Home

معرفی پنجره‌های آلومینیومی

انواع پنجره‌های آلومینیومی

پنجره‌های تاشو آلومینیومی

این نوع پنجره‌ها بسیار آسون تمیز میشن و نیاز به نگهداری بسیار کمتری دارن. اونا اجازه دسترسی عالی به فضای بیرون رو میدن. با استفاده از این نوع پنجره‌ها عملکردی نرم و طولانی مدت خواهید داشت. پنجره‌های تاشو آلومینیومی باز میشن تا در کنار هم چیده بشن و فضایی دست نخورده در بین قاب‌ها ایجاد کنن.

معرفی پنجره‌های آلومینیومی

پنجره‌های کشویی آلومینیومی

همانطور که از اسمش پیداست ، این پنجره‌ها رو میشه با کشیدن اونا از یک طرف به طرف دیگر کار کرد. پنجره‌های کشویی آلومینیومی یکی از رایج‌ترین انواع پنجره‌های آلومینیومی هستن که با اون مواجه خواهید شد. کار با اونا بسیار آسونه. می‌تونین اونا رو لعاب بدین تا کارایی انرژی و قابلیت‌های عایق‌سازی اونا رو بهبود ببخشین تا هزینه‌هایتان کم بشه. اونا به قطعات بسیار کمی برای کار نیاز دارن و بنابراین تعمیر و نگهداری در این نوع پنجره‌ها اصلاً مشکلی نداره.

پنجره‌های آلومینیومی

پنجره‌های روکشی برای کسانی که خانه‌هایشان در زاویه‌ای قرار داره که نسیم به اون می‌وزه ، ایده‌آله. با استفاده از این نوع پنجره‌ها نباید نگران ورود نسیم به خانه خود باشین. پنجره‌های آلومینیومی در کناره‌ها لولایی دارن و به سمت بیرون می‌چرخن. بنابراین ، می‌تونین اونا رو با زاویه باز کنین تا نسیم‌های ملایم رو به داخل خانه‌تان هدایت کنین. اونا امنیت بهتری رو فراهم می‌کنن زیرا قفل‌های قاب در قاب تعبیه شدن و به شکل قلاب هستن.

معرفی پنجره‌های آلومینیومی
معرفی پنجره‌های آلومینیومی

8 نکته‌ای که هنگام خرید درب و پنجره آلومینیومی باید در نظر بگیرین

آلومینیوم به دلیل دوام و استحکام به طور گسترده توسط چندین تولید کننده در و پنجره استفاده میشه. مقاوم در برابر خوردگی ، سبک وزن و چکش خواره و در مقایسه با مواد سنتی مانند چوب به اون برتری میده. پنجره‌ها و درب‌های آلومینیومی دارای عملکرد بالا و تعمیر و نگهداری پایینی هستن که اونا رو به گزینه‌ای ایده‌آل برای هر فضای مسکونی یا تجاری تبدیل می‌کنه.

بعد از اینکه آلومینیوم رو به عنوان متریال مورد نظر خود برای پنجره‌ها و درب‌ها صفر کردین ، وظیفه انتخاب برند مناسب در مرحله بعدیه. بازار بسیار رقابتی با تولیدکنندگان درب و پنجره آلومینیومیه و انتخاب یکی و اعتماد کردن به اون برای کاربر نهایی چالش برانگیزه. بنابراین در اینجا 6 فاکتور برای انتخاب پنجره‌ها و درب‌های آلومینیومی مناسب که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارن رو در نظر بگیرین.

فن آوری

پیشرفت در فناوری و افزایش دسترسی ، درها رو به روی چندین گزینه با کیفیت باز کرده. اکنون میشه تمام فضاهای تجاری و مسکونی اونا رو از ابتدا به صورت سفارشی طراحی کرد تا مطابق با نیازهای عملکردی و ترجیحات طراحی اونا باشه. به دنبال درب و پنجره‌های آلومینیومی باشین که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته میشن. این تضمین می‌کنه که به لطف تولید با کیفیت بالا ، رنگ ، شکل و اندازه خود رو تغییر نمیدن یا درخشش خود رو حتی پس از سال‌ها استفاده از دست نمیدن.

سفارشی سازی

سفارشی‌سازی واقعی باید به این معنا باشه که هر جنبه‌ای از محصول از منظر شخصی شما بررسی بشه و محصول با نیازهای شخصی شما مطابقت داشته باشه. سیستم‌های سفارشی درب و پنجره آلومینیومی مطابق با نیازهای خاص مشتری ، سفارش روزه. برای درب‌ها و پنجره‌های آلومینیومی ، سفارشی سازی باید در همه چیز از سبک ، اندازه ، شیشه ، گزینه‌های لعاب و رنگ در دسترس باشه. شرکتی رو انتخاب کنین که این توانایی رو داشته باشه که دقیقاً آنچه رو که می‌خواین و تصور می‌کنین به شما ارائه بده.

معرفی پنجره‌های آلومینیومی
معرفی پنجره‌های آلومینیومی

طیف گسترده‌ای از طرح‌ها

تولید کننده در و پنجره آلومینیومی رو انتخاب کنین که طیف وسیعی از طرح‌ها رو ارائه میده. از پنجره‌های محفظه‌ای ساده گرفته تا پنجره‌های آلومینیومی ویلایی که دارای توری هستن ، طیف گسترده‌ای از قاب‌ها تضمین می‌کنن که محصولی رو که بهترین نیاز شما رو برآورده می‌کنه ، دریافت کنین.

ایمنی

ایمنی و امنیت یک دغدغه اصلی و یک معیار ضروری برای هر محصول یا خدماته. وقتی صحبت از در و پنجره‌های آلومینیومی میشه ، طراحی چند محفظه با دیوارهای ضخیم‌تر ضروریه زیرا استحکام و دوام رو تضمین می‌کنه. پنجره‌های آلومینیومی با کارایی بالا با توری و کوره همه اینها و بیشتر رو فراهم می‌کنن ، زیرا با یک سیستم قفل چند نقطه‌ای اصلی برای امنیت بیشتر ارائه میشن.

معرفی پنجره‌های آلومینیومی

عملکرد بالا

یک محصول با کارایی بالا نقشی کلیدی در تبدیل دید معمار به چیزی بتن داره ، شکل بیرونی و داخلی فضا رو شکل میده ، همچنین سطوح راحتی استثنایی و صرفه‌جویی در انرژی رو در کل چرخه عمر محصول ارائه می‌کنه.

سازگار با محیط زیست

سیستم‌های در و پنجره آلومینیومی با آلیاژ آلومینیوم ساخته شدن که یک آلیاژ معماره و همچنین کاملاً قابل بازیافته ، این امر باعث صرفه‌جویی 95 درصدی انرژی مورد نیاز برای تولید آلومینیوم از مواد خام میشه.

کاهش سر و صدا

آلومینیوم تا 30 دسی بل عایق صدا رو به سادگی با از دست دادن قدرت موج صوتی فراهم می‌کنه. این به دلیل لعاب اعمال شده بر روی شیشه در هنگام ساخته. آلومینیوم می‌تونه بارهای بیشتری رو تحمل کنه و از لعاب ضخیم‌تر پشتیبانی کنه.

معرفی پنجره‌های آلومینیومی
معرفی پنجره‌های آلومینیومی

درها و پنجره‌هایی که بسیار بادوام ، سازگار با محیط زیست ، مقاوم در برابر باد ، ضد آب ، مقاوم در برابر خوردگی و ضد حریق هستن ، چیزیه که باید به دنبال اون باشین. همچنین بسیار مهمه که پنجره‌ها یا درهای آلومینیومی رو با فریم‌هایی که جوش فیوژن و دارای درزگیرهای سیلیکونی هستن انتخاب کنین تا از شکاف بین دیوار و چارچوب جلوگیری بشه.

5 دلیل برای نیاز به درب و پنجره آلومینیومی

آلومینیوم همچنین به عنوان فلز سبز شناخته میشه زیرا 100٪ فلز قابل بازیافته که در نهایت باعث صرفه جویی 95٪ از انرژی مورد نیاز برای تولید آلومینیوم از مواد خام میشه. همچنین بسیار چکش خوار ، مقاوم در برابر خوردگی و وزن سبکه و در عین حال به استحکام فولاده. آلومینیوم همچنین می‌تونه برای همیشه بازیافت بشه بدون اینکه هیچ یک از این ویژگی‌های قابل توجه رو از دست بده.

قابلیت اطمینان

در مقایسه با مواد سنتی ، پنجره‌ها و درب‌های آلومینیومی جدید بسیار بادوام هستن و به گونه‌ای ساخته شدن که حتی در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی مانند باران‌های شدید یا بادهای شدید مقاومت کنن. اونا در صورت نصب مناسب کاملاً هواگیر هستن و اجازه نشت آب رو نمیدن که می‌تونه منجر به پوسیدگی یا تاب برداشتن مواد سنتی بشه. اونا همچنین بسیار ایمن هستن و نگهداری اونا آسونه.

سازگار با محیط زیست

پروفیل‌های درب و پنجره آلومینیومی جدید با کارایی بالا برای جلوگیری از انتقال حرارت از طریق قاب طراحی شدن. شیشه ویژه Low E گرما رو به اتمسفر بازتاب میده ، که گرمای داخلی رو به حداقل می‌رسونه و نیاز به استفاده از تهویه مطبوع رو کاهش میده و به شما کمک می‌کنه حتی در تابستان تا 30 درصد در هزینه برق خود صرفه جویی کنین. یک شکاف در شیشه دوجداره ، همراه با طراحی دوجداره و آب بندی‌های دوگانه مقاوم در برابر پیش نویس ، افزایش گرما رو به حداقل می‌رسونه و فضای داخلی رو خنک نگه می‌داره و صدای خارجی رو خارج می‌کنه.

معرفی پنجره‌های آلومینیومی

ظاهر مدرن رو ارائه میده

درب‌ها و پنجره‌های آلومینیومی با کیفیت بالا مانند پنجره‌های کشویی آلومینیومی ، پنجره‌های آلومینیومی هواکش ، پنجره‌های آلومینیومی ویلایی ، پنجره‌های شیب‌دار آلومینیومی و پنجره‌های ثابت آلومینیومی بسیار بادوام ، کم مصرف ، کم هزینه و قابل سفارشی سازی هستن. با نیازهای خاص مطابقت دارن ، که این همون چیزیه که اونا رو به یک انتخاب محبوب در خانه‌های مدرن تبدیل می‌کنه.

تعمیر و نگهداری کم

قاب‌های آلومینیومی در و پنجره نیز به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارن ، زیرا برخلاف برخی از مواد سنتی نیازی به رنگ آمیزی یا پرداخت مکرر ندارن. اونا برای حفظ رنگ ، درخشش ، اندازه ، شکل و درخشندگی خود حتی پس از سال‌ها استفاده منظم ساخته شدن.

معرفی پنجره‌های آلومینیومی
معرفی پنجره‌های آلومینیومی

مقاوم در برابر موریانه

درب و پنجره‌های آلومینیومی از دوام بالایی برخوردار هستن و تاب خوردگی ندارن. اونا همچنین مقاوم در برابر موریانه و ضد آتش هستن که طول عمر اونا رو به میزان قابل توجهی افزایش میده.

فرآیندهای تمیز کردن قاب آلومینیومی خورده

بسته به میزان خوردگی ، می‌تونین از گزینه های مختلف پاک کننده آلومینیومی استفاده کنین. رفع خوردگی آلومینیوم با سرکه یکی از گزینه‌های پاک کننده خانگیه که از قسمت‌های مساوی آب و سرکه سفید ساخته شده. برای از بین بردن خوردگی می‌تونین از طیف وسیعی از اسیدهای رقیق مختلف استفاده کنین.

اگر به نظر نمی‌رسه یک پاک کننده آلومینیوم خانگی با اسید یا مواد شوینده اون رو برش بده ، ممکنه بخواین از یک پاک کننده آلومینیوم تجاری استفاده کنین. این محصولات از مواد شیمیایی و آنزیم‌های مختلف برای از بین بردن خوردگی استفاده می‌کنن و اگر آلومینیوم زیادی برای تمیز کردن داشته باشین ممکنه کارآمدتر باشن. به طور کلی ، آلومینیوم به خوبی به پاک کننده‌های ملایم همراه با شستشوی ساینده پاسخ میده.

معرفی پنجره‌های آلومینیومی

قاب پنجره آلومینیومی آنودایز شده رو تمیز کنین

آلومینیوم آنودایز دارای یک پوشش متصل از اکسید آلومینیومه که دوام ، ظاهر فلزی عمیق‌تر و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش رو می‌افزاید. بهترین راه برای تمیز کردن قاب پنجره‌های آلومینیومی آندایز شده شامل حفظ سطح آنودایز شده ، به این معنی که از پاک کننده‌های خشن یا محلول‌های شیمیایی استفاده نکنین.

برای تمیز کردن قاب‌های آلومینیومی آنودایز شده بدون حذف آنودایز ، فریم‌ها رو با یک اسفنج مرطوب پاک کنین. با مواد شوینده ملایم رقیق شده ، قاب‌ها رو با یک اسفنج ساینده بشورین. برای جلوگیری از ایجاد لکه‌های آب کاملاً بشورین و خشک کنین. برای رسیدگی به قاب‌های آلومینیومی بیرونی ، در صورت راحتی می‌تونین از یک واشر برقی استفاده کنین.

معرفی پنجره‌های آلومینیومی
منظور از پنجره آلومینیومی کشویی چیه؟

همانطور که از اسمش پیداست ، این پنجره‌ها رو میشه با کشیدن اونا از یک طرف به طرف دیگر کار کرد. پنجره‌های کشویی آلومینیومی یکی از رایج‌ترین…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو