Home
آینه آرایشگاهی

آینه‌های آرایشگاهی

آینه‌های آرایشگاهی از مهمترین وسایل برای هر آرایشگاه محسوب می‌شن. چه آینه قدی و چه رومیزی! البته که مهارت آرایشگر مهمترین نکته‌ست. اما این روزا آرایش مثل قدیم ابتدایی نیست ، رقابت خیلی زیاد شده و مهمه آرایشگاه از هر نظر بهترین باشه.به‌همین دلیل آرایشگاه‌های حرفه‌ای مدل‌های قدیمی آینه‌رو کنار گذاشتن.استفاده از آینه معمولی برای سالن‌های امروزی اصلا مناسب نیست و حتی غیرحرفه‌ایه. آرایشگر حرفه‌ای به ابزار حرفه‌ای نیاز داره و آینه آرایشگاه به همین دلیل مخصوص آرایشگاه تولید شده.در سال‌های گذشته استفاده از آینه های مخصوص در سالن‌های آرایشی رایج شده. خرید آینه آرایشگاهی حرفه‌ای آرایشگاه شمارو از رقبا متمایز می‌کنه و حرفه‌ای بودن شمارو نمایان می‌کنه.

از نقش آینه در دکوراسیون آرایشگاه هم نمی‌شه گذشت.آینه توجه بیشتری‌رو جلب می‌کنه و از نظر برند و جذب مشتری خیلی مهمه.درواقع دکوراسیون حرفه‌ای باعث می‌شه حتی قبل از آرایش در ذهن مشتری تاثیر بذارید!مدل‌های جدیدی از آینه مخصوص سالن‌های آرایشی زنانه و مردانه تولید می‌شه.

شما آرایشگری ماهر هستین اما با وجود تولید مدل‌هایی مثل آینه آرایشگاه پلاس و هوشمند شبیه دهه‌شصت از آینه معمولی استفاده می‌کنین؟آیا خبر دارین آرایشگاه‌های قَدَر از چه آینه‌هایی استفاده می‌کنن؟

آینه آرایشگاه قدی فرکو

جالبه بدونین که آپشن‌های مختلفی هم به سفارش مشتری رو آینه نصب می‌شه.در ادامه به معرفی انواع آینه آرایشگاهی می‌پردازیم.مشخصات آینه مناسب آرایشگاه‌رو هم بررسی می‌کنیم. آینه‌های فرکو همراه آپشن‌های جدید مثل حسگرلمسی، ریموت‌کنترل، لوگو‌ نوردار و … عرضه می‌شن.فرکو به‌عنوان اولین تولیدکننده آینه آرایشگاهی در ایران در تولید آینه از مرغوب‌ترین شیشه یعنی شیشه سوپرکلییر بهره می‌بره که تاثیر زیادی در شفافیت آینه می‌ذاره.محصول آینه آرایشگاه پلاس هم که این روزا محبوبیت زیادی پیدا کرده فقط توسط فرکو تولید می‌شه.

آینه آرایشگاهی قدی

خرید محصول آینه آرایشگاهی چراغ دار

تولید جدیدترین انواع آینه مناسب سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها در صنایع شیشه و آینه فرکو. برای اطلاع بیشتر با 02188068352 تماس بگیرین.

آینه آرایشگاه
آینه‌های آرایشگاهی

چرا آینه چراغ بک‌لایت ؟

آینه آرایشگاهی قدی فرکو
آینه‌های آرایشگاهی

مدل های جدید و قدیمی آینه‌های آرایشگاهی

با تولید مدل‌های جدید آینه آرایشگاه با آپشن‌های مدرن و پیشرفته ، دیگه جایی برای استفاده از آینه آرایشگاه قدیمی و ساده نیست. وجود آینه آرایشگاه جدید و شیک از جهات مختلف اهمیتی فراوان داره‌. اول اینکه آینه تاثیری زیادی در دکوراسیون آرایشگاه می‌ذاره و استفاده از یه آینه مدرن و حرفه‌ای بدون شک در جذب مشتری و ارتقای برند سالن موثر واقع می‌شه. پس توصیه ما به شما آرایشگران محترم اینه که اگه سالن آرایشی شما قدیمیه . حتما نسبت به نوسازی اون با استفاده از آینه آرایشگاه جدید که انواع اون رو در بخش‌های بعدی معرفی خواهیم کرد ، اقدام کنین.

آینه آرایشگاه فرکو


در صورتیکه قصد دارین یه سالن آرایشی جدید رو‌دراه اندازی کنین . بالطبع بهتره از آینه آرایشگاهی جدید و شیک استفاده کنین.

چرا که وقتی مشتری جهت شرکت در یه مجلس مهم مثل عروسی به آرایشگاه شما مراجعه می‌کنه ایده‌های خاصی در نظر داره. و ترجیح بر اینه‌ تا فرد تصویر واضح و روشنی از خودش رو مشاهده کنه.

آینه دیواری آرایشگاه


با وجود یه آینه با کیفیت عالی هم آرایشگر می‌تونه کارش رو به نحو احسن انجام بده و هم مشتری می‌تونه بر روند کار نظارت داشته باشه و عیوب احتمالی رو تذکر بده. همچنین در نگاه اول طراحی دکوراسیون فضای آرایشگاه شما نشان دهنده سبک سلیقه و ذوق آرایشگره. در نتیجه در انتخاب مشتری تاثیر گذار خواهد بود . بیشترین وسیله‌ای که در فضای آرایشگاه به چشم می‌خوره و جلب توجه می‌کنه ، آینه هست.

آینه آرایشگاه

آینه‌های آرایشگاهی قدی و کاربرد های آن

وجود آینه در هر آرایشگاه ضروت داره. هر چی آینه بزرگ‌تر باشه کار آرایشگر آسون‌تر و بهتر انجام می‌شه. از طرفی آینه‌های بزرگ و قدی از نظر دکوری هم بهترن. امروزه استفاده از آینه قدی در آرایشگاه ها طرفداران زیادی داره و در اکثر سالن‌ها از این آینه‌ها بهره می‌برن. مدل‌هایی هم از آینه قدی مخصوص سالن‌های زیبایی و آرایشی تولید می‌شه و دیگه از آینه قدی معمولی در سالن‌ها استفاده نمی‌شه. شیک بودن آینه های نصب شده در آرایشگاه نوعی تبلیغ برای جذب مشتری بیشتر محسوب می‌شه. ضمن اینکه حرفه‌ای بودن آرایشگاه و سالن آرایشی اهمیت زیادی داره.

آینه آرایشگاه

آینه قدی آرایشگاه


گروه فرکو با استفاده از بهترین متریال اقدام به طراحی و تولید انواع و اشکال متنوع و بسیار زیبای آینه قدی برای استفاده در آرایشگاه های زنانه و‌مردانه کرده.

آینه آرایشگاه مدل 2023 فرکو

معرفی اشکال متنوع و زیبای آینه آرایشی

  • ۱ آینه مستطیل شکل ، از پرفروش ترین آینه های آرایشی هست. این آینه های مستطیل شکل رو می‌شه به دو صورت بر دیوار آرایشگاه نصب کرد. هم به صورتی که عرض آینه روی میز آرایشی نصب بشه و هم به صورتی که طول آینه روی میز قرار بگیره.
  • ۲ آینه ی بیضی شکل
    با توجه به بقیه عناصر واشیا موجود در آرایشگاه می‌شه از آینه بیضی شکل برای زیباتر شدن محیط و ایجاد هارمونی در آرایشگاه استفاده کرد.
  • ۳ آینه گردی شکل ، از آینه گرد هم در آرایشگاه ها استفاده می‌شه ولی این شکل از آینه ها طرفداران خاص خودشون رو دارن.
  • ۴ آینه به شکل خاص این آینه ها می‌تونن برش های معمولی که رایج هستن رو نداشته باشن. از این آینه ها معمولا جهت تزیین و زیباسازی فضای آرایشگاه استفاده می‌کنن و به عنوان آینه دکوراتیو مورد استفاده قرار بگیرن.
  • ۵ آینه لوزی شکل
  • ۶ آینه مربعی شکل
آینه آرایشگاه

انواع آینه برای سالن های آرایشی

  • آینه نور دار
  • آینه قاب دار
  • آینه بدون قاب
  • آینه‌های هوشمند
آینه آرایشگاه
آینه‌های آرایشگاهی

با توجه به تنوعی که امروزه در مورد آینه وجود داره، برای انتخاب آینه سالن زیبایی، گزینه‌های متعددی وجود داره. اما در میان این ها آینه بک لایت و آینه چراغ دار از بهترین و مناسب ترین گزینه ها هستن. چرا که با وجود نوری که به واسطه چراغ های LED تابیده می‌شه دید کامل تری هم ایجاد می‌شه و برای کارهای آرایشی عالیه.

آینه بک لایت آرایشگاه

اگه دوست دارین دکوراسیون سالنتون حسابی مدرن تر بشه پس قطعا مدل آینه بک لایت رو بخرین! آینه بک لایت مدلی هست که دورش نورپردازی داره اما این نور به صورت مخفی و توکار کناره‌های آینه تعبیه می‌شه. حتی می‌تونین سفارش بدین لوگوی سالن زیبایی هم به صورت نور مخفی روی آینه تعبیه بشه! دقت داشته باشین که رنگ چراغ دور آینه طبق سفارش مشتری می‌تونه هر رنگی داشته باشه. حتی می‌تونین آینه رو با چند رنگ سفارش و هر لحظه طبق میل‌تون رنگش رو عوض کنین! برای آرایش رنگی وسط آفتابی و مهتابی عالیه. نه سرد و نه گرم!

آینه آرایشگاه

برای تنظیم نور آینه هم آپشن‌های مختلف مثل سنسور تاچ ، ریموت کنترل و حسگر تشخیص حرکت روی آینه تعبیه می‌شن که در ادامه معرفی می‌کنیم.

آینه آرایشگاه

قابلیت های دیگه آینه بک لایت

شما می‌تونین سفارش بدین که آینه بک لایت آپشن‌های ویژه داشته باشه! مثلا می‌تونین سفارش بدین لوگوی سالن به صورت نورمخفی حکاکی بشه روی آینه! یا مثلا روی آینه اسپیکر بلوتوثی هم تعبیه می‌شه و همچنین ساعت دیجیتالی ، دماسنج و … . پس می‌تونین آینه‌های خفنی سفارش بدین!

آینه‌های آرایشگاه پلاس

آینه آرایشگاه پلاس جدیدترین مدل آینه مخصوص سالن‌های آرایشیه که با ایده تیم طراحی آینه فرکو به تولید رسیده. تو این محصول هم از نور بک لایت و هم از چراغ حبابی با شدت بیشتر استفاده می‌شه. به جز نور بک لایت که در زمینه آینه نور ملایمی تشکیل می‌ده دو لامپ حبابی با شدت مناسب و در رنگ مورد نظر مشتری به قسمت بالایی آینه نصب می‌شه. آرایشگر میتونه در هر لحظه متناسب با شرایط و دلخواهش چراغ ها رو حرکت بده. این چراغ‌ها روی ریل تعبیه می‌شن و به آسونی حرکت می‌کنن. امکان تغییر زاویه چراغ هم فراهمه و آرایشگر می‌تونه زاویه‌ای که نور به صورت و سوژه می‌تابونه‌ رو تنظیم کنه.

مدل آینه آرایشگاه پلاس

قاب آینه آرایشگاهی

یکی از مهم‌ترین نکات در کیفیت آینه‌های آرایشگاهی، به جنس و نوع قاب اون برمی‌گرده. قاب آینه اولا از نظر ظاهری خیلی موثره و دوما آینه‌ای که قاب بی‌کیفیت داشته خیلی براتون کار نمی‌کنه و به درد سالن نمی‌خوره! از متریال‌های مختلف به عنوان قاب آینه آرایشگاهی استفاده می‌شه اما همه اون‌ها کیفیت و ارزش خرید لازم رو ندارن. 5 نوع قاب استیل ، فلز آبکاری شده ، های‌گلاس ، آلومینیوم و چوب بدون شک بیشترین ارزش خرید رو بین انواع قاب دارن چه از نظر شکل و ظاهر و چه از نظر دوام.

آینه دو طرفه آرایشگاهی

قاب استیل

لاکچری‌ترین آینه‌های آرایشگاهی که می‌تونی تو سالن داشته باشی! آینه‌های قاب بدون شک نسبت به انواع دیگه قاب در سطح متفاوتی هستن. با گذاشتن این نوع آینه در سالن در اولین متوجه می‌شین که چقدر متفاوت و عالیه. نکته مهم اینکه این کیفیت عالی در طول زمان حفظ می‌شه و آینه‌های قاب استیل دوام خوبی هم دارن. بیشتر عکس‌هایی که از آینه‌های آرایشگاهی لاکچری می‌بینیم مربوط به همین مدله. البته قیمت این آینه‌ها نسبتا گرون‌تره اما انصافا به همون میزان کیفیت بهتری دارن و تاثیر خیلی زیادی تو دکوراسیون آرایشگاه می‌ذارن.

های‌گلاس

بین همه قاب‌های اقتصادی ، بدون شک های‌گلاس حرفه اول رو می‌زنه. این آینه‌ها با وجود قیمت مناسب انصافا هم از نظر ظاهری کاملا مدرن و خوب هستن و هم دوام نسبتا خوبی دارن. اگه دوست دارین با بودجه کمتر دکور سالن رو بچینین در خرید آینه آرایشگاهی با قاب های‌گلاس کوچکترین شکی نداشته باشین.

قاب فلزی

آینه استیل که معرفی کردیم لاکچری هست اما قیمتش هم ارزون نیست و حتی گرونه! اما اگه طرح استیل رو دوست دارین بهتره آینه رو با قاب فلز آبکاری شده سفارش بدین که ظاهرش قابل تشخیص نیست از استیل به راحتی و دوامش هم خوبه اما از نظر قیمتی خیلی ارزون‌تره. آینه فلزی ارزش خرید واقعا بالایی داره.

آینه تاچ آرایشگاه

از اسم این مدل هم مشخصه که سنسور لمسی یا تاچ داره! چرا؟ با نصب این سنسور به آینه نور دار ، شما می‌تونین نور آینه را باهاش تنظیم کنین! یعنی کافیه دکمه تاچ رو لمس کنین که چراغ‌های دور آینه فعال بشن یا خاموش. امکان تغییر رنگ هم فراهمه اگه آینه چند رنگ نور داشته باشه! فکرش رو کنین که آینه تاچ چقدر برای سالن‌تون مدرنه!

آینه آرایشگاه

آینه های هوشمند قابلیت های دیگه‌ای هم دارن. غیر از لمسی بودن می‌تونن به صورت حسگری هم باشن. در این صورت با حرکت دست آینه تنظیم می‌شه. هر کدوم از این حالت‌ها به خواست شما عزیزان روی آینه اجرا می‌شه.

آینه چراغ دار لمسی

آینه ریموت دار آرایشگاه

آینه های هوشمند به ریموت کنترل هم تعبیه می‌شن. با ریموت کنترل حتی می‌شه از فاصله دور آینه رو تنظیم کرد. البته که برای محیط های منزل و آرایشگاه و … مناسب هستن . از طریق ریموت می‌شه رنگ نور آینه و شدت اون رو به صورت دلخواه و طبق نیاز تنظیم کرد .

آینه آرایشگاه
آینه بیضی سالن آرایشگاه

آینه دکوراتیو آرایشگاه

از انواع دیگه آینه‌های مورداستفاده در آرایشگاه آینه دکوراتیو هست که تنوع خیلی زیادی هم داره. آینه دکوراتیو می‌تونه گزینه مناسبی برای بعضی از نقاط در سالن زیبایی باشه. این آینه‌ها می‌تونن فضای متفاوت و خیره‌کننده‌ای رو ایجاد کنن و به‌عنوان نقطه کانونی سالن مورد استفاده‌ قرار بگیرن.

آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه

آینه طرح دار آرایشگاه

در صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی آینه به صورت مات و رنگی ایجاد می‌شه. به طور مثال شما قادرید تا لوگوی آرایشگاه خودتون و شماره تماس و یا هر اونچه مد نظر دارین رو بر روی آینه حک و یا سندبلاست کنین. در این صورت به نوعی تبلیغات حرفه ای تری رو هم برای خودتون انجام می‌دین.

آینه دیواری آرایشگاه
آینه‌های آرایشگاهی

آینه‌های آرایشگاهی آینه حکاکی شده 

برای داشتن یک آینه آرایشی منحصر به فرد و خاص می‌شه از این نوع آینه استفاده کرد . لوگوی آرایشگاه یا نام اونو می‌شه روی آینه حک کرد . با این کار یک آینه اختصاصی دارین . حکاکی روی آینه باعث می‌شه تا آینه آرایشگاه سر و شکل خاص‌تری پیدا کنه. در واقع آینه حکاکی شده می‌تونه به نقطه کانونی تبدیل بشه. همچنین با انجام این کار به نوعی امضای شخصی خودتون رو روی آینه و در فضای سالن خودتون دارین. چرا که با این کار آینه آرایشگاه رو به آینه ای تک تبدیل می‌کنین که همانند اونو در جای دیگه نمی‌بینین.

حکاکی هم روی تمامی آینه‌های آرایشگاهی می‌تونه صورت بگیره. و محدودیتی نداره. پس از انتخاب آینه مورد نظر ، می‌تونین طرح ، لوگو یا نوشته خودتون رو انتخاب کنین تا با بالاترین کیفیت حکاکی انجام بگیره.

آینه حکاکی شده

آینه پایه دار  آرایشگاه

آینه پایه دار بدون شک یکی از کاربردی ترین مدل ها هست و یه مزیت خیلی مهم داره. همه می‌دونیم که آینه‌های دیواری چقدر دردسر دارن از نظر جابجایی! این در حالیه که مدل آینه پایه دار راحت جابجا می‌شه. تازه اگه چرخ هم روی پایه نصب بشه حتی جابجایی برای خانم‌ها هم خیلی راحت می‌شه. ضمنا می‌تونین سفارش بدین آینه پایه دار به صورت دو رو هم ساخته بشه! در این صورت می‌تونین تو قسمت وسطی سالن هم از هر دو سمتش استفاده کنین.

آینه آرایشگاه

آینه‌های آرایشگاهی دوطرفه

آینه‌های دو طرفه یا دو رو شدیدا برای آرایشگاه عالی هستن. تصور کنین که با استفاده از این مدل می‌تونین چقدر می‌تونین از فضای سالن به شکل بهینه استفاده کنین! چون این مدل‌ها رو می‌تونین وسط سالن بذارین تا در هر دو طرفش کار انجام بشه.

آینه چراغ دار آرایشگاه

آینه چراغ دار رو می‌تونیم بهترین مدل آینه برای کارهای آرایشی بدونیم! چرا که این مدل در کنار ظاهر خاص و جذاب برای به دلیل نوری که دارن برای آرایش خیلی بهترن. در این مدل از آینه به قسمت کناره آینه چراغ Led نصب می‌شه که از هر نظر بهترینه. تقریبا در همه سالن‌های حرفه‌ای از انواع آینه‌های نور دار استفاده می‌شه مثل مدل آینه بک لایت و آینه لامپی.

آینه چراغ دار آرایشی

اگه در فضای آرایشگاه و سالن زیبایی از پارتیشن استفاده می‌شه ، می‌شه اونو به صورت آینه ای ساخت. زیبایی و ظاهری که پارتیشن آینه ای ایجاد می‌کنه خیلی جذاب و خیره کننده می‌شه. در این صورت هماهنگی جالبی هم با آینه های آرایشگاه ایجاد می‌شه.

خرید اشکال متنوع و مختلف آینه آرایشگاه

آینه ارایشگاه در هر شکلی تولید می‌شه و هیچ محدودیتی نیست. هر چند که اشکال مستطیلی ، گنبدی و دوسرگرد محبوب‌ترین هستن اما می‌تونین از مدل‌های خاص هم استفاده کنین. به عنوان نمونه‌های آینه‌های آویز هم جدیدا خیلی محبوب شدن.

آینه‌های آرایشگاهی زنانه

بانوان نسبت به آقایون علاقه بیشتری به آرایش دارن! در نتیجه تنوع خدمات خیلی بیشتره و از طرفی خانم‌ها زیاد به سالن‌های آرایشی سر می‌زنن و طبیعتا انتظارشون اینه که محیط سالن حرفه‌ای باشه! دیگه دوره سرمه کشیدن نیست! این رو یادتون باشه که بانوان خیلی بیشتر به دکور آرایشگاه توجه می‌کنن و یه سالن آرایشی زنانه اصلا نباید به حال خودش ول بشه. می‌شه گفت که رقابت سالن‌های زنانه هم برای جذب مشتری خیلی بیشتره. آرایش بانوان ظریف‌تره و نیاز به دقت بیشتری داره . یکی از مهمترین ابزارهایی که می‌تونه انجام آرایش حرفه ای رو آسون‌تر کنه ، آینه آرایشگاه زنانه هست. در اکثر سالن های آرایشی بانوان از این آینه‌ها بهره می‌گیرن. مخصوصا آینه های آرایشی هالیوودی از بهترین گزینه‌ها برای آرایشگاه های بانوان هستن.

با خرید یک آینه مناسب و زیبا می‌تونین با زیبا کردن و حرفه‌ای کردن دکوراسیون ، توجه بیشتری به سمت سالن خودتون جلب کنین و خودتون رو از رقبا متمایز کنین. مخصوصا اینکه در این چند سال تعداد زیادی از آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی مخصوص بانوان آینه‌های قدیمی رو کنار گذاشته و از مدل جدید استفاده می‌کنن.

خرید محصول آینه آرایشگاهی زنانه نور دار

آینه آرایشگاه مردانه

استفاده از آینه های آرایشگاه حرفه‌ای تنها مختص به سالن های آرایشی بانوان نیست و در پیرایشگاه های مردانه هم از این آینه ها برای انجام آرایش بهره می‌گیرن. یه زمانی آرایشگاه‌های مردانه فقط سر کچل می‌کردن ولی الان دست کمی از آرایشگاه‌های بانوان ندارن و خدمات خیلی متنوعی ارایه می‌دن. پس تو فضای آرایشگاه مردانه باید حتما به دکور رسید تا این شرایط رقابتی سالن دیده بشه. تفاوت آینه آرایشگاه مردانه و زنانه در نوع قاب ، طرح و ظاهر آینه است و از نظر کارایی تفاوت خاصی وجود ندارد. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر آرایش آقایان حرفه‌ای‌تر شده اس بهتره به انتخاب نوع حرفه‌ای و مخصوص آینه توجه بیشتری بشه.

آینه‌های آرایشگاهی جدید فرکو

آینه‌های بک لایت با وجود ظاهر جذاب و مدرنی که دارن به دلیل نور ملایم‌تر مورد توجه برخی از آرایشگران قرار نمی‌گیرن. مجموعه فرکو در جدیدترین مدل آینه آرایشگاهی از ترفندی جالب برای بهبود نور آینه بک لایت استفاده کرده. در این مدل به جز چراغ‌های نواری و بک لایت کناره آینه ، در قسمت بالایی آینه لامپ LED حبابی متحرک نصب می‌شه. این لامپ‌های حبابی بر روی ریل قرار می‌گیرن. بدین ترتیب آرایشگر می‌تونه به آسانی در هر لحظه مطابق با شرایط دلخواه لامپ‌های حبابی رو جابجا و روی سوژه مورد نظر متمرکز کنه.

خرید محصول آینه آرایشگاهی نور دار

خرید آینه آرایشگاهی دیواری

نصب آینه روی دیوار از جهات مختلف می‌تونه ایده‌آل باشه. اول اینکه آینه‌های دیواری فضای کمتری اشغال می‌کنن. دومین مزیت آینه‌های دیواری مربوط به جلوه و ظاهر اونهاست. در واقع آینه های دیواری از نظر دکوراسیون مطلوب‌تر هستن. در کنار این موارد این نوع آینه‌ها ار نظر ایمنی هم بهتر از مدل‌های متحرک هستن. البته از کاربردی بودن آینه‌های متحرک هم نمی‌شه گذشت. بهتره در سالن‌های آرایشی هم از آینه دیواری و هم از آینه‌های متحرک ، پایه دار و رومیزی استفاده بشه. البته به شرط اینکه فضای کافی وجود داشته باشه.

خرید محصول آینه آرایشگاهی دیواری

سفارش آینه‌های آرایشگاهی

می‌خوای برای آرایشگاهت آینه حرفه‌ای بخری اما دوست داری به تولیدی سفارش بدی که کلی پولت برای واسطه هدر نره؟ پس همین حالا به فرکو زنگ بزن! برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع آینه آرایشگاه با اشکال و ابعاد مختلف با شماره تلفن 02188068352 با ما در ارتباط باشین. همچنین برای مراجعه حضوری از ٨ صبح الی 14 و از 16 عصر الی 20 شب به آدرس زیر مراجعه کنین .

لازم به ذکره که عرضه محصولات مجموعه فرکو با حذف واسطه و به شکل مستقیم از محل کارگاه صورت می‌گیره. در صورت تمایل می‌تونین از روش‌های حضوری و غیر حضوری برای سفارش محصول اقدام فرمایید. کلیه سفارش‌ها ظرف مدت 3 الی 4 روزی کاری برای عرضه به مشتریان عزیز آماده می‌شن. همچنین قابل توجه هست که محصولات فرکو به همراه ضمانت کیفی عرضه می‌شن و در صورتی که تا یک هفته آینه مورد پسند مشتریان عزیز واقع نشه به انتخاب مشتری آینه تعویض یا وجه پرداختی به صورت کامل مرجوع می‌کنین.

  • می‌تونید برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنین .
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773
  • آدرس سفارش حضوری : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

برای مشاهده نمونه کارهای فرکو و آشنایی بیشتر با مجموعه صفحه اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین .

آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه گرد آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه گرد آرایشگاه
آینه بک لایت آرایشگاه
آینه قدی آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه بک لایت سالن آرایشی
آینه آرایشگاه
آینه قاب استیل مدرن
آینه آرایشگاه
آینه هالیوودی قاب دار

آینه سالن زیبایی
آینه‌های آرایشگاهی
آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه گرد آرایشگاه
آینه گرد آرایشگاه
آینه گرد آرایشی
آینه گرد آرایشگاه
آینه آرایشگاه گرد
آینه گرد آرایشگاه
آینه آرایشگاه گرد
آینه دیواری آرایشگاه
آینه قاب دار آرایشگاه
آینه دیواری آرایشگاه
آینه دیواری آرایشگاه
آینه قدی آرایشی
آینه آرایشگاه
آینه سالن زیبایی
آینه آرایشگاه
آینه‌های آرایشگاهی
آینه دیواری آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه قدی آرایشگاه
آینه سالن آرایشی
آینه دیواری آرایشگاه
آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی بک لایت
آینه قدی
آینه آرایشگاه
آینه سالن آرایشی
آینه آرایشی قدی
آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه

اهمیت آینه‌های آرایشگاهی در دکوراسیون

 از اونجایی‌که آینه از اصلی‌ترین وسیله‌ها برای سالن زیبایی محسوب می‌شه ، انتخاب نوع مناسب اون هم خیلی اهمیت داره. چرا که آینه فضای قابل‌توجهی از آرایشگاه و سالن زیبایی رو به خودش اختصاص می‌ده و در برندسازی سالن هم موثره . پس برای انتخاب بهترین مدل لازمه که توجه بیشتری داشته باشین.

آینه آرایشگاه

به جز بر ویژگی‌های ظاهری آینه آرایشگاه که باید زیبا و چشم‌نواز باشه ، کیفیت و طول عمرش هم مهمه. به این صورت که تمیز کردنش آسون باشه و با گذشت زمان تغییری در کیفیت و شفافیت آینه ایجاد نشه. و آینه حتی پس از مدت زمان طولانی ، کیفیت و شفافیت اولیه رو حفظ کنه. چون بیشتر فضای سالن زیبایی با آینه پر شده و نباید زمان زیادی به تمیز کردن اختصاص داده بشه. و یا این که بعد از مدتی تغییری شفافیتش کم بشه. ما این اطمینان رو به شما می‌دیم که آینه‌هایی تولیدی فرکو از بالاترین کیفیت ممکن و مناسب‌ترین قیمت برخوردار هستن. و مشکلاتی مثل این رو نخواهید داشت. آینه‌های فرکو تماما با بهترین مواد اولیه موجود تولید می‌شن.

آینه آرایشگاه
آینه گرد در سالن آرایشی
آینه آرایشی
آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه دیواری آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه آرایشی
آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه
آینه سالن آرایشی گرد بزرگ

42 پاسخ

    1. سلام روزتون بخیر. برای موضوعات مربوط به قیمت لطفا با شماره 02188068352 تماس بگیرین.

    1. سلان به دلیل نوسانات قیمت نمیشه که قیمت دقیق به شما دوست عزیز داد . برای قیمت روز آینه دوطرفه با شماره ی 02188068352 تماس بگیرید

  1. سلام
    برای سالن زیبایی نیاز به آینه هایی داریم که نام سالن حک شده باشد . برای سفارش و مشاوره حضوری چطور باید هماهنگ کنیم؟

    1. سلام دوست عزیز. عذرخواهی مارو بپذیرین . چرا که به دلیل نوسانات بازار امکان درج قیمت ها برای ما مقدور نیست.

    1. سلام هر نوع نوشته یا لوگویی با فونت مورددلخواهتون روی اینه حک میشه میتونید با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرین دقیقا راهنماییتون میکنن

    1. سلام و درود. برای آینه های چراغ دار از لامپ های LED و حبابی استفاده میشه.

    1. سلام و درود. چراغ آینه مطابق با سلیقه شما در هر رنگی‌بر روی آینه نصب میشه. موفق و‌ موید باشید.

  2. سلام آینه برای سالن میخوام. شما میتونید روی آینه لوگوی سالنم رو مثل چراغ نصب کنید رو آینه؟

    1. سلام و درود. امکان نصب لوگو و هر طرح دلخواه شما مثل آی دی ایسنتاگرام و … روی آینه سفارشی فراهمه. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود. بله در صورتی که از محصولات فرکو استفاده کنید همکاران ما نصب آینه رو برای شما انجام میدن. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود. بر روی آینه های فرکو سنسور تشخیص حرکت با توجه به سفارش مشتری تعبیه میشه. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود. با توجه به تنوع فراوان آینه ها امکان ارائه قیمت فراهم‌ نیست. برای کسب اطلاع از قیمت انواع آینه با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل فرمایید.

    1. عرض سلام و درود. با توجه به تنوع فراوان در محصول امکان ارائه قیمت وجود نداره. برای کسب اطلاع از قیمت آینه لمسی با شماره 02188068352

    1. سلام و درود. آینه های ارایشگاه در مدل های فریم دار و بدون فریم تولید میشوند. در صورت تمایل مشتریان عزیز نصب آینه توسط همکاران ما انجام میشود. موفق و موید باشید.

  3. سلام ببخشید مزاحم میشم میخواستم آینه سفارش بدم میشه آدرس اینتستاگرامی و لوگوی آرایشگاه رو‌ هم به شکل چراغ رو آینه نصب کنید؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر شکل چراغ در رنگ و طرحی که دلخواه مشتریان عزیز باشه اجرا میشه. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود. قیمت آینه با توجه به آپشن هایی که در آینه کار میشه متفاوت خواهد بود. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود. در صورت تمایل مشتریان عزیز قابلیت بزرگنمایی و زوم چند برابری هم در بخشی از آینه تعبیه میشه. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود. در صورت تمایل مشتریان عزیز همکاران ما در فرکو نصب را انجام میدن. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود. بله انواع آینه دو طرفه به صورت قدی و رومیزی در فرکو به تولید میرسه . موفق و موید باشید.

  4. سلام خسته نباشید. قصد خرید آینه برای آرایشگاهم دارم اما میخوام طرح به خصوصی داشته باشه. ساده باشه. امکانش هست شکل آینه رو به صورت سفارشی بسازید؟

    1. سلام و درود. آینه در هر طرح و شکل دلخواه مورد نظر مشتریان عزیز اجرا میشه و هر ایده ای که مد نظرتون باشه در آینه اجرا میشه. موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو