Home
آینه دیواری چراغ دار

آینه دیواری چراغ دار

آینه دیواری چراغ دار به آینه‌هایی گفته می‌شه که بر روی اونا چراغ LED نصب می‌شه. بیایین به بررسی جدیدترین انواع آینه دیواری چراغ دار بپردازیم و ببینیم آینه‌های دکوراتیو بر زیبایی محیط چقدر تاثیر دارن. همونطور که می‌دونی این آینه‌ها تنوع گسترده‌ای دارن و به ویژه مدل‌های جدید آینه چراغ دار به شکل جذاب و مدرنی طراحی شدن که ، برای گریم و میکاپ‌های بی‌نقص عالی هستن.

تصورش هم قشنگه که آینه‌ات هوشمند باشه. نور چراغش با دستور دست تو کم و زیاد بشه. یا حتی رنگش عوض بشه.و فضایی مطابق خواست تو روشن و نورانی جهت آرایش برات فراهم کنه . یا اینکه آینه‌ای با نور انبه‌ای یا صورتی و حتی قرمز و آبی برای اتاق خواب خودت یا فرزندت داشته باشی. که زیبایی محیطت رو ارتقا بده و لوکس و لاکچری کنه اتاق رو.

آینه دیواری چراغ دار

نام‌های دیگر آینه دیواری چراغ دار

آینه های چراغ دار معمولاً به عنوان آینه‌های لامپ‌دار یا آینه‌های ال‌ای‌دی نامیده می‌شوند. لامپ‌های ال‌ای‌دی پر استفاده ترین چراغ‌ها برای آینه‌های دیواری هستند، به همین دلیل به آینه‌های چراغ‌دار ، آینه‌ ال‌ای‌دی دار یا آینه لامپی نیز می‌گویند. معمولاً چراغ ها در اطراف لبه های آینه ، مانند یک قاب قرار نصب می‌شود. در برخی مدل‌ها نور مخفی در قسمت پشتی آینه نصب می‌شود. از آنجایی که دارای سیستم روشنایی داخلی هستند، آینه‌های ال‌ای‌دی اجسام اطراف خود را روشن می‌کنند. اگر جلوی آینه حمام با LED بایستید و چراغ‌ها روشن باشند، انعکاس خود را به وضوح می‌بینید و تمام قسمت‌های صورتتان به طور یکنواخت روشن می‌شوند. این به این دلیل است که نورپردازی از همه زوایا انجام میگیرد.

همچنین متوجه خواهید شد که هیچ بخشی از صورت شما در سایه نیست زیرا نور مستقیماً می‌تابد. در مقابل ، اگر در مقابل یک آینه معمولی بایستید و تنها منبع روشنایی آن چراغی روی سقف باشد، قسمت‌هایی از صورتتان مانند چشم‌هایتان در سایه قرار می‌گیرد. اگر لازم است آرایش خود را انجام دهید ، نورپردازی لامپ باعث می‌شود نتوانید کل صورت خود را به درستی مشاهده کنید. فقط برای دیدن همه ویژگی های خود در نور، باید سر خود را به این طرف و آن طرف خم کنید.

انواع آینه چراغ دار

چهار نوع اصلی از آینه‌های چراغ دار وجود دارد: آینه های بک لایت ، آینه های ال‌ای‌دی‌دار ، آینه های هالیوودی و آینه های آرایش. آنها از نظر طراحی ، محل قرارگیری چراغ ها، نوع چراغ هایی که دارند و اندازه آنها متفاوت هستند.

بیشتر بخوانید: چرا آینه‌های دو طرفه به آینه آرایشی معروف است

آینه های بک لایت

آینه‌های بک‌لایت، آینه‌هایی هستند که دارای چراغ‌های LED نواری ( و با نور ملایم ) هستند. چراغ ها در اطراف پایه یا قاب پشت شیشه آینه نصب می‌شوند. پایه یا قاب فضایی بین آینه و دیوار ایجاد می‌کند که به نظر می‌رسد آینه شناور است. وقتی چراغ‌های آینه روشن می‌شوند، درخششی از پشت آینه داشته و جلوه‌ای با نور بک‌لایت ایجاد می‌کنند.

آینه های ال‌ای‌دی‌دار

درآینه های ال‌ای‌دی‌دار چراغ‌ها را در اطراف لبه‌های سطح آینه قرار می‌دهند تا تابش نور به جای پشت ، از جلو باشد. چراغ‌ها در پشت قسمت مات یا نیمه مات سطح آینه قرار گرفته‌اند.

آینه هالیوودی

آینه هالیوودی

در آینه‌های هالیوودی نیز چراغ‌ها را در امتداد لبه‌های آینه قرار می‌دهند ، با یک تفاوت مهم : لامپ‌ها از سطح آینه بیرون زده‌اند. آینه‌های هالیوود اغلب در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی دیده می‌شوند، معمولاً در صحنه‌هایی که بازیگران زن را در حال آماده شدن و آرایش کردن نشان می‌دهد. استفاده از آنها می‌تواند به شما احساس ستاره بودن بدهد!

آینه های آرایشی

آینه های آرایشی ، نسخه‌های کوچکتر از آینه‌های بزرگتر با نور ال‌ای‌دی هستند.که معمولا بصورت دو‌طرفه هستند. آینه های آرایش به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابل حمل باشند. بنابراین می‌توانید آنها را روی هر میزی که برای آرایش استفاده می کنید قرار دهید. آینه‌های آرایش با باتری کار می کنند و حتی برخی از آنها را می‌توان از طریق USB شارژ کرد. آینه‌های آرایش روشن به دلیل اندازه‌شان، یک همراه عالی در سفر هستند.

آینه های چراغ دار برای چه مواردی استفاده می شوند

آینه های چراغ‌دار کاربردهای مختلفی دارند. آنها عمدتاً برای نظافت شخصی استفاده می‌شوند، اما به عنوان دکور خانه و منبع نور اضافی در خانه نیز عمل می‌کنند.

آینه دیواری چراغ دار

نظافت شخصی

از آنجایی که آینه های چراغ‌دار منبع خوبی از نور ملایم و متعادل هستند، کارهای نظافت را بسیار آسان می کنند. به همین دلیل است که در حال حاضر داشتن استفاده از یک آینه‌چراغ‌دار در حمام رایج شده است، جایی که بیشتر کارهای نظافتی مانند آرایش، اصلاح و آرایش مو انجام می شود. آینه های آرایش جمع و جور نیز برای افرادی که مدام به آینه نیاز دارند به یکی از لوازم ضروری تبدیل شده‌است، زیرا این آینه‌ها به راحتی در یک کیف برای سفر جای می گیرند.

زیباسازی خانه

آینه های چراغ‌دار دارای سبک‌ها و طرح‌های مختلفی هستند و می توان از آنها برای زیباتر کردن خانه استفاده کرد. آینه LED، به عنوان یک عنصر طراحی، می‌تواند به هرکجای خانه که می‌خواهید درخشش بیافزاید.این آینه ها حتی می توانند فضای کوچک و تنگ را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دهند.

اضافه شدن روشنایی

آینه های دیواری چراغ‌دار می توانند به عنوان منبع روشنایی اضافی در خانه نیز عمل کنند. آینه های دیواری چراغ دار به خوبی با کاغذ دیواری‌ها، تابلو‌های هنری ست‌شده و باعث ایجاد احساس آرامش در خانه می‌شود.

آینه قدی بک لایت

بیشتر بخوانید: بهترین آینه برای اتاق خواب

چرا باید آینه دیواری چراغ دار داشته باشیم

یک آینه دیواری چراغ دار چندین مزیت را به کاربران ارائه می‌دهد. اینها شامل یک روال نظافت لذت بخش‌تر ، صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی ، افزایش ارزش خانه شما می شود.

یک تجربه آراستگی رضایت بخش تر

از آنجایی که آینه های چراغ دار نور کافی و یکنواخت را فراهم می‌کنند، می‌توانید ویژگی‌های صورت خود را از همه زوایای به وضوح ببینید. این به شما کمک می کند تا کارهای روزمره نظافت و مراقبت از خود را به راحتی انجام دهید. نور سفید گرم از آینه های LED نیز دمای رنگ مناسبی است که به شما امکان می‌دهد رنگ پوست واقعی و رنگ‌های واقعی آرایش خود را ببینید. استفاده از یک آینه با چراغ های LED می‌تواند به طور کلی یک تجربه آراستگی رضایت بخش را به شما بدهد.

صرفه جویی بلند مدت انرژی

لامپ های LED بسیار کارآمد هستند و حداقل 75 درصد انرژی کمتری نسبت به لامپ‌های رشته‌ای مصرف می‌کنند. این مصرف انرژی کمتر به شما کمک می‌کند در هزینه قبض برق خود صرفه‌جویی کنید. لامپ‌های LED نیز 25 برابر بیشتر از لامپ‌های رشته‌ای دوام می آورند.

آینه دستشویی

زیبایی خانه با آینه دیواری چراغ دار

استفاده از نورپردازی LED کم‌مصرف می‌تواند زیبایی خانه شما را افزایش دهد. به همین دلیل است که نصب روشنایی LED بیشتر در بین صاحبان خانه‌هایی که قصد فروش را دارند رایج‌تر است. آینه‌های LED، نه تنها فضاها را روشن‌تر و جادارتر نشان می‌دهد، بلکه فضا را نیز جذاب‌تر می‎‌کند.

سوالات متداول

بهترین آینه دیواری چراغ دار برای نورپردازی چیست

بهترین آینه چراغ دار، آینه‌ای است که صورت شما را به طور کامل و یکنواخت با نوری روشن و در عین حال نرم و طبیعی نشان دهد. به همین دلیل آینه‌هایی با چراغ های LED بهترین گزینه محسوب می‌شوند. لامپ‌های ال‌ای‌دی نوری را می‌تابانند که مشابه نور طبیعی است ، بنابراین می‌توانید رنگ پوست و رنگ‌های آرایش خود را به دقت ببینید.

آینه هالیوودی

چرا آینه قدی برای حمام مناسب است

آینه های حمام که با LED روشن می‌شوند قطعا ارزش خرید بالایی دارند. آنها انعکاس خوبی ارائه می‌دهند و انجام کارهای نظافتی را آسان‌تر می‌کنند. ضمن اینکه ظاهر مطلوب و زیبایی به حمام میبخشند. محصول آینه ضد بخار فرکو برای محیط‌های مرطوب از جمله حمام ساخته شده است. سطح این آینه‌های هوشمند در اثر بخار موجود تار نمی‌شود بدین ترتیب بخار روی سطح آینه نمیشیند و سطح آینه حتی در شرایطی که بخار زیادی وجود دارد کاملا شفاف می‌ماند!

نتیجه

در این مقاله به تمام اصول اولیه آینه‌های نورانی یا آینه‌های با چراغ پرداختیم. آینه‌های که با چراغ‌هایی که به آن‌ها وصل شده یا داخل آن‌ها نصب می‌شود،باعث می‌شود درخشندگی نرم و یکنواختی از خود ببخشند. همچنین سعی بر این شد که تمام مدل‌های مختلف آینه های دیواری چراغ دار در مجموعه فرکو را بررسی شود ، مانند آینه های دیواری با نور بک‌لایت و آینه آرایشی قابل حمل.

در این مقاله همچنین موارد استفاده از آینه با چراغ، از جمله نحوه استفاده از آینه های چراغ دار به عنوان یک عنصر طراحی در خانه ذکر شد.

آینه دیواری چراغ دار

آینه سفارشی

آینه سفارشی می‌تواند نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشد. تیم طراحی آینه فرکو می‌تواند شما را برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کند. برای سفارش مدل‌های جذاب آینه میتوانید به روش‌های حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده است.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می توانید با یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس دفتر:  تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773

برای مشاهده پیج اینستاگرامی فرکو کلیک کنید.

آیا در آرایشگاه ها نیز میتوان از آینه دیواری استفاده کرد؟

در آرایشگاه‌ها به شیوه‌های مختلف از آینه چراغ دار بهره میبرند از جمله … آینه آرایشگاهی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو