Home

آینه آرایشگاهی مدرن

آینه تو هر آرایشگاهی یکی از وسیله‌های خیلی ضروریه و وقتی تصمیم گرفتین که سالن آرایشی بزنین اولین چیزی که باید به خریدش فکر کنین آینه‌های آرایشگاهی شیک و خوشگله.

حالا این که چه مدل آینه‌ای بخرین به سلیقه و دکوراسیون داخلی سالنتون بستگی داره. امروزه تنوع آینه آرایشگاهی مدرن خیلی زیاد شده و می‌تونین با هر دیزاینی که دارین یه آینه شیک بخرین.
با به‌وجود اومدن این آینه‌ها کلا آینه‌های قدیمی از یاد همه رفتن چون خیلی ظاهر شیک و امروزی می‌تونن به سالن بدن.از طرفی یه وسیله شیک و بروز می‌تونه حرفه‌ای بودن شما رو برسونه ، این یعنی شما دنبال ترند هستین و بهترینا رو تهیه می‌کنین.

علاوه بر اون کار کردن با آینه‌های بروز و هوشمند برای خودتون هم راحت‌تره. و امکانات و آپشن‌های زیادی برای بالا بردن کیفیت کار شما داره که اصلا قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیست.

آینه آرایشگاهی جدید


حالا اگه قصد خرید یه آینه‌ی مدرن واسه‌ی آرایشگاه یا مزون و حتی خونت داری تا آخر این مطلبو بخون که بتونی اطلاعات خوبی قبل از خرید داشته باشی.راستی تا یادم نرفته اینو بگم که شما از فرکو یه خرید بی واسطه انجام میدین و این خودش باعث شده قیمتای ما نسبت به خیلی از همکارامون بهتر و به صرفه تر باشه.حالا تا آخرشو بخون که راجع‌به خودمونم بهتون بگیم.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه قدی بک لایت
آینه آرایشگاهی مدرن
آینه چراغ دار رومیزی

چرا فرکو

  • کیفیت و دوام آینه سالن آرایشی
  • بسته بندی محکم و رایگان محصولات
  • طراحی و دیزاین آینه طبق سلیقه شما
  • خدمات پس از فروش
  • گارانتی یکساله همه محصولات شیشه و آینه
آینه آرایشگاهی مدرن
آینه بک لایت

انواع آینه آرایشگاهی مدرن

آینه‌های ساده و شفافی که از گذشته همیشه ازشون استفاده میشد،این روزا استفاده ازش خیلی زیاد شده ولی با شکل و ظاهر خیلی متفاوتی به‌وجود اومدن.
مزیتای این آینه‌ها چندین برابر بیشتر و بهتر از آینه ساده هست و بخاطر همین ازش استقبال زیادی شده.
آینه‌هایی که حتی روشن میشن و نور خیلی زیادی رو میتونن تو محیط به‌وجود بیارن یا روشن خاموش شدن نورشونو،کم و زیاد کردنشون روش‌های مختلفی داره.
ادامه‌ی بحث در موردشون زیاد گفتیم بریم که باهم ببینیم چرا این آینه‌ها انقد پرفروشن!

آینه بک لایت بیضی

آینه آرایشگاهی بک لایت

آینه بک لایت یه آینه آرایشگاهی مدرن هست که خیلی استقبال شده ازش و این دلیلش به خاطر ظاهر شیک و جذابشه.اصلا وقتی آینه رو نگاه میکنی بهت حس آرامش میده و همش بخاطر نور مطلوب این آینه هست.
آینه بک لایت نورش از طریق نوار LED که پشت آینه و دور تا دورش کار شده میاد و میتونه نور خیلی خوبی رو در حد خودش برای آرایش کردن فراهم کنه بخاطر همین طرفدارای زیادی پیدا کرده.
نور یکی از رکن‌های اصلی هل سالنیه،چند سال اخیر وسیله‌ای به اسم رینگ لایت موقع کار کنار خودشون قرار میدادن اما امروزه با پیشرفت علم شما میتونید هزینتونو نصف کنید و به جای اینکه یه هزینه بابت رینگ لایت بدین و یه هزینه بابت آینه،دیگه یه آینه با نور خوب میخرید و نیازی به این نیست که هزینتونو دو برابر کنین.
آینه بک لایت اون قسمتی که ازش نور میاد با دستگاه سند بلاست میشه و نور رو با حالت شفافی به بیرون ساطع میکنه.

آینه بک لایت گرد دیواری

قابلیت آینه بک لایت چیست

1.ساعت و دما رو میتونین روی آینتون ایجاد کنین و هروقت که خواستین از روی آینه چک کنید.

2.قابلیت ضد بخار رو میتونین روی آینه بک لایت یا هر آینه آرایشگاهی مدرن دیگه‌ای ایجاد کنین که این کار با حسگری پشت آینه ایجاد میشه و صفحه آینتونو اونقدر دماشو میبره بالا که دیگه هیچ بخاری روی اون به‌وجود نیاد.

3.نور یکی از چیزاییه که موقع آرایش کردن خیلی مهمه و اساسی و وقتی که از آینه آرایشگاهی مدرن استفاده کنین هر زمانی که بخواید میتونین نور آینتونو کم و زیاد کنید و یا حتی خاموش و روشنش کنید.

4.یه قسمت از آینه رو میتونین با حالت بزرگنمایی سفارش بدین که هم منافذ باز رو نشون بده و هم اینکه با دقت و تمرکز بیشتری آرایشتونو انجام بدین و این واقعا شگفت انگیزه!

آینه چراغدار

آینه آرایشگاهی مدرن چراغ دار

آینه چراغدار نورش به نسبت آینه بک لایت خیلی بیشتره و بخاطر همین گاهی تو بازار اسم آینه گریم رو واسه‌ی این آینه‌ آرایشگاهی مدرن میشنوین.
بزرگترین تفاوتی که باهم دارن توی مدل نور پردازیشونه،که آینه چراغدار،چراغاش روی کاره و مشخصه ولی آینه بک لایت نورش مخفیه و پشت آینست.
لامپای آینه چراغ دار به صورت تکی ، تکی روی آینه قرار گرفته و نور خیلی زیادی رو میتونه به‌وجود بیاره البته اگه برای میک آپ میخواین استفاده کنین سعی کنید که حتما تو فاصله‌ی مناسبی از آینه بشینید. نور این آینه کاملا مطلوبه و رنگ چراغاش هم آفتابی هست و هم مهتابی و رنگش کاملا به سلیقه‌ی خودتون بستگی داره.
آینه چراغ دار رو هم بدون قاب کار میکنن که ظاهر خیلی شیکی داره مناسب همه‌ی دکوراسیونه،هم قابدار که میتونین جنس قابتون از قبیل چوبی،پی وی سی یا استیل انتخاب کنید و چراغارو روی اون نصب کنن،البته که هر کدومشون زیبایی خاص خودشو داره.از این آینه توی هالیوود زیاد استفاده میشه چون که نور بدون سایه‌ی خیلی شگفت انگیزی داره.اصلا نگران نباشید که آینه برای آرایشگاه مردونه چی بخرین چون که این آینه همه جا کاربرد خودشو داره و بسیار شیکه
این آینه هم مثل آینه بک لایت به روشای مختلف خاموشو روشن میشه.
پیشنهاد فرکو اینه که اگه میخوای خودتو حرفه‌ای نشون بدی حتما یدونه آینه چراغ دار تو سالنت داشته باش.

آینه دو طرفه
آینه قدی

قبل از خرید بخوانید

مجموعه فرکو از تولیدکننده های ایرانیه که انواع آینه رو به صورت تخصصی برای آرایشگاه تولید می‌کنه. فرکو برای تولید آینه آرایشگاهی به جای شیشه معمولی (که اکثر آینه‌های بازار با اون ساخته می‌شن) از شیشه سوپر کلییر یا فوق شفاف استفاده می‌کنه که تاثیر خیلی زیادی در شفافیت آینه داره. همچنین آینه‌های فرکو با توجه به سفارش مشتریان عزیز به آپشن‌های مختلفی مثل سنسور تشخیص حرکت دست ، سیستم هوشمند ضد بخار و … مجهز می‌شن. همه محصولات با ضمانت صفر تا صد کیفی به فروش می‌رسن . یعنی در صورتی که مشتری به هر دلیلی از آینه سفارشی خوشش نیومد و احساس کرد آینه کیفیت لازم رو نداره وجه پرداختی بدون هیچگونه سؤال پس داده می‌شه. برای سفارش آینه‌های فرکو می‌تونید به روش‌های حضوری و غیر حضوری اقدام کنید.

همه سفارش‌ها ظرف 3 الی 4 روز کاری تقدیم مشتریان عزیز می‌شن و امکان بازدید و خرید حضوری هم از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 19 در روزهای کاری فراهمه.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه گرد مدرن
آینه دکوراتیو آرایشگاه

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

برای خرید حضوری می توانید با هماهنگی قبلی توسط تماس مستقیم از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 شب اقدام کنید . همچنین در صورت تمایل میتوانید از روش غیر حضوری و تلفنی برای ثبت سفارش اقدام کنید. کلیه محصولات فرکو ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری برای عرضه به مشتریان عزیز آماده میشوند. محصولات فرکو بدون واسطه و به شکل مستقیم از محل کارگاه عرضه میشوند.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
شماره تماس با مجموعه فرکو :  09101767773

وبسایت : farkoo.ir
تماس مستقیم : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
پیج اینستاگرامی فرکو

چه آینه ای در سالن آرایشی بکار میرود؟

آینه های مدرنی قبیل ……

2 پاسخ

    1. اصلا نگران نباشید چون آینه های ما همشون چراغ های کم مصرف با ظاهر قدیمی و جذاب دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو