قدی ارزان ارزش داره ؟ طبیعیه که هر جنسی که خیلی قیمتش پایین باشه نمیتونه اون کارایی لازم رو داشته باشه. اما گاهی دست به دست شدن توسط واسطه‌ها یا خرید از فروشگاه‌های غیرمطمئن ممکنه قیمت یه کالایی رو بیش از اندازه‌ی معقول بالا ببره. پس در این مطلب وقتی سخن از قیمت ارزون یا مناسب میاد ، منظور خرید مستقیم و بدون واسطه و قیمت متناسب هس که ، هزینه‌های اضافی بر اون تحمیل نشده. اما کیفیت آینه خیلی مطلوب و قابل قبوله.

میدونی که خرید آینه قدی بخش بسیار مهم و ضروری برای تمامی‌ منازل و یا حتی محیط‌های کاری هست. امروزه آینه‌ها سبک‌های خاص و بروزی دارن که زیبایی خیره‌کننده‌ای در محیط دارن. قابلیت‌های جدیدی به این آینه‌ها اضافه شده که کار با اونو لذت بخش و مفیدتر می‌کنه.

نورپردازی و پخش موسیقی یکی از آپشن‌های آینه‌های مدرن هست.که همین موارد باعث محبوبیت این سبک آینه‌ها شده.

مدل آینه قدی ارزان

ماهیت آینه قدی

زمانی که شما از آینه های تمام قد استفاده می‌کنین. به شما این اجازه رو میده که قد خود رو به طور کامل در آینه ببینین. کارکرد آینه های قدی دقیقا مانند آینه های دیگه‌اس یعنی ، زمانی که شما از آینه های قدی استفاده می‌کنین ، به دلیل ابعاد و اندازه بزرگی که دارن این قابلیت رو دارن ، که نور بیشتری رو منعکس کنه. و فضای شما رو بیشتر روشن‌تر کنن. پس می‌تونیم نتیجه بگیریم هنگامی که شما از آینه های قدی استفاده می‌کنین ، محیط داخلی شما در آینه بیشتر منعکس می‌شه و این امر باعث می‌شه، که اتاق بزرگتر به نظر برسه . زمانی که آینه شما هر مقدار که در بزرگتر باشه ، محیط شما به همان مقدار روشن‌تر و بزرگتر دیده میشه.

انواع آینه در تمامی دنیا بسیار گسترده‌اس. که شاخه بسیار کوچک و پرطرفدار تولیدات آینه ، به آینه های قدی باز می‌گرده. این آینه از مزیت و ویژگی های خاصی برخورداره . برای مثال می‌توان گفت خرید آینه قدی یکی از مهم ترین و ضروری ترین ابزار های موجود در تمامی محیط‌هاست . آینه های قدی نه تنها در منازل پرطرفداره ، بلکه در سالن های آرایشی ، مزون‌ها و بوتیک‌ها، اتاق خواب ، ورودی منزل ، هتل‌ها ، تالارهای پذیرایی ، بیمارستان‌ها و … هم کاربردیه.

مدل آینه قدی ارزان
آینه قدی مدرن با قاب فلزی

آینه ها باعث زیبایی و جلوه‌بخشی محیط می‌شن

یکی‌ از مسائلی که تمامی افراد رو به آینه جذب می‌کنه ، خاصیت انعکاس و بازتاب اوناست. وجود آینه در محیط می‌تونه فضا رو روشن‌تر و بزرگ‌تر از چیزی که در حقیقت وجود داره نمایان کنه . برای مثال می توان گفت اگر آینه در یک مکان به صورت استاندارد (اتاقخواب ، سالن ارایشی ، ادارات و..) قرار بگیره ، نه تنها نور محیط رو افزایش میده بلکه این حس رو به شما عزیزان منتقل می‌کنه که محیط بسیار دل بازتر و روشن‌تر شده اس.

برای ایجاد این کار در یک محیط در مرحله اول باید با کمک قانون فنگ شویی آینه رو در قسمتی از خانه و.. قرار بدین . که عمل بازتاب در اونجا اتفاق بیوفته . برای مثال بهترین و مناسب ترین محیط روبه روی پنجره ای هست، که نور طبیعی به داخل بتابه . وجود آینه در همچین محیطی نه تنها باعث روشن‌تر شدن محیط میشه، بلکه نمایی بسیار زیبا و دل‌انگیز و سرشار از انرژی مثبت رو با افرادی که در اونجا حضور دارن القا می‌کنه. در ادامه مطلب به بررسی خرید مدل آینه قدی ارزان و معرفی انواع خدمات آینه کاری و معرفی بهترین مرکز شیشه و آینه همراه با بررسی هزینه‌ها می‌پردازیم.

مدل آینه قدی ارزان
آینه قدی با فریم و قاب فلزی

به چند حالت می توان آینه قدی رو مورد استفاده قرار داد

  • یکی‌ از حالت های بسیار جالب و زیبا در نصب آینه های قدی این گونه‌اس ، که اونا رو بر روی دیوار نصب کنین. زمانی که شما آینه قدی خود رو بر روی دیوار نصب می‌کنین . می‌تونین با قاب‌های دلخواه خود و یا حتی بدون قاب از اونا استفاده کنین. که البته این مورد توصیه نمی‌شه . که دارای ایمنی بسیار پایینی اس.
  • یا حتی اگر شما علاقه ای به نصب بر روی دیوار نداری می‌تونین ، بر روی زمین و با تکیه دادن آینه به دیوار از اونا استفاده کنین. که امروزه از این سبک آینه قدی در دکوراسیون های مدرن و نئوکلاسیک بسیار استفاده می‌شه.
  • راهی دیگه برای استفاده از این‌ آینه کارگذاری پایه و چهارچوب هست. که استفاده از پایه و چهارچوپ باعث جابه جایی آسون اون میشه.
  • آینه های قدی از انواع بسیار مختلفی برخورداره . که صنایع تولید شیشه و آینه فرکو در حال حاضر در حال ساخت بهترین طراحی و با کیفیت ترین متریال محصولات خود برای تمامی افراد و اصناف هست. که فضایی زیبا و مدرن رو به محیط‌های مورد استفاده هدیه میده .
مدل آینه قدی ارزان

انواع اشکال آینه قدی

آینه های قدی انواع و اشکال های بسیار گوناگونی دارن. می‌توان گفت شکل و ابعاد ساخت آینه بیشتر عموما به صورت مستطیلی اس. اما تولید و ساخت اشکال آینه کاملا سلیقه‌ا‌‌ی هست . یعنی شما می‌تونین سلیقه خود رو در رابطه با آینه های قدی به صورت دقیق و واضح با کارشناسان فرکو در میان بذارین و سفارش خود رو درست مطابق با خواسته و سلیقه خود تحویل بگیرین. زیرا صنایع فرکو در حال حاضر در کاگاه خود از دستگاه های بروزی برخورداره ، که قابلیت ساخت تمامی انواع آینه ها رو با ظرافت و بهترین کیفیت داره . می توان گفت صنایع شیشه و آینه فرکو محدودیتی در ساخت اشکال و ابعاد تمامی‌ آینه و شیشه های خود نداره. و هر آنچه که مور سلیقه شما و سفارش شماست رو در مدت زمان بسیار کم و در تمامی نقاط ایران ارسال می‌کنه . برای ارتباط با فرکو و ثبت سفارش خود از طریق واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 با ما در ارتباط باشین.

آینه قدی با قاب فلزی و طراحی مدرن

خرید آینه قدی بک لایت

همه آینه های که در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو در حال ساخت هستن ، قابلیت اینو دارن که بتونن به صورت قدی نیز تولید و به تمامی نقاط ایران ارسال بشن . یکی از آینه های قدی بسیار پرطرفدار و بسیار مدرن در دنیای امروزی که در صنایع فرکو فروش بسیار بالایی داشته ، آینه های بک لایت قدی هستن . صنایع فرکو هنگام ساخت این نمونه از آینه نور بسیار ملایم و طبیعی رو در اون کارگذاری می‌کنه . که این عمل جلوه بسیار خارق العاده و مدرنی رو در محیط ایجاد می کنه.

صنایع فرکو آینه های بک لایت خود رو به صورت هوشمند تولید می‌کنه. به طوری که شما عزیزان می‌تونین تنها با یک کنترل تغییر نور آینه خود و یا حتی میزان شدت نور آینه رو تنظیم کنین . در ساخت این نمونه از آینه قابلیت‌های فراوانی وجود داره. این نمونه از آینه بسیار زیبا و جذاب هست و از طرفداران بسیاری برخورداره . که در تمامی محیط ها می‌توان از اون استفاده کرد . برای مثال در سالن‌های آرایشی ، مزون و بوتیک ها ، اتاق خواب ها ، نشیمن ها ، محیط‌ های کاری و … شما عزیزان می‌تونین ، رنگ آینه و نور اونو متناسب با دکور و ترکیب رنگ‌های محیط خود استفاده کنین.

مدل آینه قدی ارزان
مدل آینه قدی ارزان

چگونه وجود این آینه باعث بزرگنمایی و دلبازی فضا می‌شه

زیرا در هر جا و در هر مکانی که آینه ایی رو قرار بدین ، شاهد منعکس‌شدن فضای روبه روی آینه بر روی اون می‌شین . و همیشه انعکاس فضا و بازتاب نور بر روی آینه حس بزرگ نمایی و دلباز شدن محیط رو به وجود میاره. به همین دلیل هست که وجود آینه در یک مکان باعث بزرگنمایی میشه. چگونه وجود این آینه باعث روشنایی فضا میشه؟ زمانی‌که نوری از اطراف بر این آینه می‌تابه آینه نور رو بازتاب می‌کنه . و این بازتاب از طرف آینه فضا رو روشن‌تر حد معمول نشون میده.در ادامه مطلب در رابطه با خرید آینه قدی ارزون بیشتر می‌خونیم.

بهترین محیط برای نصب آینه های قدی

  • منازل
  • هتل ها
  • فروشگاه ها
  • سرویس یهداشتی و حمام‌ها
  • اتاق های خواب
  • روی در کمدها
  • باشگاه های ورزشی

منازل

از اونجایی که وجود آینه برای تمامی محیط‌ها امری ضروری اس ، می‌شه گفت اتاق خواب‌ها و یا حتی راهروهای ورودی منازل ، بهترین محل برای نصب این محصول پرکاربرد هست . به دلیل وجود انواع بسیار آینه های قدی در صنایع فرکو شما می‌تونین ، تمامی آینه های مورد نظر خود رو سفارش بدین و در کمترین زمان به‌دست‌تون برسه. از محیط‌هایی که وجود آینه در اونجا به امری ضروری تبدیل شده اس ، سالن های ارایشی‌اس. شما عزیزان با سفارش ، خرید و استفاده از آینه های قدی می‌تونین ، محیط خود رو به یک محیط زیبا و مدرن و به روز تبدیل کنین.

مدل آینه قدی ارزان
آینه قدی دیواری مستطیل شکل

فروشگاه ها

زمانی که شما در فروشگاه‌های خود از آینه استفاده می‌کنین ، انعکاس اجناس بر روی آینه باعث ایجاد زیبایی محیط می‌شه. شما با قرار دادن آینه در محیط نه تنها باعث زیبایی محیط میشین. بلکه باعث بزرگنمایی محیط خود هم میشین. محیط‌هایی که استفاده از آینه های قدی در اون به امری ضروری تبدیل شده ، می‌توان به مزون‌ها ، بوتیک‌ها و فروشگاه‌های لباس اشاره کرد. زیرا مشتریان برای دیدن لباس و چهره خود و بهترین انتخاب ، نیاز به یک آینه با کیفیت دارن. شما عزیزان می تونین ، برای آینه های خود چرخ‌هایی رو سفارش بدین. که بتونین آینه رو به راحتی در سراسر محیط خود جابه جا کنین.

اتاق خواب

اتاق خواب محیطی اس که ما ساعات زیادی از روز رو در اونجا می‌گذرونیم . برای آماده شدن و … در اتاق خواب خود نیاز به آینه قدی داریم . که در جاهای مختلفی از اتاق خواب خود می‌تونیم این آینه رو قرار بدیم . به‌طور مثال شما می‌تونین آینه های قدی خود رو بر روی در کمدهاتون نیز نصب کنین. یا به‌طور ایستاده در گوشه‌ایی از اتاق که دارای دیوار خالی اس قرار بدین . که این آینه جدا از کارایی که داره باعث زیبایی و دکور اتاق شما میشه . زیرا یکی از کارهای بسیار جدید و به روزی هست ، که زیبایی و روشنایی و دیگر مزیت‌های مهمی رو به همراه داره.

حمام و سرویس بهداشتی

حتی شما می‌تونین برای حموم‌ از آینه های قدی نیز استفاده کنین. صنایع شیشه و آینه فرکو تونسته اس از ترکیب چند محصول آینه های قدی کاربردی رو تولید کنه برای مثال در کنار آینه های قدی ‌، تونسته رگال لباس یا قسمتی بر ای قرار دادن وسیله‌ها بسازه . که این محصول بسیار مناسب برای محیط های کوچکه.

مدل آینه قدی ارزان
مدل آینه قدی ارزان

باشگاه‌های ورزشی

همه ما بهتر می‌دونیم که استفاده از آینه های قدی در ورزشگاه ها و باشگاه های ورزشی امری بسیار رایج و واجب هست . هنگامی که ورزشکاران در حال تمرین هستن نیاز به آینه قدی دارن تا روی تمرین های خود تمرکز داشته و به‌طور کامل و دقیق اونو انجام بدن . به‌طور کلی استفاد از آینه های قدی در باشگاه ها بسیار گزینه مناسب و واجبی هست . برای خرید آینه قدی ارزان می‌تونین به لینک زیر مراجعه کنین.

هتل ها

استفاده از آینه های قدی در هتل‌ها می‌تونه گزینه بسیار جالبی باشه. زیرا نه تنها باعث زیبایی و بروزی اتاق‌های هتل و تمامی محیط های موجود در اونجا می‌شه، بلکه موجب سهولت استفاده از آینه برای مسافران شما میشه . با توجه به نکات گفته شده انتخاب و استفاده از آینه های قدی در هتل ها می‌تونه گزینه بسیار هوشمندانه‌ایی باشه. زیرا نه تنها باعث زیبایی و بروزی اتاق‎‌های هتل و تمامی محیط های موجود در اونجا می‌شه بلکه روشنایی و بزرگنمایی و یا حتی کمک در هزینه برق نیز برای شما عزیزان نیز به وجود میاره. برای دیدن نمونه کار های بیشتر و انتخاب و سفارش محصولات فرکو می‌تونین به اینستاگرام فرکو مراجعه کنین.

مدل آینه قدی ارزان
مدل آینه قدی ارزان

آینه‌های قدی فرکو

همه آینه‌هایی که در صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو ساخته میشن، از جمله آینه قدی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارن . صفر تا صد تمامی مراحل ساخت این آینه با دقت بسیار بالا انجام می‌شه . تولیدات صنایع فرکو به‌ عنوان محصولات ایرانی شناخته می‌شن. زمانی که شما سفارش‌های خود رو ثبت می‌کنین ، در واقع از محصول ایرانی حمایت می‌کنین. همچنین ما این اطمینان رو به شما می‌دیم که کیفیت محصولات تولید شده توسط صنایع فرکو بسیار بالا و صادراتی اس. و با کیفیت بسیار بالایی که دارن می‌تونن با اجناس خارجی به‌راحتی رقابت کنن.

ثبت سفارش

جهت طرح سوالات خود یا ثبت سفارش می‌تونین از طریق واتساپ کلیک کنین . تا بتونیم شما عزیزان رو جهت انتخابی بهتر راهنمایی کنیم وبتونین با توجه به بودجه و مطابق سلیقه خود بهترین انتخاب رو در بین تمامی محصولات داشته باشین . کیفیت محصولات فرکو تضمین شده‌اس . قیمت محصولات فرکو با توجه به کیفیتی که برای ساخت آینه و شیشه در صنایع فرکو انجام می‌شه ، بسیار منصفانه و مناسبه. شما عزیزان پس از دریافت محصولات خود در صورت وجود هرگونه نارضایتی می‌تونین محصولات خود رو مرجوع کرده و با کیفیتی مناسب تحویل بگیرین .این در حالی هست که هیچ مبلغ اضافی بابت اون از شما اخذ نمیشه.

مدل آینه قدی ارزان لذاب اتاق

مهم‌ترین ویژگی استقاده از آینه قدی

  1. زیباتر شدن محیط داخلی
  2. روشن‌تر کردن اتاق های کوچک
  3. مدرن و به روزتر شدن فضای لوکس
  4. محدوده دید رو در یک محیط بیشتر می‌کنه.
  5. نه تنها کارآمد و کاربردی اس بلکه باعث زیبایی دکوراسیون شما می‌شه .
  6. بزرگ‌تر و دلباز به نظر رسیدن تمامی محیط‌های هایی که در حقیقت بزرگ نیستن .

چه گزینه‌هایی برای این آینه وجود داره

به جرأت می‌تونیم بگیم که تمامی تولیدات صنایع فرکو تنوع بی‌پایانی داره. از جمله آینه های تمام قد که در چندین اندازه سبک نصب سبک قاب و قیمت مختلف برای شما عزیزان موجوده. حتی اگر شما قادر به جا به جایی راحت آینه نیستین می‌تونین آینه های قدی خود رو به صورت غیرثابت و متحرک نیز سفارش بدین . که تیم حرفه ایی کارشناسان فرکو برای زیر اونا چرخ هایی تعبیه کرده‌اس . که نیاز به تکیه دادن به دیواری رو ندارن. و در تمامی رنگ های دلخواه خود برای سفارش با فرکو در تماس باشین . همچنین تمامی آینه‌ها تولید شده در صنایع فرکو در تمامی محیط‌ها قابلیت استفاده دارن. به دلیل برخورداری از تنوع بسیار زیاد این محصول در ابعاد و گستردگی رنگ‌بندی تنها کافی اس . با سلیقه شما و هم خوانی رنگ آینه با مکان مورد نظر انتخاب بشن . تا برای شما محیطی زیبا و بروزی رو فراهم کنه.

خرید مطمئن از صنایع فرکو

  • در حال حاضر با به وجود آمدن موقعیت های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارند . از این موقعیت به وجود آمده نهایت سواستفاده را ببرند . که شما مشتریان عزیز باید در هنگام خرید بسیار دقت کافی را بکنید . شما خیلی راحت می توانید سایت های نامعتبر و صف کلاهبردارن را از تمامی صنایع ها جدا کنید. اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری برای تولید سفارشات شما ندارند . پس سعی بر این دارند که تجمعی را ایجاد نکنند. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان را به شما می دهد که شما بتوانید از تمامی محصولات شیشه و آینه بصورت حضوری خود بازدید فرمایید .

خرید مدل آینه قدی ارزان قیمت

برای اطلاع از قیمت و خرید آینه قدی ارزان به سایت فرکو مراجعه کنین .با تماس شما به صنایع فرکو ، کارشناسان تیم حرفه ایی فرکو در کمتر از ۴۸ ساعت شیشه ی مورد نظر را در محل تحویل داده میشه . شما عزیزان می‌تونین برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از آینه مد نظر خود با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود ، از طریق واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 ما در ارتباط باشین تا بتونین سفارش خود رو ثبت کنین.

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه در سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو