Home
قیمت دیوار پوش شیشه ای

قیمت دیوار پوش شیشه ای

قیمت دیوار پوش شیشه ای

دیوار پوش شیشه ای رنگی

دیوارها در دید و انرژی افراد در محیط تاثیر به سزایی داره.
شما با هزینه بسیار شگفت انگیزی و همینطور در زمان خیلی کمی خیلی راحت تنها با نصب چند شیشه رنگی دیوارپوش، می‌تونین دیوار رو از حالت خسته کننده دربیارین و باعث انرژی و شادابی در محیط محل کار یا منزل بشین.قیمت دیوار پوش شیشه ای به نوع مواد اولیه‌ی تشکیل دهنده ، ضخامت و نوسانات بازار بستگی داره.

اداری

در فضاهای اداری برای ایجاد فضایی جذاب می توانید از این دیوارپوش ها استفاده کنید. در طراحی داخلی فضای اداری باید به این نکته توجه داشت که فضای خشک اداره، خلاقیت و راندمان کاری را پایین می آورد. بنابراین باید به وسیله ابزارهای مختلف برای ایجاد یک طرح جذاب اقدام کرد. همچنین از مدل های مختلف دیوارپوش های شیشه ای می توان برای جداسازی فضاها استفاده کرد.

در برخی از اداره ها برای نشان دادن شفافیت کاری از پنل های شیشه ای برای جداسازی فضاهای کاری از هم استفاده می کنند. علاوه بر این می توان از دیوارپوش شیشه ای مات نیز استفاده کرد. همچنین می توان لوگوی شرکت مورد نظر را روی دیوارپوش مورد نظر ایجاد کرد و این ظاهر فوق العاده ای به محیط اداری مورد نظر ارائه می کند.

قیمت دیوار پوش شیشه ای

تجاری

یکی از مهمترین کاربردهای دیوارپوش های شیشه ای، استفاده در فست فودها و رستوران ها می باشد. استفاده از دیوارپوش شیشه ای در فضاهای غذاخوری می تواند فضایی متفاوت ایجاد کند. رنگ های گرم می تواند به افزایش اشتها کمک کند و به همین دلیل می توان از دیوارپوش های شیشه ای با رنگ های قرمز، نارنجی، زرد و… در این فضاها استفاده نمود.

علاوه بر این در فضاهای تجاری می توان از طرح های مورد نظر روی دیوارپوش شیشه ای استفاده کرد و از طرحی خاص و زیبا با جلوه شیشه ای در واحد تجاری برخوردار بود. زیبایی این محصول قطعا می تواند در روند مشتری یابی و فروش، تاثیر مثبتی ایجاد نماید.

در طراحی دکوراسیون و فضاسازی استفاده از شیشه رنگی به عنوان دیوارپوش بسیار استفاده می شود. و در بیشتر موارد استفاده ازین شیشه ها در واحدهای مسکونی و اداری و تجاری چشم گیر است.

قیمت دیوار پوش شیشه ای

همچنین استفاده ازاین شیشه رنگی های دیوارپوش می تواند.به زیباسازی دیوارهای ورودی، لابی ها و برج ها دید خاصی بدهد. در منازل مسکونی هم می‌توان برای دکوراسیون مدرن حمام و بین کابینت هاوهمینطور دیوارپشت تلویزیون یا میز بار استفاده کرد.در ادامه باهم راجع به مسائلی ائم از مزایا و ابعاد و هزینه های این دیوارپوش های رنگی می پردازیم:

قیمت دیوار پوش شیشه ای

مزایای شیشه رنگی دیوارپوش

•ضد آب و قابل شستشو می باشد و روش تمیز کردن بسیار آسان می باشد
•فضای داخلی منزل یا اتاق اداری شما را کاملا بزرگ جلوه می دهد
•دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد

و همینطور آنتیUV می باشد
•در ابعاد و تایل های بسیار بزرگ قابل اجراست
•قابلیت ضد ضربه و سکوریت شدن دارد
•از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و شامل ۳۵ رنگ مات و براق است.
و در آخرشیشه رنگی دیوارپوش، در کاور کردن فضاها و محیط های داخلی ساختمان، بسیار مفید و زیبا است.

قیمت دیوار پوش شیشه ای

انواع دیوار پوش های شیشه ای

دیوار پوش‌های شیشه ای انواع متفاوتی دارند و امروزه دررنگ‌و طرح‌های مختلفی دردکوراسیون به کار می رودکه عبارتند از:
•دیوار پوش شیشه ای لاکوبل ساده
•دیوار پوش شیشه ای لاکوبل چاپی

در شرکت فرکو با استفاه از دستگاه چاپ قادر به چاپ طرح های مختلف رنگی روی شیشه و آینه است.لذا اگر طرح خاصی مد نظر دارید.می توانیدطرح را از طریق راه‌های ارتباطی برای کارشناسان ما ارسال نمایید.و کمتراز ۷۲ساعت طرح موردروی شیشه چاپ خواهد شد.

با چاپ تصاویرسه بعدی روی شیشه رنگی دیوارپوش میتوان یک نمای سه بعدی .بسیار جذاب رادر فضای داخلی ساختمان ایجاد کرد.و به نوعی طراحی دکوراسیون داخلی رامیزان قابل توجهی ارتقاداد.
•دیوار پوش شیشه ای لاکوبل حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های رنگی حکاکی می شود. به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد.
•دیوار پوش شیشه ای لاکوبل سند بلاست

طرح نوین و خاص دیگری از شیشه های رنگی که طرح های مختلفی روی شیشه سندبلاست می شود. برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده.سپس پودر سیلیس روی شیشه پاشیده خواهد شد.
•دیوار پوش شیشه ای لاکوبل چند رنگ

قیمت دیوار پوش شیشه ای

نصب و ابعاد شیشه رنگی دیوار پوش

روش هاي نصب اين شيشه هاي رنگي كاملا راحت است و در حالت تميزي ميتوان اين كار را انجام داد
ابتداباچسب سيليكوني ميتوانيدقطعات شيشه رابه ديوارمتصل كنيد زير كارحتما بايد تميز و صاف و بدون گرد وغبار باشد.

به روش هاي ديگري هم ميتوان اين كار را انجام داد.به عنوان مثال با استفاده از يراق آلات ميتوان اين كار را انجام داد.در اين روش از يراق فيكس پوينت يا اتصال شيشه به ديوار استفاده مي شود.در اكثر موارد براي نصب تخته هاي وايت برد شيشه اي از اين روش استفاده مي شود.قیمت دیوار پوش شیشه ای

جهت نصب شیشه های رنگی دیوارپوش بسته به محل که خشک باشد.یا خیس از چسب های مختلفی استفاده می شود.

در نصب شیشه رنگی حتماً باید از تراز لیزری استفاده کنید.
شیشه های رنگی دیوارپوش حتماً باید دارای برچسب ایمنی در پشت شیشه باشد.
در نصب شیشه رنگی از چسب‌های مورد اطمینان و مورد تایید در بازار استفاده نمایید.
در نصب شیشه های دیوارپوش حتماً از زیرسازی سالم تمیز و اصولی استفاده کنید. درنصب شیشه های رنگی دیوارپوش شیشه های باکیفیت سوپر کلییر و کوره ای استفاده کنید.در نصب شیشه های دیوارپوش تاحد امکان از شیشه های سبک تری استفاده کنید.

قیمت دیوار پوش شیشه ای

تنوع رنگی شیشه های رنگی دیواربوش ۳۵ رنگ مات و براق میباشد.
زمان نصب شیشه رنگی دیوارپوش به نسبت سایر مساله ساده تر و سریعتر است.

قیمت دیوار پوش شیشه ای

اجرای شیشه رنگی دیوارپوش دیگر نیازی به رنگ کردن دیوار و بازسازی آن نخواهد بود و شیشه رنگی به طور کامل دیوار مورد نظر را پوشش می دهد اما برای زیبا شدن کار بهتر است که برآمدگی های دیوار صاف شود .
البته شیشه رنگی دیوارپوش بیشتر به کسانی پیشنهاد می شود که بحث هزینه در اولویت کاری وجود نداشته باشد و به عبارت دیگر اولویت کاری در طراحی دکوراسیون زیبا و مدرن باشد زیرا این نوع شیشه ها نسبت به شیشه های ساده از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

ضخامت شیشه رنگی دیوارپوش با توجه به ابعاد آن تعیین خواهد شد اما در اکثر پروژه هایی که نیاز به اجرای دیوارپوش های شیشه ای است از شیشه ۱۰ میل برای لاکوبل کردن استفاده می شود بر خلاف اجرای شیشه بین کابینتی که از شیشه های ۶ میل برای پوشش فضای بین کابینت ها از شیشه رنگی دیوارپوش استفاده می شود .

قیمت دیوار پوش شیشه ای

قیمت دیوار پوش شیشه ای

قیمت دیوارپوش شیشه ای

قیمت دیوارپوش شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد.این که شیشه به کاررفته شده چندمیل است.و چه عملیاتی ازجمله سکوریت بودن ولمینت کردن روی آن صورت گرفته باشد. تاثیرگذار می باشد. کیفیت و شرکت سازنده آن، میزان ضمانت کالا و مواد اولیه به کار رفته.در دیوارپوش از جمله عوامل تاثیرگذار دیگر روی قیمت دیوارپوش می باشد. دیوارپوش های شیشه ای براساس متر مربع فروخته می شوند و قیمت آنها از متر مربعی حدودا ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود. برای تهیه دیوارپوش شیشه ای مرغوب حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید باما در ارتباط باشید.02188068352

قیمت دیوار پوش شیشه ای

برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات بیشتر روی آن کلیک کنید.

میز شیشه ای
شیشه میز ناهار خوری
شیشه میز ناهار خوری ۸ نفره
قیمت شیشه رومیزی
میز شیشه ای اداری
شیشه خم سکوریت
میز شیشه ای جلومبلی
شیشه رومیزی برنز
شیشه رومیزی ناهار خوری ۶ نفره
میز شیشه ای پذیرایی
قیمت شیشه خم
کارخانه شیشه خم
شیشه خم ساختمانی
شیشه خم پنجره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو