Home
طلق رنگی پامنار

فروشگاه طلق رنگی

فروشگاه طلق رنگی – در سال های اخیر طلق های رنگی به گزینه ای محبوب برای جایگزینی شیشه رنگی تبدیل شده اند. علت فراگیر شدن طلق رنگی به ظاهر زیبا در کنار کیفیت مطلوب آن بازمیگردد. طلق های رنگی هم جلوه مطلوبی دارند و هم بافت آن ها شعیف نیست. با توجه به این مورد میتوا گفت طلق های رنگی متریالی ایمن هستند. توجه داشته باشید که طلق های رنگی در انواع مختلفی ساخته و عرضه میشود. سه مدل مطرح طلق رنگی ، شامل طلق رنگی اکریلیک ، طلق رنگی کریستال و طلق رنگی پلی کربنات است. هر کدام از این مدل ها نیز کاربرد های متنوعی در بخش های گوناگون ساختمان دارند.

در صورتی که بخواهیم ویژگی های این طلق ها را با یکدیگر قیاس کنیم هر کدام نقاط قوت به خصوصی دارند. مهم ترین مزیت طلق رنگی پلی کربنات ، استحکام قابل نوجه و عالی آن است. به جز این ، طلق های رنگی پلی کربناتی در برابر حرارت دوام بسیار خوبی نشان میدهند. طلق پلی کربنات رنگی حتی در مقابل آتش نیز به خوبی مقاومت میکنند. پلکسی گلاس رنگی یا طلق اکریلیکی رنگی نیز با جلوه و ظاهر عالی شناخته میشود. طلق کریستال رنگی نیز بهترین و قوی ترین عایق حرارتی را در میان مدل های مختلف دارد. با توجه به این ویژگی شما میتوانید از هر کدام از این طلق ها در قسمت های مورد نیاز استفاده کنید.

پلی کربنات رنگی برای ساخت سقف و دیوار مناسب تر است. پلکسی گلاس رنگی برای دکوراتیو مناسب است. طلق کریستال رنگی نیز در بخش هایی که حفظ انرژی اهمیت دارد قابل استفاده است.

طلق های رنگی
طلق در تنوع رنگی

تفاوت طلق و شیشه

فروشگاه طلق رنگی مجموعه ی فرکو ، اقدام در تهیه ی طلق هایی مشابه و جایگزین ، برای شیشه نموده است . این طلق ها به دلیل شباهت با شیشه ، بنام طلق شیشه ای نامیده شده اند . و در محیط های مختلف جهت کاربرد در ساختمان ، بجای شیشه مورد توجه قرار می گیرند . دلیل این ترجیح وجود مزیت و برتری هایی ، نسبت به آن است . طلق شیشه ای شفاف یا طلق رنگی ، جنسی ایمن و مطمئن جهت استفاده در ارتفاعات بنا را دارند . و در نما و پنجره های آسمان خراش ها و سقف طلقی ، مورد استفاده قرار می گیرند . زیرا هنگام بروز خطرات سقوط ، ایمن و غیر برنده اند . وزن چندانی ندارند . و سقوط آن آسیب رسان نخواهد بود .

اما شیشه به محض شکستن ، تبدیل به خورده شیشه هایی تیز و برنده می شوند . و بسیار سنگین تر از طلق تهیه و تولید می شوند . دلیل این امر تفاوت در مواد سازنده‌ ی آن است . در واقع شیشه ها از سیلیس مذاب بدست می آیند . این در حالی است که ، طلق ها از جنس پلاستیکی اند . اما پلاستیکی که ترکیبات شیمیایی خاصی آن را ، شفاف و مستحکم تر از سایر اجناس مشابه کرده است .

بیشتر بخوانید : قیمت طلق شفاف

از دیگر فاکتور هایی که طلق رابه شیشه برتری می دهد ، قیمت و بهای تهیه ی آن است . در ابعاد تعریف شده ، از طلق و شیشه ، طلق شیشه ای یا طلق رنگی ، هزینه ی تهیه ی پایین تری دارد . علاوه بر موارد ذکر شده ، طلق رنگی دارای گستردگی رنگ و کیفیت رنگی بسیار بالا می باشد . که آن را به مرکز توجه در ساختمان سازی ها ، تبدیل کرده است .

جایگزینی طلق
طلق رنگی ساختمان

فروشگاه طلق رنگی چه انواعی از طلق را تولید و عرضه می کند

فروشگاه طلق رنگی مجموعه ی فرکو ، انواع طلق رنگی را در سبک های پیشرفته و مدرن ، تولید و آماده ی ارائه می کند . که امروزه باعث محبوبیت استفاده از این طلق ها ، در قسمت های مختلف از بنا شده است . در زیر به مهم ترین آن ها اشاره ای کوتاه داریم .

  • طلق پلکسی گلاس رنگی
  • طلق پلی کربنات رنگی
  • طلق مات رنگی
  • طلق تک جداره رنگی
  • طلق دوجداره رنگی
  • طلق خم رنگی
  • طلق یو وی رنگی
  • طلق هوشمند رنگی
  • طلق ضد خش رنگی
  • و …
پلکسی گلاس رنگی
طلق شفاف

طلق پلکسی گلاس و پلی کربنات تولید شده در فروشگاه طلق رنگی

فروشگاه طلق رنگی ، اقدام به تولید طلق پلکسی گلاس و پلی کربنات ، در رنگ های بسیار زیبا و جذاب نموده است ‌ . طلق پلکسی گلاس ، یا طلق اکریلیکی به نام طلق شیشه ای شفاف نیز ، شناخته می شود . و در محل هایی که به جذب بیشتر از نور و گرمای خورشید ، نیاز داشته باشیم کاربردی تر اند . رنگ های شفاف از آن باعث می شود تا ، در سقف پوش های طلقی ، محیطی روشن و پر نور را تجربه کنیم . و با جذب انرژی بیشتری از محیط ، باعث پایین امدن مصرف سوخت های گرمایشی می شود ‌.

پلکسی گلاس را در ، در و پنجره نیز می توان مورد استفاده قرار داد . و از رنگ های ترکیبی آن لذت برد ‌. رنگ ها به محیط شادابی ، نشاط و هیجان می دهند . شما می توانید از طلق رنگی یا شفاف ، برای نماهای ساختمانی استفاده کنید . نوع دوم طلق ها طلق پلی کربنات است ‌. که برای ساخت و تهیه ی سایه بان ها ، طلق شیشه ای بالکن ، سقف پوش پارکینگ ها و … مورد توجه قرار می گیرد . که در رنگ های متنوع و گسترده قابل سفارش می باشند . رنگ طلق مورد نظر خود را ، با توجه به نیاز به جذب نور و گرمای خورشید ، انتخاب می کنیم .

تمیز کردن طلق ها به راحتی و بدون هیچ زحمتی صورت می گیرد .‌ با استفاده از دستمالی مرطوب ، سطح آن را از گرد و خاک تمیز می کنیم . و به همین سادگی طلق شیشه ای ما ، تمیز و مثل روز اول خواهد بود . به همین خاطر استفاده از طلق رنگی ، در محیط های عمومی و پر رفت و آمد ، بسیار مناسب خواهد بود .

طلق رنگی پامنار
رنگ بندی طلق ها

طلق مات تولید شده در فروشگاه طلق رنگی

فروشگاه طلق رنگی مجموعه ی فرکو ، طلق مات را برای خصوصی سازی فضا ، تولید و ارائه می دهد . این طلق ها را در محل هایی که نیاز به پوشش دید داریم ، مورد استفاده قرار می دهیم . موارد مورد استفاده ی طلق مات در بالکن ، در و پنجره ، سرویس های بهداشتی ، سایه بان و … می باشد . هنگامی که شما خواهان انتخاب طلق رنگی مات باشید . با مشاهده ی انواع رنگ های زیبا و جذاب آن در وبسایت مجموعه ، انتخاب مناسب تری خواهید داشت .

ابتدا تصمیم بگیرید که ، چه رنگی از طلق با دکوراسیون داخلی و خارجی منازل و ساختمان شما ، هماهنگ است . و اینکه طلق مات برای فضای شما مناسب تر است ، یا طلق شفاف ؟ برای مثال در طلق شیشه ای بالکن ، می توانید از طلق مات جهت حفظ حریم شخصی ، استفاده کنید . البته امروزه نوع جدیدی از طلق ها ، توسط مجموعه ی فرکو تولید و عرضه می شود . که می توانید هر دو رنگ از طلق را یکجا داشته باشید . ظهور طلق هوشمند ، این امکان را برای شما فراهم می کند ، که بتوانید با استفاده از انرژی برق ، طلق مات یا روشن را انتخاب کنید . و از مزایای هر کدام در محل بهره مند شوید .

طلق دوجداره رنگی

فروشگاه طلق رنگی ، انواع طلق را به صورت تک جداره و طلق دوجداره تولید و ارائه می کند . برای تقویت عایق بندی طلق ها ، می توان از طلق دوجداره یا چند جداره در پوشش های ساختمانی ، استفاده کرد .‌ طلق زنبوری نام دیگر طلق های چند جداره است . و در رنگ های متنوع در بنا قابل استفاده است . طلق دوجداره ، از دو ورق طلقی بهم متصل شده ساخته می شود . که اضافه کردن یک لایه ی بیشتر ، باعث عایق بندی بیشتر کار می شود .

بیشتر بخوانید : طلق شیشه ای پنجره

ازین طلق در در و پنجره ها می توان سفارش کار گرفت . و از نفوذ سرما و یخبندان در فصول سرد سال ، جلو گیری می کند ‌. علاوه بر آن عملکردی مشابه ، در حفظ انرژی های داخلی ساختمان دارد . و باعث پایین آمدن مصرف سوخت های گرمایشی می شود . ازین طلق در سایه بان خودرو و آلاچیق ها ، نیز می توان استفاده کرد . که در محل بسیار مقاوم و مستحکم اند . و طول عمر زیادی در قسمت های داخلی و خارجی ساختمان را دارند .

طلق رنگی دوجداره
طلق زنبوری

پل ارتباطی

شماره تماس :
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
آدرس اینستاگرامی :

ادرس اینستاگرامی
ادرس اینستاگرامی


آدرس دفتر برای مراجعه ی حضوری : تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

طلق شیشه ای شفاف … کلیک کنید

سایر محصولات تولید شده در مجموعه ی فرکو

فروشگاه طلق رنگی چه انواعی از طلق را تولید و عرضه می کند ?

۱ . طلق پلکسی گلاس رنگی
۲ . طلق پلی کربنات رنگی
۳ . طلق مات رنگی و …عرضه ی طلق رنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو