Home

شیشه رفلکس چگونه ساخته می شود

شیشه رفلکس

شیشه رفلکس چگونه ساخته میشود

شاید این ذهنتون رو مشغول کرده که شیشه رفلکس چگونه ساخته می شود.ما در این مقاله توضیحات کاملی از شیشه رفلکس براتون جمع‌آوری کردیم.کسانی که در این صنعت کار می‌کنن و تخصص دارن،طبق آزمایشاتی و زیاد و کم کردن و اضافه کردن مواد مخصوص مثل سیلیس مذاب رنگ های زیبا و خاص به شیشه میدن.
مواد دیگری مثل کربنات،اهک یا همون کلسیم خاکستر ،سدیم،فلدسپار و مواد دیگری برای درست کردن شیشه های شفاف استفاده می‌کنن.
دلیل رنگی شدن شیشه ها وجود اکسید های اهن،اكسيد مس،اكسید کبالت،و اکسید های فلزی دیگر هس.
شیشه های رفلکس و آینه ای یک نوع شیشه ساده و معمولی هس که در کارخانه‌های تولید شیشع رفلکس یک لایه نازک از فلزیات و آلیاژ های مختلف روی شیشه های معمولی می‌زنن و شیشه های رفلکس و آینه رو در رنگ های مختلف تولید می‌کنن.

عکس شیشه رفلکس نقره ای

شیشه رفلکس چیست و شیشه رفلکس چگونه ساخته می شود

شیشه رفلکس به شیشه ای می‌گن که خاصیت بازتاب دارن.ونوری که به اون نیز می‌تابه رو بازتاب می‌کنه.این نوع شیشه یک طرف اون به صورت آینه ای و یک طرف اون به صورت شیشه های معمولی هس.در هرطرف از این شیشه نور بیشتر از طرف دیگر باشه اون طرف به صورت آینه ای میشه.در طول روز که نور بیرون از خانه بیشتر هست شیشه به صورت آینه ای هس و داخل خونه مشخص نمیشه.

شیشه رفلکس چگونه ساخته می شود

چرا از شیشه رفلکس استفاده کنیم

شیشه رفلکس کاربردها و مزایای زیادی داره که افراد زیادی برای ساخت خونه و محل زندگی خود از این مدل شیشه ها استفاده میکنن.ازاین شیشه برای درها،پنجره ها،نمای ساختمون ها،مخصوصا برای نمای ساختمون‌های تجاری استفاده می‌کنن.

  • برای ایجاد ظاهری زیبا و مدرن
  • ایجاد محدودیت دید به داخل خانه
  • جداسازی فضای داخلی و ساختن حریم خصوصی
  • جلوگیری از ورود اشعه خورشید که بسیار مضر است
  • صرفه جویی در مصرف برق
  • جلوگیری از اتلاف انرژی

ایجاد ظاهر مدرن و زیبا‌

برای ساختن یک ساختمون مدرن استفاده از شیشه رفلکس می‌تونه به رسیدن شما به هدفتون یاریتون کنه.حتما شما ساختمون هایی رو دیدین که نمای اونا شیشه ای هست.حتما بسیار شگفت زده شدین و اون ساختمان یک ساختمان لوکس و خاصی در بین ساختمان های اطراف خود بوده.شما می‌تونین برای زیباتر کردن از شیشه های رفلکس در رنگ های مختلف استفاده کنین.رنگ های شیشه رفلکس بسیار تنوع زیادی داره و شما طبق سلیقه و نظر خود و رنگ سنگ و فریم در و پنجره می‌تونین یک هارمونی زیبا درست کنین. برای اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات با شماره ٠٢١٨٨٠۶٨٣۵٢تماس بگیرین.

شیشه رفلکس

شیشه رفلکس چگونه ساخته میشه.

ایجاد محدودیت دید به داخل خانه

شیشه رفلکس به دلیل خاصیت آینه ای و رفلکسی که داره باعث ایحاد محدودیت دید میشه.به طوری که در روز وقتی شما در خونه هستین میتونین به راحتی پرده‌های خونه رو رکنار بکشین و از نور دلنشین استفاده کنین در حالی که اصلا داخل خونه شما مشخص نشه.و شما در خونه خود موذب نشین و راحت باشین.
ولی اینو هم بگیم که در شب شما نمی‌تونین بیرون خونه رو ببینین و شیشه به صورت آینه ای میشه زیرا داخل خونه نور بیشتری نسبت به بیرون داره .

با کمک این شیشه های رفلکس می‌تونین به راحتی در طول روز پرده های خونه رو کنار بزنین و از منظره و نور بیرون از خانه استفاده کنین.زیرا در طول روز وقتی نور بیرون از داخل خونه بیشتر هست شیشه سمت بیرون به صورت آینه ای در می آید و داخل خانه دیده نمیشه.اما این خاصیت در طول شبانه روز نیس.شب که بیرون خونه از داخل اون تاریک‌تر هست شیشه از داخل به صورت آینه میشه و از بیرون به داخل دید وجود داره .

بیشتر بخوانید:برای اطلاعات بیشتر از آینه تاچ کلیک کنین.

عکس شیشه رفلکس نقره ای

جلوگیری از اتلاف انرژی گرما و سرما

این شیشه حالت دوجداره داره.و این خاصیت باعث میشه اتلاف انرژی صورت نگیره.و یک دلیل دیگر جلوگیری از اتلاف انرژی اینه که این شیشه حالت انعکاسی داره.یعنی در روزهای گرم تابستانی که نور خورشید شدید هست و گرمای زیادی داره ،این شیشه رفلکس درصدی زیادی از نورو گرما رو بازتاب میکنه و باعث خنک تر شدن فضای داخلی میشه.

وقتی خورشید به صورت مستقیم میتابه هم گرمای زیادی داره و هم نور زیاد که این ما رو اذیت میکنه.وقتی نورو گرما بدون هیچ فیلتری وارد خانه بشه خونه بیش از حد معمول گرم میشه.همینطور نور زیاد خورشید چشم ما رو اذیت میکنه و آرامش رو ازما می‌گیره.وقتی برای پنجره های خونه ازاین شیشه استفاده کنین نورو گرما رو این شیشه ها منعکس می‌کنن و دیگر از حد معمول خونه گرم نمیشه.و شما دیگر از کولر به صورت دائم استفاده نمی‌کنین.

شیشه رفلکس

شیشه رفلکس چگونه ساخته می شود و چگونه از ورود اشعه مضر خورشید چلوگیری می‌کنه

خورشید دارای اشعه های مضر هس.این شیشه به دلیل خاصیت رفلکسی که داره شدت نور رو کم می‌کنه و اشعه های مضر به داخل نفوذ نمی‌کنن.و شدت اونو کم می‌کنه.

با دانشی که برای ساخت این شیشه رفلکس استفاده کردن می‌تونیم از ورود اشعه های مضر خورشید مثل فرابنفش،… جلوگیری کنیم .که این امر برای سلامتی ما بسیار امر مهمیه.

ایجاد ظاهری زیبا برای ساختمان

این شیشه ها ظاهری زیبایی دارند.و در رنگ های مختلفی تولید میشه که شما می‌تونین طبق رنگ نمای ساختمان یا فریم پنجره ودرها بهترین گزینه رو انتخاب کنه.استفاده از رنگ های زیبا باعث شکیل تر و خاص تر شدن ساختمان های شما میشه.

صرفه جویی در مصرف برق

با نصب این شیشه رفلکس ها به پنجره های خود می‌تونین در مصرف برق هم صرف جویی کنین.حتما با خود می‌پرسین چطور میشه که در مصرف برق شما با نصب شیشه رفلکس کاسته بشه.ما اینو جواب می‌دیم.شما وقتی در طول روز به راحتی بتونین پرده های ضخیم پنجره های خانه رو کنار بزنین از مور خورشید نیز می‌تونین استفاده کنین و دیگه در طول روز که هوا روشن اس از چراغ های مختلف استفاده نکنین.همین کار باعث صرفه جویی در مصرف برق میشه.

شیشه رفلکس چگونه ساخته می شود و چه کاربردی داره

با کمک دستگاه های و پیشرفت در این زمینه شیشه های مختلفی تولید شده که هرکدوم کاربردهای مختلفی داره.و زیبایی خاصی دارن.انواع شیشه های از جمله شیشه های معمولی،مات یا مشبک،رفلکس و شیشه های دیگه..
از شیشه های معمولی مانند فلوت ،کلیر،سوپرکلیر برای ساختن پنجره ها،درها،شیشه رومیزی،و کاربرد های زیادی استفاده می‌کنن.

از شیشه های مات برای جاهایی که می‌خوان دید رو محدود کنن و حریم خصوصی تری ایجاد کنن استفاده می‌کنن.برای ساخت پارتیشن ها،دیوارهای حائل برای اتاق های کارمندان و جداسازی کردن فضاها،برای حموم ها استفاده می‌کنن.
از شیشه رفلکس هم برای پنجره ها،شیشه های بالکن و تراس ها،اسانسور هاو … استفاده‌های زیادی میشه.این شیشه به دلیل خاصیت بازتابی که داره در جاهای که اب و هوای گرمی داره بسیار مناسبه.چون ۶٠درصد نور خورشید رو بازتاب می‌کنه و از گرما کاسته میشه و فضای داخلی خنک‌تر میشه.

شیشه رفلکس

مدل‌های شیشه های مختلف برای ساخت شیشه رفلکس

شیشه رفلکس

رنگ‌های مختلف شیشه رفلکس

شیشه رفلکس

شیشه رفلکس رو در چه جاهایی می‌توان استفاده نمود و نصب کرد

  • برای نصب بر روی فریم در و پنجره
  • برای نمای ساختمان های مدرن
  • برای ساختمان های تجاری کوچک و بزرگ
  • برای نمای ساختمان های اداری
  • برای پارتیشن ها در مکان های مختلف
  • برای وسایل دکوری و دکوراتیو
  • در صنعت خودرو سازی
  • برای بین کابینت ها
  • برای بالکن ها و تراس ها

شیشه سکوریت رفلکس

این شیشه ها سکوریت که رفلکس هم باشن برای بسیاری از ساختمان ها کاربرد دارن.از این شیشه سکوریت شده استفاده های زیادی میشه.این شیشه های خاصیت نشکن دارن و استفاده از اون برای نمای ساختمان هایی که تماما شیشه رفلکس هستن خیلی ضروری هست.شما حتما هنگام سفارش باید بر اینکه از شیشه نشکن و ضد گلوله برای ساخت شیشه رفلکس استفاده کنیم تاکید کنین.

شیشه رفلکس

شیشه سکوریت چه مزایایی داره

این شیشه در یک شیشه مقاوم و محکمه و مقاومت بالایی نسبت به شیشه های معمولی داره.شیشه سکوریت هنگام شکستن برای ما خطر کمتری داره چون به صورت تکه های ریزی در میان و این که به صورت تکه های بزرگ نیستن و نمی‌شکنن برای ما خطر جانی ندارن.
شیشه های سکوریت عمر بیشتری نسبت به شیشه های معمولی تر داره.به دلیل اینکه این شیشه ها عمر طولانی تری دارن پس استفاده از اون برای شما مقرون به صرفه نیز هس.

شیشه رفلکس

موارد تاثیر گذار در قیمت شیشه رفلکس

  • سکوریت بودن شیشه
  • ضدگلوله بودن شیشه
  • جنس شیشه و نوع آن
  • ضخامت شیشه
  • رنگ شیشه رفلکس
شیشه رفلکس چگونه ساخته می شود

شیشه رفلکس چگونه در شرکت فرکو ساخته می شود

برای سفارش هر نوع از شیشه رفلکس و شیشه و آینه می‌تونین با شماره 02188068352تماس بگیرین و سفارش خود رو ثبت کنین.شما می‌تونین به صورت حضوری و غیر حضوری محصول مورد نظرتون رو به‌طور مستقیم از شرکت تولیدی سفارش بدین تا به طور اختصاصی براتون ساخته بشه و تحویل بگیرین.ناگفته نمونه تمامی محصولات فرکو گارانتی یکساله‌ی بی‌قید و شرط داره.ما برای تولید بهترین و باکیفیت ترین محصولات از جدیدترین دستگاه های روز دنیا استفاده می‌کنیم.و برای طراحی اونا از افراد مجرب در این زمینه کمک می‌گیریم تا یک محصول عالی و باکیفیت به هم وطنان خود بسازیم.تمام تلاش ما جلب رضایت شماست.

شیشه رفلکس چگونه ساخته میشه.

برای اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کارهای اینستاگرام اینجا کلیک کنین.

شیشه رفلکس چگونه ساخته می شود
شیشه رفلکس چگونه ساخته می شود
شیشه رفلکس چگونه ساخته می شود
شیشه رفلکس چگونه ساخته می شود
شیشه رفلکس چگونه ساخته می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو