Home
شیشه رنگی برای میز

شیشه رنگی برای میز

شیشه رنگی برای میز چیست

ساخت شیشه رنگی برای میز با وسایل بسیار مدرن و امروزی صورت می‌گیره .طرح‌های خاص شیشه‌ سکوریت و نشکن بر روی میز باعث گسترش استفاده از شیشه در ساخت انواع میز و رومیزنی شد تا جایی که امروزه شیشه روی میز یکی از پربیننده‌ترین و پر استفاده‌ترین شیشه‌ها در دکور خونه ، کارگاه و اداره هست.

شیشه‌های رنگی که با نام لاکوبل هم معروفن در رنگ‌های ، خیلی جذاب شفاف و مات قابل تولید هستن.

با روی کار آمدن شیشه های رنگی، شیشه های رنگی جای شیشه های شفاف و بی‌رنگ رو گرفتن . این شیشه ها خونه‌ها رو بسیار زیبا و دکور خونه رو شگفت انگیز میکنه و بهترین انتخاب برای چیدمان‌های لوکس به‌شمار میره.

شیشه رنگی برای میز
شیشه رنگی برای میز

تاریخچه شیشه رنگی برای میز

اصطلاح شیشه های رنگی به عنوان ماده و به آثاری که از آن خلق شدن اطلاق میشه. در طول تاریخ هزار ساله ، این اصطلاح تقریباً منحصراً روی پنجره های کلیساها و سایر بناهای مذهبی قابل استفاده بوده .اگرچه به طور سنتی در صفحات تخت ساخته میشه و به عنوان پنجره استفاده میشه . اما خلاقیت های هنرمندان مدرن شیشه های رنگی شامل ساختارهای سه بعدی و مجسمه سازی هست.کاربردهای بومی مدرن اغلب اصطلاح “شیشه های رنگی” رو گسترش داده و شامل نور سرب خانگی و اجسام هنری هست که ، از شیشه های فویل ساخته شده و نمونه آن در لامپ های معروف لوئیس کامفورت تیفانی هست.

الگوی رنگ دوخته شده میز شیشه ای ، طراحی شده توسط کریس هولدرنس ، دونده میز 13 اینچ در 31 اینچی رو ایجاد میکنه. این الگوی دوستانه سه‌ماهه چربی رو می توان در مدت بیش از شش ساعت به پایان رسوند. این الگو شامل دستورالعمل های کامل و همچنین لیستی از پارچه و ابزار مورد نیاز هست.

رنگ شیشه چگونه تولید میشه

به عنوان یک ماده شیشه ای رنگی ، شیشه ای هست که ، با افزودن نمک های فلزی در طول ساخت ، و معمولاً تزئین آن به روش های مختلف ، رنگ آمیزی شده. شیشه های رنگی به پنجره های شیشه آغشته ساخته میشه. در آن تكه‌های كوچك شیشه به گونه ای مرتب شدن كه الگوها یا تصاویری رو تشكیل میده . كه توسط نوارهای سرب در كنار هم نگه داشته میشه (و به طور سنتی). جزئیات نقاشی شده و لکه زرد اغلب برای بهبود طرح استفاده می شود. اصطلاح شیشه رنگ آمیزی همچنین به پنجره های شیشه لعابی که در آن رنگ ها روی شیشه رنگ آمیزی شده و سپس در کوره به شیشه مذاب ، اطلاق میشه. اغلب این روش فقط در قسمتهای پنجره اعمال میشه.

چه عواملی در قیمت تاثیر داره

ضخامت شیشه در قیمت محصول تاثیر بسیار مهمی دارد شیشه رنگی میز از ضخامت 6 میل تا 20 میل تولید میشه و میشود از کارگاه فرکو سفارش بدین و اگر هرچه ضخامت شیشه بالا باشه مقاومت شیشه هم بالاتر هست .

عوامل بعدی کیفیت شیشه است اگر هر چه کیفیت محصول بالاتر باشه قیمت ان هم بالا میره و فرکو بالاترین کیفیت شیشه رو تولید میکنه و کمترین قیمت ممکن رو می‌گیره .

فاکتورهای مؤثر در قیمت

  • ابعاد میز مورد نظر
  • ضخامت شیشه(6 میل ،8 میل،10 میل تا 20 میل)
  • رنگ شیشه(دودی،برنز،سفید،آبی،سبز)
  • نوع شیشه(فلوت،کلیر،سوپر کلیر،کریستال)
  • طرح روی شیشه (چاپی،سندبلاست،حکاکی)
  • ابزار دور شیشه
شیشه رنگی میز
شیشه رنگی میز

چه نوع رنگ هایی برای شیشه میز خوب است

من از شیشه استفاده کردم تا قطعات شیشه ای زاویه دار رو از قطعات قراضه خود برش دهم و آنها رو در خانواده‌های رنگی طبقه‌بندی کنم. من در نهایت از پنج خانواده رنگی استفاده کردم:

  • نارنجی
  • سبز
  • زرد
  • ابی
  • قرمز

ضد خش

یکی از ویژگی های بسیار خوب شیشه رنگی میز اینه که این نوع شیشه ها بسیار ضد خش و ضد اب هستن و می‌تونین این نوع شیشه ها رو از کارگاه فرکو سفارش بدین و برای تماس گیری به این شماره تماس بگیرین : 02188068352

کاربرد شیشه رنگی رومیزی

یکی از کاردبرد شیشه رنگی رومیزی اینه که بر روی همه ی میز ها قرار می‌گیره. اما مردم بیشتر شیشه رنگی رو بر روی میز های چوبی قرار میدهند، و این کار برای محافظت از چوب هاست که اسیبی چوب ها نبینند. دلیل کاربرد شیشه رنگی رومیزی، زیبایی است. از شیشه های رنگی برای زیباتر شدن میز است . همانطور که گفته شد کاربرد اول محافظت از و نگهداری از میز هست. کاربرد شیشه رنگی در طراحی داخلیه.هم از لحاظ زیبایی و مدرن بودن هم از لحاظ کاربرد بسیار بالای شیشه رنگی رومیزیه .

انواع شیشه رنگی برای میز

استفاده از شیشه رنگی در دکور و طرح های دکوراسیون موجب تغییر رو به مثبت میشه و بسیار شیک و کلاسیک میشه و در معماری بسیار قابل توجه بوده ،همچنین در بناهای مشهور و در ساختمون‌های معروف از این نوع شیشه های طرح دار استفاده می‌شده.

  • شیشه رنگی برای میز طرح دار
  • شیشه رنگی برای میز مات
  • شیشه رنگی برای میز شفاف
  • شیشه رنگی برای میز هوشمند
  • شیشه رنگی برای میز لمینت
  • شیشه رنگی برای میز مدرن
  • شیشه رنگی برای میز سندبلاست
شیشه رنگی برای میز
شیشه رنگی میز

شیشه رنگی طرح دار

این نوع شیشه ها از طرح‌های خاصی و بروزی برخوردارن . امروزه با وسیله‌های مدرن طرح شیشه رو چاپ میکنن و می‌تونی این نوع محصول رو در کارگاه فرکو پبیدا کنی . و این نوع شیشه در ضخامت های 6 ، 8 ، 10 ، 12 ، 14 ، 16 ، 18 ، 20 تولید میشه. این نوع شیشه خونه رو بسیار زیبا ، مدرن و کلاسیک میکنه.

شیشه رنگی هوشمند

این نوع شیشه رنگی با الکترینیک کار میکنه . این شیشه رنگی یک کنترل یا همان ریموت داره که با آن روشن و خاموش میشه و اگر برق از کار بیفته این شیشه رنگی کار نمیکنه. و برای دیدن انواع بیشتر این شیشه هوشمند می‌توان به سایت اینستاگرم فرکو سر بزنین : farkoo.ir@

شیشه رنگی مدرن

کارگاه فرکو بهترین و با کیفیت ترین شیشه و آینه ها رو تولید میکنه . تمام شیشه های مدرن مثل شیشه هوشمند رو فرکو تولید میکنه و با قیمت بسیار مناسب به فروش میذاره . و می‌تونی این نوع شیشه ها رو همین الان ثبت سفارش کنی . تا خونه شما بسیار کلاسیک و مدرن بشه .

شیشه رنگی شفاف

شیشه رنگی شفاف بسیار پرطرفداره.

شیشه رنگی برای میز رو میتوان از کارگاه فرکو در ضخامت های 6 میل تا 20 میل خریداری کرد. این نوع شیشه ها در ضخامت های : 6 میل ، 8 میل ، 10 میل ، 12 میل ، 14 میل ، 16 میل ، 18 میل و 20 میل است . هر چقدر ضخامت شیشه بیشتر باشه مقاومت ان هم بیشتر هست.

سفارش محصولات فرکو

اگر به دنبال شیشه ها و آینه های با کیفیت و دارای طرح های بسیار زیاد هستی میتونی به سایت فرکو مراجعه کنی.این شرکت با سابقه طولانی تونسته همیشه بیشترین کیفیت رو با کمترین قیمت به شما هدیه بده.

برای دیدن محصولات فرکو و همچنین اطلاع از قیمت شیشه مشجر و بقیه کالا ها می‌تونین پیج اینستاگرام مجموعه فرکو رو دنبال کن.

و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل بفرمایید 02188068352 09101767773

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شیشه رنگی برای میز
شیشه رنگی برای میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو