Home
پنجره آلومینیومی نرمال

پنجره آلومینیومی نرمال

پنجره آلومینیومی نرمال بخاطر برخورداری از کیفیت بسیار بالا از زمان گذشته تا به الان بسیار مورد توجه بوده. این محصول تولید شده تنها ایرادی که در زمان گذشته داشت این بود که با استفاده از این محصول سرما و گرما به درون منزل نفوذ می‌کرد.اما با گذشت زمان صنایع فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه های هوشمند و بروز تونست پنجره آلومینیومی نرمال رو بسازه که از ورود سرما و گرما به درون محیط مورد نظر شما جلوگیری نیز می‌کنه.

یکی‌از جالب ترین نکته هایی که درباره این محصول وجود داره اینه که شما اگر یک پنجره آلومینیومی دارین ارزش اصلی اون از بین نمی‌ره.یعنی شما اگر پنجره های آلومینیومی‌ دارین پس از استفاده از اون می‌تونین اونا رو به نرخ جدید بفروشین و یک پنجره آلومینیومی جدیدی رو خریداری کنین.اما این روند در دیگر محصولات ممکن نیست.یعنی‌ پس از خریداری یک پنجره pVB و استفاده از اونا هیچگونه ارزشی ندارن.یعنی به طور کلی می توان گفت که ارزش خود رو پس از استفاده از دست می‌دن.

پنجره آلومینیومی نرمال

نحوه ساخت پنجره‌های آلومینیومی‌جدید و قدیم!

در زمان‌های گذشته برای ساخت پنجره های آلومینیومی از میلگردهای آهنی استفاده می‌کردن برای مثال میلگرد داخل فریم‌های پنجره قرار داده می‌شد. و مقاومت اصلی این نمونه محصولات به دلیل قرارگیری این میلگردها در پنجره بوده اس. اما با گذشت زمان دیگه در ساخت پنجره آلومینیومی از میلگردهای آهنی استفاده نمی‌کنن.

پس به طور کلی می‌توان گفت که مهم‌ترین تفاوتی که بین پنجره های قدیمی با پنجره های آلومینیوم جدید وجود داره در جلوگیری از اتلاف انرژی هست. زیرا که پنجره های آلومینیومی جدید به خاطر نوع ساختار دوجداره ای که داره از اتلاف انرژی بسیار جلوگیری می‌کنه اما همانطور که در مطلب بالا گفته شد پنجره های آلومینیومی قدیمی این گونه عملکرد رو نداشتن.

ساخت پنجره‌های آلومینیومی

در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو هنگام ساخت این محصول بسیار باکیفیت، در مرحله اول پروفیل های آلومینیومی رو با کمک دستگاه، برش می‌دن. پس از برش دادن این محصول رو نسبت به نوع شکل و ابعاد پنجره ، متصل شدن پروفیل ها رو طبق الگو انجام میدن. این مرحله نیز با کمک دستگاه پرس و پیچ بندی پروفیل های آلومینیومی به یکدیگر متصل می‌شه. و در مرحله آخر هم یراق مورد نظر روی پنجره مورد نظر نصب میشه.

این نمونه ساخت پنجره آلومینیومی نرمال که گفته شد بسیار با پنجره های آلومینیوم اختصاصی تفاوت داره. زیرا که در پنجره های آلومینیومی دوجداره از یراق فلزی و یا حتی پلاستیکی برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و جلوگیری از ورود آلودگی صوتی به تمامی محیط‌های مورد نظر خود استفاده میشه.

پنجره آلومینیومی نرمال

انواع پنجره‌های آلومینیومی‌

  • کشویی
  • ترمال بریک
  • آکپا و آکرول
  • رنگی
  • دوحالته
  • چوبی
  • حفاظ دار
  • دکوراتیو
  • خم
  • هوشمند

پنجره‌های آلومینیومی کشویی   

یکی‌از بهترین و جالب‌ترین انواع این محصول پنجره های آلومینیومی‌کشویی اس. و حتی هنگام ساخت و نصب این محصول هیچ گونه درزی بین پروفیل ها به‌وجود نمیاد. یا به طور مثال می‌توان گفت که این نمونه محصول آب بندی می‌شه یا به طور دیگر پنجره های یو پی وی سی لولایی هست زیرا این نمونه محصول به صورت کشویی و به‌خاطر ساختار پلاستیکی که داره می توان اونو به راحتی باز و بسته کرد.

پنجره آلومینیومی نرمال

پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک  

یکی از مدرن‌ترین تولیدات صنایع تولید شیشه و آینه فرکو، پنجره آلومینیومی نرمال هستن که به طور حرفه‌ای ساخته می‌شه. این پنجره ها به دلیل وجود لایه پلی آمینی در بین پروفیل ها باعث جلوگیری از اتلاف انرژی میشه و مانند عایق آلودگی عمل می‌کنه. و به دلیل برخورداری این محصول از این ویژگی محبوبیت بسیاری رو بین مهندسین به وجود آورده‌اس. این محصول از نظر میزان وزن نسبت به پنجره های نرمال دیگر بسیار سنگین‌تر هست.دلیل زیاد بودن وزن این محصول به خاطر بودن لایه پیامی و لایه‌های فلزی هستن.که برای بالا بردن مقاومت پنجره در بین پروفیل استفاده میشه.

قابل ذکر هست که صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این محصول رو در رنگ‌های بسیار گوناگونی تولید می‌کنه که رنگ کردن پروفیل به حالت کوره ای انجام می‌شه و یا حتی رنگ پروفیل تغییر نمی‌کنه و افت نمی‌کنه.

پنجره‌های آلومینیومی آکپا و آکرول

این دو نمونه پروفیل آلومینیومی در آزمایشاتی که توسط تیم فنی صنایع تولید شیشه و آینه فرکو قرار گرفت و نتیجه گیری شد که پروفیل آکپا و آکرول یکی از با کیفیت ترین پروفیل های آلومینیومی هستن توسط تیم فنی صنایع فرکو تولید و برای شما ارسال می‌شه این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هست برای مثال ،استحکام زیادی دارن و یا حتی تغییر رنگ هم نمی‌ده.

در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تنها پروفیل‌های آکپا و آکرول مخصوص پنجره آلومینیومی نیست. این صنایع پروفیل های دیگری رو برای تولید این محصول به وجود آورده‌اس که می‌تونین هرکدوم رو طبق سلیقه خود سفارش بدین.

پنجره‌های آلومینیومی طرح چوب

پنجره آلومینیومی نرمال

یکی از طرح‌های بسیار مدرن و جدیدی که صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تولید کرده اس، پنجره آلومینیومی نرمال طرح چوب هست که با استفاده از پروفیل‌های طرح چوب در انواع پنجره های کشویی و یا حتی لولایی ساخته می‌شه. ناگفته نمونه که اگر از پروفیل آکبا و آگرول برای تولید یک پنجره استفاده بشه. پنجره نه تنها از زیبایی خاصی برخوردار میشه ، بلکه کیفیت بسیار بالایی نیز خواهد داشت.

پنجره‌های آلومینیوم رنگی

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخورداری از پیسوله های رنگی و کوره هایی که از درجه حرارت بسیار بالایی برخوردار هستن ، می‌تونن انواع پنجره های آلومینیومی رنگی رو تولید کنه. رنگ این پنجره ها نیز باگذشت زمان هم ثابت می‌مونه. پنجره آلومینیومی رنگی رو می‌تونین متناسب با سلیقه و دکوراسیون محیط خود انتخاب کنین. صنایع تولید شیشه و اینه فرکو این امکان برای شما عزیزان به وجود آورده اس تا بتونین پنجره های خود رو در رنگ مورد نظر خود داشته باشین.

پنجره آلومینیومی دو حالته

یکی دیگر از پنجره های بسیار مدرن و کاربردی که در این صنایع تولید می‌شه. پنجره آلومینیومی دو حالته اس . دو حالته یک پنجره دو جداره لولایی هستش. که به صورت افقی و عمودی هست اما در صنایع فرکو به صورت عمودی و بالا به پایین نیز باز میشه. این نمونه محصول رو بیشتر افراد در ساختمان‌های اداری و یا محیط کاری خود استفاده می‌کنن.

پنجره آلومینیومی نرمال

پنجره‌های آلومینیوم دکوراتیو

یکی دیگر از تولیدات این صنایع، پنجره آلومینیومی نرمال دکوراتیو هست. این محصول بیشتر موارد در ساختمون‌هایی که از طراحی دکوراسیون داخلی برخوردار هستن به کار برده می‌شه. این نمونه محصول در هنگام ساخت از پروفیل‌های آلومینیوم رنگی تولید می‌شه و بیشتر مواقع از جنس شیشه استیند گلاس هست.

پنجره‌های آلومینیوم خم

یکی از تولیدات صنایع شیشه و آینه فرکو ، پنجره آلومینیومی خم نام داره. برای ساخت این محصول با بهره‌گیری از کوره های بسیار حرارت داده شده استفاده می‌شه. پروفیل های آلومینیوم هم که در زاویه های متفاوت ساخته می‌شه. بسیار توجه نمایید این نمونه از پنجره ها به شیشه های دوجداره خم نیاز دارن.

پنجره‌های آلومینیوم حفاظ دار

طبق آمار به دست اومده درباره سرقت‌هایی که از ساختمان های مسکونی و یا حتی اداری انجام شد صنایع شیشه و آینه فرکو تصمیم بر این گرفت پنجره آلومینیومی حفاظ دار رو تولید کنه. می تونین از این محصول به عنوان محافظ پنجره استفاده کنین. این نمونه محصول یکی از بروزترین و پرفروش ترین تولیدات صنایع فلزی هست که در انواع ابعاد تولید، فروش و ارسال میشه.

پنجره آلومینیومی نرمال

پنجره‌های جنس آلومینیوم با شیشه هوشمند 

یکی از بروزترین و خاص‌ترین طرح‌های تولید شده در صنایع تولید شیشه و عالی فرکو پنجره آلومینیوم نرمال با شیشه هوشمند هست. این محصول به دلیل بروزی و مدرنی کار توجه بیشتر مهندسی و طراحان دکوراسیون داخلی رو به خود جلب کرده اس. این نمونه محصول مدرن که با کمک یکی ریموت از حالت مات به شفاف و از حالت شفاف به مات تبدیل می‌کنه. این محصول بسیار زیبا با کمک جریان الکتریسیته عمل می‌کنه. یعنی اگر این جریان قطع بشه عملکردی از طرف شیشه نمی‌بینین. این نمونه محصول گفته شده بیشتر مواقع در مجله‌های بسیار معتبر طراحی دکوراسیون که هر سال در کشور ایتالیا به عنوان برترین طرح پنجره به فروش میرسه.

می توان این محصول بروز و هوشمند رو تنها با ثبت سفارش‌ در تمامی نقاط ایران که باشین تحویل بگیرین.


آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو