Home
میز شیشه خم

قیمت میز جلو مبلی شیشه ای

عوامل مؤثر بر قیمت میز شیشه ای

قیمت میز جلو مبلی شیشه ای به عوامل زیادی بستگی داره و می‌تونه خیلی متغیر باشه! به عنوان مثال اینکه نوع شیشه و ظرافتش چقدر باشه یا ضخامت و … همگی مؤثر هستن تو قیمت. باید ببینیم کدومش بیشتر ارزش داره و کدومش خوب نیست؟ از طرفی خصوصا در سال‌های گذشته به تنوع این میزها اضافه شده. دلیلش هم روشنه. کدوم مدل میز می‌تونه مدرن‌تر از میز شیشه‌ای باشه؟ قطعا هیچکدوم! انگار که چند سال رفتیم جلو و دیگه قرار نیست از میزهای تکراری استفاده کنیم! فقط فکرش رو کنین که یه میز شیشه‌ای چطور می‌تونه مبلمان‌تون رو مدرن ، با کلاس و متفاوت کنه!

میز شیشه ای خصوصا اگه از بین مدل‌های جدیدش باشه می‌تونه حسابی تو چشم باشه! از این میز ها هم در خونه استفاده می‌شه و هم در فضاهای اداری و تجاری. پس فرق نمی‌کنه میز رو برای خونه می‌خواین یا اینکه قصد دارین شرکتتون مثل مایکروسافت بشه! در ادامه این مقاله بررسی می‌کنیم که کدوم مدل‌های میز شیشه‌ای رو بخریم بهتره؟

شیشه میز مبل
میز جلو مبلی شیشه ای

میز جلو مبلی شیشه ای چیه

زمان قدیم فقط از میزهای ساده و بیشتر چوبی استفاده می‌شد. شیشه ها هم اونقدر کیفیت نداشتن. اما امروز شاهد تولید حتی شیشه‌های ضدگلوله هستیم! پس این مانع حذف می‌شه! حتی شفافیت شیشه‌ها هم قابل قیاس نیست. پس چرا نباید میز شیشه‌ای یه گزینه جذاب باشه؟

میز جلومبلی شیشه ای
میز جلو مبلی شیشه ای
میز جلو مبلی شیشه ای
میز جلو مبلی شیشه ای

خانه خود را با میز جلو مبلی شیشه ای مدرن کنید

همونطور که اشاره کردیم میز شیشه ای برای خونه شدیدا جوابه! خصوصا اگه مبلمان خونه شما مدرن باشه که اثر این میزها بیشتر هم می‌شه و حسابی می‌تونه حواس همه رو به خودش جلب کنه به عنوان یه میز غیرتکراری! البته باید اشاره کنیم که میز شیشه ای فقط مدل شفاف نداره و مدل‌های رنگی اون هم موجوده. پس می‌تونین برای ست کردن هم ازش بهره ببرین.

میز جلو مبلی شیشه ای
میز جلو مبلی شیشه ای

انتخاب شیشه مناسب جهت میز شیشه ای جلو مبلی

شیشه این نوع میز مدرن باید با توجه به دکوراسیون داخلی و مبلمان فضای مورد نظر انتخاب بشه.توجه چند نکته مهمه در انتخاب این شیشه:

رنگ شیشه متناسب با رنگ دکوراسیون فضای داخلی باشه.بعد از آن ضخامت شیشه رو باید در نظر گرفت.از طرفی اندازه و شکل میز شیشه طوری باشد که متناسب مبلمان باشه. به گونه ای که طراحی دکوراسیون داخلی شیک و جذاب به نظر برسه.تولید میز شیشه ای جلو مبلی هم مانند شیشه میز عسلی زمانبر نخواهد بود .زیرا ابعاد شیشه میز جلو مبلی و عسلی معمولا بیش از یک متر مربع نیست و به همین دلیل برش و ابزار دور شیشه در زمان کوتاهی صورت می گیره. این شیشه به دو صورت دستی و با دستگاه CNC و MASTER برش داده میشه.شیشه های رومیزی که به صورت چهارگوش ساده هستن با الماس به صورت دستی تولید میشه .

میز جلومبلی شیشه ای
میز جلو مبلی شیشه ای

نمایندگی میز شیشه صنایع شیشه و آینه فرکو انواع این میزها و سایر شیشه های رومیزی رو در ابعاد مختلفی تولید کرده و از طریق باربری های مخصوص حمل شیشه به سراسر ایران ارسال خواهد شد .این نوع میز با نام شیشه میز پذیرایی نیز شناخته شده چرا که برای اجرای طراحی دکوراسیون داخلی مدرن میزهای جلو مبلی در اتاق های پذیرایی قرار داده میشه .

ابزار میز شیشه ای جلو مبلی

  • لول مات وبراق
  • تخت مات و براق
  • تراش
  • دیاموند
  • تراش ( پخ )
  • تراش دو پله
  • تراش سه پله
  • تراش انگشتی
  • تراش ۴۵ درجه
انواع ضخامت شیشه رو میزی

انواع میز شیشه ای

  • میز تمام شیشه
  • میز با پایه چوبی
  • میز شیشه ای خم
  • میز شیشه ای سه بعدی
  • میز هوشمند
  • میز شیشه ای گرد
  • میز شیشه ای رنگی
  • میز شیشه ای مات
  • میز شیشه ای کنسول
  • و غیره…

میز شیشه ای کنسول

طراحان دکوراسیون داخلی از میز کنسول جهت تزیین فضای داخای ساختمون به کرات استفاده می‌کنن حال اگر میزهای کنسول به صورت شیشه ای تولید بشه به طبع نمای بسیار زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد.میز شیشه ای کنسول معمولا دارای ارتفاع یک متر ، عرض ۲۵ الی ۳۵ سانتی‌متر و طول ۱ متر هست. البته توجه داشته باشین که این نوع میزها رو می‌توان در هر ابعادی تولید کرد که بر قیمت میز شیشه ای هم تاثیر مستقیم داره.

میز جلو مبلی شیشه خم
میز جلو مبلی شیشه ای

میز شیشه ای جلو مبلی

میزهای شیشه ای جلو مبلی مدرن به صورت خم تولید می‌شه به طوری که پایه های میز به سمت پایین خم شده و به صورت یک تکه هست. برای ساخت میز های شیشه ای جلو مبلی خم بسته به ابعاد میز باید از شیشه های ۱۵ میل و ۲۰ میل استفاده کرد زیرا وزن اشیای روی میز کاملا روی شیشه قرار می‌گیره.

ساخت میز شیشه ای جلو مبلی با استفاده از شیشه کریستال یا اکسترا کلیر موجب زیباتر شدن میز خواهد شد زیرا شفافیت شیشه کریستال بسیار بالاست و حتی لبه های شیشه شفافه ،به عبارتی از لبه های شیشه می توان داخل شیشه رو مشاهده کرد از همین رو اغلب طراحان دکوراسیون داخلی از شیشه کریستال جهت تولید میز شیشه ای جلو مبلی استفاده می‌کنن .

شیشه میز مبل
میز جلو مبلی شیشه ای

میز شیشه ای رنگی

همیشه شیشه های رنگی از محبوب ترین شیشه‌ها در بازار بوده .برای تولید میز های شیشه ای رنگی از دو نوع شیشه رنگی ساده و لاکویل می توان استفاده کرد. در اغلب میزهای شیشه ای رنگی از شیشه لاکوبل رنگی استفاده میشه لازم به ذکر هست که ابتدا شیشه توسط دستگاه چاپ تبدیل به رنگ مورد نظر می‌شه.به طور مثال در ساختمونی که رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته شده باید از میز شیشه ای دودی استفاده کرد .

میز شیشه ای گرد

شیشه های گرد یکی دیگر از پر طرفدارترین نوع از شیشه ها هستن. به طور کلی میزهای گرد دارای جلوه ی خاصی در تزیین طراحی دکوراسیون داخلی ساختمونه. که به صورت های مختلفی مانند میز های شیشه ای گرد با پایه چوبی میزهای شیشه ای گرد با پایه استیل و میز تمام شیشه ای گرد تولید میشه.برای تولید میز شیشه ای گرد ابتدا یک صفحه گرد شیشه ای با قطر مورد نظر تولید شده سپس تعدادی پایه شیشه ای در طرح های مختلف زیر شیشه قرار داده میشه .

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت میز جلو مبلی شیشه ای به این لینک مراجعه کن.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

اگه میخوای به‌طور مستقیم از رکت تولید کننده شیشه رو تهیه کنی که قیمت دست به دست شدن واسطه‌ها به اون اضافه نشه ، کمپانی فرکو بهترین پیشنهاده.

چون هم محصولات شیشه‌ای این شرکت کیفیت خیلی بالایی داره و هم ، ضمانت یکساله‌ی بی‌قید و شرط برای میزهای شیشه‌ای خودش درنظر گرفته.

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح ها ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.

تاریخچه شیشه

شیشه برای اولین بار ۳۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح در ساخته شد که ، مصر در آن پیش قدم بود . سوریه نیز اولین بار تکنیک دمیدن شیشه رو کشف کرد . تا اینکه شیشه جزو جدایی ناپذیر از خونه‌ها شد.

دستورالعمل ساخت اولیه آن از هزاران سال پیش تغییر نکرده . اما با پیشرفت تکنولوژی شیشه ها قابلیت های قابل توجهی پیدا کردن . نکته ی باور نکردنی آن اینه که شیشه از شن مایع درست می‌شه که به آن سیلیس می‌گن .

سیلیس که در دمای ۷۰۰ درجه ی سانتی گراد ذوب میشه . دیگر هرگز به فرم و شکل اولیه در نمیاد که با تغییر در ساختار آن شیشه ساخته میشه . می‌تونیم بگیم که شیشه مایعی یخ زده هست که قابل بازیافته .

برای برقراری ارتباط بیشتر با همکاران ما در قسمت مشاوره میتوانید از طریق تماس تلفنی با شماره زیر اقدام کنید:02188068352

شیشه خم رنگی
میز جلو مبلی شیشه ای

4 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع میز پذیرایی و اداری در انواع سایز به‌صورت تمام شیشه در این مجموعه تولید می‌شه.

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع میز تمام شیشه به‌صورت منحنی و تخت در این مجموعه تولید می‌شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو