Home
شیشه خم سکوریت

بورس طلق پلی کربنات

طلق پلی کربنات رو می‌توان‌ مقاوم‌ترین ماده دارای شفافیت معرفی کرد. همین خصوصیت سبب کاربرد فراوان این طلق‌ها در هر صنعتی شده . در سال‌های اخیر همواره شاهد بهبود کیفیت انواع طلق‌ها بودیم. از زمان تولد صنعت پلاستیک و گسترش علم پلیمر بهبود خواص طلق‌ها مورد توجه بوده . طلق‌ها در واقع نوعی پلاستیک شفاف و بهینه شده هستن که با توجه به ویژگی‌های مثبتی که دارن بسیار مورد‌توجه قرار گرفتن. در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از طلق‌های بهینه شده یعنی طلق پلی کربنات بپردازیم. و بورس طلق پلی کربنات فرکو رو به شما معرفی کنیم. همچنین انواع طلق پلی کربنات و کاربرد و مزایای این طلق‌ها نیز در ادامه بررسی خواهند شد.

پنجره دوجداره ترمال بریک

بورس طلق پلی کربنات
دیوار و پنجره طلقی

پلی کربنات چیست

طلق پلی کربنات دسته‌ای از مواد پلیمری هستن که در پالایشگاه‌ها فرآوری می‌شه. پلی کربنات از پلیمرهای ترموپلاستیک هست. این دسته از پلیمرها در برابر تغییر دما دچار تغییر شکل می‌شه. و سختی و نرمی اونا با تغییر دما می‌تونه متغیر باشه. همچنین می‌توان گفت که خصوصیات مولکولی طلق‌ها تا اندازه‌ای مشابه شیشه هست.

درب آلومینیومی کشویی

چگونگی ساخت پلی کربنات

برای ساخت طلق پلی کربنات باید فرآیندهایی مشابه با شیشه سازی انجام بشه. البته تفاوت در اینه که برای تولید شیشه، ماده اولیه که فرآیند بر روی اون انجام می‌شه ماسه سیلیکاتی هست. در حالی که در پلی کربنات، فرآیند بر روی ماده پلیمری صورت می‌گیره. برای ساخت پلی کربنات ماده اولیه در کوره تا دماهای بسیار بالا هدایت می‌شه. پس از اینکه ماده حالت نرم‌تری پیدا کرد، به صورت ناگهانی و سریع باشه سرد می‌کنن. ورقه پلی کربنات حالت پایدار و سخت خود رو پیدا می‌کنه. بعد از انجام این مراحل باید طلق پلی کربنات رو برای عرضه در بازار آماده کرد.

پنجره دوجداره ثابت

بورس طلق پلی کربنات
پنجره طلقی

دلایل انتخاب پلی کربنات

در این قسمت قصد داریم خصوصیات طلق پلی کربنات رو مورد بررسی قرار بدیم. تا ببینیم چه دلایلی برای انتخاب بورس طلق پلی کربنات وجود داره. طلق پلی کربنات مقاوم‌ترین، با دوام‌ترین و قدرتمندترین طلق موجود در برابر نیرو و ضربه هست. به این معنی که این طلق حتی در برابر سهمگین‌ترین ضربات نیز به خوبی از خود مقاومت نشو می‌ده. برای شکستن یک ورقه پلی کربنات باید 200 برابر بیشتر نیرویی وارد کرد که برای شکست شیشه لازمه. همین ویژگی باعث شده که این طلق‌ها حتی به عنوان ضدگلوله به کار گرفته بشن. طلق پلی کربنات از نظر وزنی بسیار سبک هست. در سطحی برابر این طلق ها وزنشان نصف شیشه اس. وزن سبک از نظر حمل و نقل بسیار آسون و قابلیت نصب آسون رو نیز ایجاد نموده کرده.

خصوصیت دیگر ورق پلی کربنات شفافیت مناسب این ورق‌هاست. این ورقه‌ها شفافیتی تقریبا هم سطح با شیشه و گاه حتی بیشتر ایجاد می‌کنن. یکی دیگر از خصوصیات طلق‌های پلی کربنات ایمنی بالای این طلق‌ها در برابر خطرات احتمالی هست. این ایمنی از دو جهت صورت می‌گیره. اول اینکه این طلق‌ها در برابر خیلی از ضربات آسیبی نمی‌بینن. و دوم اینکه حتی در صورت شکستن، این طلق‌ها حالت برنده و خطرناکی نخواهند داشت. از نظر زیبایی نیز این طلق‌ها قابل توجه هستن. طلق پلی کربنات قابلیت بازیافت نیز داره. در صورت بازیافت طلق از نظر حفظ محیط زیست نیز عملکرد خوبی انجام می‌شه. ویژگی‌های مثبت طلق‌‌ها موجب شده‌ تا در کاربردهای بسیار مهمی از اونا استفاده بشه.

بورس طلق پلی کربنات
طلق برای پوشیده کردن گلخانه

پلی کربنات چه کاربردی دارد

طلق پلی کربنات در صنایع مختلف کاربرد داره. از جمله ساختمان‌سازی، الکترونیک، خودروسازی، صنایع نظامی، پزشکی و … به کار میره. در هر فضا و کاربردی که خواهان استفاده از یک متریال مقاوم و سبک وزن باشیم، پلی کربنات گزینه ایده‌آلی هست. استفاده از طلق پلی کربنات در خودرو شامل ساخت قطعات مختلف خودرو از جمله درها و دستیگره‌ها و … می‌شه. در الکترونیک از این طلق‌ها برای ساخت صفحه نمایش استفاده می‌شه. در صنایع نظامی ساخت ضد گلوله به وسیله پلی کربنات صورت می‌گیره. در ساختمان نیز از طلق‌ها برای ساخت انواع سقف‌ها و درب‌های طلقی و پارتیشین‌ها و جداکننده‌ها و محافظ پله و بالکن و … استفاده می‌شه. همه این موارد در بورس طلق پلی کربنات فرکو تولید می‌شه.

پنجره دوجداره طرح چوب

بورس طلق پلی کربنات
طلق رنگی

انواع ورق‌های پلی کربنات

  • شفاف
  • مات
  • رنگی

بورس طلق پلی کربنات شفاف

برای قسمت‌هایی که به نور زیاد آفتاب احتیاج داریم و دید بهتر به بیرون مورد نظر هست، طلق شفاف مطلوب‌ترین نوع پلی کربنات هست. توانایی بالای پلی کربنات در عبور نور سبب توانمندی بالای این طلق‌ها از این نظر شده . اگر بخوایم میزان عبور نور و شفافیت رو با شیشه مقایسه می‌کنیم. که می‌توان نتیجه گرفت تفاوت زیادی وجود ندارده. و هر دو جنس از نظر شفافیت در یک سطح قرار دارن.

پنجره دوجداره کشویی

بورس طلق پلی کربنات

بورس طلق پلی کربنات مات

در بورس طلق پلی کربنات، طلق پلی کربنات مات یا کدر نیز تولید میشه. بر خلاف طلق پلی کربنات شفاف در قسمت‌هایی که به دید کمتر احتیاج است مناسب هستن. طبیعتا میزان عبور نور در این طلق‌ها در مقایسه با طلق شفاف کمتر هست. طلق پلی کربنات مات در قسمت‌هایی مثل حیاط خلوت، پوشش‌های سرویس بهداشتی کابرد داره.همچنین جداکننده در فضاهای اداری و ورزشی و مسکونی و تجاری، سقف‌ها و دیوارهای طلقی و … بر حسب سلیقه و نیاز به کار گرفته می‌شه. این نوع طلق برای فضاهایی که نیاز به حفظ حریم‌خصوصی هست. و همچنین نیاز به داشتن نور داره ، این طلق‌ گزینه ایده‌آلی هست.

پنجره دوجداره کشویی

بورس طلق پلی کربنات رنگی

شرکت فرکو در تولید طلق‌های پلی کربنات از رنگ‌های جذاب و محبوب استفاده می‌کنه. بر حسب نیاز و سلیقه می‌تونی انواع طلق رنگی تولیدشده توسط شرکت فرکو رو ثبت سفارش کنی. طلق‌های رنگی به‌خصوص در فضاهای عمومی و ورزشی و تجاری و … گزینه مناسبی هستن. چرا که رنگ ‌ها تاثیر بسیار مثبتی نیز بر روحیه افراد خواهند گذاشت. و به فضای خود روح و نشاط میده. همچنین اگر در کاربردی قرار بگیرن که در معرض تابش نور باشن، این زیبایی تا چندین برابر افزایش پیدا می‌کنه.

درب توالت

نکات خرید طلق پلی کربنات بورس طلق پلی کربنات

برای خرید طلق پلی کربنات باید چند نکته رو مدنظر قرار بدین. اول اینکه به یاد داشته باشین وقتی می‌خواید از طلق پلی کربنات در محیط تحت تابش نور آفتاب استفاده کنین. حتما طلق خریداری شده از نوع ضد uv باشه. تا در این صورت از اشعه‌های مضر نور خورشید بتوان در امان موند. برای محیط‌هایی که نیاز به عایق صوتی و حرارتی وجود داره نیز طلق‌های زنبوری گزینه مناسبی هستن. قیمت طلق‌های پلی کربنات بسته به کیفیت، ضخامت، نوع و … متغیر هست.

درب آلومینیومی سفید

بورس طلق پلی کربنات
سقف طلقی

سفارش طلق پلی کربنات بورس طلق پلی کربنات

صنایع فرکو یکی از برندهای ایرانی معتبر و به‌عنوان بورس طلق پلی کربنات در زمینه تولید انواع طلق هست. صنایع فرکو برای تولید طلق‌های پلی کربنات جدیدترین و سختگیرانه‌ترین استانداردهای موجود رو رعایت می‌کنه. مجموعه فرکو برای جلب اعتماد مشتریان عزیز وسواس خاصی برای تولید کالای باکیفیت داره. همچنین هدف جلب اعتماد مشتریان عزیز نیز هست. شما می‌تونی از قسمت سفارش‌ها در کادر بالایی صفحه سفارش محصول مورد نظر خود رو به صورت اینترنتی ثبت کنید. همچنین می‌تونین با حضور در محل مجموعه فرکو که آدرس اون در قسمت پایین صفحه درج شده . بیشتر با محصولات تولیدی آشنا بشین. ضمنا می‌تونی برای کسب اطلاعات و طرح سوالات با کارشناسان شرکت فرکو تماس حاصل کنی. یا از طریق واتساپ با کارشناسان فرکو در ارتباط باش. تا از این طریق بتونی از مشاوران فرکو در این مجموعه نیز بهره‌مند بشی.

نمایندگی درب آلومینیوم

پل ارتباطی با فرکو

برای تماس و ارتباط با شرکت فرکو از اطلاعات زیر استفاده کن.

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

همچنین می‌تونی با شماره مقابل برای ارتباط با کارشناسان شرکت فرکو در واتساپ استفاده کنی : 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو رو از طریق این لینک دنبال کن و جدیدترین طرح ها رو تماشا کن.

آدرس سفارش حضوری :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

واتساپ
ارتباط واتساپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو