Home

قیمت شیشه رومیزی 6 میل

قیمت شیشه رومیزی 6 میل نسبت به مدل می‌تونه کاملا متفاوت باشه. درسته که ضخامت شیشه رومیزی روی قیمت موثره اما همه قضیه نیست! به عبارتی هر گردی گردو نیست! اما حالا مهمه که شیشه رومیزی چی باشه؟ به هر حال شیشه رومیزی رو فقط می‌خریم که از میز محافظت کنه و ظاهر میز هست که مهمه. اما اشتباه نکنین! با خرید یه شیشه رومیزی بی کیفیت عملا زیبایی میز رو کم می‌کنین و هزینه‌ای که کردین کم ارزش‌تر! بگذریم که حتی از نظر محافظت از میز هم ، انواع شیشه رومیزی یکی نیستن.

میز تمام شیشه‌ای تولید صنایع فرکو
میز تمام شیشه‌ای تولید صنایع فرکو

در حالی که با استفاده از مدل‌های باکیفیت‌تر ، میز هم خودش رو حتی خیلی بهتر از حالت عادی نشون می‌ده! در ادامه این مقاله انواع شیشه رومیزی 6 میل رو معرفی می‌کنیم تا ببینیم کدوم مدلش رو بخریم بهتره!

.

میز جلو مبلی با رویه شیشه‌ای

آیا ضخامت 6 میل مناسبه؟

قبل از هر چیزی باید ببینین که شیشه رومیزی 6 میل مناسبه برای میز شما یا نه؟ زمان انتخاب ضخامت شیشه ، باید به ابعاد شیشه و پایه‌ میز توجه کنین. هر چی شیشه بزرگ‌تر باشه باید ضخامتش هم بیشتر بشه. وگرنه شیشه شکم می‌ندازه اصطلاحا. از طرفی اینکه پایه میز چه شکلی داره هم مهمه. به طور کلی ضخامت 6 میل گزینه مناسبی هست. خصوصا اگه از نوع سکوریت باشه که در ادامه معرفی می‌کنیم. برای میزهای بزرگتر از 1 متر مربع باید حداقل ضخامت 6 میل باشه. هر چند اگه شیشه شما پایه خیلی ضعیفی داره می‌تونین از شیشه 8 میل هم استفاده کنین. برای میزهایی که کوچکتر از 1 متر مربع هم هستن می‌تونین از شیشه 4 میل هم استفاده کنین.

میز پذیرایی با رویه شیشه‌ای 6 میل
میز پذیرایی با رویه شیشه‌ای 6 میل

چطوری شیشه رومیزی 6 میل خودمون رو انتخاب کنیم؟

اولین قدم برای خرید شیشه رومیزی 6 میل انتخاب نوع شیشه اون هست. اگه می‌خواین شیشه رومیزی بالاترین سطح ایمنی رو داشته باشه ، مستحکم باشه و عمر مناسب داشته باشه ، بهترین گزینه شیشه رومیزی سکوریت هست! شیشه سکوریت مدلی از شیشه هست که با یه فرآیند حرارتی در کوره ساخته می‌شه و دمای 600 درجه رو هم می‌بینه.

شیشه‌های رومیزی سکوریت حداقل 5 برابر از شیشه‌های معمولی محکم‌تر هستن. خصوصا اگه شیشه رومیزی زیاد به پایه اتصال نداره و اندازه‌ش بزرگ‌تره که حتما باید از شیشه سکوریت استفاده بشه. این رو نکته هم بگیم که شیشه سکوریت به دلیل حرارتی که بهش موقع تولید می‌دن از نظر ایمنی عالیه! یعنی حتی اگه شیشه بشکنه هم معمولا خطری نداره. چرا که برعکس شیشه معمولی خرد می‌شه و خرد شیشه‌های خیلی ریز ، خطر خاصی ندارن.

میز شیشه‌ای شیک و زیبا
میز شیشه‌ای شیک و زیبا
میز ناهار خوری با رویه شیشه‌ای
میز ناهار خوری با رویه شیشه‌ای

ظاهر شیشه رومیزی

شیشه‌ها از نظر ظاهر می‌تونن کاملا متفاوت باشن. جالبه بدونین که شیشه‌ها حتی شفافیت متفاوتی دارن. شیشه‌های سوپر کلییر که با اسم فوق شفاف هم شناخته می‌شن بالاترین درصد شفافیت رو دارن و کاملا صاف هستن! البته که همونطور که می‌دونین شیشه‌های رنگی هم می‌تونن گزینه مناسبی باشن برای شیشه رومیزی. خصوصا اگه رنگشون با پایه میز ست باشه. به عنوان مثال شیشه رومیزی دودی گزینه خیلی محبوبی هست.

میز ناهار خوری با رویه شیشه‌ای
میز ناهار خوری با رویه شیشه‌ای
میز جلو مبلی با رویه شیشه‌ای
میز جلو مبلی با رویه شیشه‌ای
شیشه رومیزی 6 میل
شیشه رومیزی 6 میل

شکل میز شیشه‌ای در قیمت شیشه رومیزی 6 میل

شکل شیشه رومیزی طیکی از عوامل موثر در قیمت هست. میزهای شیشه‌ای بیشتر شکل مستطیلی دارن اما اخیرا استفاده از میزهای شیشه‌ای گرد هم خیلی رایج‌تر شده. البته دقت داشته باشین که میز شما هر شکلی داشته باشه ، شیشه رومیزی متناسب باهاش تولید می‌شه و هیچ محدودیتی نیست.

قیمت شیشه رومیزی 6 میل
شیشه رومیزی 6 میل
میز با رویه شیشه رومیزی دودی 6 میل
میز با رویه شیشه رومیزی دودی 6 میل
میز شیشه‌ای با رویه شیشه 6 میل
میز شیشه‌ای با رویه شیشه 6 میل

انتخاب شیشه برای رومیزی 6 میل

وقتی از شیشه ۶ میل صحبت می‌کنیم باید دقت کنین که جنس شیشه هم مهمه! یعنی مثلا مقاومت شیشه رومیزی ۶ میل معمولی با اونی که از شیشه سکوریت هست تفاوت قابل توجهی داره. شیشه رومیزی رو عموما با شیشه ساده و شیشه سکوریت می‌سازن. هر چند که گاهی از شیشه لمینت با ایمنی فوق العاده استفاده می‌شه. کدوم مناسب‌تره؟ نسبت به شکل و ابعاد میز می‌تونه متفاوت باشه‌.

میز شیشه‌ای با رویه شیشه 6 میل

نکته: اگه اندازه میز بزرگ نباشه و از طرفی شیشه روی روی صفحه چوبی باشه شیشه ساده هم می‌تونه کافی باشه و نیازی به شیشه سکوریت نیست. اما اگه زیر شیشه خالی باشه ، بهتره از شیشه‌های ایمن‌تر استفاده بشه.

میز ناهار خوری با رویه شیشه‌ای

شیشه سکوریت 6 میل

شیشه لمینت 6 میل

میز جلو مبلی با رویه شیشه‌ای
میز ناهار خوری با رویه شیشه‌ای

شیـشه سکوریت 6 میل

مقاومت شیشه رومیزی فقط به ضخامتش بستگی نداره. تاثیر نوع شیشه خیلی زیاده. یکی از مدل‌های شیشه که ایمنی خیلی بالا داره شیشه سکوریت هست. مقاومت و استحکام شیشه سکوریت حداقل 5 برابر بهتر از شیشه معمولی در همون ضخامت هست! پس اگه ایمنی بیشتر می‌خواید این مدل می‌تونه مناسب باشه. نکته دیگه اینکه برای تولید شیشه سکوریت ، شیشه تا دمای زیادی حرارت می‌بینه و به خاطر همین موقع شکستن کاملا خرد می‌شه و مثل شیشه عادی قطعات تیز و خطرناک نداره. البته دقت داشته باشین که شیشه‌های نیمه سکوریت که مقاومتشون تقریبا نصف شیشه سکوریت معمولی هست هم می‌تونه مناسب باشه. پس اگه میزی دارین که صفحه نداره و زیر شیشه خالیه ، شیشه سکوریت می‌تونه مناسب باشه.

قیمت شیشه رومیزی 6 میل
میز ناهار خوری با رویه شیشه‌ای
قیمت شیشه رومیزی 6 میل
میز جلو مبلی با رویه شیشه‌ای

شیـشه لمینت 6 میل

اگه می‌خواید ایمنی شیشه رومیزی شما حتی از شیشه سکوریت هم بالاتر باشه بهتر سفارش بدین که مدل شیشه رومیزی لمینت شده رو بخرین! البته که استحکام شیشه سکوریت برای میز کاملا کافی هست اما شیشه لیمنت چند برابر مقاوم‌تر هست و حتی شکستنش کاملا بی خطره! چرا که در صورت شکستن ، کاملا خرد می‌شه و خرده شیشه‌ها هم سر جای اولیه می‌مونن و پرتاب نمی‌شن! اما باید دقت داشته باشین که قیمت شیشه لمینت اصلا ارزون نیست! از طرفی شیشه سکوریت مقاومت کافی برای شیشه رومیزی رو داره.

قیمت شیشه رومیزی 6 میل
میز جلو مبلی با رویه شیشه‌ای 6 میل

تاثیر ضخامت شیشه در قیمت شیشه رومیزی 6 میل

همونطور که اشاره کردیم ، شیشه رومیزی ۶ میل می‌تونه معمولی باشه یا سکوریت و لمینت. توجه داشته باشین که قیمت این مدل‌های شیشه رومیزی هم اختلاف قابل توجهی داره! در حالت کلی قیمت شیشه سکوریت نسبت به شیشه معمولی گرون‌تره ، شیشه لمینت هم از همه گرون‌تر هست! هر چند که معمولا نیازی به شیشه لمینت نیست و شیشه سکوریت و حتی گاهی شیشه معمولی می‌تونن مناسب باشن.

میز جلو مبلی با رویه شیشه‌ای 6 میل

می‌توانید روزانه محصولات فرکو را دنبال کنید و به صورت آنلاین ، با بروزترین سازه‌های شیشه‌ای و آینه فرکو آشنا شوید

می‌خوای شیشه رومیزی سفارش بدی و دنبال یه تولیدی هستی که پول بیشتر برای واسطه هم خرج نکنی؟ مجموعه فرکو یه تولیدی شیشه و آینه هست که انواع مختلف شیشه ، از شیشه ساده گرفته تا شیشه‌های نشکن تولید می‌کنه! از طرفی نسبت به سفارش فرکو شیشه رو در هر طرحی می‌تونه تولید کنه حتی به صورت خم. از طرف دیگه به جز شیشه ساده ، شیشه‌های فوق شفاف هم در این مجموعه به تولید می‌رسه که خیلی شفاف‌تر از مدل معمولی هستن. از نظر رنگ شیشه هم هیچ محدودیتی نیست. لازم به ذکره که محصولات فرکو با ضمانت کیفیت به فروش می‌رسن! یعنی اگه شما از کیفیت شیشه رومیزی ناراضی بودین می‌تونین تا دو هفته پسش بدین و پولتون رو کامل بگیرین! اگه شیشه هر آسیب و ایرادی هم داشته باشه مجموعه برای شما تعویض می‌کنه.

برای برقراری ارتباط با مشاورین ما در فرکو ، اطلاع از قیمت‌ها و موجودی‌ها می‌توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: 02188068352

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

برای ارتباط با تولید فرکو پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید و با محصولات ما آشنا شوید.

قیمت شیشه رومیزی 6 میل چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت شیشه رومیزی‌های 6 میل بر اساس ابعاد و اشکال و … محاسبه می‌شود.

چه نوع شیشه‌ای برای شیشه رومیزی 6میل مناسب است؟

انواع شیشه‌های مقاوم مانند شیشه سکوریت و شیشه لمینت که با خواندن این مقاله با اطلاعات بیشتری برخوردار می‌شوید.

چگونه شیشه رومیزی 6 میل خود را انتخاب کنیم؟

برای تقویت مقاومت شیشه رومیزی 6 میل از شیشه سکوریت استفاده می‌کنند. شیشه سکوریت تحت عملیات حرارتی قرار می‌گیرد در مقایسه با یک شیشه معمولی استاندارد، استحکام آن 5 برابر بیشتر است. برای خریداران شیشه رومیزی،…

6 پاسخ

    1. اگر محصولات ما را پسندیدید با راهنمایی از مجموعه فرکو می‌توانید اطلاعات کسب کنید.

    1. شیشه رومیزی 6 میل برای هتل نیز مناسب است با خواندن این مقاله می‌توانید اطمینان داشته باشید.

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز جهت دریافت قیمت دقیق محصول لطفا با شماره تلفن : 02188068352 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو