Home
پنجره دوجداره ریلی

پنجره دوجداره ریلی

صفحه اصلی » مقالات » درب و پنجره آلومینیوم » پنجره دوجداره ریلی

پنجره دوجداره ریلی که به اون پنجره دوجداره کشویی نیز گفته می‌شه . از مزایا و عملکرد های زیادی برخوردار هست که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیره. این مدل یکی از مدرن ترین انواع پنجره ها محسوب می‌شه . پنجره دوجداره ریلی همواره یک گام جلوتر از بقیه پنجره هاست . زیرا پنجره دوجداره کشویی ، دو ویژگی منحصر به فرد دوجداره بودن و ریلی بودن رو در کنار هم به شما عرضه می‌کنه. لذا شما می‌تونین هم از مزایای یک پنجره دوجداره و هم از مزایای یک پنجره ریلی در کنار هم استفاده کنین.

پنجره دوجداره ریلی 32

پنجره های دوجداره یکی از محبوب ترین انواع پنجره ها در بین صاحبان خونه اس. پنجره های دوجداره که از جنس چوب ، فایبرگلاس و وینیل هستن . ظاهر بی انتها و تهویه عالی رو ارائه می‌دن. صاحبان خونه که از دو ارسی کشویی عمودی تشکیل شدن . می‌تونن قسمت فوقانی یا زیرین رو کاملاً باز کرده . و یا حتی هر دو قسمت رو به منظور افزایش جریان هوا باز کنن. قاب پنجره چارچوبی اس که کل سیستم پنجره رو احاطه کرده و از اون پشتیبانی می‌کنه. این شامل سر ، چوب و آستانه اس. سر قسمت افقی اصلی اس که قسمت بالای قاب پنجره رو تشکیل می‌ده. جامبس جامبها قطعات اصلی عمودی هستن که کناره های قاب پنجره رو تشکیل می‌دن. آستانه طاقچه قسمت اصلی افقی اس که قسمت زیرین پنجره رو تشکیل می‌ده.

مزیت خرید پنجره دوجداره کشویی فرکو

پنجره دوجداره ریلی 31

صنعت پنجره دوجداره ریلی در دهه گذشته پیشرفت چشمگیری داشته اس. انواع مختلف پنجره دوجداره در حال حاضر در دسترس هست . بدین معنی که می‌تونین از انواع سبک های پنجره دوجداره متناسب با ویژگی خود استفاده کنین. همچنین این پنجره ها در ابعاد و رنگ های متنوع و طرح چوب نیز تولید می‌شن . لذا می‌تونن تمامی سلایق و سبک‌ها رو پوشش بدن.

پنجره ریلی

تیم فنی فرکو همراه با کارشناسان خبره پنجره های دوجداره کشویی رو در ابعاد مورد نیاز شما و در رنگ مورد نظر شما تولید می‌کنه . همچنین ما در فرکو علاوه بر تولید درب و پنجره ، در لاین تخصصی تولید شیشه و آینه ، شیشه های دوجداره پنجره شما رو تولید می‌کنیم . این ویژگی باعث می‌شه که 0 تا 100 تولید درب و پنجره در کارگاه فرکو باشه . لذا هزینه محصولات درب و پنجره فرکو اقتصادی تر از شرکت های دیگر هست.

پنجره دوجداره ریلی 30

پنجره های دوجداره ریلی فرکو با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شن . تا پنجره هایی رو دریافت کنین که نه تنها از نظر ظاهری بسیار عالی به نظر می رسن ، بلکه به طور دقیق مورد آزمایش های متعددی قرار گرفتن تا ، از استانداردهای حفظ گرما ، عملکرد آب و هوا و با ویژگی جدید ، ایمن تر از همیشه باشن . اگر به دنبال پنجره های جدید یا جایگزین برای خانه خود هستین ، پنجره دوجداره کشویی انتخابی عالی اس.

پنجره ریلی

شیشه دوجداره چه مزایایی داره؟

پنجره دوجداره

پنجره ها و درهای دو جداره مزایای بیشماری رو برای خونه ، دفتر یا ساختمان شما ارائه می‌دن. نه تنها کاملاً عایق بندی شدن ، بلکه هزینه قبض های انرژی شما رو نیز کاهش داده . و به تنظیم درجه حرارت در خونه شما کمک می‌کنه.

پنجره های دو جداره با پنجره های استاندارد متفاوت هست زیرا دو شیشه به جای یک شیشه دارن. این شیشه ها توسط هوا یا گازهای عایق جدا شده و به خنک نگه داشتن خونه در تابستان و گرم در زمستان کمک می‌کنه. اونا این کار رو با کاهش میزان گرمای از دست رفته یا بدست آمده با استفاده از شیشه و هوا اضافی در بین اونا به عنوان یک بافر انجام می‌دن.

شیشه دوجداره برای کسانی که به دنبال صرفه جویی در قبوض برق خود هستن یک گزینه کارآمد برای مصرف انرژی اس . عایق اضافی به این معنی اس که نیازی نیست وسایل گرمایشی یا سرمایشی خود رو در تمام طول روز روشن نگه دارین . و در عوض می‌تونین در طول سال از کاهش صورتحساب لذت ببرین. این عایق همچنین کنترل دما و کاهش نویز رو بهبود می بخشه.


پنجره دوجداره کشویی ، ضروری برای هر خانه ای

پنجره دوجداره ریلی 29

استفاده از پنجره های دوجداره در هر خونه ای ضروری اس . زیرا به کاهش قبوض انرژی ، گرم نگه داشتن خانه و کاهش سر و صدای ناشی از فضای بیرون کمک می‌کنه. با این حال ، انتخاب پنجره ها و درب های جدید مانند گذشته ساده نیست . اکنون از شما انتظار میره قبل از اینکه هزینه خرید پنجره دوجداره کشویی و انتخاب نصاب رو در نظر بگیرین ، انواع زیادی از سبک ها و انتخاب رنگ رو مورد بررسی قرار بدین .

پنجره ریلی

اگر به دنبال درب ها و پنجره های ریلی جدید هستین . اما احساس می‌کنین از تعداد بی شماری انتخاب که به روی شما باز می‌شه غرق شدین ، پس ناامید نشین! راهنمای فرکو رو در زیر بخونین تا همه چیز رو در مورد انواع پنجره های دوجداره ریلی ای که در حال حاضر در بازار وجود داره بیابین . تا بتونین در خرید خود دقیق تر عمل کنین .

در ادامه این مقاله می‌خوایم به بررسی دقیق تر پنجره دوجداره ریلی و مزایای استفاده از اون بپردازیم . پس با ما همراه باشین .


پنجره ریلی آلومینیومی

پنجره ریلی آلومینیومی 28

پنجره ریلی همانطور که گفته شده اس کاربرد و مزایای زیادی دارن . شایع ترین اونا باز و بسته کردن راحت این نوع پنجره هاست . این پنجره ها برای باز و بسته شدن به نسبت پنجره های لولایی فضای کمتری رو اشغال می‌کنن . لذا معمولا برای پنجره های بزرگ بهترین انتخاب استفاده از پنجره دوجداره کشویی هستن . البته نا گفته نمونه که پنجره های ریلی برای پنجره های کوچک نیز مفید هستن . زیرا استفاده از این پنجره ها باعث می‌شه که پرده های خونه شما همیشه سالم بمونه . و همچنین فضای بیشتری رو ذخیره کنین .


عملکرد پنجره دوجداره ریلی به چه صورت است

پنجره دوجداره ریلی دارای ریل هایی بر روی چهارچوب پنجره هست این ریل ها موجب می‌شن پنجره دوجداره راحت تر باز و بسته بشن و این کار شما رو آسون تر کرده اس. همچنین ریل این پنجره ها موجب می‌شه که برای باز و بسته کردن اونا نیاز به فضای زیادی نداشته نباشیم . این اتفاق معمولا در مورد پنجره های لولایی ملموس تر هست . که نیاز به فضایی به ابعاد عرض درب پنجره می باشیم تا این درب رو باز کنیم . این مسئله در فضاهایی که کوچک هستن مشکل ساز می‌شه. و یا با وسایل خانه برخورد پیدا می‌کنه .

پنجره دوجداره ریلی 27

پنجره دو جداره کشویی به دلیل اشغال نکردن فضا ، به راحتی باز و بسته می‌شن . لذا استفاده از اونا برای فضا های کوچک بسیار مناسبه . این نوع پنجره ها بهره وری انرژی برتری رو ارائه می‌دن. به طور کلی پنجره دوجداره ریلی معمولا در همه مکان ها به خوبی عمل می‌کنه. این پنجره برای استفاده در سراسر خونه عالی اس. ریل های این نوع پنجره ها از کیفیت بالایی برخوردار هست که از دوام طولانی و مقاومت بالایی برخوردار هستن. و کار شما رو برای باز و بسته کردن پنجره های خونه یا محل کار خود رو راحت تر کرده اس .

پنجره دوجداره ریلی 26

پنجره دوجداره دو حالته ریلی

پنجره دوجداره ریلی 25

پنجره های ریلی می‌تونن یک یا چند باند عملیاتی داشته باشن یا با پنجره های دیگر ترکیب بشن. این به معنی اس که شما می‌تونین برای فضای داخلی خود از ترکیب یک پنجره ریلی همراه با یک پنجره ثابت استفاده کنین. این ویژگی باعث می‌شه که شما بتونین از یک منظره زیبای بدون مزاحمت فریم های پنجره در کنار تبادل هوای پنجره های باز شو استفاده کنین. معمولا این مدل ها پنجره ها رو با عنوان پنجره دو حالته می‌شناسیم . قاب‌های عملیاتی روی پنجره های ریلی می تونن به راحتی تمیز بشن ، چرخش پیدا کنن یا برداشته بشن تا به راحتی دو طرف شیشه تمیز بشه.


منظره بی‌نظیر حتی در راهروهای باریک

پنجره دوجداره ریلی 24

پنجره های ریلی مناظر بزرگ بدون مانع ، تهویه زیاد و برای فضاهای بزرگ افقی مناسب هستن . و از آنجا که پنجره های ریلی از کنار سطح دیوار باز نمی‌شن . برای مکان های پر تردد مانند عرشه ها ، راهروها یا مناطقی که ممکنه فضای سبز در نزدیکی خانه قرار بگیره بسیار مناسب هستن. لذا این پنجره ها می‌تونن برای شما منظره ای فوق‌العاده در سرتاسر فضای خونه به ارمغان بیارن . اهمیت این موضوع رو زمانی می‌تونین درک کنین که تصور کنین قرار هست در یک راهروی نسبتا باریک یک پنجره لولایی باز بشه . احتمالا مشکلات زیادی پیش میاد .

پنجره دوجداره ریلی 23

اما بهترین پنجره ها برای راهروها معمولا پنجره های تک حالته یا ثابت که اصلا حالت بازشو ندارن هستن . و یا پنجره های ریلی .


چرا جلوگیری از ورود سر و صدا به خونه من بسیار دشوار هست؟

پنجره دوجداره ریلی 22

مهار صدا دشوار هست . زیرا امواج صوتی می‌تونن در گوشه و کنار انحراف پیدا کرده و از طریق هر شکاف کوچک راه خود رو پیدا کنن.

یک خانه استاندارد دارای شکاف های زیادی اس که صدا می‌تونه از اون عبور کنه . و صدا همچنین می‌تونه از طریق دیوارهای محکم ، کف ، سقف و پنجره ها عبور کنه. شاید بدونین که می‌تونین ترافیک یا صداهایی رو که در بیرون صحبت می کنن بشنوین . اما همیشه واضح نیست که سر و صدا از کجا میاد یا چگونه وارد خونه شما می‌شه.

شایع ترین نقاط ورودی شومینه ها ، آجرهای هوا ، از کف و سقف ، دریچه‌های چکه کننده و درها یا پنجره های نامناسب هست.


چگونه پنجره ها سر و صدا رو وارد خونه می‌کنن؟

پنجره دوجداره ریلی 21

پنجره ها معمولاً سطح وسیعی از دیوار رو می پوشونن . و دارای سه نقطه ضعف اصلی برای نشت صدا به داخل اتاق هستن:

  • شیشه پنجره سطح وسیعی در برابر انتقال صدا آسیب پذیر هست که بسته به نوع لعاب مورد استفاده متغیر هست. فرکو یک شیشه مخصوص ارائه می ده که می‌تونه به ایجاد تغییر بزرگ کمک کنه.
  • قاب پنجره ممکنه دارای دریچه‌های چکه کننده ، پنجره های بازکن بیشتر یا شکاف های ریز در مهر و موم های اطراف شیشه باشه. این جایی اس که یک قاب محکم با بازکننده های محدود و مهر و موم و کیفیت ساخت بالا همه تفاوت رو ایجاد می‌کنه. گاهی اوقات طبق مقررات ساختمان نیاز به دریچه های خروجی اس.
  • نصب پنجره بسیار مهمه. در حالت ایده آل ، یک قاب باید تا حد امکان در دیوار با حداقل استفاده از پرکننده ها و بسته بندی ها که می‌تونه شکاف های ریز ایجاد کنه ، محکم قرار بگیره. اگر پنجره کاهش نویز تخصصی شما به درستی نصب نشده باشه ، از بهترین کاهش نویز که می‌تونه به دست‌آورد سود نخواهید برد.

مزایای پنجره دوجداره ریلی

  • صرفه جویی در مصرف انرژی : برای دستیابی به اوج کارایی و عملکرد حرارتی که گرمای بیشتری رو در ملک شما حفظ می‌کنه.
  • کیفیت تضمین شده : خطوط دید باریک حداکثر نور طبیعی رو ممکن می‌سازه و باعث جذابیت بیشتر پنجره های دوجداره ریلی می‌شه.
  • پنجره های بدون سرب به طور کامل مجسمه سازی شده : همه پروفیل‌ها با استفاده از موادی که 100٪ فاقد سرب هستن اکسترود می‌شن.
  • خدمات با تخصص برتر : تیم دوستانه و نخبه خدمات بی نظیری رو برای شما به ارمغان میاره
  • قیمت پایین : تضمین قیمت پایین پنجره دوجداره ریلی در تمام طول سال.
  • تضمین شده : تمام فریم‌ها تضمین می‌شن که حداقل تا 10 سال دچار تاب خوردگی ، تکه تکه شدن یا تغییر رنگ نشن.
پنجره دوجداره ریلی 20

پنجره های دوجداره ریلی از مزایا و ویژگی های زیادی برخوردار هست که چند مورد رو توضیح می‌دیم. در واقع تا الان توضیح دادیم که پنجره های دوجداره خود به تنهایی مزایای بسیاری دارن . همچنین پنجره کشویی نیز خود مزایای بالایی دارن. بنابراین مزایای زیر متشکل از هر دو مورد هست :

پنجره دوجداره ریلی 19

صرفه جویی در مصرف انرژی

پنجره دوجداره ریلی 18

استفاده از شیشه های دو جداره در پنجره های دو جداره ریلی موجب می‌شه که این پنجره ها به عنوان عایق حرارتی عمل کنن. این عایق حرارتی از هدر رفت انرژی های داخل منزل و یا فضا و تبادل اون با دمای بیرونی جلوگیری می‌کنن . لذا این امر باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی‌های گرمایشی در فصل های سرد سال و انرژی های سرمایشی در فصل‌های گرم سال می‌شه.

پنجره دوجداره ریلی 17

همچنین استفاده از تکنولوژی ترمال بریک در درب و پنجره های آلومینیومی نیز به نوبه خود می‌تونه ، تا 80 درصد بازده حرارتی محیط رو بالا ببره و از هدر رفت حرارتی جلوگیری کنه.


طراحی زیبا و مدرن

پنجره دوجداره ریلی 16

پنجره های دوجداره ریلی علاوه بر کاربردشان دارای ظاهری زیبا نیز هستن که در رنگ‌ها و ابعاد مختلف تولید می‌شه. پنجره های دو جداره ریلی این قابلیت رو دارن که در انواع رنگ‌های متنوع تولید بشن . همچنین مدل‌های طرح چوب این پنجره ها زیبایی خاصی رو برای فضای داخلی خونه شما به ارمغان میاره.

پنجره دوجداره ریلی 15

طراحی زیبا و مدرنی که امروزه پنجره دوجداره کشویی داره در دکوراسیون منازل و محیط کاری شما تاثیر بسزایی گذاشته اس و در نتیجه از این نوع پنجره ها می‌تونین در دیزاین داخلی هم استفاده کنین.


با دوام

قاب های پنجره دوجداره آلومینیومی بسیار با دوام هستن . در واقع آلومینیوم یک فلز مقام ولی سبک هست که برای فریم این پنجره ها مورد استفاده قرار می‌گیره . این فلز در برابر خرابی در اثر زمان و دما مقاومت می‌کنه. و همچنین در برابر فشار شدید نیز مقاوم هستن. همچنین شیشه های موجود در پنجره های تولید شده در فرکو کیفیت بالایی دارن . و بسیار محکم بوده و دارای مهر و موم عالی برای عملکرد خوبه. همچنین برای بالاتر بردن مقاومت شیشه ها می‌توان برای پنجره دوجداره ریلی از شیشه های لمینت و یا سکوریت استفاده کرد . این شیشه ها مقاومت بالاتری نسبت به شیشه های معمولی دارن .

پنجره دوجداره ریلی 14

نگهداری آسون

آلومینیووم یک متریال فوق‌العاده مقاوم در برابر رطوبت و شرایط جوی هست . این ویژگی باعث می‌شه که درب و پنجره های آلومینیومی تا زمان بسیار طولانی‌تری نسبت به انواع چوبی و آهنی دوام بیارن. بدون اینکه نیاز به تعویض و یا نگهداری خاصی داشته باشن.

پنجره دوجداره ریلی 13

تمیز کردن آسون

پنجره دوجداره ریلی 12

پنجره های دوجداره ریلی به راحتی تمیز می‌شن . بدین معنی که با دستمال مرطوب ، قابل پاک شدن هست .و دسترسی راحت به داخل قاب و ریل های پنجره برای تمیز کردن دارین. ظاهر زیبای آلومینیوم به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می‌شه و مانند روز اول سالم به نظر می‌رسه .


ظریف

پنجره دوجداره ریلی 11

پنجره های ریلی تولید شده در فرکو بدون تاثیر منفی در ظاهر ، در طراحی یک ساختمان ذکر شده زیبایی می آفرینن .استفاده از متریال آلومینیوم می‌تونه قاب های فوق‌العاده ظریفی رو برای پنجره دوجداره ریلی ایجاد کنه . این ویژگی موجب می‌شه که شما به یک نمای خیلی خاص از منظره خونه خود بدون مزاحمت قاب های درشت دست پیدا کنین .


پنجره های دوجداره ریلی با کیفیت بالا

پنجره دوجداره ریلی 10

فرکو راه حلی داره که پنجره های دوجداره ریلی شما با کیفیت بالا نصب بشن . که مدت طولانی دوام بیارن و دارای قیمت های مقرون به صرفه نیز باشن.

ما پنجره های دوجداره ریلی رو با بالاترین کیفیت در ابعاد مختلف تولید می‌کنیم . همانطور که گفتیم نصب اون بر عهده تیم فنی فرکو هست . که به راحتی نصب می‌کنن .برای دیدن نمونه کارهای بیشتر پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.


انواع مختلف سیستم پنجره دوجداره

پنجره دوجداره ریلی 9

هنگام تماشای یک پنجره یا درب بالقوه دوجداره ، باید دقت کنین که پنجره ها با چه سیستمی ساخته می‌شن .

پنج نوع اصلی پنجره دوجداره:

  • پنجره دوجداره سایه بان
  • پنجره دوجداره ریلی
  • پنجره دوجداره شیب چرخش
  • پنجره دوجداره ثابت
  • پنجره دوجداره دو شاخه
پنجره دوجداره ریلی 8

کاملا ساده ، طراحی کلاسیک

محدوده پنجره ریلی فرکو برای پاسخگویی به تمام نیازهای خانه مدرن ، از جمله امنیت ، مقاومت ، توانایی مناسب و نماهای گسترده طراحی شده اس . همانطور که از نام اون مشخص هست با کشیدن ارسی یا ارسی های متحرک به صورت افقی ، چپ یا راست باز و بسته می‌شه . این نوع پنجره ها رایج ترین نوع پنجره ای هستن که در منازل و محیط کار دیده می‌شه.

پنجره دوجداره ریلی 7

لغزنده های افقی

پنجره های ریلی افقی با ریل های ارسی به سمت چپ یا راست باز می‌شن. برخی از افراد باز و بسته شدن ریلی رو آسون تر از پنجره هایی به سبک لنگ می‌دونن.

پنجره دوجداره ریلی 6

قیمت پنجره دوجداره ریلی

همانطور که می‌دونین قیمت‌ها روز به روز در حال تغییر هست . علاوه بر این قیمت بستگی به ابعاد و طرح داره که متغیر می‌شه . ولی این اطمینان خاطر رو به شما می‌دیم که صنایع فرکو تمام سعی و تلاش خود رو بر این داره که با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت استاندارد رو ارائه بده . برای اطلاع از قیمت دقیق پنجره ها می‌تونین با مشاوران فرکو تماس حاصل فرمایین .

پنجره دوجداره ریلی 5

پنجره دوجداره ریلی جایگزینی مناسب برای هر مکانی

پنجره دوجداره ریلی 4

پنجره های جدید یا جایگزین می‌تونن به روزرسانی نمای بیرونی خونه شما کمک کنن . به عنوان بهبود عملکرد کلی انرژی. هنگام انتخاب پنجره ، بسیاری از عوامل مهم رو باید در نظر گرفت . از جمله سبک خانه و موقعیت جغرافیایی و نوع پنجره و متریال مناسب شما. پس از کجا شروع می‌کنین؟ صنعت پنجره زبان مخصوص خود رو داره. ممکنه تولیدکنندگان پنجره ، نصاب پنجره ها و پیمانکاران در مورد پنجره ها با استفاده از اصطلاحات مختلف صحبت کنن. نحوه تعریف قطعات و اجزای پنجره رو بخونین تا آماده باشین تا درباره پروژه پنجره خود با هر کسی بحث کنین.


شیشه دوجداره چگونه کار می‌کنه؟

پنجره دوجداره ریلی 3

شیشه های دو جداره با ایجاد شکاف هوا که عایق حرارت بین دو منطقه مختلف دمایی (داخل و خارج) هست ، عمل می‌کنه.

دو صفحه شیشه ای در یک واحد (IGU) مهر و موم شده توسط یک فاصله دهنده مهر و موم شده اس.

فضای بین شیشه ها (معمولاً 6 تا 12 میلی‌متر) یک شکاف هوا ایجاد می‌کنه که انتقال حرارتی (گرم یا سرد) رو کند می کنه-حرارت رو به دام نمی اندازه ، اما حرکت حرارت رو برای کاهش اتلاف حرارت کند می‌کنه.

از آنجا که هوا نمی‌تونه در فاصله باریک بین شیشه ها گردش کنه ، همرفت هوا کند می‌شه و این امر همچنین انتقال حرارت رو کاهش می‌ده.


پنجره دوجداره ریلی فرکو را انتخاب کنید

هدف ما ارائه بهترین قیمت ممکنه . و صفر تا صد تولید محصولات ، توسط کارشناسان خبره فرکو انجام می‌شه . پنجره های دوجداره کشویی فرکو به گونه ای طراحی شدن که از بالاترین کیفیت استاندارد برخوردار هستن. و در طول سالیان طولانی برای شما کار می‌کنن . همچنین صنایع شیشه و آینه فرکو سابقه درخشانی در تولید انواع شیشه های مورد استفاده در پنجره ها داره . لذا می‌تونین اطمینان حاصل کنین که پنجره نهایی شما علاوه بر فریم باکیفیت ، دارای با کیفیت‌ترین شیشه ها نیز هستن .

پنجره دوجداره ریلی 2

خرید پنجره دوجداره ریلی

مشاوران و تیم پشتیبانی فرکو بیست و چهار ساعته در خدمت شما قرار دارن تا بتونین بهترین سفارش رو ثبت کنین . از طریق راه های ارتباطی مانند شماره تماس تلفنی (02188068352) . و پیج اینستاگرام (تمامی نمونه کارها قرار گرفته و از طریق دایرکت می‌تونین ثبت سفارش خود رو انجام بدین) . و یا از طریق واتس اپ با مشاوران فرکو در ارتباط باشین . از لحظه ای که ثبت سفارش شما از طریق کارشناسان صورت می‌گیره . کار شما طی چهار الی پنج روز کاری از طریق ماشین های حمل بار مخصوص درب و پنجره به دست‌تون می‌رسه. امکان ارسال به سراسر کشور و حتی خارج از کشور نیز فراهم هست .

هر هفته داخل پیج اینستاگرام فرکو مسابقات هیجان انگیزی برگزار می‌شه که جوایز میلیونی تقدیم‌تون می‌شه . می‌تونین همین الان پیج فرکو رو دنبال کرده تا در مسابقات هر هفته فرکو شرکت کنین.

علاوه بر خرید اینترنتی می‌تونین به صورت حضوری از نمونه کارها دیدن کنین و سفارش خود رو ثبت کنین.

آدرس کارگاه تولیدی:

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن


پرسش و پاسخ در مورد پنجره دوجداره ریلی

چرا فرکو رو برای درب های دوجداره ریلی انتخاب کنین؟

هدف فرکو ارائه بهترین قیمت ممکن هست و صفر تا صد تولید ….

قیمت پنجره های دوجداره ریلی چقدر هست ؟

همانطور که می‌دونین قیمت ها روز به روز در حال تغییر هست و…

پنج نوع اصلی پنجره دوجداره کدومه ؟

پنجره دوجداره سایبان
پنجره دوجداره ریلی و یا پنجره دوجداره کشویی
پنجره دوجداره شیب چرخش
پنجره دوجداره ثابت
و…

عملکرد پنجره دوجداره ریلی به چه صورت هست؟

پنجره دوجداره ریلی به دلیل ریل‌هایی که به اون اضافه شده‌اس موجب می‌شه….

دیگر تولیدات شرکت فرکو:

برای دیدن قیمت ها و نمونه کار های موضوع مورد نظر خود ، روی اون موضوع کلیک کنین

آینه قدی ، آینه قدی چراغ دار ، میز تلویزیون آینه ای ، شیشه بین کابینتی ، شیشه لاکوبل رنگی ، درب آلومینیومی کشویی
پنجره دو جداره کشویی ، شیشه لاکوبل ، قیمت شیشه رنگی ، آینه گرد ، آینه سرویس بهداشتی ، طلق شیشه ای شفاف
طلق شیشه ای ، طلق یو وی ، طلق هوشمند ، پلکسی گلاس ، طلق دوجداره ، طلق پلی کربنات
طلق پلی کربنات مات


صفحه اصلی » مقالات » درب و پنجره آلومینیوم » پنجره دوجداره ریلی

6 پاسخ

    1. با سلام خدمت شما محتشم عزیز ، بله پنجره های ریلی قابلیت تولید در نوع عممودی را نیز دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو