Home
انواع آینه دیواری گریم

انواع آینه دیواری گریم

اگر براتون سؤال پیش اومده که انواع آینه دیواری گریم به چند دسته تقسیم می‌شه.باید گفته بشه که آینه گریم دارای انواع جذابیه که در قسمت زیر بهش اشاره کردیم .

انواع آینه دیواری گریم

برای آشنایی بیشتر با آینه هالیوودی اینجا کلیک کنین.

سبک‌های آینه دیواری گریم

آینه دیواری گریم هالیوودی

آینه هالیوودی به طور میانگین دارای ۲۴ لامپ در اطراف اون هست .که این لامپ ها کم مصرف و به صرفه هستن .که می‌‌تونه یک نور فوق‌العاده برای شما تولید کنه .این نور می‌تونه در فضای شما تاثیرات مثبتی مثل بزرگ نمایی و روشنایی محیط داشته باشه.لامپ های هالیوودی از دو رنگ تشکیل می‌شه .که شامل زرد و سفید میشه.

آینه هالیوودی می‌تونه به دو شکل متحرک و ثابت تولید بشه

این شکل ثابت می‌تونه به صورت دیواری نصب بشه.و یا به شکل متحرک به صورت پایه‌دار هست.که شما می‌تونین اگر علاقه دارین ،جای آینه خود رو تغییر بدین. این آینه‌ها دارای کیفیت فوق‌العاده‌ای هستن.

آینه هالیوودی به چند شکل می‌تونه برای شما فعال بشه که این مدل ها به صورت ریموتی ،حسگری ،لمسی‌اس.شما با زدن یک دکمه می‌تونین از‌ فاصله دور آینه خود رو کنترل کنین.برای مثال با فشار دادن یک دکمه می‌تونین آینه خود رو خاموش و روشن کنین.‌

و یا حتی می‌تونین رنگ لامپ خود رو با ریموت تغییر بدین .در مدل حسگری با حرکت دست آینه خاموش و روشن میشه. و یا رنگ آینه قابل تغییر هست .که مدل دیگه‌ای از آینه لمسی هست .که شما روی این قسمت انگشت خود رو قرار می‌دین .و رنگ لامپ آینه رو تغییر میدین .و یا آینه خود رو فعال و بالاعکس خاموش می‌کنین ‌‌.

لامپ‌های آینه هالیوودی بسیار کم مصرف هستن.که بسیار از نظر قیمت به صرفه هستن .و همچنین دارای طول عمر زیادی هستن.آینه هالیوودی یکی از پرفروش ترین آینه های تولیدی فرکوست .که طرفداران بسیاری رو به خود جذب کرده اس.

آینه دیواری گریم مدرن بک لایت

آینه بک لایت یکی از پرفروش ترین و جدیدترین آینه های تولیدی فرکو هست .این آینه دارای یک نور ال ای دی روی آینه می باشد .که بسیار روی محیط تاثیر گذاره.آینه بک لایت از ۱۲ رنگ تشکیل شده اس .که شامل رنگ های آبی .قرمز .سبز‌.نارنجی .سفید.زرد .بنفش و… هست حتی می‌تونین به صورت ریموتی ،حسگری ‌و لمسی نور آینه خود رو به صورت ترتیبی پخش کنین. این آینه ها برای منزل ، سرویس بهداشتی ،آرایشگاه ها ، مزون ها و… قابل استفاده هستن.

اگر به دنبال یک آینه ای هستین که دارای یک نور متوسط رو به بالا باشه حتما از آینه های بک لایت خریداری کنین.که بسیار جذاب و زیبا هستن.شما حتی می‌تونین نسبت به رنگ دکوراسیون خود رنگ لامپ آینه خود رو تعیین کنین. و همیشه فعال کنین.تا به زیبای محیط شما کمک کنه .همچنین به طور برعکس می‌تونین مخالف رنگ دکوراسیون خود رنگ لامپ خود رو انتخاب کنین.و یک تضاد زیبا رو ایجاد کنین .آینه بک لایت می‌تونه هم به صورت قاب دار و بدون قاب باشه .آینه بک لایت دارای آپشن‌های منحصر به فردی‌اس .

برای مثال در صورت علاقه برای شما یک اسپیکری پشت آینه تنظیم شده اس که شما می‌تونین گوشی خود رو به اسپیکر پشت آینه وصل کنین و آینه مورد علاقه خود رو به صورت بلوتوث و یا AUX و USB وصل کرده و پخش کنین .این یکی از موردهای جالب برای علاقه مندان به موزیک هست .و دیگر مسائل برای مثال در صورت سفارش امکان این که دماسنج و ساعت روی آینه شما تنظیم بشه وجود داره .که بتونین با خرید یک آینه ساعت و دماسنج نیز داشته باشین .

انواع آینه دیواری گریم

آینه دیواری گریم .

در پشت آینه ال ای دی دار دو ردیف لامپ ال ای دی تشکیل شده اس .که دارای ۱۲ رنگ متفاوت و زیباست. شما می تونین با روشن کردن همزمان دو رنگ یک رنگ جدید به آینه خود اضافه کنین .و لامپ آینه خود رو به صورت ترتیبی فعال کنین.و همه رنگ رو در محیط خود نشون بدین .انواع آینه دیواری گریم می‌تونه هم به صورت دیواری و هم به صورت تمامی اشکال هندسی و رومیزی برای شما تولید بشه .آینه ال ای دی رومیزی بیشتر برای آرایش کردن و اتاق جوانان ما به صرفه اس .آینه ال ای دی باعث روشنایی محیط شما می‌شه.

انواع آینه دیواری گریم

.همچنین برای محیط شما یک فضا در همه رنگ رو فراهم می‌کنه.آینه دیواری ال ای دی دار می‌تونه هم به صورت متحرک و هم به صورت ثابت باشه .و هم بتونین به صورت ثابت روی دیوار نصب کنین.و هم به صورت متحرک به هر جایی که دوست داشتین انتقال بدین.آینه ال ای دی هم به صورت قاب دار و هم بدون قاب می‌تونه برای شما تولید بشه .برای سفارش این آینه با شماره 02188068352 تماس بگیرین .و آینه خود رو سفارش بدین.و از نظر کیفیت مطمئن باشین .چراکه در صورت وجود هر نقص و عیب و ایراد تمام محصولات ، تضمین بی قید و شرط داره.

آینه ساده دیواری گریم جدید

آینه ساده بدون هیچ قابی تشکیل شده اس .برای مثال اگر آینه شما به صورت هالیوودی باشه باید لامپ به طور مستقیم روی خود آینه تنظیم بشه .و اگر به صورت ال ای دی باشه بسیار نمای شما رو شیک و با کلاس می‌کنه .آینه ساده اصولاً برای افرادی مناسبه که ، ساده پسند هستن .و در عین حال به شیک بودن فضای خود اهمیت بسیاری ‌‌‌ می‌دن.و همه‌ی آپشن‌هایی که در آینه هالیوودی و یا بک لایت وجود داره در این آینه ساده هم قابل اجراست .و هیچ محدودیتی برای شما وجود نداره.

انواع آینه دیواری گریم

شما می‌تونین آینه ساده خود رو هم به صورت دیواری و یا هم به صورت رومیزی و در تمامی اشکال هندسی ثبت سفارش کنین.و هیچ محدودیتی در سایز و اشکال برای شما ایجاد نمی‌شه. امکان این که روی آینه ساده شما طرحی حکاکی بشه وجود داره .برای مثال شما می‌تونین اسم و یا لگوی خاصی رو روی آینه خود طراحی کنین.و برای ما بفرستین .و یا حتی با پیام دادن از بین تمامی طرح های که برای شما ارسال می‌شه ، یکی رو انتخاب کنین.

انواع آینه دیواری گریم

آینه قاب دار دیواری گریم .

آینه قاب دار دارای قاب‌های مختلفی هست.که از چندین رنگ و از چند جنس مختلف تشکیل شده اس .برای مثال قاب شما می‌تونه هم به صورت چوبی و هم به صورت فلزی باشه. چوبی می‌تونه هم به رنگ قهوه‌ای باشه.و هم می‌تونه نسبت به رنگی که شما انتخاب می‌کنین ،رنگ بشه .هیچ محدودیتی در رنگ برای شما وجود نداره .و دقیقا نسبت به رنگی که شما انتخاب می‌کنین ،برای شما آماده میشه .آینه قاب دار یکی از آینه های جذاب برای هر محیطی‌اس.و بسیار جذاب و مدرن هست.و تمامی آپشن‌هایی که آینه های دیگه داره رو شامل می‌شه .و هیچ محدودیتی در کاربرد برای شما وجود نداره .پس با خیال راحت برای خرید خود تصمیم بگیرین .

انواع آینه دیواری گریم

آینه گریم بروز دنیا

آینه رومیزی اصولاً برای موردهای شخصی مثل آرایش کردن و…استفاده میشه ‌.آینه رومیزی می‌تونه به تمامی اشکال هندسی برای شما برش کاری بشه .و هیچ محدودیتی در ابعاد و مدل های مختلف وجود نداره.آینه رومیزی می‌تونه برای شما به صورت مستطیل و مناسب چند نفر تولید بشه .یا حتی می‌تونه به صورت مربع مناسب برای یک نفر باشه .

انواع آینه دیواری گریم

آینه آویزی دیواری گریم .

می‌تونین آینه آویزی رو با کنف ،زنجیر و …آینه خود رو آویز کنین.اصولا این آینه ها به صورت دایره هستن.حالا شما می تونین این آینه رو به صورت هالیوودی و یا بک لایت سفارش بدین.که بسیار شیک و لاکچری هست.حالا می‌تونین این آینه رو برای سرویس بهداشتی و یا حتی محیط اداری خود سفارش بدین.آینه آویزی یکی از بی‌نظیرترین آینه های تولیدی فرکو هست.

انواع آینه دیواری گریم
انواع آینه دیواری گریم

راه های ارتباط مستقیم با تولیدی فرکو .


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست .
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنی هست
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

انواع آینه گریم دیواری شامل چه مدل‌هایی هست؟

آینه گریم دیواری شامل چندین مورد هست که اولین اون به صورت هالیوودی ،بک لایت و …

آینه دیواری گریم هالیوودی به چه صورت هست؟

آینه هالیوودی دارای ۲۴ عدد لامپ کم مصرف هست که …

انواع آینه دیواری گریم در چه سایزهایی تولید میشه؟

هیچ محدودیتی در سایز برای شما ایجاد نمی‌شه از کوچکترین سایزها تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو