Home

نحوه ساخت آینه هالیوودی

آینه از  کاربردی ترین وسایلی اس که در طول تاریخ بشر اختراع شده اس . طبیعتا با پیشرفت علم هیچ چیزی نبوده است که تغییرات شامل حال اون نشه . آینه هم همینطور بوده اس . و تغییرات زیادی از روز اول تا به امروز داشته اس . تا با سبک‌های زندگی امروزی بیشتر خو بگیره و در صدد رفع نیاز های جدید مشتری بربیاد . از جذاب ترین آینه هایی که امروز از اونا بیشتر استفاده می‌شه می توان آینه هالیوودی رو نام برد . که ما در این مقاله قرار هست به نحوه ساخت آینه هالیوودی بپردازیم .

آینه هالیوودی چیست

آینه هالیوودی همون آینه های چراغ داری هست که در پشت صحنه فیلم های هالیوودی در هنگام گریم کردن ستاره های هالیوودی دیدیم . آینه های هالیوودی در بازار ایران به نام های آینه گریم و آینه آرایش نیز شناخته می‌شه . که این نام ها نیز فلسفه ای در پشت رواج یافتن شان وجود داشته‌اس .

قیمت آینه های هالیوودی 2
آینه هالیوودی چراغ دار

برای مثال به دلیل استفاده از این آینه برای گریم کردن بازیگران سینما و تئاتر مورد استفاده قرار می‌گیره . و دیده شدن این آینه ها برای اولین بار در این کاربرد نامی که به اون نسبت داده شد . در جوامع ایرانی آینه گریم بود . و پس از آن به دلیل استفاده کردن از این آینه در کاربرد های آرایش و میکاپ در آرایشگاه ها و حتی منازل ، این آینه به نام آینه آرایشی هم شناخته شد.

از این آینه در مقالات خارجی با نام آینه غرور نیز یاد شده اس . اما در زبان لاتین به طور کلی به اون  make up mirror گفته می‌شه . که به همون معنی آینه ی آرایش یا میکاپ هست.

آینه هالیوودی
آینه هالیوودی لامپ دار

آینه چیست

شاید اولین بار که نظر انسان به رفلکشن و حالت آینگی جلب شد . در هنگام دیدن انعکاس آسمان در آب بوده باشه. و شاید هم زمانی که فلزی صاف رو در دست گرفتن و خود رو در اون دیدن بوده . در گذشتهها با جلا دادن لایه رویی فلزات آینه رو درست می کردن . اما امروزه با نقره اندود کردن لایه پشتی شیشه ها اونا رو تبدیل به آینه می‌کنن .

یک سطح صاف منعکس کننده اس. به همین دلیل آینه نماد صافی و صداقت و پاکی هست . چرا که هیچ کس نیست که در آینه نگاه کنه و دروغ ببینه شاعر میگه :

آینه چون نقش تو بنمود راست / خود شکن آینه بشکستن خطاست

به خاطره اینه زمانی که ما  از آینه استفاده می کنیم ایرادات خود رو می‌بینیم . و آینه به ما یادآور می‌شه که به درون خود رجوع کنیم.

آینه جدید
آینه هالیوودی

چرا از آینه گریم استفاده کنیم

هر زمانی که آینه می‌خریم یا می‌خوایم از آینه استفاده کنیم . بزرگ‌ترین مشکلی که ما داریم زاویه نور و مقدار نور هست . هیچ وقت هم در نهایت اون نور مناسب رو برای راه انداختن کارمان پیدا نمی‌کنیم . به همین دلیل هست که استفاده از آینه هالیوودی بسیار رواج پیدا کرده اس . چرا که آینه هالیوودی در اطراف آینه دارای چراغ هستن و به نوعی منبع نوری محسوب می‌شه. از این طریق نور مورد نیاز رو فراهم می‌کنه.

یعنی برای استفاده از آینه ، نور به قدر کافی و دقیقاً در زاویه مستقیم در اختیار ماست . همانند نور طبیعی عمل می‌کنه و از ایجاد سایه بر روی صورت شخص جلوگیری می‌کنه.

نحوه ساخت آینه هالیوودی
آینه گریم
آینه هالیوودی
آینه لامپی گریم

انواع آینه هالیوودی

نحوه ساخت آینه هالیوودی
آینه هالیوودی قدی
نحوه ساخت آینه هالیوودی
آینه هالیوودی رومیزی
نحوه ساخت آینه هالیوودی
آینه هالیوودی دیواری

کاربردهای آینه هالیوودی

  • در مزون‌ها
  • در آرایشگاه ها
  • در سالن‌های تئاتر و بازیگری
  • در فروشگاه‌ها
  • در خونه‌ها
نحوه ساخت آینه هالیوودی
نحوه ساخت آینه هالیوودی
نحوه ساخت آینه هالیوودی

نحوه ی ساخت آینه هالیوودی در مزون ها

زمانی که شما لباس رو برای مشتری بدوزین یا زمانی که شما لباسی رو که خیاط براتون دوخته اس تن می‌کنین مهم ترین ابزار برای اینه که بتونین خود رو ببینین . تا متوجه بشین لباس دقیقاً چطور  در تن ایستاده اس و سایزها درست هست ؟ جایی بلند یا کوتاه نیست ؟ برای این منظور به یک آینه با سایز مناسب و نور به مقدار کافی و زاویه مناسب نیاز هست که یک آینه هالیوودی تمامی این  نیازها رو به تنهایی رفع می‌کنه . برای همین هست که هر مزون حرفه ای که به مشتری و رضایت اون توجه کافی داره یک آینه هالیوودی در مزون خود داره.

نحوه ساخت آینه هالیوودی
آینه هالیوودی بک لایت

آینه هالیوودی در آرایشگاه ها و نحوه ساخت آینه هالیوودی

هیچ آرایشگر حرفه ای نیست که بتواند تاثیرات نور را در یک آرایش خوب زیر سؤال ببره. برای یک بازیگر هیچ چیزی مهمتر از میمیک صورت اون نیست . بازیگر باید از طریق چهره خود ناراحت بودن ، خوشحال بودن ، غمگین بودن ، ترسیدن یا استرس داشتن و تمام حالات روحی خود رو بتونه بیان کنه . برای همین چهره یک بازیگر خیلی مهمه حال تصور کنین که برای گریم چهره بازیگران از آینه های هالیوودی استفاده می‌شه.

این خودش به تنهایی می‌تونه تضمین میزان کاربردی بودن آینه های گریم یا همان آینه های هالیوودی باشه . دلیل اون اینه که آینه های هالیوودی نور مورد نیاز رو در بهترین زاویه ممکن و مقدار زیاد در اختیارمان می‌ذاره . برای همین هست که می‌گیم هر آرایشگاهی به یک آینه گریم نیاز داره . البته کیفیت آینه گریم مورد نظر هم مهمه که ریشه در نحوه ساخت آینه هالیوودی داره اگر شما دنبال یک آینه با کیفیت هستین پیشنهاد ما به شما خرید از تولیدی شیشه و آینه فرکو هست

آینه هالیوودی
آینه هالیوودی آرایشگاه

در سالن های تئاتر و بازیگری

صورت بازیگر از مهمترین قسمت های بدن اوست که باید از طریق اون احساسات خود رو بیان کنه و به همین دلیل هست که گریم صورت بازیگران بسیار مهم و حائز اهمیت هست برای همین گریم آن ها با دقت بسیار زیادی انجام می‌شه . که این کار نیازمند یک آینه با کیفیت بالا و نور به مقدار کافی و زاویه مناسب هست .

برای همین پیشنهاد ما به شما استفاده از آینه گریم هست که می‌تونه نور رو به مقدار کافی و زاویه مناسب برای شما فراهم کنه اما بالا بودن کیفیت اون به نحوه ساختار آینه هالیوودی مورد نظر شما بستگی داره .

آینه گریم چیست
آینه هالیوودی قدی

نحوه ساخت آینه هالیوودی برای خانه ها

امروزه روان‌شناس‌ها معتقد هستن که محیطی که ما در اون زندگی می‌کنیم تاثیر بسیار زیادی در روحیات ما و رفتار ما داره . به همین دلیل هست که دکوراسیون منزل ما بسیار حائز اهمیت هست . از محبوب ترین آینه هایی که امروزه در خونه‌ها استفاده می‌شه و می‌تونه خود رو هم در سبک کلاسیک و هم در سبک مدرن هماهنگی لازم رو نشون بده می‌توان به این نوع آینه ها اشاره کرد .

آینه های هالیوودی یا همون آینه های گریم هستن استفاده از این آینه ها با توجه به حالت انعکاسی که اونو داره می ‌تونه محیط رو بزرگتر نشون بده و با نوری که تولید می‌کنه و به محیط اطراف منعکس می‌کنه فضا رو دلبازتر و زیباتر نمایش بده .

آینه هالیوودی
آینه هالیوودی دیواری

انواع آینه گریم هالیووی و نحوه ساخت آینه هالیوودی

با توجه به نحوه ساخت آینه هالیوودی این امکان فراهم هست که شما این آینه رو به  صورت مستطیل ، مربع ، گرد و یا هر شکل هندسی که بخواید سفارش بدین . همچنین شما می‌تونین این آینه ها رو دارای چراغ و یا لامپ های برجسته روی قاب اونا سفارش بدین. یا اینکه در صورت درخواست مشتری برای استفاده از آینه بدون فریم این لامپها روی لبه اون نصب می‌شه.

سفارش آینه گریم 22
آینه گریم بیضی شکل

سفارش آینه هالیوودی

شما می‌توانید آینه هالیوودی مورد نظر خود رو با شکل ظاهری و ابعاد مورد نظر خود با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن سفارش بدین . خیالتان راحت باشه که نحوه ساخت آینه هالیوودی در شرکت فرکو با بهترین متریال های روز صورت می‌گیره .همچنین شما می‌تونین آینه ای با آپشن هایی مانند اضافه کردن بلندگو ، لمسی کردن و پخش موزیک و ویدئو سفارش بدین. شما می‌تونین برای سفارش از راه های ارتباطی زیر استفاده کنین. در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر برای سفارش آینه مورد نظر خود کافی اس با مشاورین فرکو ارتباط بگیرین . تا اونا به صورت رایگان اطلاعات مورد نیاز رو در اختیار شما قرار بدن و راهنمایی لازم صورت بگیره .

دیگر تولیدات مجموعه فرکو

صنایع شیشه و آینه فرکو علاوه بر آینه ، محصولات دیگری نیز تولید می‌کنه از جمله :

شیشه لاکوبل

شیشه رنگی

شیشه بین کابینتی

شیشه رنگی مدرن

دیوارپوش شیشه ای

شیشه رنگی پنجره

شیشه بین کابینتی

شیشه لاکوبل رنگی

شیشه رنگی طرح دار

شیشه رنگی قدیمی

شیشه رنگی سنتی

شیشه بین کابینتی جدید

شیشه رنگی رومیزی

دیوارپوش شیشه ای رنگی

شیشه بین کابینتی طوسی

تمامی قیمت های شیشه رنگی و شیشه لاکوبل نیز از مناسب ترین قیمت برخوردار هست . همچنین به عنوان نمایندگی شیشه بین کابینتی و بورس شیشه رنگی نیز مجموعه فرکو شناخته می‌شه.

راه های ارتباطی با شرکت فرکو

آدرس دفتر جهت مراجعه حضوری :

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

تلفن تماس:

tel:+982188068352

پیغام در واتساپ:

tel:+989101767773

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

نحوه ساخت آینه هالیوودی
نمونه تولیدی فرکو
نحوه ساخت آینه هالیوودی
نمونه تولیدی فرکو
نمونه تولیدی فرکو
نمونه تولیدی فرکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو