Home
آینه کاری پذیرایی 3

آینه کاری پذیرایی

آینه کاری پذیرایی ، فضای خانه رو شیک و مدرن جلوه میده . آینه ها از قدیم الیام در منازل مورد استفاده قرار می‌گرفتن. و در هر خونه‌ای حداقل چندین آینه وجود داشت . درگذشته آینه های گرد بیشتر مورد توجه بودن . و اکثر آینه ها حالت گرد یا بیضی داشتن.

اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ، صنعت آینه سازی هم وارد برهه‌ی جدیدی شد . هم از نظر ظاهر هم از نظر ساختار و استحکام و هم تنوع رنگی بسیار تغییر کردن. آینه ها به صورت آینه قدی ، آینه دیواری ، آینه جیبی و آینه کاری مورد استفاده قرار می‌گیرن.

به نظرت آینه‌کاری تو پذیرایی و دکوراسیونش چقدر می‌تونه تاثیر داشته باشه؟

یه فضا با دیوارهای خالی رو با دیواری که در اون آینه کاری با آینه‌های طلایی یا مسی کار شده رو تو ذهنت تصور کن. هم نور و روشنایی اتاق رو تقویت میکنه ، هم حالت مدرن و لوکس به دیوار و فضات میده.

حتی میتونی از نورپردازی برای افزودن زیبایی کارت استفاده کنی. اکثر آینه‌ها الان خودشون مجهز به نورپردازی هستن. که وجود ترکیب رنگی متناسب با هارمونی رنگی دکوراسیونت خیلی می‌تونه تو زیبایی چیدمانت تاثیرگذار باشه.



در این مبحث تلاش ما معرفی آینه کاری پذیرایی اس . تا با شناخت بیشتر این آینه ها انتخاب درست تری داشته باشیم . آینه کاری در منازل باعث زیبایی محل می‌شه. و فضایی شیک و جذاب برای ما به ارمغان میاره. علاوه بر اون در پذیرایی هایی که کوچک و کم نور هستن ، این آینه ها بسیار کاربردی ان. چراکه آینه نور موجود در فضا رو در خود انعکاس می‌ده . و روشنایی بیشتری پذیرایی شما رو در بر می‌گیره.

فضاهایی که نورپردازی بهتری دارن ، دلباز و وسیع‌تر دیده می‌شن . علاوه بر ون اگر آینه کاری شما طبق اصول هنر آینه آرایی باشه ، می‌تونین بهتر از مزایای اون بهره‌مند بشین. انواع آینه دیواری ها در تنوع سبک و رنگ ، در وبسایت farkoo.ir قابل بررسی و مقایسه‌اس.

آینه کاری پذیرایی 1
آینه کاری برای اتاق پذیرایی

آینه کاری چیه؟

در آینه کاری پذیرایی ، آینه ها به صورت تکه تکه در کنار هم قرار می‌گیرن . آینه کاری یعنی دیوار و ستون منازل ، یا اماکن مذهبی یا ساختمان‌های اشرافی ، با آینه تزیین میشه. معماران و هنرمندان ایرانی در این کار متبحر هستن . و از گذشته تا اکنون باعث پیشرفت این هنر شدن . اکثر زیارتگاه ها و کاخ های اشرافی با هنر آینه کاری آراسته شدن.

آینه ها از شیشه های ساده ساخته می‌شن. به این صورت که یک سمت اونو با جیوه پوشش می‌دن. ناگفته نمونه که امروزه برای افزایش کیفیت آینه ها به‌جای جیوه اونو نقره اندود می‌کنن . این آینه ها برای اینکه برای آینه کاری پذیرایی آماده بشه. اونو با دستگاه های cnc برش یا تراش می‌دن . طرح کار روی کاغذهای مخصوص کشیده می‌شه.

طرح مورد نظر روی دیوار سوزنی و گرده زنی می‌شه . سپس تکه‌های آینه رو روی اون با گچ یا سیریش ثابت می‌کنن . ممکنه طرحی که انتخاب می کنیم دارای برجستگی باشه . که در این صورت یک گچ کار باید زیر کار رو با ایجاد پستی و بلندی آماده کنه. در آینه کاری پذیرایی آینه ها به صورت شکسته یا سالم بکار گرفته می‌شن. و این به سلیقه‌ی شخصی هر فرد بستگی داره . انواع طرح های آینه کاری کلاسیک ، مدرن ، فانتزی و… توسط صنایع تولیدی فرکو تولید می‌شه . که با داشتن کیفیتی عالی در قیمت های مناسبی عرضه می‌شه.

برای مطالعه بیشتر در مورد آینه کاری جدید کلیک کنین.

دلیل محبوبیت تزئین با آینه

در گذشته وقتی از آینه صحبت به میوند میومد، منظور جنس شفافی بود ، که ظاهر فرد رو به او نشون می‌داد . اما اکنون کارایی آینه ها خیلی وسیع تر از قبل گشته اس . آینه ها علاوه بر کاربرد اصلی اون ، کارایی‌های مفید دیگری نیز دارن. که در این مقاله به اون اشاره ای کوتاه خواهیم داشت . آینه ها به صورت های متفاوتی در منازل مورد استفاده قرار می‌گیره.

آینه قدی ، که کل ظاهر خود رو می‌تونین در اون مشاهده کنین . و به راحتی به آراستن خود و لباس های خود بپردازین . و همچنین آینه رومیزی یا آینه کنسول نوع دیگر از آینه هاست . که روی میز کنسول قرار داده می‌شه . که در نوع خود انواع گستره ای داره . و آینه جیبی و دیواری هم از اون جمله ان . اما استفاده از آینه کاری پذیرایی ، در تزئین منازل نقش تعیین کننده‌ای داره.

از قابلیت‌های آینه کاری اینه که باعث زیبایی فضای مورد استفاده‌ی شما می‌شه. همچنین آینه ها با انعکاس نور ، در تقویت و بهبود نورپردازی فضا خیلی تاثیر گذار هستن . خونه‌های روشن رو همه دوست دارن . و کمتر کسی اس که خونه ی تاریک مورد پسندش باشه . با آینه کاری ، اتاق و پذیرایی خود رو روشن تر می‌کنین. مخصوصا در خونه‌های کوچک باعث بزرگتر دیده شدن محیط می‌گردن . برای دیدن انواع آینه کاری پذیرایی کلیک کنین .

آینه کاری پذیرایی 3
آینه کاری زیبا

کاربرد آینه cnc و آینه تراش دار در آینه کاری

در آینه کاری پذیرایی ، ممکنه که آینه ها در قطعات بزرگ باشن . که با دستگاه های cnc تراش داده می‌شن . در این روش به رایانه برنامه‌ی مورد نظر داده می‌شه. که طبق اون به پردازش دستور بپردازه. در این روش کار روی ابعاد بزرگ‌تر از آینه انجام می گیره . آینه cnc بسیار شیک و زیباست . و به خاطر قیمت مناسب اون ، در دکوراسیون‌های داخلی بسیار پرطرفدار هست . منتها باید تمیزکاری اون با دقت به جزئیات انجام بشه . و شاید زمان بیشتری برای برای این کار لازم باشه .

نوع دیگر از آینه کاری پذیرایی ، آینه تراش دار هست . که در اون تکه‌های کوچک آینه با نظم خاصی ، یا حتی به صورت درهم کنار هم چیده می‌شن . برای ساخت و تولید این سبک از آینه کاری ، زمان بیشتری نسبت به آینه cnc صرف می‌شه . چرا که در نوع اول تکه‌ی بزرگی از آینه با دستگاهی تراشیده می‌شه. در حالی که در آینه تراش دار آینه باید به قطعات کوچکتر تقسیم بندی بشه. که این امر وقت گیر هست . و شاید دلیل تفاوت قیمتی اون همین امر باشه.

اما هزینه‌ی تعمیر آینه تراش دار برای کاربر پایین‌تر هست . چرا که قطعات مجزای اون این امکان رو به شما می‌ده ، که اگر هر قسمت از اون آسیب دید . فقط اون قطعه تعویض بشه . و نیاز نیست که آینه ی جدیدی خریداری بشه . برای آینه کاری پذیرایی ، هر دو نوع از این آینه ها در این سایت قابل مشاهده‌اس .

آینه کاری پذیرایی 4
آینه کاری با آینه cnc
آینه کاری پذیرایی 5
آینه تراش دار

سبک آینه پازلی یا آینه جورچینی در آینه کاری

آینه پازلی یعنی قطعات کوچک و بزرگ آینه ، مثل یک پازل کنار هم چیده می‌شن. این سبک ، روشی نوین در آینه کاری پذیرایی اس که ، در عین حال بسیار زیبا و مدرن هست . برای این کار ممکنه طرح‌های مختلفی انتخاب بشه .

از جمله اشکال هندسی ، یا طرح گل و حیوانات برای این آینه ها استفاده می‌شه. و حتی ممکنه که ترکیبی از چند شکل هندسی طرح اونو تشکیل بده . مثلاً اشکال دایره ، مربع و مستطیل در کنار هم طرح اونو تشکیل بده.

این آینه ها در ترکیب رنگی بسیار متنوعی وجود دارن . که هر شخص آینه کاری پذیرایی خود رو طبق علایق خود ازین بین انتخاب می‌کنه . حتی اگر طرح های تولید شده مد نظرش نباشه . طرح درخواستی خود رو با فرستادن به واتساپ ، در صنایع تولیدی فرکو سفارش اونو به ثبت برسونه . ممکنه که رنگ های روشن یا مات مد نظر شما باشه.

رنگ های مات آینه

در آینه کاری پذیرایی ، رنگ های مات با سندبلاست کردن تولید می‌شن . همچنین می توان از آینه پتینه نیز برای این کار استفاده کرد . شاید دیده باشین ، آینه هایی که پس از گذشت سالیان رنگ اون حالت کبودی داره . و در قسمت‌های رنگ پشت اون بی رنگ شده اس . داشتن یکی ازین آینه ها می‌تونه خیلی جالب باشه . امروزه این آینه ها در صنایع تولیدی فرکو ، در کوتاه ترین زمان به همان زیبایی تولید می‌شه.

استفاده از این آینه ها در آینه کاری پذیرایی ، می‌تونه حالت کلاسیک به دکوراسیون منازل ببخشه . صنایع تولیدی فرکو ساخت این آینه ها رو با دستگاه های بروز انجام می‌ده . که طراحانی متبحر مسئولیت پردازش اونو بر عهده دارن. برای مشاهده‌ی انواع آینه پازلی به این سایت مراجعه کنین.

آینه های رنگی در آینه کاری

خوشبختانه تنوع رنگی به شما این امکان رو می‌ده، که آینه کاری پذیرایی خود رو طبق سلیقه‌ی خود انتخاب کنین . و آینه ی شما با رنگ سایر دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشه . یکی از رنگ های آینه کاری پذیرایی ، رنگ طلایی اونه . رنگ طلایی آینه اونو جزو آینه های لوکس و لاکچری قرار داده اس .

موادی که در ساخت آینه طلایی بکار می‌ره ، باعث افزایش قیمت اون شده اس . و جنس اونو مستحکم‌تر از سایر آینه ها کرده اس . زیبایی خیره کننده و استحکام اون باعث محبوبیت هر چه بیشتر این آینه ها شده اس . این آینه ها با دکوراسیون سلطنتی بیشتر قابل اخت شدن هست . زیرا همخونی بیشتری با رنگ مبلمان سلطنتی داره.

در آینه کاری پذیرایی ، رنگ مسی از رنگ های برتر دیگر هست . که زیبایی و جذابیت خاصی به فضای پذیرایی می‌ده. رنگ دیگری که در آینه کاری پذیرایی مورد توجه هست ، آینه برنز هست .

حتی گاهی برای آینه کاری از رنگ مشکی هم استفاده می‌شه. شاید کمتر این رنگ رو در آینه دیده باشین . اما در واقع سلایق افراد متفاوتن . و هر شخص می‌خواد آینه ای رو که انتخاب می‌کنه ، با رنگ سایر دکوراسیون منزل اش ست باشه . رنگ مشکی با سبک های اسپرت سازگاری بیشتری داره . زیرا رنگ انتخابی در این سبک ها اغلب سیاه و سفید هست .

آینه کاری پذیرایی 8
آینه کاری خانه طلایی رنگ
آینه کاری پذیرایی 10
آینه کاری مسی رنگ

چه معیارهایی قیمت آینه کاری رو تحت الشعاع قرار می‌ده؟

قیمت آینه کاری پذیرایی ، ممکنه در مواردی بیشتر یا کمتر بشه . اولین معیار تاثیر گذار ، ابعاد آینه کاری شده اس . هر چه آینه‌ی بیشتری برای آینه کاری اتاق استفاده بشه ، به الطبع قیمت اون نیز بیشتر می‌شه . همینطور آینه هایی که ضخیم‌تر هستن قیمت بالاتری دارن .زیرا مواد اولیه بیشتر صرف ساخت این آینه ها شده‌اس .

در ساخت آینه کاری پذیرایی آینه طلایی بکار رفته در اون بهای بیشتری داره . زیرا هم مواد بکار رفته در اون قیمتی تر هستن . و هم این آینه ها ، آینه هایی مقاوم و مستحکم ان . و هم آینه های طلایی زیبایی‌ فوق‌العاده ای دارن که ، سبک سلطنتی و لاکچری به محیط می‌ده . عامل مؤثر دیگر جنس آینه اس . بعضی از آینه ها ناخالصی‌های کمتری در تولید اون بکار رفته اس که باعث شده این آینه ها شفاف و درخشان باشن .

طبیعی اس که ، اجناس بهتر ، قیمت بالاتری داشته باشن . و ناگفته نمونه که انتخاب تولیدی نیز می‌تونه در قیمت گذاری آینه مؤثر باشه . به عنوان مثال صنایع تولیدی فرکو به دلیل فروش آنلاین و بدون واسطه ، قیمت مناسب تری داره . این در حالی اس که کیفیت آینه های اون در حد اعلاست . چراکه بهترین مواد اولیه رو با دستگاه‌های بروز و کادری مجرب می سازه . و آماده‌ی عرضه می‌کنه .

شماره تلفن برای برقراری ارتباط : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
وبسایت : farkoo.ir

آینه کاری پذیرایی 11
آینه کاری سفید رنگ پذیرایی
آینه کاری پذیرایی 12
آینه کاری پذیرایی با ضخامت مناسب

ثبت سفارش

همه‌ی ما طالب داشتن فضایی روشن و در عین حال شیک و مدرن در پذیرایی خود هستیم . آینه کاری پذیرایی این امکان رو برای ما تقویت می‌کنه . دیوارهایی که با آینه پوشش داده شدن. نور رو متساعد می‌کنن و زیبایی و شفافیت اون روح و روان آدمی رو جلا می‌ده. اما هر چه کیفیت جنسی که انتخاب می کنیم بالاتر باشه، این درخشش بیشتر هست .

علاوه بر اون تصاویر با وضوح بیشتری در اون منعکس می‌شه. پس باید تولیدی‌ای رو انتخاب کنیم که به کیفیت محصول اون اعتماد داریم . صنایع تولیدی فرکو ، به دلیل حساسیت توجه به جزئیات کار ، مواد اولیه‌ی خالص ، نیروی کار متبحر و دستگاه های پیشرفته ، بهترین کیفیت از آینه کاری ها رو تولید می‌کنه. که برای تضمین این کیفیت همه‌ی کالاهای اون دارای گارانتی تعویض رایگان می‌باشن .

علاوه بر کیفیت فاکتور دیگری که در خرید به اون توجه می‌کنیم ، قیمت محصول هست . همیشه همه‌ی ما دنبال اجناس با کیفیت و قیمت مناسب بوده‌ایم .

عرضه‌ی بدون واسطه

صنایع فرکو فروشی آنلاین و بدون واسطه داره . هر چه به تعداد واسطه های فروش اضافه بشه ، به قیمت اون نیز در هر واسطه اضافه می‌شه . اما این مجموعه فروشی بدون واسطه رو برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده اس . تا با قیمتی مناسب آینه کاری پذیرایی خود رو به انجام برسونین . با پیام رسان های موجود در سطح صفحه می‌تونین نسبت به ثبت سفارش اقدام کنین.

آینه کاری پذیرایی 13
آینه کاری برای سبک های سلطنتی
آینه کاری پذیرایی 16
طرح زیبای آینه کاری
آینه کاری پذیرایی 19
طرح برجسته ی آینه کاری
آینه کاری پذیرایی 20
آینه کاری طرح گل
آینه کاری پذیرایی 21
آینه کاری در پذیرایی
آینه کاری پذیرایی 26
آینه کاری در ابعاد کوچک
آینه کاری پذیرایی 27
آینه کاری در بالای مبل پذیرایی
آینه کاری پذیرایی 28
آینه رنگی پذیرایی
آینه کاری پذیرایی 29
آینه کاری پذیرایی با رنگ های تیره
آینه کاری در چه محل هایی از پذیرایی انجام می‌گیره ؟

آینه کاری پذیرایی ، در دیوارها ، ستون ، سقف و …انجام می‌شه.

4 پاسخ

  1. سلام . من می‌خوام آینه کاری کنم . ولی نمیتونم تصمیم بگیرم که آینه کاری تو پذیرایی بهتر هست ؟ یا تو اتاق خواب ؟ یا آشپزخانه ؟

    1. این بیشتر به سلیقه ی شخصی شما بستگی دارد . ولی اینه کاری در پذیرایی طرفداران بیشتری دارد و تاثیر ان در زیبایی منازل بیشتر است .

    1. بله هر طرحی که مد نظر شما باشد را می توانید از طریق پیام رسان واتساپ برای ما ارسال نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو