Home
قیمت آینه های هالیوودی 9

قیمت آینه های هالیوودی

قیمت آینه های هالیوودی ، انواع آینه هالیوودی و عواملی که باعث نوسان اون میشه ، در این مقاله مورد بررسی قرار می گیره . آینه هالیوودی ، آینه هایی چراغ دار هستن که، با تامین نور محیط ، شما رو در آرایش و پیرایش بی نقص و راحت تری کمک می‌کنن . نور ملایم این آینه ها ، چشمان شما رو اذیت نمی‌کنه. در عین حال ، زیبایی خاصی به محیط مورد استفاده می‌بخشه .

این آینه ها در ابعاد مختلفی تولید و روانه‌ی بازار می‌شن . و می‌تونن به صورت ، آینه رومیزی ، آینه دیواری ، آینه آویزی و … مورد استفاده قرار بگیرن . این آینه ها با نام های آینه چراغ دار و آینه گریم نیز شناخته میشن . دلیل نامگذاری اون به آینه گریم ، استفاده ی روزافزون ازین آینه ها در سالن‌های گریم و آرایش هست . که با تامین نور کافی ، آرایشی راحت با دید جزئیات اون رو برای شما فراهم می‌کنه .

قیمت آینه های هالیوودی تولید شده به جنس آینه ، تعداد ، جنس لامپ ها و ابعاد آینه بستگی داره . انواع آینه چراغ دار در این سایت قابل مشاهده‌اس .

قیمت آینه های هالیوودی 1
آینه های هالیوودی یا چراغ دار

ماهیت آینه های هالیوودی

آینه هالیوودی یا آینه چراغ دار ، کاربردهای بیشماری در مزون‌ها ، سالن‌های زیبایی و منازل دارن . این آینه تشکیل شده از یک آینه ، با چراغ هایی که اونو احاطه کرده اس . این چراغ‌ها تصویر شما رو بی کم و کاست و در وضوح به نمایش می گذارن . مدل های آینه گریم دیواری در اتاق خواب ها بسیار کاربرد داره .

آینه ها از زمان های گذشته ، برای انعکاس تصاویر مورد استفاده قرار می‌گرفتن . اما امروزه علاوه بر کاربرد اصلی اون از آینه برای زیباسازی فضا بسیار بهره می‌گیرن . به عنوان مثال آینه کاری پذیرایی یا اتاق خواب نمونه ی بارز اونه . آینه چراغ دار نمونه ای از این آینه های جالب و زیباست . که به دلیل کارایی‌ها و ظاهر اون بسیار پرطرفدار و محبوبه.

قیمت آینه های هالیوودی ، به ابعاد مورد استفاده بستگی داره. و قیمت نمونه‌های قاب‌دار یا بدون قاب اون متفاوت هست. برای مشاهده‌ی دقیق قیمت آینه های هالیوودی کلیک کنین.

قیمت آینه های هالیوودی 2
آینه های دارای چراغ

مزیت و کارایی آینه های هالیوودی

آینه ها خصوصیات ویژه و منحصر به فردی دارن . که در بین تمام سبک‌های اون مشترک هست . تمام آینه ها خاصیت انعکاس و رفلکتیو تصاویر رو دارن . باعث بهبود نورپردازی میشن . زیرا که نور فضا با برخورد به سطح آینه بازتاب می یابد و روشنایی محیط چندین برابر میشه .

همچنین آینه ها باعث گسترش دید در فضا میشن. که این خود باعث بزرگتر دیده شدن محیط میشه . علاوه بر کارایی های اون آینه ها باعث زیبایی فضا میشن. و در دکوراسیون منازل جایگاهی ویژه دارن . این خصوصیات بین تمام آینه ها مشترک بود . حال آنکه آینه هالیوودی دارای آپشن های بیشتری اس.

قیمت آینه های هالیوودی به دلیل وجود چراغ های بکار رفته در اون با آینه های ساده متغیر هست . همانطور که گفته شد آینه نور محیط رو افزایش میده . اما آینه چراغ دار ، خود تولید کننده ی نور هست . و وجود چراغ های اون فضا رو نورپردازی می‌کنه . با داشتن یک آینه گریم ، شما می‌تونین به مانند یک گریمور یا آرایشگر حرفه ای رفتار کنین . زیرا که با تسلط کامل بر چهره‌ی خود پیرایش و آرایش راحت تری رو تجربه می‌کنین.

بیشتر بخونین : برای اطلاعات بیشتر در مورد آینه چراغ دار کلیک کنین .

قیمت آینه های هالیوودی 3
آینه هالیوودی با نور ملایم برای ارایش

لامپ‌های بکار رفته در آینه های هالیوودی

آینه هالیوودی یا آینه گریم ، دارای لامپ هایی اس که دور تا دور اون چیده شدن . لامپ‌های ال ای دی با کیفیت نوری مطلوب که نور ملایم اون به چشم آسیبی نمی‌رسونه . این لامپ‌ها با فاصله‌های استاندارد روی آینه نصب می‌شن . که شما می‌تونین به نسبت ابعاد آینه ، تعداد لامپ های اونو کم و زیاد کنین.

قیمت آینه های هالیوودی با بیشتر شدن لامپ‌ها و بزرگ‌تر شدن ابعاد اون بالاتر میره ‌. اما باید بدونین که اگر تعداد چراغ های اون از حالت استاندارد و نرمال خارج بشه . یعنی تعداد خیلی کم یا خیلی بیشتری روی اون نصب بشه ، این مشکل ساز میشه. و ایجاد سایه‌هایی بر روی آینه ناگزیر میشه ‌. این لامپ ها بر روی خود آینه یا قاب آن کار گذاشته میشن .

لامپ آینه گریم در دو نوع رنگی زرد و سفید در بازار موجود هست . اما شما می‌تونین هر رنگ از لامپ رو که بخواید ، از طریق واتساپ به همکاران ما در مجموعه ی فرکو ارسال کنین . مسلما رنگی که انتخاب می‌کنین در قیمت آینه های هالیوودی تاثیر گذار هست . این لامپ ها کم مصرف هستن. و کیفیت مطلوب اون عمر طولانی به این لامپ ها بخشیده اس .

علاوه بر آن ، لامپ های آینه گریم قابل بازیافت هستن . و به محیط زیست هم آسیبی نمی‌رسونن . صنایع تولیدی فرکو ، در تولید آینه چراغ دار ، از بهترین و مجهز ترین دستگاه‌ها و کادری متبحر بهره می‌گیره . که دلیل ضمانت و گارانتی تعویض رایگان اون هم ، اطمینان از اجناسی اس که تولید می‌کنه . نحوه ی ساخت و پردازش این آینه ها در آدرس اینستاگرامی فرکو قابل مشاهده اس.

قیمت آینه های هالیوودی 4
لامپ های آینه های هالیوودی

کاربرد آینه هالیوودی در منازل

در فضاهایی که نیاز به استفاده از آینه داریم اما نور کافی در اختیار نداریم . آینه هالیوودی یا آینه چراغ دار چاره‌ی کار هست . برای همه‌ی ما پیش اومده ، که نیاز به آرایش یا پیرایش داریم . اما نور اتاق به اندازه ای نیست که ، بتونیم بی دردسر به انجام اون بپردازیم . یا برق نیست و یا دیگر افراد در خانه خواب هستن . و ما نمی‌خوایم با روشن کردن لامپ موجبات آزار اونا رو فراهم کنیم .

در این مواقع این آینه هالیوودی اس که تنها چاره ساز مسئله هست . زیرا نور پردازی مطلوب و بی عیب اون ، نوری متعادل و یکدست برای ما فراهم می‌کنه . که چهره‌ی خود رو کامل و با جزئیات کامل در آینه مشاهده کنیم . و بدون ایجاد مزاحمت برای سایر افراد خانه به آرایش و پیرایش بپردازیم . قیمت آینه های هالیوودی ، در مقایسه با کارایی های مفید اون و ابزار بکار رفته در اون ، بسیار مناسبه .

این آینه برای خانم هایی که در آرایش کردن صورت خود حساسن بسیار کاربردی اس . زیرا در روشنایی کامل به آراستن صورت خود می پردازن . و دغدغه ی آرایش متقارن و بی عیب رو نخواهند داشت . و همینطور آقایون اصلاح صورت خود رو ، به راحتی و با دقت بیشتری انجام میدن .

قیمت آینه های هالیوودی در صنایع تولیدی فرکو ، بسیار مناسبه . چراکه فروش و عرضه‌ی اون از تولید به مصرف هست. و هیچ واسطه ای قیمت اونو دستخوش تغییر نمی‌کنه . انواع زیبای این کار در این سایت قابل مشاهده اس .

قیمت آینه های هالیوودی 5
آینه های نورپرداز زیبا

آینه گریم فریم لس و قاب دار

قیمت آینه های هالیوودی به قاب دار یا بی قاب بودن اون نیز بستگی دارده. به این که جنس قاب اون از چیه ؟ و چه کیفیتی داره . آینه گریم یا آینه چراغ دار دو نوع بدون قاب یا فریم لس و قاب دار تولید میشه . که نصب لامپ های ال ای دی در دو نوع اون متفاوت هست .

اگر آینه ی شما دارای قاب باشه ، این مهمه که جنس قاب اون چیه؟ و چه تعداد لامپ در اون بکار گذاشته میشه . چراکه قیمت آینه های هالیوودی با این عوامل بالا یا پایین میشه . اگر نوع قاب دار اونو انتخاب کنین . لامپ ها به سلیقه ی شما روی قاب یا خود آینه قابل نصب هست . و اگر آینه ی شما فریم لس یا بدون قاب هست . لامپ ها راهی جز نصب روی آینه ندارن.

هر دو نوع آن زیبا و جذاب هستن . و باعث جذابیت و مدرنیته شدن فضا میشن . قاب های اون به صورت رنگی و در رنگ های مختلف تولید میشه . شما متناسب با رنگ سایر دکوراسیون منزل خود ، اقدام به سفارش رنگ مناسب خود می کنین .

قیمت آینه های هالیوودی 6
آینه قاب دار هالیوودی
قیمت آینه های هالیوودی 7
آینه بدون قاب هالیوودی

جایگاه آینه گریم

در زمان‌های گذشته ، بیشتر آینه گرد ساده در منازل به صورت آینه دیواری و آینه آویز ، مورد استفاده قرار می‌گرفت . رفته رفته آینه ها ، با پیشرفت تکنولوژی وارد مرحله ی جدیدی از تولید شدن . که علاوه بر کارایی های اصلی و پیش پا افتاده ی آن به کاربرد این آینه ها افزوده شد . و انواع آینه ها در آینه کاری خانه ، به صورت آینه تراش دار و آینه رنگی مورد استفاده قرار گرفت .

یکی از انواع محبوب این آینه ها آینه گریم یا آینه هالیوودی است. که در سبک‌های متنوعی تولید میشه . قیمت آینه های هالیوودی ، به سبک ، رنگ و ابعاد اون متغیر هست. به طبع آینه و لامپ بیشتری در ساخت آینه های بزرگ‌تر ، بکار رفته اس .

پس طبیعی اس که قیمت آینه های هالیوودی بسته به نوع اون در نوسان باشه . اما جای هیچ نگرانی نیست . چراکه صنایع تولیدی فرکو ، این آینه ها رو، با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان عزیز می‌رسونه . زیرا هیچ واسطه ای در فروش نداره . و اجناس مستقیم از تولید به دست مصرف کننده می‌رسه .

قیمت آینه های هالیوودی 7
جیگاه آینه های چراغ دار در منازل

آینه هالیوودی در چه مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیره

۱ . در اتاق خواب
۲ . روی میز کنسول
۳ . روی میز آرایش
۴ . در مزون ها
۵ . در سالن های آرایش و زیبایی
۶ . در اتاق های گریم
۷ . و …

قیمت آینه های هالیوودی 8
آینه های چراغ دار در سالن های زیبایی
قیمت آینه های هالیوودی 9
آینه هالیوودی برای اتاق خواب

انواع آینه هالیوودی

آینه گریم یا آینه هالیوودی ، در دو نوع تولید و عرضه میشه. و قیمت آینه های هالیوودی بسته به این که از کدام نوع آینه باشند متفاوت هست . نوع اول آن که از زمان های گذشته مورد استفاده قرار می گرفته اس . آینه گریم با چراغ ها و لامپ های ظاهری است . یعنی چراغ‌ها در سطح آینه یا قاب اون نصب میشن . و این چراغ ها ظاهر و در معرض دید هستن .

ناگفته نمونه که تعداد و رنگ لامپ های اون به سلیقه‌ی شخصی شما قابل تغییر هست . نوع دوم اون که سبک جدیدتر و شیک تری اس . آینه هالیوودی با چراغ های مخفی یا نور مخفی اس . که به آن آینه بک لایت هم گفته میشه . در این نوع لامپ ها به صورت ریسه ای در پشت آینه کار گذاشته میشن . شماره تماس برای اطلاع از قیمت آینه های هالیوودی : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

قیمت آینه های هالیوودی 10
آینه هالیوودی با چراغ های ظاهری

آینه هالیوودی ثابت و متحرک

در تعیین قیمت آینه های هالیوودی ، دقت به نوع ثابت و متحرک اون حائز اهمیت هست . آینه گریم ثابت ، همانطور که از نام اون پیداست ، به آینه هایی گفته میشه که با پیچ و مهره یا گچ در دیوار ثابت میشه ‌. و جابجایی اون کار دشواری اس . چراکه جای آینه در دیوار می‌مونه . و باید تعمیرات لازم برای ازبین بردن اون ، انجام بدین . اما آینه دیواری باعث زیبایی فضای شما میشن . و می‌تونین در یک نقطه‌ی چشم گیر به ثابت کردن اون اقدام کنین ‌.

آینه هالیوودی برای بالای میز کنسول ، تاثیر زیادی در دکوراتیو کردن اتاق شما داره . همچنین با ست کردن میز و آینه ی آن این زیبایی چندین برابر میشه . که می‌تونین طرح میز کنسول خود رو از طریق واتساپ به همکاران ما ارسال کنین . تا آینه ای هماهنگ با میز شما طراحی کنن . آینه قدی ثابت نوع دیگر ازین آینه هاست . که کل ظاهر فرد رو در خود به نمایش می‌ذارن .

و در اتاق خواب‌ها و اتاق پذیرایی بسیار چشم گیر و جذاب جلوه می‌کنن . آینه های متحرک نیز در نوع خود بسیار مورد استفاده قرار می‌گیره . این آینه ها در ابعاد مختلف تولید می‌شن. که در دو نوع پایه دار و بدون پایه توسط مجموعه ی فرکو تولید و ارائه میشه. که قیمت آینه های هالیوودی پایه دار و بدون پایه هم باهم متفاوته .

قیمت آینه های هالیوودی 11
آینه های متحرک چراغ دار
قیمت آینه های هالیوودی 12
آینه متحرک سالن های زیبایی
قیمت آینه های هالیوودی 13
آینه ثابت کنسول

سفارش آینه گریم پایه دار و آینه هالیوودی چرخ دار

آینه گریم پایه دار بر روی میز کنسول بسیار مناسبه . و آینه هالیوودی چرخ دار برای آینه های بزرگ روی زمین کاربردی اس . که به راحتی قابل جابجایی و نقل و انتقال هست . کافی اس طرح مورد نظر خود رو از طریق پیام رسان های روی صفحه برای ما ارسال نمایین . تا در کمترین زمان ممکن ‌، اونو در محل تحویل بگیرین .

قیمت آینه های هالیوودی 14
آینه های بدون پایه ی چراغ دار
قیمت آینه های هالیوودی 15
آینه قدی هالیوودی
قیمت آینه های هالیوودی 16
آینه های چراغ دار کوچک

ساخت آینه چراغ دار توسط صنایع تولیدی فرکو

آینه هالیوودی یا آینه چراغ دار ساخته شده توسط مجموعه ی فرکو ، دارای شفافیت و وضوح تصویر بالایی اس. چراکه در ساخت شیشه های اولیه اون و نقره اندود کردن پشت اون ، از مواد موغوب و خالصی استفاده کردن .

همچنین این کمپانی ، مجهز به دستگاه ها و سیستم های هوشمند و مجهزی اس . که با مدیرت افراد کاردان ، کارشناسان و طراحان تخصصی اداره می شن . این آینه ها پس از طی مراحل ساخت ، به صورت مستقیم و بدون واسطه ، به دست مشتریان عزیز می‌رسه .

که این امر باعث شده اس که قیمت آینه هالیوودی ، در بهای پایین‌تری عرضه بشه .
شماره تماس برای مشاوره و سفارش
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ _ ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت : farkoo.ir
آدرس دفتر کاری : تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

قیمت آینه های هالیوودی 17
قاب رنگی آینه های چراغ دار
قیمت آینه های هالیوودی 18
آینه های میز ارایش هالیوودی
لامپ آینه های هالیوودی در چه رنگ هایی موجود هست ؟

این لامپ ها به رنگ سفید یا زرد تولید می شود . اما شما می‌تونین رنگ های متنوعی از اون رو از مجموعه ی فرکو بخواید . و آینه گریم خود رو در رنگ های سفید ، زرد ، آبی و … دریافت کنین .

قیمت آینه های چراغ دار به چه عواملی بستگی داره ؟

قیمت آینه های چراغ دار ، به جنس و مرغوبیت خود آینه و لامپ های اون ، ابعاد آینه ، ضخامت آینه و … بستگی داره .

دلیل قیمت مناسب آینه های چراغ دار تولید شده در مجموعه ی فرکو چیه ؟

آینه های چراغ دار تولید شده در مجموعه ی فرکو با حذف واسطه ها به دست مشتریان عزیز می‌رسه . نبود واسطه از بالا رفتن قیمت این آینه ها جلوگیری می‌کنه .

4 پاسخ

    1. قیمت ها با توجه به ابعاد کار و تعداد چراغ های سفارش داده شده در تغییر است . برای اطلاع دقیق از قیمت به پیام رسان واتساپ موجود روی صفحه پیام دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو