Home
پنرج دوجداره قدیمی

پنجره دوجداره قدیمی

پنجره دوجداره قدیمی

پنجره دوجداره در زمان قدیم هم مورد استفاده قرار می‌گرفت که ، کاربردها و ویژگی‌های گوناگونی داشت.پنجره های دوجداره مقاوم در برابر گرما و سرما هستن و عایق‌بندی کامل برای خونه هستن.تفاوت‌های پنجره های ساده با پنجره های دوجداره بسیار زیاد هست که در ادامه مورد بررسی قرار می‌دیم.این نوع پنجره امروزه هم مورد استفاده قرار می‌گیره و در اکثریت خونه‌ها از پنجره های دوجداره استفاده می‌کنن.پنجره های دوجداره قدیمی تفاوت آنچنانی با پنجره های جدید نداره و می‌توان گفت شکل ظاهری شاید تغییر کرده باشه.

برای تهیه‌ی پنجره های دوجداره جدید با شماره تماس 02188068352 در ارتباط باش

پنجره دوجداره قدیمی

پنجره دوجداره چیست

در اول مقاله بهتر هست توضیح مختصر و مفیدی بدیم و در ادامه بررسی تخصصی داشته باشیم.پنجره های دوجداره نوعی پنجره با جنس آلومینیوم هست که امروزه طرفداران زیادی داره. این نوع پنجره یک لایه اضافی داره و از ورود گرما،سرما و حتی سروصدا به داخل محیط جلوگیری می‌کنه.این نوع پنجره با شیشه های مخصوص خودش بسیار زیبا می‌شن و جلوه‌ی زیبایی به محیط خونه می‌بخشه.این نوع پنجره باعث میشه تا خونه دلباز بشه و نورگیر خوبی داشته باشه.

کاربردهای پنجره های دوجداره در خانه های دهه‌های گذشته

پنجره های دوجداره از قدیم بوده و در خونه‌های قدیمی هم مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اس.و کاربردهای بالایی داشته اس.اگر بخوایم به کاربردهایی که داشته اس اشاره کنیم،دیده شدن محیط بیرونی خونه و نورگیر مناسب و از همه مهم‌تر عایق بندی شدن پنجره ها باعث می‌شد تا در قدیم هم استفاده کنن.

پنجره دوجداره قدیمی

آیا امروزه هم همانند قدیم از این نوع پنجره ها استفاده می‌کنن

امروزه علاوه بر اینکه همانند قدیم مورد استفاده قرار می‌گیره می‌توان بدون شک گفت محبوبیت بیشتری بین عموم به دست آورده و حتی از قدیم هم بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیره.تنوع بالا در مدل و زیبایی منحصر به فرد این نوع پنجره باعث شده اس تا عموم این نوع پنجره رو انتخاب کنن.

از پنجره های دوجداره در کجاها استفاده می‌کنن

ازا این نوع پنجره ها در مکان‌های مختلفی استفاده می‌کنن که اگر بخوایم اشاره کنیم می‌توان به: پذیرایی خونه‌ها، پاسیو،پنت هوس و حتی اتاق خواب و در خیلی مکان‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیره.علاوه بر مکان‌هایی که گفته شد در مراکز تجاری هم از این نوع پنجره ها استفاده می‌کنن. ودر دفاتر مختلف مورد استفاده قرار می‌گیره.

پنجره دوجداره قدیمی

پنجره های دوجداره در پذیرایی

بدون شک یکی از بهترین انتخاب برای نورگیر سالن اصلی خونه‌تون پنجره عایق بندی شده‌اس. درتابستون از گرما ودر زمستون از سرما محاظت می‌کنه و بهترین گزینه برای خونه شماست.

آیا پنجره های دوجداره نیاز به عایق بندی دارن

پنجره های دوجداره خودشون عایق بندی شدن و با توجه به لایه اضافی که داره استانداردهای جهانی هم رعایت شده اس. و همانطور که گفته شد در برابر گرما و سرما مقاومت می‌کنه و نیازی به عایق‌بندی جدا نداره.

پنجره دوجداره قدیمی

جنس پنجره دوجداره

پنجره های دوجداره از مواد اولیه تولید میشه که بخش اصلی اون نفت خام هست و این نوع پنجره ها رو با نام تجاری یو پی وی سی (UPVC) می‌شناسن که مخفف کلمه : Unplasticised,poly,vinyl,chloride هست. و در برابر گرما و سرما مقاوم هست.

قیمت پنجره های یو پی وی سی

قیمت این نوع پنجره نسبت به اندازه وضخامتی پنجره داره بسیار مناسبه. و شما می‌تونین با ارتباط با مشاوران فروش قیمت پنجره مورد نظر خود رو به دست بیارین.و شما می‌تونین با ابعاد تقریبی پنجره خود بهای دقیق رو هم اطلاع بگیرین. برای ارتباط با مشاوران فروش به شماره تلفن : 02188068352 ارتباط برقرار کنین.

ویژگی‌های پنجره دوجداره

در پنجره های دوجداره فاصله شیشه با پنجره رو درز بندی می‌کنن. تا به جلوگیری از ورود گردو خاک و سفت بسته شدن و کیپ شدن پنجره کمک کنه.معمولا این کار رو با گازهای آرگون یا کریگتون پر می‌کنن.

پنجره دوجداره قدیمی

چرا از گاز آرگون برای پرکردن فضای پنجره استفاده می‌کنن

دلایل مهمی که باعث شده‌اس تا از گاز آرگون در فاصله‌های به وجود اومده پنجره استفاده کنن. بسیار مهم هست که در قالب فهرست آورده شده‌اس.

  • غیرقابل اشتغال و آتش
  • تهیه آسون و استفاده راحت
  • مقرون به صرفه
  • نداشتن بو ومزه

تمیزی شیشه و پنجره های دوجداره

شیشه های پنجره دوجداره به راحتی تمیز می‌شه و می‌تونین با هر وسیله شستشو شیشه ها رو پاکسازی کنین. اگر پنجره های شما سرتاسری نباشه می‌تونین براحتی روی اون سمت شیشه رو به محیط خارجی رو هم تمیز کنین. ولی اگر شیشه های شما سرتاسری باشه باید با دستگاه‌های مخصوص شستشو پاکسازی رو انجام بدین.

پنجره دوجداره قدیمی

مزایای استفاده از پنجره دوجداره

دلایل زیادی باث شده‌اس تا از این نوع پنجره امروزه زیاد استفاده کنن که مورد بررسی قرار می‌دیم.

1-نورگیری مناسب و ورود نور به داخل خونه:نوع ساختار و شکل و اندازه باعث شده اس تا نورگیری به بهترین شکل ممکن انجام بشه. و باعث کمتر استفاده شدن انرژی میشه.

2-محافظت از محیط داخلی خونه در برابر باد و باران: برای حفظ شدن گرما در خانه و همینطور جلوگیری از ورود سرما می‌توان از پنجره دوجداره استفاده کرد.

3- عایق بندی محیط خونه: بهترین گزینه برای بدست آوردن تبادل دما در خونه پنجره های دوجداره هستن که با توجه به ویژگی‌هایش محیط خونه رو عایق بندی کامل می‌کنه.

4-نصب آسون و سریع: با توجه به اینکه پنجره های قدیمی وزن سنگین یا بدساخت سخت نصب می‌شدن اما پنجره های دوجداره براحتی نصب میشن.

5-نظافت و شستشوی آسون : یکی از نکاتی که داره. شما می‌تونین براحتی شیشه های خونه رو نظافت کنین و با دستمال یا لوازم مختلف شستشوی شیشه های پنجره رو انجام بدین.

6-امکانات دیگری مانند نصب توری، حفاظ ،کرکره و… رو در خود داره تا شما راحت باشین.

7- وزن کم و مقاوم بودن در برابر ضربات: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این محصول مقاوم بودن اون در برابر ضربه اس که باعث میشه تا ، با ضربات عادی به شیشه چیزی نشه و همچنین نکته ی مهم دیگری که داره مقاوم بودن اون در برابر زلزله اس و با زلزله آسیبی به پنجره های دوجداره نمی‌رسه.

پنجره دوجداره قدیمی

آیا پنجره های دوجداره ارزش خرید دارن

یکی از سوالاتی که پیش میاد اینه که آیا پنجره دوجداره با توجه به امکانتش بهترین گزینه برای خونه اس یا خیر که پاسخ این سؤال رو می‌دیم. پنجره های دوجداره تمامی استاندارد های جهانی رو پاس کرده و تمامی ویژگی های مهم برای پنجره رو داره و بهترین گزینه برای خونه شماست. این نوع پنجره با توج به ویژگی هایی که داره صددرصد ارزش خرید داره و امروزه پرفروش ترین محصول در بخش پنجره‌اس.

بهترین روش برای خرید پنجره های دوجداره

اگر شما قصد خرید یا مشاوره دارین می‌تونین با مجموعه فرکو ارتباط برقرار کنین.مجموعه فرکو یکی از معتبرترین وموفق ترین سایت رو در اختیار داره. و تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش رو به مشتری ارایه میده.شما اگر قصد خرید از سایت معتبر دارین کمپانی فرکو بهترین گزینه اس. که علاوه بر فروش غیرحضوری فروش حضوری نیز داره.

شماره تماس برای برقراری ارتباط: 02188068352

آدرس برای خرید حضوری: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

همچنین برای بازدید از سایر مجصولات کمپانی فرکو می‌تونین اونو در اینستاگرام دنبال کنین. برای دنبال کردن بر روی کلمه (اینستاگرام)کلیک کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو