Home

تولید پنجره آلومینیومی

تولید پنجره آلومینیومی در صنایع فرکو از کیفیت بالایی برخورداره. اگر قصد نصب شیشه‌های دوجداره یا سه جداره رو دارین ، پنجره‌های آلومینیومی یکی از بهترین انتخاب‌های شما هستن. فریم‌های آلومینیومی عمر طولانی و هزینه کمتری نسبت به پنجره‌های چوبی دارن ، با سبکی مدرن که به راحتی در بسیاری از خانه‌های مدرن جا میشه.

تولید پنجره آلومینیومی

با این حال ، اگر پنجره جدیدی نصب می‌کنین ، می‌خواین بدونین که در ازای پول خود بهترین رو دریافت می‌کنین و باید بدونین که پنجره شما مقرون به صرفه است ، به اندازه کافی مصرف انرژی داره تا نیازهای شما رو برآورده کنه و به اندازه کافی بادوامه که دوام داشته باشه. ما یک راهنمای کامل برای پنجره‌های آلومینیومی گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کند تصمیمات درستی برای خونه خود بگیرین.

در و پنجره آلومینیومی تاشو

نکات مهم برای دریافت بهترین قیمت پنجره آلومینیومی

  • پنجره‌های آلومینیومی با حداقل مراقبت می‌تونن بیش از 25 سال عمر کنن.
  • در حالی که انرژی کمتری نسبت به چوب یا یو پی وی سی داره ، پنجره‌های آلومینیومی عملکرد بهتری نسبت به فریم‌های قدیمی دارن.
  • فن‌آوری‌های جدید مانند قاب‌ عایق شده باعث بهبود بهره‌وری انرژی میشه.

پنجره‌های آلومینیومی مزایا و معایبی دارن و مهمه که بدونین اونا چه چیزی رو ارائه میدن و آیا اونا نیازهای شما رو برآورده می‌کنن. مهمترین سوال شما احتمالا اینه که قیمت پنجره‌های آلومینیومی چقدره.

تولید پنجره آلومینیومی
تولید پنجره آلومینیومی

هزینه پنجره‌های آلومینیومی

پنجره‌های آلومینیومی دومین قاب شیشه‌ای گرون قیمت موجوده که اولینش چوب یا الواره. فریم‌های آلومینیومی برای ساخت گرون‌تر هستن ، اما استحکام و دوام رو ارائه میدن ، که اغلب ارزش قیمت برتر رو داره.

در بیشتر موارد هزینه‌های پنجره آلومینیومی به چهار دسته تقسیم میشن:

  • قاب : قاب‌ها معمولاً گرون‌ترین قسمت پنجره‌های جدید هستن زیرا باید به گونه‌ای برش داده بشن که با دهانه موجود مطابقت داشته باشن ، به خوبی نصب بشن و برای جلوگیری از نشت هوا آب بندی بشن.
  • شیشه : بسته به اینکه شیشه استاندارد ، Low E یا پوشش دیگری رو انتخاب کنین ، قیمت لعاب واقعی متفاوت خواهد بود.
  • اتصالات : هزینه‌های واقعی اتصالات ، که توسط خانه شما تعیین میشه.

قاب‌های آلومینیومی در مقابل سایر قاب‌ها

قاب‌های آلومینیومی نسبت به سایر مواد مانند کامپوزیت یا یو پی وی سی قیمت بیشتری دارن اما از چوب و سایر فریم‌های مشابه قیمت کمتری دارن. پنجره‌های آلومینیومی به طور قابل توجهی بیشتر از 50 تا 70 درصد بیشتر از یو پی وی سی هزینه دارن ، اما اونا یک انتخاب محبوب معماران برای جایگزینی پنجره‌های سنتی ، ایجاد ظاهری مدرن و جایگزینی پنجره‌های قدیمی با قاب‌های بادوام هستن. اکنون که می‌دونین قیمت فریم‌های آلومینیومی چقدره ، احتمالاً نگران بهره‌وری انرژی هستین.

تولید پنجره آلومینیومی

بهره‌وری انرژی پنجره آلومینیومی

بسیاری از ما برای کاهش بهره‌وری انرژی برای کاهش هزینه‌های گرمایش و سرمایش ، پنجره‌های جایگزین می‌خریم. متأسفانه ، پنجره‌های آلومینیومی کم مصرف‌ترین گزینه‌ای نیستن که می‌تونین انتخاب کنین. آلومینیوم یک ماده رسانای حرارته.

با این حال ، بسیاری از پنجره‌های آلومینیومی مدرن دارای ترمال بریک ، عایق و قاب‌های چند محفظه‌ای هستن که از خروج گرما جلوگیری می‌کنه. در حالی که همه پنجره‌های آلومینیومی این ویژگی‌ها رو ارائه نمیدن ، می‌تونین با بررسی رتبه‌بندی WER ، کارایی انرژی پنجره‌های خود رو بررسی کنین.

مزایا و معایب پنجره‌های آلومینیومی

پنجره‌های آلومینیومی مزایا و معایب زیادی دارن و هنگام انتخاب پنجره‌های جایگزین برای خانه خود باید اونا رو در نظر بگیرین.

تولید پنجره آلومینیومی
تولید پنجره آلومینیومی

مزایا

  • درب و پنجره‌های آلومینیومی بسیار سبک و بادوام هستن.
  • محکم و مناسب برای پنجره‌های بزرگ
  • نیاز به حداقل مراقبت
  • موجود در ده‌ها رنگ و سبک
  • میانگین طول عمر 30+ سال
  • بسیار ایمن و سازگار با سیستم‌های قفل 3 نقطه‌ای

معایب

  • گرون‌تر از برخی گزینه‌های دیگر
  • در هر سبکی موجود نیست
  • مصرف انرژی کمتری نسبت به قاب‌های ارزانتر یو پی وی سی
  • ارزشی برابر با قاب‌های چوبی اضافه نکنین.

در بیشتر موارد ، تنها معایب واقعی پنجره‌های آلومینیومی اینه که قیمت اونا از uPVC بیشتره و مقاومت حرارتی یکسانی رو بدون شکستگی حرارتی ارائه نمیدن. با این حال ، اکثر تولید کنندگان در حال حاضر شکستن حرارتی رو به عنوان یک روش استاندارد استفاده می کنن.

سبک‌ها و رنگ‌های پنجره آلومینیومی

فریم‌های آلومینیومی مزیت قابل توجهی نسبت به سبک‌هایی مانند چوب و یو پی وی سی دارن زیرا به راحتی پودر شده و به پایان می‌رسن. در نتیجه ، بسیاری از تولید کنندگان بین 20 تا چند صد رنگ مختلف قاب رو برای انتخاب شما پیشنهاد می‌کنن ، از جمله چوب طبیعی و سبک‌های سفید کاری. این به شما امکان میده خانه خود رو بر اساس صدها گزینه رنگ طراحی کنین.

تولید پنجره آلومینیومی

چگونه متوجه میشین که پنجره‌های آلومینیومی با کیفیت هستن

پنجره‌های آلومینیومی گزینه‌ای محبوب برای افرادیه که به دنبال پنجره‌های با کیفیت مناسب برای خانه خود هستن. مهمه که بدونین چگونه بین یک پنجره آلومینیومی با کیفیت بالا و یک پنجره با کیفیت پایین تشخیص بدین. یکی از ‌راه‌هایی که می‌تونین بفهمین یک پنجره آلومینیومی با کیفیته یا خیر ، گارانتی اونه. در حالی که یک بد ممکنه فقط پوشش محدودی ارائه بده.

معماری

طراحی قاب آلومینیومی پنجره شما یک عنصر بزرگه. از اونجایی که گزینه‌های مختلفی وجود داره ، ممکنه برای شما دشوار باشه که کدام یک رو انتخاب کنین. با این حال ، باید مطمئن بشین که تصمیم شما اولویت‌های معماری خانه شما رو برآورده می‌کنه. اندازه‌گیری‌های انجام شده از قبل می‌تونه به شما این امکان رو بده که طرحی رو انتخاب کنین که متناسب با محیط خانه شما باشه.

امنیت

امنیت پنجره‌های آلومینیومی مدرن یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان ساختمانه. اغلب در ساختمان‌های اداری ، مدارس و سایر امکانات تجاری با سطح بالایی از بازدیدکنندگان عمومی استفاده میشه. بنابراین برای افزایش امنیت ، پنجره‌های آلومینیومی ما با قفل‌های امنیتی نصب میشن که دارای قفل‌های چند نقطه‌ای ، شیشه‌های دوبل یا مقاوم هستن که امنیت ساختمان رو بهبود می‌بخشه.

تولید پنجره آلومینیومی
تولید پنجره آلومینیومی

کیفیت پنجره‌های آلومینیومی

کیفیت پنجره‌های آلومینیومی بسیار متفاوته ، به طوری که پنجره‌های باکیفیت سطح فوق‌العاده صاف و یکدستی دارن ، در حالی که پنجره‌های با کیفیت پایین می‌تونن هنگام گرم شدن پروفیل در هنگام پوشش پودری ، سوراخ‌دار بشن. پس از هر بار اجرای اکستروژن ، برای کاهش خوردگی و با ایجاد یک پوشش با کیفیت آماده برای فرآیند پوشش پودری بعدی ، یک سطح صاف به دست میاد تا خوردگی رو کاهش داده و سطح قطعه رو کمتر در معرض آلودگی قرار بده.

قیمت گذاری پنجره آلومینیومی

اطمینان حاصل کنین که اعدادی که برای قیمت‌های خود مقایسه می‌کنین از فروشندگانیه که محصولات مشابه رو می‌فروشن. به عنوان مثال ، بالا و پایین رفتن قاب‌های آلومینیومی و موارد اضافی مانند قفل چند نقطه‌ای ، دستگیره‌ها ، واشرها ، برس‌ها ، غلتک‌ها و غیره رو بررسی کنین.

تفاوت شگفت انگیزی بین کیفیت آلومینیوم و قطعات به کار رفته در پنجره‌ها وجود داره. تامین‌کنندگانی مانند پنجره‌های وودمینیوم شمش‌های اولیه رو تضمین می‌کنن و قطعات رو از تولیدکنندگان معتبر برای ارائه یک سیستم پنجره کامل مطابق با قوانین و اصول اخلاقی بین‌المللی ارائه می‌کنن.

تولید پنجره آلومینیومی

در پایان ، برخی از عناصر کلیدی که باید هنگام بررسی کیفیت پنجره‌های آلومینیومی بررسی بشن اینه که آیا درزگیر امنیتی دارن ، چه نوع قاب دارن ، چه تعداد حباب هوا در سطح پنجره وجود داره و چه نوع موادی در اون استفاده شده.

تولید پنجره آلومینیومی
تولید پنجره آلومینیومی
هزینه پنجره‌های آلومینیومی چقدره؟

پنجره‌های آلومینیومی دومین قاب شیشه‌ای گرون قیمت موجوده که اولینش چوب یا الواره. فریم‌های آلومینیومی برای ساخت گرون‌تر هستن ، اما…

چگونه متوجه میشین که پنجره‌های آلومینیومی با کیفیت هستن؟

پنجره‌های آلومینیومی گزینه‌ای محبوب برای افرادیه که به دنبال پنجره‌های با کیفیت مناسب برای خانه خود هستن. مهمه که بدونین چگونه بین یک پنجره آلومینیومی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو