Home

شیشه خم میز تلویزیون

شیشه خم میز تلویزیون یا همون Bent glass TV table یکی از انواع شیشه‌های خم هست .قبل از اینکه راجع به شیشه خم میز تلویزیون صحبت کنیم یاد آوری کنیم از :

پلکسی گلاس

تاریخچه‌ی شیشه خم میز تلویزیون:


از اوایل قرن نوزدهم از شیشه خم‌ها در صنایع ساخت و ساز استفاده می‌شد اما این شیشه خم ها اصلا شفاف نبودن. تا اینکه در سال 1990 اولین موره های داغ کننده افقی کشف شدن.

آنچه در مورد فناوری امروز عالیه اینه که به ما امکان می‌ده محدودیت‌های شناخته شده رو به یک قلمرو هیجان انگیز و ناشناخته برسونیم. می‌تونیم نوآوری کنیم ، مطالعه کنیم و طرح‌هایی تغییر دهیم که زندگی رو تغییر بده. این همان چیزی هست که ما در زمینه معماری شیشه خم شروع به دیدن آن به صورت منحنی و شکل می‌کنیم. و همانطور که آخرین روند طراحی معماری نشون می‌ده ، جهان آماده شیشه‌های منحنی هست. ما مایل هستیم شیشه های خم و خمیده و همچنین اشکال ابتکاری بیشتری رو در ساختمون‌های خود قرار بدیم.

چرا شیشه خمیده؟

شیشه خم استاندارد (SBG) ، با بیش از 80 سال تجربه در تولید با کیفیت ، به عنوان منبع واحد برای تمام نیازهای شیشه‌ای معماری و تزئینی شما ظاهر شده . SBG با تلفیق چندین دهه صنعتگری و پیشرفت در صنعت ساخت شیشه ، خود رو به عنوان اصلی‌ترین تأمین کننده محصولات شیشه‌ای مسطح و خمیده سفارشی معرفی کرده.

ارائه خدمات كامل از جمله شیشه‌های چند لایه و شیشه خم میز تلویزیون عایق تخت یا منحنی ، شیشه معتدل خمیده ، شیشه‌های چند لایه تزئینی ، شیشه‌های مقاوم در برابر گلوله و سیستم‌های زره ​​پوش شفاف. SBG برای همه چالش‌های طراحی شما محصول و راه حلی داره و ما برای کمک به زیبایی شناسی طراحی ، پشتیبانی فنی و پشتیبانی از خدمات مشتری از قیمت گذاری تا تحویل محصول ، مسافت بیشتری رو طی می‌کنیم.

شیشه خم جلو مبلی

جذابیت بصری تنها جنبه‌ای نیست که طراحان رو در سراسر جهان به سمت شیشه‌های خمیده سوق می‌ده. با کمال تعجب ، شیشه خمیده همچنین در کاربردهای لعاب سازه بسیار کارآمد هست. نه تنها اونو بسیار مقاوم در برابر بار می‌کنه،در عمل نیز، محلول‌های شیشه‌ای منحنی در کاربردهای ساختاری بسیار عالی هستن.و اگر به خوبی طراحی بشن، می‌تونن استفاده از سایر مصالح ساختمونی رو کاهش بدن.

شیشه خم رنگی

شیشه خم میز تلویزیون

یک پایه تلویزیون شیشه‌ای ساده و شیک و کاملاً مناسب برای صفحه‌های LCD ، LED و پلاسما تخت منحنی تا 55 اینچ هست.

میزشیشه ای

کاربرد‌های شیشه خم میز تلویزیون

مواد: لوله‌های فولادی ضد زنگ ، زنگ نمی‌زنن ، قفسه شیشه‌ای تمیز برای تمیز نگه داشتن تلویزیون شما آسون و محکم هست

مونتاژ راحتی داره : تمام موارد آسون برای پیگیری و تمام اتصالات برای تکمیل پایه تلویزیون برای شما بسته بندی شده هست

فاصله قفسه‌های سفارشی: هنگام جمع‌آوری قفسه ها 2 گزینه وجود داره تا فاصله قفسه‌های مختلف روبه دلخواه خود بسازین طراحی صرفه‌جویی در فضا: قفسه های شیشه‌ای معتدل زاویه ای مناسب برای گوشه‌ای یا رو به دیوار طراحی شده و فضای اتاق رو کم می‌کنن.

ظرفیت وزن بالا :هر قفسه از شیشه معتدل برای حداکثر مقاومت و امنیت ، 8 میلی‌متر برای بالا و 5 میلی‌متر برای قفسه وسط و پایین ساخته شده.

با روش خم شدن گرم چگونه شیشه خم می‌شه؟

در خم شدن گرم ، تولید کننده از قالب‌هایی استفاده می‌کنه که به شیشه اجازه می‌ده شکل مورد نظر رو به خود بگیره. سپس شیشه و همچنین قالب تا 580–600 درجه سانتی گراد گرم می‌شه. خم شدن فقط می‌تونه بر اساس گرانش باشه. متناوباً ، می‌توان به فرآیند خم شدن شیشه کمک کرد که در آن یک فشار خمشی مکانیکی شیشه رو به شکل هدف هدایت می‌کنه سپس شکل به آرامی سرد می‌شه تا از هرگونه کشش باقیمانده در شیشه جلوگیری کنه. فناوری خمش به تولیدکنندگان این امکان رو می‌ده تا طیف گسترده تری از اشکال رو ایجاد کنن ، به عنوان مثال ، شعاع محکم تر و اشکال غیر استوانه‌ای روند خم شدن گرم به خودی خود نه مقاومت مکانیکی به شیشه می‌ده و نه توانایی تحمل تغییرات دما رو.

شیشه خم در محیط

ازشیشه خم‌ها برای استفاده از:

  • شیشه معماری و شیشه خم آکواریوم
  • دیوارهای پرده ای
  • ویترین فروشگاه ها
  • پله‌های مارپیچی
  • شیشه عایق
  • کابینت های تجاری
  • کابینت افتاب
  • درب حمام یا دوش راهروها
  • پارتیشن بندی
  • موارد نمایش خزانه های بشکه‌ای
  • محصولات بازتابنده رنگی
  • شیشه شفاف استاندارد استفاده می‌شه.
میز شیشه ای

با روش خم شدن سرد چگونه شیشه خم می‌شه؟

خم شدن سرد رو می‌توان پس از معتدل شدن شیشه انجام داد. با این کار ، شیشه از ویژگی‌های مکانیکی شیشه ایمنی استفاده می‌کنه.

همانطور که از نام آن مشخص هست ، خم شدن سرد با دمای طبیعی کارخانه انجام می‌شه. این فرایند با قرار دادن شیشه در قاب شروع می‌شه که به صورت مکانیکی شیشه رو به شکل قاب دلخواه خم می‌کنه. در مراحل نصب قاب ، شیشه مستقیماً به داخل قاب چسبونده یا پیچ می‌شه.

شیشه خم گرما دیده

سپس قاب آماده نصب در ساختمان هست. شعاع خمش به طور معمول کاملاً بالاست ، به این معنی که فقط شیشه خم می‌شه. هرچه شیشه نازک‌تر باشه ، از نظر مکانیکی خم شدن آن آسون‌تر هست. با این حال ، شکل می‌تونه یک طرح پیچ خورده داشته باشه. خم شدن سرد رو می‌توان برای یک واحد شیشه‌ای عایق‌بندی شده یا برای لیوان‌های شیشه‌ای واحد انجام داد. هنگام خم شدن یک واحد عایق‌بندی شده ، درزگیر تحت چندین نیرو قرار داره. از آنجا که شیشه خم سرد به مدت کافی وجود نداشته ، قضاوت در مورد دوام آن دشوار هست. با این حال ، برخی از نصب‌های موجود بیش از 10 سال پیش انجام شده.

مزایای شیشه خم

  • سکوریت هست :یعنی اگر شیشه شکسته بشه به مردم آسیبی نمی‌رسونه. این کاربرد شیشه خم باعث شده که اینو نوع شیشه به نوع محبوب تبدیل بشه.

دوام بیشتری داره : شیشه‌های خمیده‌ی گرما دیده مقاومت مکانیکی و حرارتی بیشتری رو تحمل می‌کنن .
حال شیشه خمیده گرما دیده پنج برابر بیشتر از شیشه خم شده خنک ، تحمل می‌کنه.

شیشه خم عسلی


شیشه خمیده ارزون‌تر از نوع لمینت هست، به خاطر اینکه در یک فرآیند تولید می‌شه و نیازی به لمینت نداره.
شیشه خم می‌تونه در سایزهای مختلف و در رنگ‌های متنوع تولید بشه و می‌تونه سکوریت کامل ویا نیمه سکوریت باشه .

کاربرد شیشه خم میز تلویزیون


کاربردهای شیشه خم بسیار متنوع هست.یکی از علت‌های ساخت شیشه خم همان زیبایی و مدرنیته کردن محیط اطراف هست. شیشه خم به دلیل انحنای زیبایی که می‌ده ، می‌تونه محیط رو دوچندان زیبا کنه .
از جمله از این نوع شیشه‌ها برای ویترین‌های مدرن و زیبای خانه و مغازه استفاده میشه ، برای نگهداری و محافظت از نرده‌های پلکانی، در ساختمان‌های اداری،استفاده می‌شه.

شیشه خم

شیشه خم آکواریوم

یکی از کاربردهای بسیار مورد استفاده ، شیشه خم آکواریوم هست . آکواریوم یک قالب بسیار زیباست که همانطور که ماهی در آن به حیات خود ادامه می‌ده جنبه‌ی تزئین و دکور خونه‌ی ما رو نیز داره.
هرچقد این محفظه زیباتر باشه دکور و نمای محیط اطراف خود رو نیز زیباتر می‌کنه . به همین علت هست که از شیشه خم به عنوان محفظه‌ی آکواریوم استفاده می‌شه تا یک آکواریوم زیبا به مشتری تحویل داده بشه.
در گذشته آکواریوم‌ها لبه‌های تیز و برنده و به شکل مستطیل بودن . اما امروزه با استفاده از شیشه خم ظاهری زیبا به خود گرفتن.

شیشه خم آکواریوم

این آکواریوم دارای طراحی منحصر به فرد شیشه خم شده هست .

که در جلو بدون قاب و بدون درز هست برای مشاهده بدون مانع از هر طرف از جمله بالا کیت مخزن آکواریوم شامل یک مخزن ماهی شیشه‌ای خم 10 گالن ، فیلتر داخلی آبشار ، چراغ LED ، حصیر و درب پلاستیکی به سبک لولا است ساخته شده با بالاترین کیفیت شیشه برای دوام و شفافیت ، و از ساخت 3 قطعه با گوشه‌های جلو گرد بدون درز استفاده می‌کنه ابعاد این مخزن ماهی 10 گالنی دارای ابعاد 12 اینچ عرض و عرض 3/4 اینچ و طول 17 اینچ هست. آکواریوم برای انواع مختلف ماهی مناسبه.

شیشه خم اتومبیل:


اتومبیل‌ها یکی از کالاهایی هستن که باید بهترین و باکیفیت‌ترین متریال‌ها در اونا استفاده بشه.زیرا با جان آدمیزاد در ارتباط هستن!
شیشه خم یکی از این موارد هست که در شیشه اتومبیل استفاده می‌شه که بسیار متداول و رایج هست.

شیشه خم یخچال بستنی:


یکی از قدیمی‌ترین کاربردهای شیشه‌ی خم ساختن ویترین‌های یخچال‌هایی هست که در سوپر مارکت و هایپر مارکت‌ها وجود داره.

شیشه خم جلو مبلی :


مدرن‌ترین نوع شیشه خم‌ها رو می‌توان در نوع جلو مبلی و یا عسلی یافت نمود . امروزه می‌توان میزهای کوچکی که میان مبلمان قرار می‌دیم رو با استفاده از شیشه خم تهیه نماییم.

شیشه خم عسلی

نحوه ی سفارش شیشه خم میز تلویزیون در صنایع شیشه و آینه فرکو


برای سفارش شیشه‌ی خم میز تلویزیون مورد نظر خود در هر اندازه و مدلی ، می‌تونی با تماس با کار شناسان فرکو ( شماره‌های تماس :02188068352 شیشه‌ی مورد نظر خود رو سفارش داده ویا یا زدن بر روی لینک از طریق واتساپ سفارش خود رو ثبت کنی . و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیری یا این که می‌تونی به مراجعه حضوری به آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن در دفتر کار صنایع فرکو حضور یافته و شیشه‌ی مد نظر خور رو سفارش بدی.

2 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      بله میز تلویزیون و انواع میز شیشه‌ای طبق سفارش شما می‌تونه از جنس‌های مختلف نشکن از جمله سکوریت و یا لمینت تولید بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو