Home
آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

امروزه دیگه فکر نمی‌کنم کسی باشه که به زیبایی خودش اهمیت نده. مخصوصا خانوم‌ها بیشترین توجه رو به خودشون می‌کنن.امروزه بیشترین کار‌های زیبایی در سالن های زیبایی با آینه انجام میشه.اونم نه آینه ساده و معمولی که دهه‌هاست از اون آینه‌ها استفاده نمیشه. این روز‌ها آرایشگران و گریمور‌های حرفه‌ای از آینه‌های آرایشگاه چراغ‌دار یا آینه لامپی استفاده می‌کنن. با آینه چراغ‌دار می‌تونین آرایشی بدون کم و کاست داشته باشین. که این امر به جذب مشتری بیشتر و رونق کاری شما ختم میشه.

اما اگه برعکس اون باشه چی ؟ یه آینه ساده که انتخاب افراد کم توجه و بی‌اهمیت به مسائل می‌تونه باشه ،کلی پرستیژ کاری سالن رو پایین میاره.

  • آینه هالیوودی
  • آینه بک‌لایت
  • آینه متحرک ارایشگاهی
  • آینه دوطرفه
  • و…

علاوه بر اون این آینه‌ها نقش مهمی در ایجاد دکوراسیون خاص برای سالن زیبایی دارن که در ادامه بیشتر درباره این موارد بحث می‌کنیم.

آینه آرایشگاهی جدید

آینه هالیوودی

آینه‌های هالیوودی ، آینه‌ جذاب و شیکی هستن که می‌تونن یه سالن زیبایی ساده معمولی رو به سالن حرفه‌‌ای و پیشرفته تبدیل کنن. این آینه‌ها سال 1921 میلادی توسط گریمورهای سینما و تئاتر ساخته شد تا آرایش بی‌نقص داشته باشند. اما چون از لامپ‌های حبابی رشته‌ای استفاده کرده بودند اشکالاتی داشت برای همین امروزه با لامپ ال‌ای‌دی جایگزین شده.چون بهترین نور برای آرایش نور طبیعی خورشید هست.و نزدیک‌ترین نور به نور طبیعی، چراغ‌های ال‌ای‌دی هست.یعنی می‌تونین بهترین آرایش رو برای مشتریانتون داشته باشید.

آینه هالیوودی
آینه سالن زیبایی

آینه بک‌لایت

به آینه‌هایی گفته می‌شه که از چراغ‌های ال‎‌ای‌دی در ساخت این آینه‌ها استفاده می‌شه. مدار ال‌ای‌دی در پشت آینه قرار می‌گیره و سرتاسر آینه دربر می‌گیره. نور رو به‌طور یکسان ساطع می‌کنه. این بدان معنا هست که دیگر بر روی صورت مشتریانتون سایه ایجاد نمیشه یا نور زیاد به یک طرف صورت مشتریانتون نمی‌تابه. این باعث میشه بهترین آرایش رو می‌تونین برای مشترنیاتون مهیا کنید. و با توجه به رنگ‌هایی که چراغ‌های ال‌ای‌دی دارند به‌طور مثال آفتابی،زرد،صورتی،آبی و … می‌تونین بهترین طرح و سبک رو برای دکوراسیون ایجاد بکنید.

آینه آرایشگاهی بک لایت نور دار

آینه دو طرفه

آینه‌ دوطرفه، در واقع یک آینه پشت و رو هستن که چراغ‌دار می‌باشن. با توجه به اینکه مدل ایستاده پایه دار هستن می‌تونن در وسط سالن زیبایی قرار بگیرن. شیکی و خوشگلی خاصی رو به سالن زیبایی اضافه کنن.علاوه بر اون می‌تونن بهترین آینه برای سالن زیبایی کوچک باشن. اما حالا به ویژگی اصلی که اون‌هارو منحصر بفرد به آینه‌های دیگر می‌کنن رو اشاره کنیم. ویژگی بزرگ نمایی یکی از ویژگی‌هایی هست در آرایش مخصوصا گریم بسیار مهم است.

ویژگی بزرگ نمایی در آینه‌های رومیزی به‌طور کامل یک قسمت آینه رو میگیره یعنی یه طرف آینه مقعر هست. در آینه بزرگ‌تر آینه دوطرفه یعنی آینه‌های ایستاده این ویژگی به‌صورت آینه کوچک روی آینه قرار می‌گیره. این بزرگ‌ نمایی می‌تونه از 3 برابر تا 15 برابر هست. که این به نیاز سالن زیباییتون داره. و این رو هم در نظر بگیرین اگر به این بزرگ نمایی زیاد توجه کنین باعث می‌شه در آرایش کردن مشتریان زیاده روی کنین.

آینه متحرک سالن زیبایی

شاید در نگاه اول با خودتون بگین چرا باید یه آینه چرخ دار و متحرک باشه.در جواب این سؤال براتون بگم اول اینکه بسیاری از افراد مخصوصا زنان در جابه‌جایی آینه‌های بزرگ و سنگین به مشکل می‌خورن.با این راه حل به آسونی می‌تونین جابه‌جا کنین. با ترمز‌هایی که تعبیه شده در هر مکانی که می‌خواهید ثابت نگه دارید.

آینه روشویی سالن زیبایی چه ویژگی باید داشته باشن؟

به دلیل اینکه آینه‌های روشویی دائما می‌تونن در معرض آب قرار بگیرن پس باید اول مقاوم در برابر آب باشن و حتما باید قاب مناسب انتخاب شود تا بعد از مدتی خراب شود دوم باید ویژگی ضد بخار رو برای آینه روشویی سالن زیباییتون سفارش بدین چون بعد از آب در معرض بخار قرار می‌گیرن. که این باعث میشه همیشه انعکاس واضح نداشته باشین.اگه به موقع تمیز نشود به لکه‌های سخت تبدیل میشه که پاک کردنش هم سخت و زمان‌بر هست.که این ویژگی به یاریتون میاد که باعث میشه آینه‌تون بخار نشه و تصویر واضحی همیشه داشته باشین.

آینه سالن زیبایی

بیشتر بخونید: بروزترین مدل‌های آینه لامپی

برای سالن زیبایی از چه نوع آینه‌ای برای کودکان انتخاب کنیم؟

وقتی بحث کودکان میشه قضیه یک فرق میکنه. اول اینکه باید از شیشه مطمئن یعنی شیشه سکوریت استفاده کنیم. حالا با خودتون میگید چرا شیشه سکوریت : اول اینکه به سختی می‌شکنند دوم اینکه وقتی بشکنن کم‌ترین آسیب رو می‌زنن. برای اینکه آینه کودک رو منحصربفرد تر کنیم می‌تونیم از شخصیت‌های کارتونی در طراحی آینه،قاب و لوگو استفاده کنیم. یعنی مثلا می‌تونیم از شخصیت کارتونی باب اسفنجی یا تام و جری برای لوگو طراحی کنیم . تا هنگام روشن شدن کودکان رو متحیر خودش بکنه.

آینه کودک

از آینه رنگی می‌تونیم برای سالن زیبایی استفاده کنیم ؟

بله اما فقط برای اینکه به سالن رنگ جدید بدیم و دکوراسیون رو خاص‌تر از قبل بکنیم می‌شه استفاده کرد. و بخاطر رنگ‌هایی که آینه‌ها دارن برای گریم و آرایش نمیشه استفاده کرد. چون دید واضحی ندارن.

آینه دکوراتیو سالن زیبایی

آینه چراغ‌دار علاوه بر اینکه از کابرد‌ها و ویژگی‌هایش استفاده می‌شه به عنوان آینه دکوراتیو نیز عمل می‌کنه. یعنی می‌تونین به سالن زیبایی‌تون زرق و برق بدین و درخشان‌تر از قبل بکنین. حتی می‌تونین از قاب‌های استیل ، فلزی ، حصیری ، آلومینیومی و … با رنگ‌های مختلف متناسب با سبک سالن زیبایی‌تون انتخاب کنین.

آینه گرد

آینه تاچ سالن آرایشی

آینه‌های تاچ آینه‌هایی هست که با صفحه لمسی کار می‌کنند. یعنی می‌تونین با صفحه لمسی آینه رو روشن/خاموش کنین،نور را از رنگ سرد به گرم تغییر بدین،آینه رو کم‌نور یا پرنور کنین و یا ویژگی‌هایی مانند ضد بخار رو روشن کنین. در کل باعث راحتی در کار‌ها می‌شه. برای اینکه بتونین از دور هم کنترل کنین باید کنترل ریموتی تهیه کنین و از ویژگی‌ها لذت ببرین.

قیمت آینه‌ سالن زیبایی چقدره؟

قیمت انواع آینه بسته به ابعاد و طراحی و اشکال اون می‌تونه متغیر باشه. مدل‌های آینه ‌های سالن زیبایی بسیار متنوع هست. بنابرین برای اینکه از قیمت دقیق آن باخبر بشین با کارشناسان مجموعه فرکو تماس بگیرین و شکل و اندازه دلخواهتونو سفارش بدین. و با خرید اینترنتی می‌تونید از تخفیفات شگفت‌انگیز فرکو بهره‌مند بشید. پس منتظر چی هستید زنگ بزنید و از جدیدترین تخفیف‌ها مطلع و بهره‌مند شید.

گارانتی محصولات فرکو

تمام محصولات مجموعه فرکو گارانتی یکساله بی‌قید و شرط داره. یعنی اگر زمان حمل و نقل یا زمانی که به دستتون میرسه. بشکنه یا نورش تا یکسال کم بشه یا تا یکسال کیفیتش کم بشه. بدون هیچ چشم داشتی مجموعه فرکو اونو قبول می‌کنه و تعویض می‌کنه. یا مثلا یه آینه‌ای خریداری کرده‌اید خوشتون نیومد یا به دکور آرایشگاهتون نیومد می‌تونید تا 7 روز اونو رو برگردونید. بدون اینکه هزینه‌ای از شما دریافت بشه.

آینه سفارشی

آینه سفارشی می‌تواند نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشد. تیم طراحی آینه فرکو می‌تواند شما را برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کند. فرکو ضمن تولید مدل‌های ساده از آپشن‌های هوشمند نیز در تولید آینه بهره می‌برد. برای سفارش مدل‌های جذاب آینه می‌توانید به روش‌های حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده است.

آینه هالیوودی

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونید با یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 09101767773

برای مشاهده پیج اینستاگرامی فرکو کلیک کنید.

منظور از آینه چراغ‌دار یا لامپی چیه؟

به آینه‌هایی که از دو بخش …

منظور از آینه رنگی سالن زیبایی چیه؟

به آینه‌هایی گفته می‌شود که…

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو