Home
شیشه رنگی زیبا

قیمت شیشه رنگی سنتی

از قدیم الیام شیشه رنگی سنتی در ایران بوده و هست.شیشه رنگی سنتی در رنگ های مختلف و زیبایی عرضه میگردد.این نوع شیشه در جاهای مختلفی کاربرد دارد. حتی در بناهای تاریخی هم شیشه رنگی مورد استفاده قرار گرفته است.در این نوع شیشه میتوانید طرح ها و رنگ های مختلفی را ببینید که جلوه خاصی به مکان مورد نظر شما میبخشد.قیمت شیشه رنگی سنتی بسیار مناسب است.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت شیشه سنتی میتوانید با شرکت فرکو با شماره روبه رو تماس برقرار کنید و خرید مطمینی داشته باشید: 02188068352

شیشه رنگی

شیشه رنگی سنتی چیست

از زمان قدیم این نوع شیشه وجود داشته ودر اکثریت معماری های حهان و ایران مورد استفاده قرار گرفته است این نوع شیشه ها اکثریت با پنجره ی ارسی همراه بوده و مورد استفاده قرار میگرفته که جلوه زیبایی و خاصی به مکان مورد نظر میداد.شیشه رنگی همانطور که از اسمش پیداست رنگ های مختلف و جذابی هم دارد و در رنگ های مختلف عرضه میگردد این نوع شیشه در مکان های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد.شیشه رنگی سنتی کاربرد ها و مزایای بالایی دارد که در ادامه مورد بررسی قرار میدهیم.

شیشه رنگی زیبا
شیشه رنگی

مزایای شیشه سنتی چیست

مزایای این نوع شیشه ها بسیار خوب و مهم هستند.مهم ترین ویژگی که این نوع شیشه دارد در دریافت نور و انرژی است.به طوری که میتواند حتی از کمترین نور و انرژی هم نور و انرژی دریافت کند.در قدیم الایام برای ساختن شیشه سنتی از طیف های خطرناک و آسیب رسان فرابنفش وفرو سرخ استفاده میشد که آسیب های بسیار زیادی به جا میگذاشت.و باعث میشد بینایی خیلی از افراد آسیب ببیند. یکی از مزایای شیشه سنتی مدرن جلوگیری از استفاده فرابنفش و فروسرخ است و علاوه بر جلوگیری از آسیب ها سلامتی محیط و انسان را حفظ کند.

شیشه رنگی سنتی

قیمت شیشه سنتی به چه چیز هایی بستگی دارد

قیمت شیشه سنتی به نوع ساخت آن و طرح ها و اندازه های شیشه بستگی دارد.کیفیت و مواد اولیه که مورد استفاده در این نوع شیشه میشود.بیشترین تاثیر را در قیمت این نوع شیشه سنتی میذارد.مجموعه تولیدی فرکو این نوع شیشه ها را با بهترین کیفیت و قیمت به دست مشتری میرسانند و معتبرترین سایت برای خرید شیشه میباشد. شماره تماس:02188068352

شیشه رنگی لاکچری

ویژگی های شیشه رنگی سنتی

  • تنوع رنگی بسیار بالا و بیش از 7000 نوع طرح
  • نصب آسان
  • امکان نصب در انواع پنجره ها
  • مقاوم در برابر ضربه
  • شکننده نبودن
  • ماندگاری رنگ بسیار بالا
  • مقاوم در برابر حرارت نوری
  • قیمت نسبتا مناسب
  • بسیار زیبا و جدید
شیشه رنگی

شیشه گره چینی چیست

همانطور که میدانید شیشه سنتی مربوط به قدیم الایام میباشد. و قدمت بالایی دارد در دهه های گذشته این نوع شیشه به طوری از بازار کاملا خارج شد و از مد افتاد ولی امروزه بازهم این نوع شیشه مورد استفاده قرار میگیرد که با پنجره ارسی کاری و گره چینی ساخته میشود.

شیشه سنتی

چگونه شیشه سنتی تولید میشود

شیشه سنتی در مجموعه تولیدی فرکو با بهترین کیفیت و بهترین مواد اولیه تولید میشود. که به عنوان برترین تولید کننده میتوان این شرکت را نام برد.این نوع شیشه در دمای مناسب تولید میشود تا در برابر آسیب و حرارت مقاوم باشد در بخش رنگ کاری شیشه از بهترین و مرغوب ترین رنگ ها استفاده میشود. و به هیچ صورتی رنگ از روی شیشه پاک نمیشود.طرح ها هم تسط طرح کار های ماهر و مجرب طراحی میشود و علاوه بر طرح های ویژه و زیبا شما میتوانید طرح مورد نظر خود را هم سفارش دهید.

شیشه سنتی زیبا

شیشه ارسی

در گذشته در شیشه های سنتی از پنجره های مختلفی استفاده میشد که مهم ترین آنها شیشه ارسی میباشد که برای استفاده از باز و بسته کردن یا بالا پایین کردن شیشه مورد استفاده قرار میگرفت.در کار های هنری باستانی هم از این نوع شیشه زیاد مورد استفاده قرار گرفته است که مهمترین آن زمان صفوی بوده است. از این شیشه ها به چند دلیل استفاده میکردند که مهم ترین آن زیبایی شیشه بوده است.

شیشه سنتی ارزان

دلایل استفاده از شیشه رنگی سنتی

این نوع شیشه ها به دلایل متفاوتی مورد استفاده در خانه ها میشد که همانطور که گفته شد علاوه بر زیبایی محافظ و حریم شخصی هم ایجاد میکرد.و وقتی آفتاب به این نوع شیشه ها برخورد میکرد علاوه بر گرفتن گرما توسط شیشه با رنگ های جذاب و ویژه ای در خانه میتابید با توجه به رنگی بودن شیشه ها.

قیمت شیشه رنگی سنتی

ترکیبات شیشه های ارسی

  • آهن
  • طلا
  • کبالت
  • اکسید آهن
  • اکسید کروم
  • نقره
  • اورانیوم غنی شده
شیشه رنگی خاص و زیبا

خاصیت شیشه های رنگی

شما یه لحضه به این فکر کنید که در دنیای ما هیچ رنگی به جز سفید نبود واقعا زندگی سخت میشد. خانه ی ما هم به همان صورت است و شیشه های رنگی میتوانند واقعا حس خوبی به آدم بدهند و طبق نظر روانشناسا از افسردگی جلوگیری کند.شیشه های رنگی با توجه به تنوع رنگ های زیادی که دارد شما میتوانید رنگ کورد نظر خود را با هر سلیقه ای انتخاب کنید.

شیشه سنتی ایرانی

انواع شیشه های رنگی قدیمی و سنتی

  1. سفید
  2. بی رنگ
  3. بنفش
  4. قرمز
  5. زرد
شیشه رنگی

سفید

مجموعه تولیدی فرکو برای تولید شیشه و آینه با رنگ سفید از ترکیب قلب با شیشه استفاده میکند که رنگ زیبا و ویژه سفید تولید شود

شیشه رنگی

بی رنگ

برا بی رنگ کردن شیشه از دی اکسید منگنز و نیترات سدیم استفاده میشود که مجموعه تولیدی فرکو هم با همین فرمول بی رنگ میکند.

شیشه رنگی بی رنگ

بنفش

اکسید نیکل با توجه به خاصیتی که دارد.باعث میشود شیشه ره رنگ بنفش دراید و مجموعه تولیدی فرکو با همین ترکیب رنگ بنفش را تولید میکند.

شیشه رنگی

قرمز

رنگ قرمز یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین رنگ در شیشه رنگی است. برای تولید رنگ قرمز از ترکیب اکسید سلنیوم استفاده میشود و برای رنگ قرمز ویژه و خاص حتی از کلرید طلا هم استفاده میکنند. قیمت شیشه رنگی قرمز با توجه به ساختاری که دارد گران‌تر است نسبت به رنگ های دیگر.

شیشه رنگی قرمز

زرد

رنگ زردم همانند رنگ قرمز پرفروش است و طرفدار زیادی دارد که اگر در شیشه سنتی با قرمز ست شود جلوه زیبایید= به مکان مورد نظر میبخشد.برای تولید رنگ زرد از دو روش استفاده میشود که روش اول با اضافه کردن کادیوم سولفید به مواد زرد رنگ میشود. و روش دوم هم با اضافه کردن گوگرد صورت میگیرد.قیمت شیشه سنتی رنگی هم مناسب است.

شیشه رنگی

سبز

رنگ سبز رنگ بسیار خاص و زیبایی است که برای ساخت آن با استفادهه از ناخالصی آهن و اضافه کردن آن به محتوای شیشه رنگ سبز ساخته میشود.قیمت شیشه رنگی سنتی سبز هم تفاوت آنچنانی با دیگر رنگ ها ندارد.

شیشه رنگی سبز

کاربرد های شیشه رنگی

  • نمای ساختمان ها
  • دکوراسیون داخلی
  • درب ها
  • فروشگاه ها
  • پنجره ها
  • و …
شیشه رنگی آبی

بهترین مکان برای خرید شیشه رنگی سنتی

مجموعه تولیدی فرکو با توجه به فعالیت و سابقه بالا این امکان را به شما میدهد تا خریدی راحت از سایت و حتی خرید حضوری با بهترین قیمت و کیفیت برخوردار باشید.برای خرید میتوانید از دو طریق تماس و حضور در دفتر شرکت خرید کنید.

شماره تلفن:02188068352

آدرس برای خرید حضوری:تهران،ونک،ده ونک،خیابان شیخ بهایی،کوچه کولیوند،خیابان شهید مجیدپور،نبش بن‌بست آرمین،پلاک 106

همچنین برای بازدید از محصولات دیگر سایت فرکو میتوانید به فضای مجازی شرکت (اینستاگرام) بر روی کلمه اینستاگرام داخل پرانتز کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو