Home
مدل پنجره مدرن0

مدل پنجره های مدرن

مدل پنجره های مدرن بسیار متنوع و زیباست. تعداد بسیاری از صاحبان خونه به دنبال راه‌هایی برای از بین بردن آشفتگی در خونه‌های خود هستن. اگر به دنبال راه‌هایی برای ساده‌سازی فضای زندگی خودت هستی ، سرمایه‌گذاری روی پنجره‌ها ، مبلمان ، فرش‌ها و لوازم جانبی مدرن راهی عالی برای افزایش ارزش خونه شماست. صاحبان خونه عاشق دکوراسیون تمیز و نور طبیعی هستن و می‌تونن از فضای بیشتری لذت ببرن. به علاوه ، با شروع دهه جدید ، زمان بسیار خوبی برای ارزیابی مجدد ضروریات و رهایی از بی نظمی اس برای کمک به ایجاد یک فضای راحت برای زندگی ، ما لیستی از انواع مختلف پنجره های مدرن رو تهیه کردیم که برای بهبود ظاهر خونه باید در نظر بگیری.

مذذذل پنجره
پنجره دوجداره ویلایی

با وجود تفاوت در شکل و عملکرد ، برای طراحی پنجره‌ها با پنجره‌های جایگزین یا پنجره هایی برای خونه‌هایی که در حال ساخت و ساز جدید هستن، موارد زیادی رو باید در نظر گرفت. برای اولین بار صاحبان خونه که ممکن هست از سبک‌های مختلف طراحی پنجره مطلع نباشن مطالعه این مقاله می‌تونه مفید باشه.

برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر لطفا با مشاوران و کارشناسان کمپانی فرکو تماس بگیرین.

مدل پنجره مدرن0
پنجره دوجداره طوسی
مدل پنجره مدرن0
پنجره دوجداره ترمال بریک

سبک‌های پنجره که احساس مدرن ایجاد می‌کنه

پنجره‌های آجری و دوجداره دو نوع رایج ترین پنجره‌ها هستن. از بین این دو ،  پنجره‌های آجدار ، که به صورت لولایی کنار هم قرار گرفتن و به سمت بیرون تاب می‌خورن ، گزینه مدرن‌تری هستن.پنجره‌های آجدار در خطوط تولید چوب ، فایبرگلاس و وینیل ما موجود هست. این سبک پنجره چشم اندازهای باز رو فراهم می‌کنه ، اجازه می‌ده نور طبیعی از طریق اون تابیده بشه و تهویه رو ارائه می‌ده.

راه دیگر برای باز کردن اتاق نصب پنجره خلیج یا کمان هست که از دیوار امتداد داره. پنجره‌های خلیج و کمان چشم اندازهای استثنایی رو ارائه می‌دن. و اندازه اتاق رو افزایش می‌دن.پنجره‌های کشویی یکی دیگر از گزینه‌های عالی‌اس. که باید در نظر بگیرین اگر به دنبال گزینه‌ای از پنجره‌های فایبرگلاس یا وینیل هستین که به نور و تهویه اجازه می‌ده. و در عین حال به خونه شما احساس مدرن می‌ده. چه اونا رو به صورت چندگانه یا در ترکیب با سایر سبک‌های پنجره نصب کنین ، پنجره‌های سایبان می‌تونن در حالی که نور طبیعی زیادی وارد خانه می‌شه ، شخصیت بیشتری به خونه شما ببخشه.

مددل پنجره
پنجره دوجداره ترمال بریک

گزینه‌های مدرن طراحی پنجره

طراحی مدرن پنجره همه چیز در مورد رنگ‌های ساده ، خطوط تمیز و ویژگی‌های مینیمالیستی اس. پنجره‌های کف تا سقف و پنجره‌های مشکی پنجره‌های اصلی طراحی مدرن هستن. صاحب‌خونه‌های بیشتر خواستار ویژگی‌های پایدار در خونه‌های خود هستن و پنجره‌های مدرن به دلیل صرفه جویی در قاب و تزئینات، از نظر مصرف انرژی بهینه هستن و نور طبیعی زیادی رو امکان‌پذیر می‌کنن.

طراحی مشبک پنجره مدرن کاربردی‌اس و چشم انداز شما رو باز نگه می‌داره. گزینه‌های سخت افزاری نیز بر اصل بر سبک تأکید دارن، اگرچه هنوز می‌تونین از مخلوط کردن چیزها خلاص بشین. چندین مورد از محبوب‌ترین گزینه‌های مواد پنجره ، چوب ، فایبرگلاس و وینیل ، همه می‌تونن استانداردهای مدرن رو ارائه بدن ، بنابراین اجازه ندین تلاش برای همه چیز مدرن ، سبک شما رو محدود کنه.

مددل پنجره

انواع پنجره‌های مدرن برای خونه‌ها

پنجره‌های آجدار

پنجره‌های شیشه ای سبک تازه و مدرن ارائه می‌دن. خطوط تمیز و ظاهر مینیمالیستی نور طبیعی و تهویه رو برای خونه فراهم می‌کنه. می‌تونین پنجره‌های آجدار با الگوهای مشبک خاص رو برای ظاهری نرمتر سفارشی کنین . یا اونو برای طراحی شیک و مدرن در خونه خود بذارین.

مدل پنجره مدرن0
پنجره های دوجداره ویلایی

پنجره‌های سقفی می‌تونن دارای قاب‌های سنتی یا باریک باشن. شما هم‌چنین می‌تونین این نوع پنجره‌ها رو با پنجره‌های تصویری برای نمای گسترده‌تر و بیرونی ترکیب کنین. اگر به سبک معاصر پنجره‌های، پنجره فرکو علاقه دارین . کارشناسان طراحی و انرژی فرکو آماده و مشتاق هستن تا به شما کمک کنن چشم‌انداز خود رو زنده کنین.

مددل پنجره
پنجره دوجداره طرح چوب

پنجره های گوشه ای

ایده طراحی خلاقانه برای افزودن خطوط تمیز به خونه ، خرید و نصب پنجره‌های گوشه‌ای هست. این پنجره‌های جذاب به هر خونه احساس مدرن بودن می‌ده . می‌تونه با انواع دیگر پنجره‌ها ترکیب بشه. پنجره‌های گوشه‌ای بیشترین استفاده رو از نمای بیرونی شما می‌کنن . یک نقطه کانونی طراحی رو از منظر داخلی و خارجی ایجاد می‌کنن.

مدل پنجره مدرن0
پنجره آلومینیومی

این پنجره چشمگیر نمای شما رو گسترده‌تر می‌کنه و از چندین جهت نور می‌گیره . اتاق شما رو روشن‌تر می‌کنه. به علاوه ، با ظاهر تمیز ، برای طراحانی که به دنبال ایجاد یک طراحی مینیمالیستی و مدرن هستن ، مناسبه. اگر در انتخاب پنجره‌های جدید برای خونه خود به کمک نیاز دارین ، تیم فرکو خدمات قابل تعویض پنجره رو به خونه‌های سراسر کشور ارائه می‌ده. علاوه بر این ، ما راه‌حل‌های قابل اطمینان نصب درهای بیرونی رو به خانوارهای منطقه شما ارائه می‌دیم.

مددل پنجره

نیازهای شما چیست

انواع مختلفی از پنجره ها ساختمون خونه شما رو تشکیل می‌دن. پنجره ها اجازه می‌دن نور طبیعی در طول روز به اتاق شما سرازیر بشه و هوا رو برای تازه و خشک نگه داشتن اون وارد کنه. پنجره های شما همچنین به تعیین سبک خونه در منازل سنتی یا مدرن کمک می‌کنه. شما می‌تونین تقریباً هر پنجره ای رو متناسب با سلیقه و نیازهای متغیر خود سفارشی کنین.

مذذذل پنجره

شیشه پنجره در امروز

در حال حاضر پنجره های مدرن به جای یک پنجره ، دارای چندین لایه شیشه هستن. این باعث می‌شه که اونا رو نه تنها از نظر مصرف انرژی بیشتر باشن ، بلکه زمینه‌های دیگر مانند عایق صدا و امنیت رو نیز بهبود می‌بخشه. فناوری مدرن شیشه سازی راه حل‌هایی رو برای موارد زیر ارائه می‌ده:

  • عایق حرارتی
  • ایمنی و امنیت
  • عایق صدا
  • حریم خصوصی
  • محافظت در برابر آفتاب
  • آینه

اساس اکثر فناوری‌های شیشه ای ، شیشه های شناور ساده‌اس که از فرایند تولید اون نامگذاری شده اس. شامل ریختن شیشه های مذاب روی قلع مایع هست که به وسیله اون به بالا میاد و یک نوار شیشه ای صاف و شفاف ایجاد می‌کنه. سپس اونو سرد کرده و برش می‌دن تا شکل بگیره. پس از اون ، می‌توان انواع پوشش ها ، درمان‌ها و ترکیب‌های دیگر با شیشه ها رو برای ایجاد نوع محصول نهایی مورد نظر انجام داد.

مهم‌ترین نشانه‌هایی که برای خونه خود به پنجره مدرن نیاز دارین

شیب و چرخش نهایی

این پنجره به سبک مدرنی اس که دارای دو عملکرد اصلی هست: می‌تونین قسمت بالایی اونو کج کرده یا مانند یک در با سخت‌افزار قوی که هر دو رو کنترل می‌کنه بچرخونین. این پنجره بسیار چشمگیر هست که می‌تونه تا 6 فوت ارتفاع یا عرض داشته باشه . برای تهویه مناسب هست و در مواردی که به پنجره خروجی نیاز هست بسیار کاربردی اس. تمیز کردن اکثر پنجره هایی که ارائه می‌دیم آسونه ، اما احتمالاً پنجره های ساده راحت‌ترین هستن. در حالت “چرخش” می‌تونین شیشه بیرونی رو از داخل خونه خود تمیز کنین.ظاهر یک پنجره ثابت رو تقلید می‌کنه که به خطوط معماری تمیز و نمای بدون مانع اجازه می‌ده.

مدل پنجره مدرن0

پنجره های دوجداره مدل پنجره های مدرن

سرمایه گذاری روی پنجره های دوجداره یک راه عالی برای افزایش دکوراسیون مدرن در خونه شماست. اگر به دنبال راهی برای صرفه جویی در فضا هستین. پنجره های شیشه ای پایین و بالای پنجره دوجداره رو می توان در داخل قاب باز کرد. وقتی پنجره باز هست ، این نوع پنجره به حیاط یا فضای داخلی خانه شما گسترش پیدا نمی‌کنه وفضای زیادی رو اشغال نمی‌کنه. قاب های پنجره دوجداره رو می توان به رنگ سیاه یا خاکستری تیره رنگ آمیزی کرد تا لایه ها رو افزایش داده ، کنتراست رو در فضای زندگی مدرن افزایش بده. 

مدل پنجره مدرن0

رنگ آمیزی قاب ها در پنجره ها به رنگ تیره باعث افزایش خطوط و حرکت به اتاق نشیمن ، آشپزخونه یا حموم می‌شه. علاوه بر این ، شیشه ها در این نوع پنجره ها رو می‌توان به راحتی با بلند کردن شیشه ها به صورت عمودی باز کرد تا هوای تازه وارد خونه بشه.

مذذذل پنجره

پنجره های سایه بان مدل پنجره های مدرن

پنجره های سایبان مدرن به گونه ای طراحی شدن که در جهت بیرونی از پایین باز می‌شن تا هوای تازه به خونه وارد بشه. این نوع پنجره ها در قاب بالا آویزان شدن تا ظاهری شیک و مدرن به اتاق ببخشن. پنجره های سایبان رو می توان در اتاق خواب ، اتاق ناهارخوری ، آشپزخانه ، حموم و زیرزمین نصب کرد که به تهویه و نور نیاز دارن. این پنجره ها رو می توان از جنس فایبرگلاس ، چوب یا وینیل خریداری کرد.

مدل پنجره مدرن0

پنجره های ثابت مدل پنجره های مدرن

پنجره های ثابت در اشکال و اندازه های مختلف مونتاژ می‌شن. این نوع پنجره برای افزودن نور خورشید به اتاق های تاریک یا مکان‌های خونه استفاده می‌شه. نقطه ضعف پنجره های ثابت اینه که نمی توان اونا رو باز کرد. این پنجره ها رو می توان در هر نقطه از خانه شما نصب کرد . که در اون نیازی به تهویه مانند راه پله یا اتاق نشیمن با سقف طاقدار ندارین.

اگر هرگز پنجره ها رو در یک اتاق خاص باز نمی‌کنین . افزودن پنجره های ثابت مدرن یک راه ساده برای افزایش بهره وری انرژی یک فضای زندگی اس. این نوع پنجره ها فاصله‌ای بین نرده های پنجره ندارن. و مانع از خروج هوای گرم از خونه در زمستون می‌شه. از سوی دیگر ، حذف گرد و خاک و بقایای بیرونی پنجره های ثابت به دلیل باز نشدن اونا دشوار هست.

پنجره های ثابت معمولاً توسط صاحبان خونه استفاده می‌شه. که می‌خواهند منظره ای در فضای باز از یک اتاق نشیمن یا غذاخوری ایجاد کنن ، پنجره های ثابت یا تصویری فرکو دارای طیف چشمگیری از رنگ ها و رنگ های تزئینی هستن ، بنابراین ما مطمئن هستیم که شما پنجره‌ای رو پیدا خواهید کرد که با نیازهای شما مطابقت داشته باشه.

پنجره کشویی مدل پنجره های مدرن

اگرچه سرمایه گذاری بر روی پنجره های ثابت یک راه آسون برای افزودن نور طبیعی به اتاق هست ، اما تعداد زیادی از صاحبان خونه خرید پنجره های کشویی رو انتخاب می‌کنن زیرا می توان اونا رو ، باز کرد تا هوای تازه ، وارد خونه بشه. علاوه بر این ، پنجره های کشویی با شیشه های بزرگ مونتاژ شدن که برای بهبود روشنایی در منطقه مدرن زندگی شما طراحی شدن. پنجره های کشویی با یک مسیر یکپارچه شده و دسترسی صاف و آسون به هوای تازه‌ی بیرون رو ارائه می‌دن.

هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی

می‌تونین از پنجره های کشویی در مناطقی که می‌خواهید دید خود رو به حداکثر برسونین ، مانند نزدیک حیاط یا باغ خود استفاده کنین. علاوه بر این ، خونه‌هایی با فضای محدود می‌تونن از ویژگی‌های صرفه جویی در فضای این پنجره های کشویی بهره‌مند بشن. و اونا رو به گزینه ای مناسب برای یک سبک مینیمالیستی و مدرن تبدیل کنن.

امنیت ایمنی در مدل پنجره های مدرن

برای افزایش امنیت در برابر نفوذ احتمالی یا کاهش خطر در مناطقی مانند حموم ، شیشه های تخصصی برای اهداف ایمنی و امنیتی تقریباً در هر نوع پنجره یا درب می‌تونن ادغام بشن. دو نوع وجود داره . که هر کدوم ویژگی‌های متفاوتی دارن ، که برای کاربردهای مختلف مناسبه.

پنجره دوجداره رنگیی

شیشه ایمنی چند لایه

شیشه ایمنی چند لایه شامل ترکیبی از حداقل دو شیشه اس که یک فویل مخصوص بین اونا قرار گرفته اس. این بدان معناست که در صورت شکسته شدن ، شیشه به فویل متصل می‌شه. و به قطعات تیز تبدیل نمیشه.به عنوان مثال از شیشه های ایمنی چند لایه برای ساخت شیشه جلو اتومبیل استفاده می‌شه. تا خطر صدمه ناشی از خرده شیشه های پرنده در هنگام تصادف از بین بره. با این حال ، این خونه در ساختمون سازی رواج یافته‌اس ، زیرا فویل بین شیشه ها محافظت در برابر نفوذ رو افزایش می‌ده.

شیشه مقاوم یا مقاوم

شیشه ایمنی تک ورقه شامل شیشه شناور استاندارد هست که به سرعت در دمای بالا گرم می‌شه. و سپس سریع خنک بشه. این باعث ایجاد کشش داخلی در قسمت شیشه می‌شه. و از بیرون در برابر ضربه های جزئی سخت‌تر می‌شه. با این حال ، هنگامی که خراب می‌شه ، افزایش کشش داخلی منجر به خرد شدن تعداد بیشماری از قطعات ریز و بلور می‌شه .و تکه‌های ناهموار شیشه های مقاوم رو می توان اغلب در مکان‌های متداول مانند غرفه های تلفن ، درهای دوش و پنجره های سرنشینان در اتومبیل وجود نداره.

پنجره دو حالته

راه های ارتباطی در مدل پنجره های مدرن

راه‌های ارتباطی فرکو بسیار گسترده اس و می‌تونین برای ثبت سفارش نهایی با مشاوران و کارشناسان کمپانی فرکو تماس (02188068352)بگیرین. و از لحظه ای که سفارش شما ثبت می‌شه طی 48 ساعت آماده و ارسال می‌شه.

برای دیدن نمونه کارها و اطلاع از قیمت پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.

آدرس کارگاه تولیدی:

تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو