Home
شیشه رفلکس زرد

شیشه رفلکس زرد

شیشه رفلکس زرد یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که داره و باعث جذب افراد بسیار زیادی نسبت به این محصول شده ، رنگ‌های اونه.بهتره که بدونین در گذشته هنگامی که شیشه‌ای تولید می‌شد افراد هیچگونه دخالتی در رنگ اون نداشتن اما به مرور زمان و با انجام ازمایشات مختلفی متوجه شدن که هنگام اضافه کردن یک مواد خاص به شیشه‌های مذاب می‌تونن انواع رنگ ها رو به‌وجود بیارن.

شیشه رفلکس زرد

شیشه‌های رفلکس زرد پنجره

زمانی که شما در محیط مورد نظر خود پنجره های بزرگی دارین و علاقه بسیاری به شیشه های رفلکس دارین باید از شیشه های رفلکس سکوریت شده استفاده کنین.زیرا وقتی از شیشه سکوریت برای‌پنجره خود استفاده می‌کنین، احتمال شکست و ایجاد خطر رو در محیط خود به حداقل ممکن می‌رسونین.این نمونه محصول در ابعاد و سایز های گوناگونی تولید و به فروش می‌رسه.

می‌توان گفت این محصول بیشتر مواقع به عنوان شیشه های دوجداره در نماهای ساختمون مورد استفاده قرار می‌گیره.زیرا همانطور که گفته شد شیشه های سکوریت از مقاوت بالاتری نسبت به شیشه های ساده دارن.این محصول در هنگام شب به طور برعکس عمل می‌کنه.یعنی اینکه از قسمت داخل محیط به صورت آینه ای هست.در این نمونه محصول لایه داخلی شفاف .و لایه دیگر رفلکس‌ می‌شه.یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این محصول اینگونه هست که هنگامی که شما از این شیشه در پنجره های خود استفاده می‌کنین باعث بازتابندگی نور می‌شین که گرمای ورودی خورشید و میزان اشعه رو بسیار برای محیط داخلی کاهش می‌دین.پس زمانی که شما از این شیشه برای منازل خود استفاده می‌کنین کارایی کولر خود رو افزایش می‌دین.

شیشه رفلکس زرد

عوامل تاثیر گذار بر قیمت شیشه‌های رفلکس رنگی

تمامی محصولات متناسب با ویژگی‌هایی که دارن قیمت‌گذاری می‌شن. برای مثال قیمت شیشه‌های رفلکس زرد به ضخامت، ابعاد تک‌جداره، دوجداره، سکوریت بودن و رنگ اون بستگی داره و هنگام خرید این محصول باید تمامی موارد گفته شده رو در نظر گرفت. به شما عزیزان پیشنهاد داده می‌شه که برای دونستن قیمت مناسب این شیشه در تمامی نقاط ایران با کارشناسان و مشاوران فروش صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تماس بگیرین. تا تمامی قیمت های به روز محصولات تولید شده در این شرکت رو مطلع بشین. می توان به جرئت گفت که در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ساختار و ضخامت ،یکی از دو فاکتورهای مهم و بسیار تاثیرگذار بر روی قیمت این محصول هست.

شیشه رفلکس زرد
شیشه رفلکس زرد

پس باید هنگام خرید این محصول به کیفیت ساخت شیشه بسیار توجه بشه. می توان گفت کشش قیمت شیشه رفلکس زرد به علت های زیادی بستگی داره. یکی از مهمترین ویژگی این محصول که باعث افزایش قیمت شیشه رفلکس زرد شده اس، انعکاس متفاوت نور در طول روز هست. هنگامی که شما برای محیط مورد نظر خود از این نمونه محصول استفاده می‌کنیثن در روزها نمای بیرون شیشه حالت آینه به خود داره و درون محیط دیده نمی‌شه. و اما در شب تمامی این ویژگی های گفته شده بر عکس عمل می‌کنه. و شیشه های داخلی حالت آینه به خود می‌گیره.

شیشه رفلکس زرد

انواع رنگ شیشه رفلکس رنگی!

  • نقره ای
شیشه رفلکس زرد

شیشه‌های رفلکس طلایی

اگر دقت کرده باشین بیشتر معماران برای ساختمان های ساخته شده در ایران از شیشه رفلکس طلایی استفاده می‌کنن. که بیشتر وقت‌ها مهندسین و طراحان ساختمون از شیشه رفلکس دوجداره استفاده کردن.

شیشه رفلکس زرد

طبق آمار به دست اومده شیشه‌های رفلکس طلایی جزو یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین شیشه‌های رفلکس رنگی هست که به دلیل رنگ شیک و جذابی که داره جزء پرفروش ترین محصولات تولید شده در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو شده اس. بیشتر مهندسین ساخت ساختمون‌های مدرن و یا طراحی دکوراسیون لاکچری بیشتر از شیشه رفلکس طلایی استفاده می‌کنن.

شیشه رفلکس زرد

در بیشتر مواقع رنگ شیشه ها رو هم شامپاینی انتخاب می‌کنن، که نمایی زیبا و به روز رو به وجود بیارن. می توان گفت که قیمت شیشه رفلکس طلایی و نقره ای در برابر شیشه‌های رفلکس دیگر مانند رفلکس سبز و آبی ۳۰ درصد بیشتر هست. و دلیل بیشتر بودن قیمت این نمونه از محصول اینه که ترکیبات شیمیایی کمیاب برای ساخت این محصول زیبا و پرطرفدار استفاده می‌شه.

شیشه رفلکس زرد

می توان گفت که تنها تفاوتی که بین شیشه‌های رفلکس طلایی به شیشه طلایی ساده وجود داره در انعکاس تصویر شیشه هست. و در محیط‌هایی که افراد از انعکاس تصویر خود لذت نمی‌برن می‌تونن از شیشه طلایی ساده استفاده کنن. پس اگر شیشه رفلکس طلایی با کیفیت و مدرن رو میخواید تنها با سفارش از صنایع تولید شیشه و اینه فرکو می‌تونین این محصول رو در تمامی نقاط ایران که باشین داشته باشین.

شیشه رفلکس زرد

شیشه‌های رفلکت برنز

می توان گفت این نمونه از محصول در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با کمک نوعی اسید فلز خاص می‌تونن رنگ بسیار منحصر به فرد رو تولید کنن. ایثن محصول در بهترین کیفیت برای تمامی افراد در تمامی نقاط ایران ارائه میشه. این نمونه از محصول جزء یکی از جدیدترین و بروز ترین رنگ های تولید شده اس که حس آنتیک بودن به محیط میده.

شیشه رفلکس زرد

شما می‌تونین این محصول رو به راحتی با آلمان های مدرن و سنتی ست کنین. در بعضی از سازه ها برای تولید باکیفیت و داشتن مزایا برای این نمونه محصول به صورت شیشه دوجداره استفاده کرد. در صورت دو جداره بودن این محصول یکی از لایه های شیشه رفلکس برنزی، و لایه دیگر شیشه باید معمولی باشه. در این نمونه تولید شده رفلکس برنزی اون در لایه بیرونی قرار می‌گیره. شیشه‌ای که در حالت معمول هست رو به داخل هست یکی از مهم‌ترین کاربردهای مهم این محصول استفاده در نمای ساختمون و انواع دیگر در محیط‌های ساختمونی هست حتی در برخی محیط ها،مانند خودرو از این محصول استفاده می‌شه.

شیشه رفلکس زرد

شیشه‌های رفلکس‌ نقره ای

یکی دیگر از انواع محصول تولید شده پرطرفدار، شیشه‌های رفلکس نقره ای هست. نام دیگر این نمونه از محصول شیشه رفلکس سیلور هست. این محصول در برابر شیشه های دیگر از قیمت بسیار بالایی برخوردار هست. می توان گفت شباهتی بین این محصول و رفلکس طلایی وجود داره اون هم هر دو در برابر شیشه‌های ساده‌ای دیگر از قیمت بالایی برخوردار هستن. نمای بسیار زیبا و خاص و منحصر به فردی که این محصول در یک ساختمان به وجود میاره .جزء یکی از ویژگی و کاربردهای بسیار مهم این شیشه اس.

شیشه رفلکس زرد

یکی دیگر از شباهت‌های بسیار مهمی که شیشه‌های رفلکس نقره ای با آینه هست و دلیل اون هم اینه که این محصول تصاویر به وجود آمده رو منعکس می‌کنه. خیلی از افراد برای تشخیص شیشه‌های رفلکس بسیار به مشکل برمی خورن که کدوم طرف شیشه‌های رفلکس نقره ای و کدام طرف رنگی هست؟ که سؤال خیلی از افراد هست که موقع دوجداره کردن و نصب شیشه که توسط افراد فنی چه با لمس کردن دو طرف موجود در شیشه‌های رفلکس نقره به وجود میاد.

شیشه رفلکس زرد
شیشه رفلکس زرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو