Home

قیمت شیشه رنگی پنجره

بازار شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی پنجره نسبت به طرح و ابعاد اون تغییر پیدا می‌کنه.استفاده از این نمونه محصول بسیار در زیبایی و بروزی محیط تاثیر گذاره.شیشه رنگی پنجره در انواع بسیار گوناگونی از طرح،رنگ و یا حتی ضخامت تولید و در محیط های گوناگون استفاده می‌شه.قیمت شیشه رنگی پنجره نسبت به ابعاد و عوامل مختلفی همچون سازنده،برند محصول و یا حتی مقدار سفارش بستگی داره. برای اطلاع بیشتر در رابطه با قیمت محصولات تنها کافی اس که با کارشناسان فرکو تماس بگیرین.

شیشه‌ها قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای رو نسبت به چند دهه پیش بدست آورده‌ان. شفافیت و زیبایی رنگ این شیشه‌ها و کیفیت مواد اولیه‌ی اون زمین تا آسمان بهبود پیدا کرده. و هنگام برخورد نور زیبایی اون خیره‌کننده میشه.

شیشه رنگی پنجره به سه دسته اصلی تقسیم می‌شه؛

گزینه اخری که گفته شد در آشپرخانه در تمامی رنگ های مورد نظر، قابل اجراست.

شیشه پنجره

ضخامت شیشه رنگی پنجره

صنایع فرکو نه تنها شیشه رنگی پنجره را در انواع متنوع رنگ تولید می کند.بلکه در انواع گوناگونی از ضخامت نیز برای شما نیز به تولید می کند. به همین دلیل شما عزیزان می توانید این نمونه محصول را در تمامی محیط های مورد نظر خود،در تمامی ابعاد دلخواه استفاده کنید.برای مثال این نمونه محصول در ضخامت ۴ میل،۵ الی ۶ میل تولید می شود.

کاربرد شیشه رنگی با ضخامت ۴ میل،۵ الی ۶ میل

  • درب کابینت
  • کمد دیواری
  • رومیزی های کوچک
  • فضای بین کابینتی
  • دیوارپوش
شیشه رنگی

کاربرد شیشه رنگی با ضخامت ۸،۱۰ الی ۱۲ میل

  • صفحه کابینت
  • رومیزی
  • نمای ساختمان

کاربرد شیشه رنگی با ضخامت ۱۶ الی ۲۰ میل

  • صفحه بار شیشه ای
  • رومیزی های بزرگ
  • اوپن

خرید شیشه رنگی پنجره

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو شیشه های رنگی پنجره ای را به صورت عمده نیز به فروش می‌رساند.این نوع خرید محصولات بسیار به صرفه تر و مناسب تر می باشد.

شما عزیزان برای خرید عمده و تکی این محصولات می توانید مشخصات مورد سلیقه خود را ثبت نمایید و در کوتاه ترین مدت محصولات خود را در تمامی نقاط ایران که باشید برای شما عزیزان ارسال می‌نمایند.

شیشه رنگی پنجره قدیمی و سنتی

قدمت این محصول به هزار سال می رسد.هنگام ساخت شیشه رنگی پنجره قدیمی و یا سنتی مرحله اول طراحی روی کاغذ می باشد. پس از انجام این مرحله تعیین رنگ تمامی قسمت های طراحی شده نسبت به سلیقه مشتریان می باشد.و در اخر تعیین جهت شیشه متناسب با بافت شیشه خام می باشد.

.زمانی که شما از شیشه های رنگی قدیمی و یا سنتی استفاده بکنید.این امکان برای شما عزیزان به وجود میاید که بتوانید با استفاده از نور های طبیعی و یا حتی مصنوعی یک بازه های گوناگون از رنگ در محیط های خود داشته باشید.
شیشه رنگی های سنتی و قدیمی در معماری های ایران جایگاه کاملا قابل ملاحظه دارند.و در بنا بسیار مشهور و بسیاری از ساختمان ها قابل استفاده می باشد.

زمانی که شما عزیزان از این محصول در محیط خود استفاده می کنید نه تنها به زیبایی محیط اثر می گذارید بلکه باعث روانشناختی های قابل ملاحظه ای خواهید شد.در دنیای امروزی به دلیل پیشرفت تکنولوژی شما عزیزان می توانید به غیر از طرح های سنتی به شکل های گوناگون دیگر و دلخواه خود در بیاورید.

شیشه پنجره

دلایل استفاده از شیشه رنگی پنجره قدیمی

حتما تا به امروز مساجد های اسلامی و یا حتی منازلی که از شیشه های سنتی و یا رنگی که برای نما استفاده کردند را دیده اید.به جرئت می توانن گفت حتی نگاه کردن به منظره آن مساجد و یا منازل بسیار لذت بخش می باشد.رنگ های گوناگونی که پس از بازتاب نور خورشید فرش زمین و محیط می شود چشم نواز دلنشینی دارد.و می توان چندین ساعت به آن تریکب زیبا و زینب بخش محیط شده است خیره ماند.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده است بسیاری از افراد از این محصول برای محیط های خود استفاده بکنند. حفظ‌حریم خصوصیشان می باشد.و به غیر از این مسئله ایجاد زیبایی و زینب بخشیدن به محیط توسط رنگ های این محصول دلیل استفاده بیشتر افراد برای محیط هایشان از این محصول می باشد. البته به غیر از این موضوع استفاده از این محصول خواص های روانشناختی دارد که باعث جذب افراد نسبت به این محصول شده است.

خواص روانشناختی شیشه رنگی پنجره

زمانی که شما وارد یک محیط کاملا سفید و بدون استفاده از هیچگونه ترکیب رنگی‌می شوید.از نظر روانشناسی یک‌نوع شکنجه روحی برای افراد به حساب می اید.در دنیای امروزی روانشناسان می گویند که در منازل و محیط های مورد نظر خود از لامپ های آفتابی استفاده بیشتری بکنید.اگر دقت کنید تاثیر رگ حتی از نظر نوع استفاده لامپ بسیار در روحیه شما و عزیزانتان تاثیر گدار خواهد بود پس الان می خواهیم در رابطه با تاثیر رنگ در روحیه افراد صحبت بکنیم.

هر رنگی در شیشه تاثیرات متنوعی در زندگی شما می گذارد .بعضی از رنگ ها در شیشه تاثیراتی مستقیم بر روی روحیه شما عزیزان می گذارد .
پس حتما در انتخاب رنگ شیشه خود بسیار تفکر کنید ‌. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو در حال تولید شیشه های با کیفیت بالا و قیمت مناسبی می باشد که می تواند برای شما سالیان طولانی عمر کند .پس حتما قبل از سفارش شیشه خود از خواص تمامی رنگ های شیشه اطلاعات جمع‌آوری کنید و مدنظر داشته باشید.

شیشه رنگی برای پنجره

.زرد: شادی و امید

قرمز : انرژی/

آبی: آرامش/

سبز: سلامت

چگونه رنگ شیشه تولید میشود

برای رنگ آمیزی کردن شیشه مواد معدنی منابع اکسید ها ،سولفید ها و دیگر ترکیبات فلزی می باشد .
مواد معدنی جزء مواد های می باشد که استخراج می شود .و یکی از مزیت های که از این مواد استفاده می شود از بین بردن ناخالصی های فرآوری می باشد .همه ی این موارد برای رنگ آمیزی کردن شیشه استفاده می شود. پس شما برای داشتن هر گونه رنگ شیشه پنجره خود تنها کافی است که نمونه رنگ مورد علاقه خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا بتوانید بهترین محصول را در بهترین ترکیب رنگ موی خود داشته باشیم

انواع شیشه رنگی پنجره

در صنایع فرکو بسیاری از انواع گوناگون شیشه رنگی پنجره تولید می شود که این نمونه های گفته شده بخش کوچکی از تولیدات صنایع می باشد.

شیشه پنجره

قیمت شیشه رنگی لاکوبل

این نمونه محصول تولید شده در صنایع فرکو یکی از پرطرفدار ترین محصولات تولید شده می باشد. که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. شیشه های لاکوبل در دنیای امروز کاربرد های فراوانی دارند برای مثال از این محصول در ساخت میز و پارتیشن و یا حتی در مراکز اداری، فروشگاه ها ،رستوران ها،سالن های آرایشی، حمام و سرویس های بهداشتی و بسیاری از محیط های دیگر استفاده می شود.

پس برای

قیمت شیشه رنگی دکوراتیو

در دنیای امروز یکی از صنایعی که بسیار در حال رشد بوده است. تنوع رنگی شیشه های دکوراتیو می باشد. این محصول از رنگ های بسیار و طرح های متنوعی در صنایع فرکو در حال تولید می باشد .به طور کامل می توان گفت که تمامی شیشه های که در دکوراسیون داخلی منزل و محل کار خود استفاده می کنید از محصولات این دسته از شیشه می باشد .از این شیشه در محیط های مختلفی اعم از منزل ،دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها ،ساختمان های اداری ،رستوران ها و… می باشد.

حتی شما می توانید از شیشه های دکوراتیو در قفسه بندی،میزهای شیشه ای خود،چیدمان اتاق و منازل ،کابینت آشپزخانه،پنجره ها به برای جدا کردن محیط های خود استفاده بکنید.زمانی که شما از این محصول زیبا برای محیط های خود استفاده می کنید باعث جلوگیری از ورود سرما و یا حتی گرما به محیط خود می شوید.

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این نمونه محصول را در انواع بسیار گوناگونی از رنگ تولید کرده است که شما عزیزان بتوانید رنگ مورد علاقه خود را نسبت به ترکیب رنگبندی محیط خود انتخاب و استفاده بکنید. حتی این محصول در ضخامت های ۶ الی ۲۰ میلیمتر می توان رنگ آمیزی کرد. و یا حتی به دلیل برخورداری این صنایع از دستگاه های بروز و هوشمند می توانید. تمامی طرح های مورد نظر خود را بر روی شیشه بزنید و از ان در تمامی محیط های مورد نظر خود استفاده کنید.

شیشه رنگی سنتی

معتبر ترین صنایع تولید قیمت شیشه رنگی پنجره

در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارند از این مشکل وبه وجود امده نهایت سواستفاده را ببرند، شما خیلی راحت می توانید. سایت های نا معتبر و صف کلاهبردارن را از تمامی صنایع ها جدا کنید.

اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری. برای تولید سفارش‌های شما ندارند پس سعی بر این دارند که تجمعی را ایجاد نکنند. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان را به شما می دهد. شما بتوانید از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایید.

تمامی مواردی که گفته شده است شما با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد با خبر بشوید و ما با افتخار تمامی موارد خواسته شده را در خدمت شما عزیزان خواهیم گذاشت.

شیشه جدید رنگی

چگونه با صنایع تولید (قیمت شیشه رنگی پنجره ارتباط برقرار کنیم.

راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود دارد .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .
آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین را.ه ارتباطی تلفن می باشد
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو