Home
طرح جدید آینه قدی

طرح جدید آینه قدی

آینه قدی رو میشه پرکاربردترین مدل آینه دونست. طرح های مختلف آینه در آرایشگاه ، خونه ، مزون و… استفاده میشن و مخصوصا تو این چند سال چند تا مدل جدید تولید شده که نسبت به نمونه‌های قدیمی ظاهر خیلی زیباتری داره. جالبه‌که بدونین به جز مدل‌های دکوری در سال‌های گذشته حتی طرح های حرفه‌ای و جدید آینه قدی مخصوص آرایشگاه و مزون هم ساخته شده. طوری‌که آرایشگاه‌های حرفه‌ای از طرح های جدید آینه آرایشگاهی قدی به جای آینه معمولی و قدیمی استفاده می‌کنن. استفاده از طرح های جدید آینه قدی می‌تونه دکور محیط رو به شکل قابل توجهی بهتر کنه.

چه در حال برنامه ریزی برای بازسازی و چه در مرحله تزئین خونه خودتون باشین ، بسیاری از ایده‌ها با طرح جدید آینه قدی برای زیباکردن و ظاهر جدید خونه وجود داره. از هنر آینه دیواری گرفته تا آینه های ایستاده در آشپزخانه، آینه‌ها به بخشی آشنا از دکوراسیون برای خونه تبدیل شدن. آینه‌های قدی برای بررسی لباس‌های روزمره بسیار مفید هستن ، و اطمینان می‌دن که قبل از رفتن به بیرون از خونه ، از سر تا پا در کنار هم چگونه به نظر می‌رسین.

آینه‌ها لوازم جانبی کوچکی نیستند که بتونید به سادگی اون‌ها رو پنهون کنین. به همین دلیل ، مهمه که یه آینه رو با توجه به نیازهای دکوراسیون داخلی خودتون انتخاب کنین. چه به دنبال یه آینه قدی برای قرار دادن در نزدیکی ورودی، در اتاق خواب یا به عنوان یک سبک خیره کننده در هر جای خانه باشین ، این مجموعه به شما کمک می‌کنه چیزی رو پیدا کنین که مناسب شما باشه.

طرح جدید آینه قدی

آینه های قاب دار

در سال‌های گذشته برای ساخت آینه قدی بیشتر از متریال هایی مثل استیل ( فلز ) ، ام دی اف و … استفاده میشه. باید گفت که آینه‌های قاب دار ظاهر بسیار مدرن‌تری نسبت به مدل‌های قدیمی دارن و مخصوصا آینه‌های استیل بسیار لوکس هستن.

طرح جدید آینه بدون قاب

جالبه بدونید که آینه های بدون قاب هم محبوبیت زیادی در چیدمان داخلی به سبک مدرن دارن! این مدل آینه ظاهر ساده‌تر اما مدرنتری داره. مخصوصا مدل بدون قاب آینه بک لایت به یکی از پرفروش‌ترین آینه‌ها تبدیل شده.

طرح جدید آینه قدی بک لایت

آینه بک لایت جدیدترین و مدرنترین طرح آینه قدی هست. تو این طرح ، آینه نور زمینه بسیار خاص و ملایمی داره که ظاهر آینه رو خیره کننده میکنه. برای ایجاد این نور زمینه چراغ LED به صورت مخفی در آینه نصب میشه. آینه‌های بک لایت هم برای آرایشگاه مناسب و هم برای دکوراتیو اما طرح‌هایی که برای آرایشگاه ساخته میشن هم از نظر ظاهری متفاوتن و هم چند آپشن مخصوص آرایشگاه دارن.

آینه بک لایت

طرج جدید آینه قدی هالیوودی

آینه‌های هالیوودی که در دو نوع قاب دار و بدون قاب تولید میشن بیشتر برای گریم مناسبن. در این مدل چراغ حبابی به گوشه آینه نصب میشه که نور مناسبی رو برای گریم و آرایش فراهم میکنه. از این مدل بیشتر در آرایشگاه استفاده میشه و این آینه‌ها با نام آینه گریم هم شناخته میشن.

آینه هالیوودی

نکاتی در مورد نحوه قرار دادن طرح های جدید آینه قدی در اتاق های مختلف

هنگام قرار دادن آینه در اتاق ، باید اندازه اتاق رو در نظر بگیرین. آینه باید نمای کلی اتاق رو متعادل کنه. در حالی که می‌تونید یه گالری آینه بر روی دیوار اتاق نشیمن با اندازه ها و سبک‌های مختلف آینه ایجاد کنین ، باید مراقب باشین که زیاده روی نکنید بجاش می‌تونین از آینه قدی استفاده کنین. در زیر چند نکته مفید در مورد نحوه قرار دادن آینه در اتاق های مختلف آورده شده.

طرح های جدید آینه قدی حمام

شما می‌تونید هر نوع قدی آینه رو برای حمام انتخاب کنین تا زمانی که اتاق فاقد رطوبت باشه. رطوبت می‌تونه به آینه آسیب برسونه ، به‌خصوص آینه‌هایی که قاب دارن. فریم‌های چوبی می‌تونن پوسیده بشن و فریم‌های فلزی ممکنه زنگ بزنن. اگه سینک دوتایی دارین ، می‌تونید به جای یه سینک بزرگ ، آینه قدی دوتایی نصب کنین.

اتاق خواب

اگه اتاق خواب کوچکی دارین ، یه آینه بزرگ به یکی از دیوارها نصب کنید. این توهم فضای اتاق خواب بزرگتر رو ایجاد می‌کنه. همچنین می‌تونید آینه رو در قسمت دَرِ کمد لباس خود نصب کنین. گزینه دیگه این هست که اون رو روی کمد قرار بدین.

طرح جدید آینه قدی

طرح های جدید آینه قدی آشپزخانه

آینه بدون قاب برای آشپزخانه عالی هستن. و قرار دادن آینه ایستاده باعث روشن‌تر شدن فضا هم می‌شه.

هال

برای فضای اتاق نشیمن خود می‌تونید آینه‌ای اضافه کنین تا دیوارها جذاب‌تر شن. می‌تونید با قرار دادن یه آینه بزرگ در مرکز اتاق و قرار دادن آینه‌های کوچک‌تر در اطراف اون ، یک گالری از آینه‌ها ایجاد کنید. این نه تنها ظاهر اتاق نشیمن رو تغییر می‌ده ، بلکه اون رو روشن‌تر می‌کنه و توهم فضا هم اضافه می‌کنه.

بیشتر بخونید: بهترین آینه مدرن برای آرایشگاه

طرح های جدید آینه قدی اتاق غذاخوری

برای اتاق غذاخوری می‌تونین از یه آینه شیک بهره‌مند شین. می‌تونید یه آینه پهن و بزرگ بالای میز بوفه قرار بدین. از طرف دیگه ، اگه لوستر دارین ، مطمئن شین که در اتاق تابش خیره کننده ایجاد نمی‌کنه. شما می‌تونید از بین انواع مختلف آینه‌های قدی دیواری موجود در مجموعه فرکو یکیو انتخاب کنین.

طرح جدید آینه قدی

سرسرا

یه آینه در سرسرای خود قرار بدین تا محلی رو ایجاد کنین که شما یا مهمانانتان بتونید قبل از ورود یا خروج از خانه ظاهر خودتون رو بررسی کنین. آینه رو روی یک میز قرار بدین و یک سبد در کنار آن قرار بدین تا کلیدها، نامه‌ها و چیزهای دیگه رو هم بتونید قرار بدین.

مزایای داشتن طرح های جدید آینه قدی در خانه چیست؟

آینه علاوه بر شیک و کاربردی بودن، مزایای زیادی هم داره. آینه می‌تونه نور رو افزایش بده ، فضا رو بزرگتر کنه ، یک نقطه کانونی به فضا اضافه کنه و می‌تونه بافت‌های اتاق رو برجسته کنه. در ادامه با مزایای داشتن آینه در خانه بیشتر آشنا شیم.

این می تواند اتاق را بزرگتر به نظر برساند

یکی از مزایایی که می‌تونید از آینه بگیرین این هست که می تونه فضا رو بزرگتر کنه. این به این دلیل هست که توهم فضا رو ایجاد می‌کنه. قرار دادن یک آینه بزرگ روی دیوار بقیه اتاق رو منعکس می‌کنه و باعث می‌شه بزرگتر احساس بشه. اگه اتاق کوچکی دارین، می‌تونید یه آینه نصب کنین تا جادارتر به نظر برسه.

اتاق رو روشن‌تر می‌کنه

یکی دیگه از مزایایی که می‌تونید از آینه داشته باشین این هست که می‌تونه اتاق رو روشن‌تر کنه. آینه می‌تونه نور ناشی از منابع مختلف نور مانند خورشید و نورهای مصنوعی رو منعکس کنه. قرار دادن یک آینه در سراسر پنجره باعث می‌شه نور به آینه برخورد کنه و به داخل اتاق بتابه. اگه اتاقی در خانه دارین که فاقد نوره ، می‌تونید به طور استراتژیک یه آینه روی پنجره قرار بدین تا بتونه روشنایی رو به اتاق منعکس کنه.

آینه با قاب سیاه

آینه یه نقطه کانونی به اتاق اضافه می‌کنه

آینه‌ها می‌تونند یک نقطه کانونی به اتاق اضافه کنن تا بتونیم از اون‌ها به عنوان یک مرکز استفاده کنیم. یه آینه بزرگ با طراحی‌های خیره کننده یکی از ویژگی‌های چشم نوازه که می‌تونید اون رو به دیوار آویزان کنین. اگه در حال اجاره خونه هستین و در اتاق شومینه ندارین ، می تونید از یه آینه گرد بزرگ با طرح‌های پیچیده برای ایجاد یک نقطه کانونی استفاده کنین. این ظاهر اتاق رو متحول می‌کنه.

طرح های جدید آینه قدی می‌تونه بافت‌های یک اتاق رو برجسته کنه

آینه همچنین می‌تونه بافت اتاق رو برجسته کنه. اون‌ها برای انعکاس بافت سایر وسایل و دکوراسیون اتاق ایده‌آل هستن.

آینه روی در کابینت

سفارش آینه

آینه سفارشی می‌تونه نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک هر فضایی مثل خونه و محل کار باشه. تیم طراحی آینه فرکو می‌تونه شما رو برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص راهنمایی کنه تا بهترین‌ها رو انتخاب کنین. فرکو ضمن تولید مدل‌های ساده ، آینه‌های هوشمند هم تولید و بفروش می‌رسونه. کلیه محصولات فرکو با ضمانت سطح کیفی عرضه میشن و چنانچه آینه مطابق با سلیقه نبود می‌تونید تا یک هفته آینه رو مرجوع کنید. همچنین اگه مشکلی در حمل و نقل مثل شکستگی به وجود اومد هم آینه تعویض میشه. برای سفارش مدل‌های جذاب آینه می‌تونید به روش‌های حضوری و غیرحضوری اقدام کنین. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونید با یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 09101767773

برای مشاهده پیج اینستاگرامی فرکو کلیک کنین.

از آینه قدی در کجای خونه می‌تونیم استفاده کنیم؟

در …

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو