Home

آینه گریم پایه دار

آینه های گریم پایه دار هم مثل تمام آینه های نوری به شما این امکان رو می‌ده که ، هنگام آرایش پوست ، چشم‌ها و لب‌های خود رو بهتر ببینین. دیدن واضح‌تر و با جزئیات بیشتر چهره به شما کمک می‌کنه تا کاربردی دقیق و یکنواخت داشته باشین. آینه های پایه دار در اندازه‌های مختلف و قابل حمل هستن. شما می‌تونین برای انتخاب بهتر از متخصصان فرکو کمک بگیرین. به چند سؤال متداول در مورد آینه های گریم می‌پردازیم .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع آینه گریم اینجا کلیک کنین

آیا آینه های گریم پایه دار و آینه‌های نوری برای چشم شما مضر هستن؟

نه ، آینه گریم برای چشم  مضر نیست ، اما اونا رو برای پوست خطرناک هستن. زیرا ممکنه این بزرگ نمایی یا بهتر دیده شدن صورت در اونا باعث بشه که ، با برداشتن ، چیدن و مالش دادن ، که می‌تونه منجر به تحریک پوست ، ایجاد زخم و خاراندن بشه. پس در مصرف اون زیاده روی نکنین.

استفاده از آینه گریم فقط در طولانی مدت به پوست شما آسیب می‌رسونه.  همانطور که قبلاً اشاره کردم ، تمام مشکلاتی که ممکنه در مورد پوست خود داشته باشیم . در این آینه ها تقویت شده اس ، به این معنی که شما ممکنه شروع به چیدن پوست خود کنین. یا از یک درمان سختگیرانه تر از نیاز پوست خود استفاده کنین. پس باید از آینه هایی برای آرایش استفاده کنین که قدرت بزرگ نمایی و نور و… اون زیاد نباشه.

آینه گریم پایه دار

اهمیت نور پردازی در آینه های گریم پایه دار و تمام آینه های گریم

همه گروه‌های زیبایی موافقن که نورپردازی خوب در خط مقدم کار اونا قرار داره. به همین ترتیب ، بسیاری از بودجه مشاغل اونا صرف روشنایی با کیفیت می‌شه.

شما باید نور برنامه‌های آرایش رو به عنوان یک ابزار اصلی در مجموعه مهارت‌های آرایش خود در نظر بگیرین. بدون نور مناسب ، سرانجام توسط سایه ها آرایش شما پاک می‌شه. و رنگ‌ها شدت خود رو از دست می‌دن.  داشتن نور مناسب می تونه مهارت های استفاده از آرایش را به طرز چشمگیری بهبود ببخشه. همانطور که ماریا کری یک بار گفت ، “نور بد سمی است”. اشتباه نکرد در اینجا ، ما برخی از موارد زیر رو انتخاب می‌کنیم . تا بهترین نور رو برای استفاده در آرایش انتخاب کنیم . 

هنگام استفاده از آرایش ، نور با کیفیت بسیار مهمه.  باور کنین یا نکنین ، بهترین راه برای آرایش اینه که مطمئن بشین آرایش رو می‌بینین! و آینه های گریم پایه دار هم مانند سایر انواع آینه های گریم به شما در این امر کمک می‌کنن. نور مناسب به این معنی اس که شما می‌تونین بدون نگرانی از سایه های مزاحم ، آرایش کامل صورت رو انجام بدین . شما قادر خواهید بود بهترین رژ لب و سایه چشم ایده آل رو انتخاب کنین .

آینه گریم پایه دار
آینه گریم پایه دار

بهترین نوع نور در آینه های گریم پایه دار چیه؟

بیایین صادق باشیم ، هیچ چیز واقعاً نور طبیعی نمی‌شه. واضح ، نرم و لطیفه . همیشه مطمئن بشین که برای استفاده کامل از نور طبیعی به دنبال نزدیک‌ترین پنجره می‌گردین. در نهایت آرایش شما سرزنده و کاملاً متناسب با رنگ پوست شما به نظر می‌رسه. نور طبیعی از طریق پنجره معمولاً در عکاسی مد و سبک زندگی مورد استفاده قرار می‌گیره . زیرا به طور یکنواخت پخش می‌شه ، دقیقاً مانند نور سافت باکس استودیو .

اما متأسفانه در زندگی پر مشغله امروزی و آفتاب گیر نبودن بسیاری از ساختمون‌ها و منازل باعث شده که ، به فکر یافتن نورهای مصنوعی باشیم . و آینه های گریم پایه دار هم مانند سایر آینه های گریم به ما در یافتن نور مناسب کمک می‌کنن . اما باید در نظر داشت که یافتن نور مناسب برای استفاده از آرایش به آسونی آنچه به نظر می‌رسه نیست . کرک زدن با نور زیاد می‌تونه باعث گرما و تعریق بیش از حد بشه.، در حالی که عدم استفاده از نور کافی می‌تونه زیبایی واقعی آرایش شما رو از بین ببره.

آینه گریم پایه دار

سبک ها و طرح های آینه گریم پایه دار

متخصصان فرکو آینه های متنوعی رو متناسب با سبک و تنظیمات فردی شما ارائه می‌ده . 

آینه هایی با قاب فلزی که برای ایستادن روی یک میز طراحی شدن. پایه ها برای افزایش پایداری کمی سنگین‌تر هستن. . 

قاب و پایه های پلاستیکی و پایه های تاشو . این آینه ها رو برای مسافرت و نگهداری ایده آل می‌کنه. بسیاری از مدل های روشن با باتری کار می‌کنن.

آینه گریم
آینه پایه دار پلاستیکی

گزینه دیگر یک آینه براق ، مدرن ، مستطیلی ، با نور قابل تنظیم صفحه لمسی اس. که به شما امکان میده خود رو در محیط‌های مختلف نوری مشاهده کنین. با یک ضربه ساده از صفحه ، تنظیمات نور رو به الگوی بعدی تنظیم می‌کنه و می‌چرخونه.

آینه پایه دار مستطیلی
آینه پایه دار مستطیلی

انتخاب مکان مناسب برای آینه گریم خود

یافتن بهترین و مفیدترین مکان برای آینه خود بسیار شبیه املاک و مستغلات است. مکان همه چیز است! اگر مکان دائمی در ذهن دارین ، آینه دیواری انتخاب خوبی اس. فضای میز یا میز پیشخوان شما رو آزاد می‌کنه. و بازوی قابل انعطاف و قابل ارتقا شما رو قادر می‌کنه. تا آینه رو برای یک زاویه دید راحت قرار بدین. فقط مراقب باشین که آینه دیواری رو در ارتفاع مناسب برای استفاده در حالت ایستاده یا نشسته نصب کنین. و مطمئن بشین که فضای باز زیادی برای چرخوندن بازوی موقعیت خود داره تا تداخلی با کابینت ، قفسه یا در نداشته باشه . یکی دیگه از مزایای اون اینه که آینه های دیواری در سرویس های بهداشتی شلوغ و در کنار بچه ها ایمن تر هستن. زیرا نمی توان اونا رو از بین برد .

آینه گریم پایه دار انعطاف پذیری بسیار خوبی ارائه میده .اونو جابجا کنین و از اون در هرجای اطراف خونه استفاده کنین. حموم ، اتاق خواب یا حتی بیرون در یک عرشه یا ایوان که نورپردازی اون طبیعی و روشن هست . قرار دادن یکی در اتاق خواب باعث میشه که حموم در مواقع پر تقاضا مانند صبح ها قبل از مدرسه و محل کار برای دیگران قابل دسترسی‌تر باشه. یک ایده که شاید به اون فکر نکرده باشین اینه که در محل کار خود روی میز خود یک آینه گریم پایه دار داشته باشین. تا موها و آرایش شما رو در روزهای شلوغ کاری بررسی کنه.

نکات مهم برای خرید آینه گریم مناسب

  1. آینه های قاب فلزی سنگین‌تر از پلاستیک هستن و در بالای میز پایدارتر هستن. پلاستیک برای سفر عالی اس.
  2. برای استفاده از آرایش ، نور LED یا فلورسنت انعکاس طبیعی تری به شما میده.
  3. لامپهای LED و لامپهای فلورسنت تا 70٪ کم مصرف تر از نورهای رشته ای هستن.
  4. هرچه بزرگنمایی بیشتر بشه ، باید یک تصویر با جزئیات و کمتر تحریف شده به آینه نزدیک بشین.
  5. آینه های آرایشی با تنظیمات نور قابل تنظیم بیشترین کاربرد رو، هنگام استفاده از آرایش برای محیط های مختلف نورپردازی دارن.


از مجموعه کارهای متخصصان فرکو دیدن کنین تا یکی از موارد مناسب رو انتخاب کنین.

انواع آینه گریم پایه دار برای خونه

آینه ها می‌تونن ظاهر هر اتاق رو به روز کنن و عملکردی عالی دارن. داشتن آینه در اطراف خانه بسیار عالی اس . بنابراین می‌تونین سریعاً نگاهی بیندازین ، مخصوصاً قبل از بیرون رفتن از خونه . دریابین که کدوم یک از این نوع‌ها می‌تونن فضای داخلی منزل رو به میزان لازم زیبا کنن. برای انتخاب مناسب می‌تونین از گروه فرکو مشاوره رایگان دریافت کنین .

آینه ها فقط وسایل خانگی کاربردی نیستن ، بلکه اغلب برای تزئینات منزل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرن . آینه های تزیینی با حکاکی‌های تزئین شده ، سایز بزرگ ، یک تمام قد یا حتی یک جفت می‌تونن . قطعات برجسته ای برای هر اتاق ایجاد کنن. شما همچنین می‌تونین از اونا برای پنهون کردن نقص مانند خراش رنگ یا سوراخ استفاده کنین.

آینه ها همچنین اتاق رو روشن می‌کنن ، بنابراین فضای اون سبک و خنک به نظر می‌رسه. همچنین برای ایجاد توهم فضا به طرز موثری مورد استفاده قرار می‌گیره . بنابراین یک اتاق کوچک ، بزرگ‌تر از آنچه در واقع هست به نظر می رسه. و برخی از آینه ها ، مانند نوع صوتی ، کارهای بیشتری از اونچه که ما اغلب فکر می‌کردیم انجام میدن.

آینه گریم پایه دار برای خانه
آینه گریم پایه دار برای خانه

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه پایه دار چیه ؟

آینه های پایه دار در اندازه‌های مختلف و قابل حمل ….

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو