Home
شیشه سکوریت مات

شیشه سکوریت مات

شیشه سکوریت مات مدلی از شیشه هست که شدیدا ضد فضولیه! هیچکدوم دوست نداریم وقتی جایی هستیم هر کسی رد می‌شه یه نگاهی هم بندازه! مخصوصا که بعضی جاها خیلی تو دید هستن و از نظر اصولی نباید تو دید باشن. مثلا این روزها دیوارها و پارتیشن‌های شیشه‌ای روبورس هستن. اما به دلیل حریم خصوصی یا حتی ظاهر جذاب نیاز هست که دید کاملی وجود نداشته باشه! این مواقع شیشه مات بهترین انتخاب هست. با استفاده از این مدل ما نور بیرون رو تا حدودی می‌گیریم اما دید هم محدود می‌شه. البته که مخصوصا بعضی از شیشه‌های مات از نظر ظاهری هم خیلی جذاب هستن. یه ظاهر مات یخی شکل!

از شیشه مات برای پارتیشن ( مثل پارتیشن اداری و منزل و حتی باکس حمام ) ، نرده ، حفاظ و … استفاده می‌شه. اما دقت داشته باشین که خود شیشه سکوریت هم انواع مختلفی داره و اینجوری نیست که همه شیشه سکوریت‌ها یکی باشن! از طرفی یه سری نکته مهم هست که اگه قبل سفارش شیشه سکوریت بهش دقت کنین مدل مناسبی نمی‌خرین. تو ادامه این مقاله انواع شیشه سکوریت مات رو معرفی می‌کنیم. کدوم مدل خوبه؟ همراه ما باشین.

شیشه سکوریت مات
شیشه سکوریت مات

کارشناسان حرفه ایی دکوراسیون داخلی تیم فرکو

با استفاده از بهترین متدهای آینه کاری و درجه یک ترین متریال آینه در فضای داخلی و خارجی بنا اقدام به خلق طرح‌ها و ایده‌های منحصر به فردی برای ایجاد فضاهای مدرن و یا نئو کلاسیک در دکوراسیون اقدام نمودن. که با عنوان آینه کاری مدرن ارائه میشه. این آینه ها بر اساس ماهیت‌شون در سطوح مختلفی مانند : سقف ها ، دیوارهای داخلی ، مبلمان و… پیاده و اجرا می‌شن. جنس متریال آینه های مدرن از دو متریال شیشه و فلز جیوه ایی نشات گرفته اس. که نوع شیشه ایی از استقبال بیشتری نسبت به نوع فلزی برخوردار هست.


ویژگی‌های شیشه سکوریت مات شامل موارد زیر میشه

  • ضخامت شیشه زیاد هست.
  • شیشه سکوریت بسیار استحکام بالایی داره.
  • شیشه سکوریت می‌تونه فشار زیادی رو تحمل کنه.
  • شیشه سکوریت در مقابل شکستن مقاومت بسیار زیادی داره
  • عملکرد شیشه سکوریت نسبت به شیشه معمولی بسیار بهتر هست.
  • شیشه سکوریت مقدار بار بیشتری رو نسبت به شیشه معمولی تحمل می‌کنه
شیشه سکوریت مات
شیشه سکوریت مات

صنایع شیشه و آینه فرکو

که بیش از 10 سال در صنعت شیشه و آینه سابقه داره. و در امر تزئینات دکوراسیون داخلی و معماری داخلی نیز تخصص بسزایی داره. تیم فوق حرفه ای گروه صنایع شیشه و آینه ی فرکو ، در انتخاب نوع آینه کاری و رنگ مناسب آینه با توجه به رنگهای موجود در فضای داخلی محیطی که قرار هست از آینه کاری پشت تلویزیون استفاده کنه ، در محل حاضر شده و‌کاملا تخصصی به شما مشاوره خواهند داد. در ادامه این مقاله به انواع شیشه رفلاکس می‌پردازیم .

شیشه سکوریت مات
شیشه سکوریت


موارد کاربرد شیشه سکوریت مات در اماکن مختلف

از شیشه سکوریت مات در محل‌هایی که نیاز به جداسازی حریم خصوصی هست استفاده میشه.
مکان‌هایی مثل اورژانس بیمارستان‌ها ، درمانگاه‌ها ، ویترین شیشه‌ایی طلافروشی‌ها و کف پوش مکان هایی خاص
کاربرد دیگر شیشه سکوریت مات در خانه های شخصی اس در صورتیکه بخوایم از اون به عنوان پارتیشن استفاده کنیم.
همچنین در محیط های کاری به صورت پارتیشن نیز از شیشه سکوریت استفاده میشه.
هرگاه از شیشه سکوریت مات برای جدا کردن حمام از سرویس بهداشتی استفاده کنیم موجب زیبایی محیط میشه.
در اماکن ورزشی که نیاز به استفاده از کابین می باشد وجود شیشه سکوریت مات بسیار ضروری اس.با توجه به مطالبی که در مورد اهمیت شیشه سکوریت بیان نمودیم در ذیل به توضیحاتی در مورد شیشه مات می‌پردازیم.

شیشه رفلکس سکوریت 20
شیشه سکوریت

انواع شیشه سکوریت به لحاظ شفافیت

شیشه مات از جهت میزان شفاف بودن سه دسته هست: سوپر کلیر، فلوت و کریستال.
شفاف‌ترین این انواع همون اکسترا کلیر یا شیشه کریستال هست. صنایع شیشه و آینه فرکو شیشه کریستال رو در ضخامت های بسیار متفاوت تولید می‌کنه.در ادامه مطلب به بررسی انواع شیشه سکوریت ، کاربرد اون و معرفی خدمات شیشه بری و آینه کاری و معرفی بهترین مرکز شیشه بري همراه با بررسی هزینه شیشه بری می‌پردازیم.

شیشه سکوریت مات

توضیحاتی پیرامون شیشه سکوریت

جالب است بدانید که مقاومت شیشه سکوریت ۷برابر شیشه ی خام و شیشه معمولی اس.
به دلیل مقاومت بالای شیشه سکوریت در صورتیکه شکسته بشه. به‌صورت قطعات ریز و پودری شکل که ضرر کمی دارند شکسته میشه. در واقع شیشه سکوریت نوعی شیشه اس که ، به منظور مقاومت بالا در مقابل شکستگی ساخته و‌تولید میشه.
دلیل توجه به ساخت شیشه ای مقاوم در برابر شکستگی اینه که در مکان‌های بسیاری نیاز به شیشه ای داریم که در مقابل حرارت بالا و ضربه مقاومت لازم رو داشته باشه. مکان هایی چون درب خانه ها ، شیشه ی جلوی شومینه و بخاری ها، کابین دوش در ورزشگاه ها و استخرها و …

صنایع تولیدی فرکو تلاش می کنه تا اطلاعات دقیقی رو ارائه بده . نیاز هست که شما همیشه با یک فروشگاه شیشه ای دارای مجوز ، بیمه و معتبر کار کنین که ، بتونه نیازهای خاص شما رو ارزیابی کرده و خدمات حرفه ای را ارائه بده. برای اطلاع از قیمت انواع آینه ها و شیشه ها و همچنین سفارش اون می‌تونین. با شماره های ۰۲۱۸۸068352-۰90101767773 تماس حاصل نمایین.در ادامه مطلب به انواع و کاربرد شیشه سکوریت مات می‌پردازیم.


وجوه تفاوت بین شیشه سکوریت و شیشه معمولی

  • ۱- اولین تفاوت بین شیشه معمولی و شیشه سکوریت اینه که در مرحله ی تولید و ساخت ، شیشه خام رو در کوره هایی که مخصوص این کار ساخته و طراحی شدن با دمایی بالا حرارت میدن و سپس به سرعت هوای سرد رو بافشار وارد کوره می‌کنن و با ساختاری مختلف شیشه سکوریت ساخته میشه.
  • ۲- همان گونه که در بالا ذکر شد شیشه سکوریت در صورت شکستن به قطعات ریز و پودر تبدیل می‌شن در حالیکه شیشه معمولی در صورت شکستن به قطعات بزرگ و بسیار تیز وبرنده و خطرناک تبدیل می‌شه.
  • ۳- شیشه معمولی در مقابل حرارتی حداکثر در حد ۶۰ درجه سانتی گراد مقاوم هستن در حالیکه شیشه سکوریت تا دمای ۳۰۰ درجه سانتی گراد در مقابل گرما مقاوم هستن. همانطور که میبینین شیشه سکوریت هفت برابر بیشتر از شیشه معمولی مقاومت داره.


معایب شیشه مات کن ها شامل موارد زیر است


مراحل نصب شیشه مات کن بر روی شیشه سکوریت بسیار زمان بر و طولانی اس .
چسبوندن اونا روی شیشه سکوریت نیاز به مهارت خاصی داشت زیرا در صورتیکه کمترین بی دقتی در چسبوندن انجام می‌شد زیر اون هوا میرفت و حباب ایجاد میشد همین حباب ها باعث زشتی کار و دوام کمتر آن میشد.
زمانی که شیشه سکوریت مات ساخته وتولید شد تمامی این معایب برطرف شد. صنایع شیشه و آینه فرکو افتخار داره که سازنده‌ی بهترین نوع شیشه سکوریت مات در ایرانه.


انواع شیشه سکوریت مات


۱ شیشه سکوریت مات طرح دار، تیم متخصص و فنی صنایع فرکو با استفاده از دستگاه سندبلاست اقدام به چاپ طرح های بسیار متنوع روی شیشه سکوریت مات نموده است.

شیشه سکوریت مات
شیشه سکوریت مات


2 شیشه سکوریت مات رنگی ، باتوجه به کاربردهای مختلف در مکان‌های متفاوت شیشه سکوریت مات لازمه . این شیشه ها دارای تنوع رنگی باشن تا باعث زیبایی و جذابیت طراحی دکوراسیون محیط بشن.

3 شیشه سکوریت مات حکاکی شده ، صنایع فرکو با در اختیار داشتن دستگاه هوشمند مستر اقدام به اینگروینیگ یا همان حکاکی طرح های روی شیشه سکوریت مات میکنه
این کار به صورت کنده کاری و تراشیدن طرح مورد نظر روی شیشه سکوریت مات انجام میشه که بسیار زیبا و شیک اجرا میشه.


4 شیشه سکوریت مات دوجداره ، در مکان هایی که مایل به صرفه جویی در مصرف انرژی و کم‌کردن میزان آلودگی صوتی هستین بهترین گزینه نصب شیشه سکوریت مات دوجداره هست. ساختار این شیشه ها به این صورت هست که دو جام شیشه سکوریت رو به اندازه ی یکسان برش میدیم بعد اسیپسر فلزی رو که حاوی مواد ضد رطوبت هست بین این دو شیشه قرار میدیم و دور شیشه ها رو با چسب مخصوص می‌پوشونیم، در پایان کار گاز آرگون رو بین دو شیشه تزریق می‌کنیم.

5 شیشه سکوریت مات لمینت ، در صورتیکه ابعاد شیشه بیش از حد استاندارد باشه باید از روش فریم لس بهره برد در این صورت شیشه سکوریت مات کاربرد داره .جهت ساخت این شیشه ها اول دو جام شیشه سکوریت مات در اندازه مساوی ساخته میشه سپس با استفاده از لایه pvb این دو شیشه رو بهم می‌چسبونیم.

مدت زمان تحویل سفارش

صنایع آینه و شیشه فرکو مفتخر هست که می‌تونه در ۴۸ ساعت بهترین کیفیت شیشه و آینه رو که مدنظر شماست رو تحویل بده.برای اطلاع از قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل به سایت رکو مراجعه کنین .با تماس شما به صنایع فرکو ، کارشناسان تیم حرفه ایی فرکو در کمتر از ۴۸ ساعت شیشه ی مورد نظر را در محل تحویل داده خواهد شد.در ادامه مطلب پیرامون قيمت شيشه ميز گرد خواهیم گفت .

تیم فرکو موارد ذيل را در سفارش‌ها آنلاين به شما عزيزان ارائه ميكنيم

مزايای استفاده از خدمات اينترنتی جهت سفارش


رفتن به مرکز شیشه بری و ساعت‌ها ماندن در ترافیک‌های طولانی به‌خصوص با توجه به شرايط فعلی جامعه، راه حل مناسبی برای دریافت خدمات شیشه بری نیست. شغل شیشه بری به دلیل سر و کار داشتن با شیشه، خیلی حساس هست و فردی که در این زمینه فعالیت می‌کنه باید فردی با تجربه باشه و در حین کار آرامش داشته باشه. پس در انتخاب شركت ارائه دهنده ي شیشه دقت فراوان به خرج بدین.جالبه بدونین با افزایش استقبال از خدمات شیشه بری این روزها درخواست‌ها در كليه مناطق رو به افزایش هست.

چگونه به ما سفارش دهید

شما عزیزان می‌تونین برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از شیشه رومیزی با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود، از طریق واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 ما در ارتباط باشین تا بتونین سفارش خود رو ثبت کنین.

آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو