Home
آینه گرد بک لایت

آینه گرد بک لایت

آینه‌ها از مهم‌ترین اسباب روزمره انسان‌ها در زندگی هستن. به‌خصوص در برخی مشاغل و مکان‌ها که آینه می‌تونه حرف اول رو بزنه مثل آرایشگاه و سالن زیبایی. امروزه دیگر مانند گذشته نیست و با توجه به پیشرفت صنعت و تکنولوژی علاوه بر بهبود کیفیت آینه‌ها تنوع بسیار مختلفی هم دارن. از بین انواع مختلف آینه، آینه بک لایت یکی از زیباترین و کاربردی‌ترین آینه‌ها در حال حاضر هس. در نگاه اول می‌تونی با دیدن آینه‌های آرایشگاه و مزون‌ متوجه بشی که کار این سالن حرفه‌ای هس یا آماتور ؟! چون گریم و آرایش حرفه‌ای نیازمند داشتن آینه‌های تخصصی این کاره.

آینه بک‌لایت یا آینه تاچ دقیقا همون آینه‌ای هس که انتظارشو داشتی.

از ویژگی‌هایی که تمامی آینه‌ها ازجمله گرد بک لایت داره اینه که باوجود روشنایی که از خود دارن و نیز انعکاس ابزارهای روشنایی دیگر در خود، می‌تونه باعث روشنایی بیشتر و بزرگ‌تر جلوه دادن دوباره فضا بشن.

همچنین فضایی منحصربفرد در مکان مورد استفاده بخاطر نورپردازی در رنگ‌بندی متنوع و ظاهر لوکس این آینه به وجود میاد ، اسپیکردار هست که قابلیت پلی کردن موسیقی دلخواه شما رو داره. در امر آرایش بسیار کمک کننده هست . چون روشنایی لازم برای میکاپ رو در اختیارت میذاره. و در سرویس‌های بهداشتی هم نوع ضدبخار اون خیلی پرکاربرد و پرطرفداره.

آینه گرد بک لایت دیواری

آینه گرد بک لایت یکی از اشکال مختلف برای آینه بک لایت هست که سادگی و زیبایی بسیاری داره. همچنین با توجه به مشخصاتی که داره در هر سبک فضایی به‌راحتی می‌تونه مورداستفاده قرار بگیره. همچنین به‌سادگی خود رو با آن فضا هماهنگ می‌کنه. علاوه بر آن به زیبایی فضا نیز اضافه می‌کنه. 

ساختار این آینه‌ها به این‌گونه هست که نور از پشت آینه ساطع می‌شه و باعث روشنایی محیط اطراف خود می‌شه.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تونی به این سایت مراجعه کنی.

ویژگی و مزایای چراغ‌های LED

. نوری که از آینه بک لایت ساطع می‌گرشه، توسط چراغ‌های LED تأمین می‌شه. این چراغ‌های  LED ضخامت بسیار کم و روشنایی کافی دارن که می‌تونه به‌راحتی در قسمت پشت آینه قرار بگیره. ضخامت به‌اندازه کافی کمه و در ظاهر مشخص نیست. همچنین با توجه به ضخامت کمی که داره ، روشنایی قابل‌توجهی ایجاد می‌کنه.

. نور ایجاد شده نوری ظریف و بسیار کارآمد هست. همچنین بسیار طبیعی‌تر از نوری هست ک توسط دیگر ابزار روشنایی ساطع می‌شه. همچنین سایه‌های خشن اونا رو دیگر نداره و یک نور لطیف و زیبا با استفاده از LEDها تأمین می‌شه. این به این دلیل هست که طول‌موج آن در طیف طبیعی قرار می‌گیره.

. مصرف انرژی چندین برابر کمتر، حدود 50 درصد از دیگر چراغ‌های رشته‌ای، فلورسنت و … دارن. این نکته می‌تونه یک فاکتور مهم در انتخاب آینه بک لایت باشه.

. طول عمر چندین برابری در مقایسه با دیگر ابزارهای روشنایی داره. این موضوع نیز در کاهش هزینه‌ها در درازمدت بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

. چراغ‌های LED تا حد قابل‌توجهی در برابر شکستگی و ضربه مقاوم هستن. برعکس لامپ‌های معمول که مقاومت بسیار کمی دارن.

. سریعاً روشن می‌شه، درحالی‌که دیگر ابزارهای روشنایی ممکنه کمی زمان برای روشن شدن نیاز داشته باشن.

. این نوع از چراغ‌ها علاوه بر این‌که ضخامت کمی دارن، بسیار انعطاف‌پذیر نیز هستن. چراکه به‌راحتی به شکل‌های مختلف در پشت آینه قرار می‌گیره. بدون این‌که از روبه‌رو و یا کناره‌ها مشخص باشه.

. تنوع رنگی بسیار زیادی دارن که می‌توان با توجه به‌دلخواه و رنگ فضای کلی انتخاب بشه.

آینه گرد بک لایت

قابلیت‌های آینه گرد بک لایت

یکی از مهم‌ترین دلایل این‌که آینه بک لایت بسیار موردتوجه همگان قرار دارد، قابلیت‌های فوق‌العاده آن است. که این آیتم‌ها را در دیگر آینه‌ها نمی‌بینیم ازجمله این‌که:

. نور چراغ‌های LED می‌تواند تغییر کند. یعنی اگر شما انتخاب رنگ نور برایتان مشکل است و یا تمایل دارید که از چندرنگ در آینه گرد بک لایت استفاده کنید به‌راحتی این امر میسر است.همچنین امکان استفاده از چندرنگ به‌طور هم‌زمان و یا تغییر رنگ برای آن‌ها وجود دارد.

. شکل و طراحی نورپردازی می‌تواند متفاوت و به سلیقه مشتریان انجام شود. تا آینه‌ای بسیار زیبا و مطابق سلیقه شما ایجاد گردد.

آینه گرد بک لایت

. دمای محیط و زمان می‌توانند روی آینه نمایش داده شوند.

دیگر قابلیت های آینه بک لایت

. از قابلیت‌های بسیار جذاب آینه گرد بک لایت این است که می‌تواند به گوشی همراه اتصال یابد و امکان پخش موسیقی و یا ویدیو داشته باشد. این ویژگی باعث می‌شود تا آینه بک لایت به یک آینه منحصربه‌فرد است و متفاوت تبدیل شود.

آینه گرد بک لایت هوشمند

. با استفاده از پدهایی که در پشت آینه تعبیه می‌شوند، آینه گرد بک لایت ویژگی ضدبخار بودن را دارا خواهد شد. این مسئله به‌خصوص برای استفاده در محیط‌های مرطوب مثل حمام و سرویس بهداشتی حائز اهمیت است. زیرا که دیگر نگرانی بابت ایجاد بخار روی آینه و تمیز کردن آن بدون این‌که لکه‌ای باقی بماند، وجود ندارد.

. امکان حک لوگو و برند و یا نوشته خاصی بر روی آینه وجود دارد. این موضوع به‌خصوص برای برخی مشاغل مثل کسانی که آرایشگاه و یا سالن زیبایی دارند، موردتوجه است تا بتوانند یک آینه مختص به خود داشته باشند. علاوه بر این حتی برای استفاده شخصی نیز اگر تمایل داشته باشید هر نوشته یا طرح خاصی که مورد دلخواهتان است، روی آینه حک می‌شود. در این صورت یک آینه فوق‌العاده خاص و زیبا نیز خواهید داشت.

آینه گرد بک لایت

تمام این آیتم‌ها انتخابی می‌باشند و هرکدام که شما انتخاب نمایید می‌تواند بر روی آینه اجرا گردد.

کارکردهای مختلف آینه گرد بک لایت

آینه گرد بک لایت به صورت‌های مختلفی قابلیت کار دارد و امکان استفاده از برخی ویژگی‌ها از این طرق حاصل می‌شود.

. آینه های بک لایت می‌توانند به‌صورت لمسی یا تاچ مورداستفاده قرار بگیرند. یعنی با لمس سطح آینه می‌توان آن را خاموش و روشن کرد.

. با استفاده از ریموت می توان آینه گرد بک لایت را روشن و خاموش نمود. و یا برای تغییر رنگ نور چراغ‌ها نیز می‌توان از ریموت استفاده کرد.

. همچنین این آینه‌ها می‌توانند به‌صورت هوشمند نیز به‌کاربرده شوند. مانند برخی تلویزیون‌های هوشمند به این صورت که با تکان دادن دست روشن و خاموش گردند.

این نوع از کارکردها نیز انتخابی هستند و هرکدام که مایل باشید می‌توانند روی آینه اجرا شوند. یعنی به‌دلخواه و سلیقه شما بستگی دارد که آینه گرد بک لایت شما با چه نوع کارکردی ساخته و مورداستفاده شما مشتریان گرامی قرار گیرد.

موارد استفاده آینه گرد بک لایت

محدودیتی برای استفاده از آینه گرد بک لایت در مکان خاصی جود ندارد. زیرا که هنگام خاموش بودن آن شاید تفاوت خاصی با آینه‌های معمول نداشته باشد و نصب آسانی هم دارد. البته که آینه بک لایت باقابلیت‌های منحصربه‌فرد و فوق‌العاده خود می‌تواند توجه‌ها را به خود جذب کند. همچنین به‌عنوان نقطه کانونی در محیط مورداستفاده خود می‌باشد. در زیر به چند نمونه از موارد بسیار پرکاربرد آن اشاره می‌کنیم:

 خانه

آینه گرد بک لایت در هرجایی از خانه می‌تواند مورداستفاده قرار بگیرد. زیرا به دلیل شکل گرد آن‌که ساده و زیبا نیز می‌باشد به‌راحتی خود را با هر سبک فضایی تطبیق می‌دهد.

آینه گرد بک لایت دیواری

در هر اتاق‌خوابی نیاز به آینه احساس می شود. آینه گرد بک لایت یکی از گزینه‌های ایده آل برای این قسمت از خانه است. زیرا با توجه به ویژگی‌هایی که آینه دارا می‌باشد، باعث بزرگ‌تر نشان دادن فضا می‌شود. می‌توان به صورت‌های مختلفی از آن استفاده کرد. مثلاً میزی در زیر آن قرار داد و به‌عنوان میز آرایش استفاده کرد. یا هر حالت دیگری مثل دیواری یا …

برای استفاده در قسمت پذیرایی خانه و یا ناهارخوری نیز انتخاب مناسبی هستند. باعث دل‌بازی و روشنی بیشتری می‌شوند و زیبایی که ایجاد می‌کنند خیره‌کننده خواهد بود. می‌توان به شکل‌ها و صورت‌های مختلفی استفاده کرد تا متفاوت‌تر نیز باشند که تمام این‌ها به سلیقه و دلخواه شما بستگی خواهد داشت.

اما تقریباً می‌توان گفت که یکی از اصلی‌ترین استفاده‌های آینه گرد بک لایت در حمام و سرویس بهداشتی است که به‌وفور هم استفاده می‌شود. نوری که از آینه بک لایت ساطع می‌شود می‌تواند کافی و مناسب برای این فضاها باشد. فضای بسیار مدرن و زیبایی را نیز ایجاد خواهد کرد. همچنین با توجه به ویژگی‌ها و مزایایی که دارند نیز بهترین انتخاب برای آینه سرویس و حمام می‌باشند.

آینه گرد بک لایت

آرایشگاه

آرایشگاه و سالن زیبایی با آینه است که معنای اصلی خود را پیدا می‌کند و تقریباً از اصلی‌ترین ابزارهای اولیه هر آرایشگاه و سالن زیبایی آینه را می توان نام برد. پس مهم است که انتخاب مناسب و زیبایی داشت تا بتوان درکل فضای آرامش‌بخش و زیبایی را در این فضا ایجاد کرد. یکی از انواع مختلف آینه آرایشگاه و سالن زیبایی، آینه گرد بک لایت می‌باشد که خود نیز دارای انواع مختلف می‌باشد.

در صورت تمایل و دلخواه شکل آینه می‌تواند دقیقاً گرد نباشد و شکلی نزدیک به شکل دایره داشته باشد. امکان تولید هر آنچه موردنظرتان می‌باشد را با بالاترین کیفیت در کارگاه تولیدی فرکو میسر است.

همچنین آینه گرد بک لایت در آرایشگاه و سالن زیبایی به صورت‌های مختلفی می‌تواند مورداستفاده قرار بگیرد:

.این امکان که بر روی دیوار نصب گردد که بسیار هم مرسوم می‌باشد. در این صورت به‌عنوان آینه دیواری مطرح می‌شود که در قسمت‌های مختلف امکان نصب برای آن بدون اشغال فضایی به‌راحتی وجود دارد.

. می‌تواند همراه با پایه‌هایی بر روی زمین قرار بگیرد و از آن استفاده گردد. پایه‌های مختلفی بارنگ‌ها و جنس‌های گوناگون موجود هستند که با توجه به سلیقه و دکوراسیون سالن می‌تواند انتخاب گردد. در این حالت نیز امکان جابه‌جایی برای آینه گرد بک لایت وجود دارد و در تمام نقاط قابلیت استفاده را دارد.

آینه گرد بک لایت قدی

. این امکان برایشان وجود دارد که بتوانند از سقف و یا پایه‌هایی که به‌گونه‌ای طراحی شدند که از آن‌ها بتوانند به حالت تقریباً آویزان و یا معلق درآیند. در این صورت می‌توانند در فضاهای خالی آرایشگاه و سالن مورداستفاده قرار بگیرند. در این صورت می توان آینه را به صورت دو طرفه به کار برد. این حالت باعث می‌شود تا از تمام قسمت‌ها نهایت بهره را برد و فضای خالی بی‌استفاده‌ای باقی نماند. به‌خصوص برای فضاهای کوچک بسیار ایده آل و مناسب خواهد بود.

آینه آرایشگاه گرد بک لایت

. همچنین آینه گرد بک لایت در اندازه‌های کوچک‌تر به‌صورت دستی و رومیزی نیز می‌تواند باشد. جابه‌جایی برای آن بسیار آسان صورت می‌گیرد. همچنین برای این‌که مشتری بتواند خود را بهتر و بادید بیشتر و با دقت تر در فاصله ای نزدیک مشاهده نماید، می‌تواند به‌کاربرده شود.

آینه رومیزی گرد بک لایت

البته این حالت‌ها برای مکان های دیگر نیز می‌تواند مورداستفاده قرار بگیرد و مختص آرایشگاه نمی باشد. اما چون آرایشگاه و سالن زیبایی جز مکان‌هایی هستند که در آن آینه‌های مختلف به صورت‌های متفاوت استفاده می‌شود، در این قسمت ذکر شد.

سایر موارد

آینه گرد بک لایت در هرجایی با کاربری‌های مختلف می‌تواند مورداستفاده قرار بگیرد. هتل‌ها یکی از موارد استفاده این نوع از آینه‌ها می‌تواند باشد. زیبایی بسیاری به فضای خود می‌افزاید که باعث می‌شود تا زیبایی آن فضا در ذهن میهمانان نیز بماند.

گالری جواهر و یا گالری‌هایی که اجناس قیمتی و لوکس و یا تزیینی دارند، استفاده از آینه باعث می‌شود تا محصولاتشان جلوه و زیبایی بسیار بیشتری پیدا کنند.

در مزون‌های مختلف و همچنین فروشگاه‌های مختلف لباس نیز استفاده از آینه گرد بک لایت می‌تواند انتخابی زیبا و مناسب باشد.

در مکان‌های عمومی‌تر مثل استخرها و مراکز تفریحی نیز قابلیت استفاده دارند و زیبایی فضای خود را صدچندان می نمایند.

آینه گرد بک لایت

درواقع با انتخاب‌هایی که در خرید اجناس محل شغل خود وجود دارد، انتخاب مناسب و زیبا باعث می‌شود تا افرادی که به آنجا رفت‌وآمد می‌کنند حس بهتری داشته باشند. چراکه فضای زیبا می‌تواند یک محرک برای آمدن دوباره نیز باشد. زیرا که در دنیای امروز نقش دکوراسیون و زیبایی یک محیط در جذب مخاطب و مشتری بسیار پراهمیت می‌باشد. و نیز تنها با نصب آینه گرد بک لایت، محیط تغییرات بسیار شگرف و زیبایی می‌کند.

هرکدام از آینه‌های گرد بک لایت که در قسمت‌های مختلف به‌کاربرده می‌شوند را در حالت کلی می‌توان در دودسته قرار داد. دسته اول آینه‌های بدون قاب هستند. این آینه‌ها در عین سادگی بسیار زیبا و جذاب هستند و برای استفاده در هر محیطی به‌آسانی می‌توانند به‌کاربرده شوند.

دسته دوم آینه‌ها همراه با قاب مورداستفاده قرار می‌گیرند. تنوع قاب‌ها در جنس و رنگ بسیار بالا می‌باشد. شما می‌توانید بر اساس علاقه و دکوراسیون و رنگ فضای خود، جنس و رنگ قاب آینه گرد بک لایت خود را انتخاب نمایید.

انواع آینه گرد بک لایت

آینه گرد بک لایت می‌تواند به صورت‌های مختلفی ساخته و به‌کاربرده شود. ازجمله آینه دکوراتیو، آینه جورچین، به‌صورت آینه چندتایی و یا هر حالت دیگری که مدنظر باشد. شما هر آنچه که از آینه خود انتظار دارید را می‌توانید با ما درمیان بگذارید تا دقیقاً همان را با بالاترین کیفیت ممکن برای شما اجرا و تولید نماییم.

آینه گرد بک لایت دوتایی

ثبت سفارش

آینه گرد بک لایت انواع مختلفی دارد که در صنایع شیشه و آینه فرکو انواع آن با بهترین کیفیت و قیمت تولید و عرضه می‌گردد. کیفیت مواد مورداستفاده و تجهیزات موجود در کارگاه تولیدی فرکو بسیار بالا و قابل‌توجه می‌باشد.

در مورد ابعاد و اندازه آینه نیز هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد. امکان تولید آینه گرد بک لایت از اندازه کوچک تا بسیار بزرگ میسر می‌باشد. درواقع هراندازه که تمایل دارید تا آینه قطر داشته باشد می‌توان آن را به‌سادگی تولید نمود. البته این مسئله می‌تواند از فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت نهایی باشد.

برای گرفتن اطلاعات موردنظر و ثبت سفارش می‌توانید با شماره  ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل نمایید. و یا از طریق واتس اپ با ما  در ارتباط باشید. همچنین اگر طرح و مدل خاصی از آینه گرد بک لایت در دست دارید می‌توانید از طریق ایمیل و یا واتس اپ برای ما ارسال نمایید. تا به شما اطلاعات لازم داده شود و دقیقاً مطابق مدل پیشنهادی شما، آینه تولید گردد. همچنین بعد از دریافت محصول، اگر از آینه دریافتی خود رضایت نداشتید می‌توانید مرجوع نمایید.

ما تمام تلاش خود را در این مجموعه می‌کنیم تا بهترین محصولات و خدمات را برای مشتریان خود داشته باشیم. برای این منظور نیز خدمات مختلفی از حمله خدمات پس از فروش برای مشتریان خود در نظر گرفتیم تا بتوانند با اطمینان کامل خرید خود را نهایی نمایند. همچنین تمامی کالاها با ضمانت و تایید کیفیت تحویل مشتریان عزیز داده می‌شود.

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

4 پاسخ

    1. سلام روز بخیر بله شما هر شکل و ابعادی که دوست دارید می تونید سفارش بدهید تا در کمترین زمان آماده شود.

    1. سلام وقت بخیر. شما هر آینه ای که مدنظر داشته باشید براتون تولید و اجرا می کنیم. می توانید با شماره 02188068352 تماس بگیرید تا دقیقا راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو