Home
قیمت درب آلومینیوم

قیمت درب آلومینیوم

قیمت درب آلومینیوم همانطور که می‌دونی بستگی به ابعاد و طرح سفارشی شما داره . درب های آلومینیومی امروزه بیشتر از گذشته مورد استفاده عموم قرار گرفته. در نتیجه تقاضای زیادی هم داره . صنایع فرکو تمام سعی خود رو بر این داره که با بهترین و کمترین قیمت درب های آلومینیومی خود رو ارائه بده. کیفیت در این شرکت حرف اول رو میزنه. برای اطلاع از قیمت و دیدن نمونه کارها اینجا کلیک کن.

قیمت درب آلومینیوم

عواملی که در قیمت درب آلومینیوم نقش دارند:

  • سبک درب
  • رنگ
  • اندازه
  • هر گونه سخت افزاری که انتخاب می کنید
قیمت درب آلومینیوم

قیمت مناسب درب های آلومینیوم:


برای اطمینان از اینکه قیمت درب های آلومینیومی بهترین هزینه رو به شما ارائه میده ، ما فقط طرح های پیشرو در بازار رو به شما ارائه میدیم. این بدان معنی هست که اونا تعادل عملکردی بالایی بین ظاهر و زیبایی ایجاد می‌کنن. این خود رو به عنوان یک افزودنی خارق العاده برای هر نوع خانه اثبات می‌کنه.

ظاهر براق و معاصر اونا کیفیت بالایی رو از خود نشون میده و اغلب به صاحبان خونه این توهم رو میده که قیمت بالایی دارن. با این حال ، با محاسبه قیمت بر اساس پارامترهای اندازه ، می توان دریافت که اینطور نیست.

چه مبلغی برای درب آلومینیوم پرداخت کنیم؟


درهای آلومینیومی در خط مقدم طراحی دو جداره ایستادن . بدین معنی که استانداردهای بی نظیر عملکرد و طراحی رو ارائه میده. قیمت درب های آلومینیومی به شما امکان میده خونه خود رو با درهایی که به راحتی محصولات بیشتری ارائه میده ، ارتقا بدید.

لذت بردن از خونه گرمتر و راحت تر با درهای آلومینیومی هرگز آسان نبوده. به این معنی که در طول سال هزینه راحتی رو نیز پرداخت خواهید کرد. این حتی در برابر هرگونه آب و هوای نامطلوب ایران نیز صادق هست.

قیمت درب آلومینیوم

درهای ما همچنین از سطح امنیتی چشمگیری برخوردار هستن ، نمایه ای از امنیت بالا رو با مکانیسم های قفل چند نقطه ای طراحی شده هوشمندانه ترکیب می کنن. قیمت درب های آلومینیومی ما به شما امکان میده از روشی مقرون به صرفه از آرامش خاطر برخوردار شوید

درب های آلومینیومی با بازده حرارتی


با توجه به پلی آمید ، درب های آلومینیومی ما به استانداردهای چشمگیر بازده حرارتی می رسه. این امر توسط یک نمایه کم مصرف که هوای گرم رو به درون خونه حبس میکنه، امکان‌پذیر هست.

این نه تنها به شما امکان میده از یک ملک گرمتر لذت ببرین ، بلکه به شما امکان میده از هزینه های کمتری برای گرم شدن نیز بهره‌مند بشین. با نگه داشتن هوای گرم در ملک خود ، باید کمتر از گرمایش مرکزی خود استفاده کنین.

این بدان معناست که قیمت درب آلومینیوم ما حتی پس از خرید اولیه نیز ارزش شما رو حفظ خواهد کرد. ما محصولی رو ارائه میدیم که مطمئناً رضایت شما را در طول سالها تضمین می‌دیم که مطمئناً رضایت شما رو در طول سالها کسب می‌کنه.

قیمت درب آلومینیوم

درب آلومینیوم گزینه مناسب برای خانه امن

درب های آلومینیومی فرکو می‌تونه به راحتی متناسب با انواع دارایی ها ، از جمله مدرن ، سنتی ، میراث و دوره باشند. شما بدون توجه به سبک خونه خود می‌تونین از خواص پیشرفته آنها بهره‌مند بشین.

ما طیف گسترده ای از رنگ ها و پوشش ها رو ارائه میدیم که به شما امکان میده درب آلومینیوم خود رو کاملاً مطابق با زیبایی مورد نظر خود تنظیم کنین. خواه به دنبال ارائه جذابیت مدرن و جذابیت سنتی باشین ، به دلیل تنوع بالای این محصول به راحتی می‌تونی سلیقه مختص خودتو پیدا کنی.

قیمت درب آلومینیوم

تمام رنگ ها و فویل های چوبی ما دارای یک پوشش بسیار بادوام هستن که تضمین می‌کنه در طول سال ها کامل بودن خود رو حفظ می‌کنن ، و به شما اطمینان میده از زیبایی سالیانه لذت ببرین. این حتی در برابر آب و هوای نامساعد نیز صادق هست.

با درب های آلومینیومی بسیار رقابتی ، لذت بیشتری خواهید برد. تمام طراحی های سخت افزاری استانداردهای بالای فرکو رو حفظ می‌کنه و اطمینان حاصل می‌کنه کیفیت ثابت هست.

درب های آلومینیوم طیف وسیعی از سبک های مقرون به صرفه

برای اینکه بتونی قیمت درهای آلومینیومی عالی خود رو به روشی سریع و آسان پیدا کن ، ما مفتخریم که طیف گسترده‌ی از طرح های با کیفیت بالا رو ارائه می‌دیم. قیمت درب های آلومینیومی فرکو به شما نشون میده که کیفیت محصول نیازی به سایه زدن برچسب قیمت نداره.

قیمت درب آلومینیوم

هزینه درب های مسکونی آلومینیوم

درب های مسکونی آلومینیومی این امکان رو به صاحبان خونه میده که بتونن با یک در که در طراحی و ظاهر عالی هست ، خونه خود رو مجهز کنن. و با استفاده از مشخصات درب های مسکونی آلومینیومی فرکو به درجه برجسته ای از عملکرد حرارتی ، امنیت و دوام میرسن .

هزینه های درب آلومینیوم فرانسه

درب های آلومینیومی فرانسوی زیبایی سنتی و فرهیخته ای رو به خود اختصاص داده . که با طراحی کاملاً مدرن در قرن 21 وارد شده.

قیمت درب آلومینیوم

هزینه های درب های دو جداره آلومینیوم

درب های دوجداره آلومینیومی که نشون از نوآوری واقعی شیشه دوجداره هست . در انتخاب صاحبان خونه گزینه ای استثنایی برای ملک خود بسیار عالی اس. متشکل از یک طرح چند برگه ، درب های دو جداره کاملاً مرتب دور میشه . تا ارتباطی بی نقص با باغ شما داشته باشن.

قیمت درب آلومینیوم

هزینه درب های پاسیون آلومینیومی

درهای پاسیون آلومینیومی ما از مشخصات برجسته استفاده می‌کنن تا با عملکرد حفظ شده ، فضای بیشتری رو به صاحبان خونه ارائه بده. سیستم باز شدن چند غلتکی با کیفیت بالا ، نیاز به فضای چرخش رو از بین میبره . به شما امکان میده از فضای افزایش فضای زمین لذت ببرین.

قیمت درب آلومینیوم

ثبت سفارش درب آلومینیوم

امروز برای بهره مندی از قیمت استثنایی درب های آلومینیومی با فرکو در تماس باش . ما در تلاش هستیم قیمت درهای آلومینیوم کاملاً رقابتی ، دقیق و رایگان رو ارائه بدبیم. ما قادر خواهیم بود قیمت های شما رو متناسب با بودجه ، دارایی و سلیقه خودتان تنظیم کنیم . تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین قیمت رو برای خود دریافت می‌کنین.

متناوباً ، می‌تونی از تابع جستجوی نمایندگی فرکو برای یافتن نزدیکترین نصب کننده تأیید شده خود استفاده کنی. همه اعضای شبکه نصب کننده تایید شده صنایع فرکو فقط قیمت درهای آلومینیومی برجسته رو ارائه میده . که در بالاترین استانداردهای حرفه ای در کل کار می‌کنه.

شماره تلفن مجموعه ی فرکو

ما قادر خواهیم بود قیمت درب های آلومینیومی رو مطابق با مشخصات دقیق شما تنظیم کنیم . به این معنی که ما کل فرآیند رو تا حد ممکن برای شما مقرون به صرفه خواهیم کرد. ما در تلاشیم تا امور خونه رو تا حد ممکن آسون‌تر کنیم . شما مجبور نیستین به چیز کمتری رضایت بدین.

راه های ارتباطی فرکو:

برای ثبت سفارش و مشاوره می‌تونی از طریق راه های ارتباطی (02188058352) و پیج اینستاگرام(تمامی نمونه کارها و قیمت قرار دارد) و واتساپ در ارتباط باشی.

ادرس اینستاگرامی
هزینه های درب آلومینیوم فرانسه چقدر هست؟

درب های آلومینیومی فرانسوی زیبایی سنتی و فرهیخته ای رو به خود اختصاص داده که ، با طراحی کاملاً مدرن در قرن 21 وارد شده .برای اطلاع از قیمت با شماره ی 02188068352تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو