Home
میز تحریر شیشه ای رنگی

میز تحریر شیشه ای رنگی

میز تحریر، از مهم ترین مبلمان داخلی هر خانه محسوب می‌شه. به شکلی که امروزه در همه‌ی خونه‌ها حداقل یکی از اونا رو مشاهده می‌کنیم . با گسترش تقاضای بازار برای تولید میز تحریر ، این میزها روز به روز با تنوع بیشتری در حال طراحی و تولید هست . تا با همه‌ی سلیقه ها و سبک ها همخوانی داشته باشه . میز تحریر شیشه ای رنگی یکی از جدیدترین و خاص‌ترین میز تحریرهای موجود در بازار هست . میز های تحریر شیشه ای به دلیل استفاده از شیشه برای ساخت اونا به عنوان یک وسیله منزل بسیار مینیمال مورد توجه زیادی قرار گرفته.

کمپانی فرکو پیشرو در صنعت آینه و شیشه در ایران، به طراحی و تولید خاص ترین میز های تحریر شیشه ای رنگی می‌پردازه.

اهمیت استفاده از میز تحریر

میز تحریر شیشه ای رنگی 1

امروزه اکثر کار های روزمره بر روی میز ها انجام می‌پذیره . به شکلی که بعد از شکل گیری هر فعالیت خاصی میز متناسب با اون نیز طراحی میشه. میز تحریر به عنوان یکی از کلیدی ترین مبلمان داخل خانه می‌تونه پاسخگوی فعالیت‌های بسیاری باشه. اعم از مطالعه، کار های اداری، کار با کامپیوتر، نقاشی کردن، و … .لذا خرید یک میز تحریر مناسب می‌تونه در بسیاری از فعالیت های روزمره به شما کمک کنه.

میز های تحریر انواع متفاوتی که هر کدام پاسخگوی نیاز خاصی هست . لذا کمپانی فرکو در این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا میز تحریر مناسب خود رو پیدا کنین. با خرید میز تحریر مناسب می‌تونین کارهای خود رو به بهترین نحو انجام بدین .

چرا میز تحریر شیشه ای انتخاب مناسبی هست ؟

میز تحریر شیشه ای

شیشه به عنوان یک متریال سخت و شفاف ، در بسیاری از قسمت های خونه های امروزی مورد استفاده قرار می‌گیره . مزیتی که میز شیشه ای نسبت به سایر میز ها دارن، قابلیت نظافت سریع اونه. چیزی که شاید در مورد میز های چوبی کار بسیار سختی باشد . به شکلی که حتی سرسخت ترین لکه های چای و مواد غذایی ریخته شده بر روی شیشه می تواند با یک دستمال مرطوب تمیز شود . اما در مورد متریال چوب این مسئله بسیار متفاوت است . چوب به دلیل خاصیت جذب مایعات ، بسیاری از مایعات را به خود جذب و رنگ اون تغییر می‌کنه . همچنین به دلیل وجود خلل و فرج بر روی سطح چوب پاک کردن آلودگی ها از سطح آن کار بسیار دشواری می باشه .

درخشندگی و شفافیت، از دیگر مزیت های شیشه نسبت به مترال های دیگر است که جلوه خاصی به خانه شما میده . این متریال به راحتی در کنار بقیه متریال ها به کار میره بدون اینکه تنوع زیادی در سبک دکور خانه شما ایجاد کنه . طراحان داخلی علاقه زیادی به استفاده از متریال شیشه و آینه در قسمت‌های مختلف خونه برای جلوه بخشیدن به فضا دارن.

میز تحریر شیشه ای رنگی

میز تحریر شیشه ای رنگی 3

میز های تحریر شیشه ای رنگی از دیگر مدل های میز تحریر هستن که در رنگ های متنوعی تولید میشه . تنوع رنگی بالای این میز ها باعث شده که بتوان از این میز ها در قسمت های مختلف خانه و اداره جات ها ، کلاس های آموزشی و … استفاده کرد . همچنین مدل های متنوعی از این میز ها هستن که در اونا از انواع رنگ ها درکنار هم استفاده شده که فوق العاده زیبا و خاص هستن . میز های تحریر شیشه ای رنگی به دلیل تولید در انواع رنگ های شاد و یا ملایم می‌تونن برای بسیاری از فضا ها مناسب باشن . این مدل از میزها می‌تونن با رنگ جذاب خود جلوه ی متفاوتی به فضای داخلی خونه ببخشن و روحیه‌ای پویا در اون ایجاد کنن.

بیشتر بخوانید : انواع شیشه رنگی دکوراتیو

شیشه مورد استفاده در میزهای تحریر شیشه ای رنگی

میز تحریر شیشه ای رنگی 4

برای تولید این میزها می توان از انوع شیشه های تخت و خم استفاده کرد . ضخامت شیشه این میز ها متناسب با مساحت اونا و مدل پایه های متفاوت، متغیر هستن. این میز ها همچنین می‌تونن در مدل‌های تمام شیشه نیز تولید بشه که پایه ها نیز شیشه ای خواهند بود . در این مدل های تمام شیشه ای معمولا از شیشه های مقاوم‌تری مثل شیشه سکوریت استفاده میشه تا مقاومت کافی داشته باشن .انواع شیشه هایی که در تولید میز تحریر شیشه ای رنگی استفاده میشه عبارت اند از :

شیشه معمولی فلوت در میز تحریر شیشه ای رنگی

میز تحریر شیشه ای رنگی 5

شیشه فلوت از انواع شیشه های معمولی هست که برای موارد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیره . این شیشه ها در ضخامت های ۱۰ میل ، ۱۲ میل ، ۱۵ میل ، ۲۰ میل وجود دارن که بیشتر برای میز تحریر با پایه های غیر شیشه ای مورد استفاده قرار می‌گیرن . شیشه های معمولی مقاومت زیادی در برابر ضربه و شکستن ندارن . از این جهت برای میز های تمام شیشه ای از این نوع شیشه استفاده نمیشه.

بیشتر بخوانید : شیشه فلوت چیست ؟

شیشه رنگی براق (لاکوبل) در میز تحریر شیشه ای رنگی

میز تحریر شیشه ای رنگی 6

شیشه لاکوبل رنگی از یک طرف توسط رنگ پوشونده میشه . در کمپانی فرکو این شیشه در رنگ های بسیار متنوعی تولید میشه . جذابیت شیشه های رنگی استفاده شده در تولید شیشه لاکوبل موجب میشه تا میز های تحریر شیشه ای رنگی به یک از پر طرفداراترین میز های تحریر موجود در بازار تبدیل بشن. یکی از ویژگی های خارق العاده استفاده از شیشه لاکوبل در تولید این میز ، این است که می‌توان از آن به عنوان .ایت برد نیز استفاده کرد . این ویژگی برای میز های تحریر کودکان،دانش آموزان و دانشجویان بسیار انتخاب مناسبی خواهد بود .

بیشتر بخوانید : شیشه لاکوبل رنگی چیست ؟

شیشه رنگی مات (متلوکس) در میز تحریر شیشه ای رنگی

میز تحریر شیشه ای رنگی 7

تفاوت اصلی شیشه های مات و لاکوبل در مات بودن این شیشه ها می باشد .این شیشه ها ، طی یک فرآیند اسید کاری شدن به شکل مات در میاد. معمولا سطح شیشه های مات خلل و فرجی وجود داره . شیشه های مات معمولا در زمان هایی مورد استفاده قرار می‌گیرن که خریدار می‌خواد فضا های پایینی میز قابل مشاهده نباشن. یا به نوعی باعث بر هم زدن تمرکز شخص گردن . شیشه های مات که از دید به قسمت های زیرین میز جلوگیری می‌کنن می‌تونن همچنین به عنوان یک کشو عمل کنن . همچنین شیشه های مات نیز در رنگ های متنوعی تولید میشه که می‌تونین به راحتی با دکوراسیون منزل خود اونو انتخاب کنین . این شیشه در انواع لمینت و سکوریت که برای میز های تحریر تمام شیشه ای مناسبه قابل تولید هست .

بیشتر بخوانید : شیشه لمینت رنگی چیست ؟

شیشه رنگی متالیک (متلاک) در میز تحریر شیشه ای رنگی

شیشه های رنگی متالیک دراری سطح صیقلی و شفاف ، همانند شیشه های لاکوبل هستن . تفاوت این شیشه ها با نوع لاکوبل در اکلیل بودن رنگ های شیشه های متالیکه . در واقع این شیشه ها زیر نور درخشش خاصی دارن.. شیشه رنگی متالیک نیز همانند شیشه لاکوبل قابلیت نوشتن و نقاشی بر روی سطح رو داره . لذا این نوع هم انتخاب مناسبی برای کودکان و دانش اموزان خواهد بود . این شیشه در انواع لمینت و سکوریت که برای میز های تحریر تمام شیشه ای مناسبه قابل تولید هست .

شیشه سکوریت در میز تحریر شیشه ای رنگی

شیشه سکوریت نوعی از شیشه های مقاوم در برابر ضربه و حرارت هست . این نوع شیشه طی یک فرآیند خاص درون کوره حرارت داده شده و سپس تحت یک جریان پرفشار خنک میشه . فرآیند صورت گرفته باعث میشه که شیشه های سکوریت مقاومتی هفت برابر شیشه های معمولی داشته باشن . لذا شیشه های سکوریت بیشتر برای میز تحریر هایی که تمام شیشه هستن ، مورد استفاده قرار می گیره . تنوع رنگی این شیشه ها به نسبت نوع لاکوبل کمتر هست . شیشه سکوریت در رنگ های زرشکی ، دودی ، آبی ، بنفش و سبز تولید میشه .

طی فرآیند حرارت دیدن شیشه های سکوریت، آرایش مولکول های این شیشه ها تغییر شکل میده. به شکلی که اگر این شیشه ها در اثر ضربه بشکنن خبری از تکه های ریز و تیز و برنده نخواهد بود . شیشه های سکوریت پس از شکستن به تکه های درشت تری تبدیل میشه که تیز و برنده نیستن . لذا استفاده از این نوع از شیشه برای محل های که در دسترس اکثر اعضای خانواده هست بهتر خواهد بود تا از بروز خطر هنگام شکستن این میز ها جلوگیری بشه.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شیشه های رنگی به این صفحه مراجعه کنید .

شیشه لمینت رنگی

شیشه های لمینت در واقع نوعی از شیشه های مقاوم در برابر ضربه هستن که فشار زیادی از ضربه رو تحمل می‌کنن. این شیشه ها از حداقل و لایه شیشه معمولی ساخته میشه . در میان این دو لایه یک فیلم نازک از نوع (PVB) قرار داده میشه . این لایه فیلم همانند یک چسب دو جداره ی شیشه رو به هم میچسبونه و مزیت شیشه های لمینت نسبت به سایز شیشه ها اینه که این ششیه ها مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارن .

از شیشه های لمینت برای شیشه ی اتومبیل های ضد ترور و همچنین شیشه های ضد سرقت و ضد گلوله از این نوع شیشه استفاده میشه . همچنین شیشه های لمینت در صورت شکستن فرو نمی‌ریزه و فیلم PVB قطعات شیشه رو چسبیده بر روی خود نگاه میداره . شیشه های لمینت رنگی در انواع رنگ ها و طرح ها قابل تولید هستن . این شیشه ها که انتخاب مناسبی برای تولید میز های تحریر تمام شیشه ای هستن برای استفاده نیز بسیار امنه .

بیشتر بخوانید : شیشه رنگی بین کابینتی

انواع میز تحریر شیشه ای رنگی

میز های تحریر در انواع متفاوتی و متناسب با نیاز های مختلف طراحی و تولید میشه . این میزها برای تمامی سنین : کودکان ، دانش آموزان و بزرگسالان تولید میشه . تفاوت این میزها در سایز اونا و نوع کارایی اوناست . در ادامه به معرفی انواع میز تحریر می‌پردازیم :

میز تحریر کودکان

میز تحریر شیشه ای رنگی 9

میز تحریر کودکان دارای سایز کوچک تری به نسبت بقیه میز های تحریر هست. ارتفاع این میز ها متناسب با ارگونومی خاص بدن کودکان طراحی می‌گرده . لذا برای بزرگسالان این میز مناسب نیست . کودکان معمولا از میز تحریر برای نقاشی و کارهای دستی استفاده می‌کنن . لذا میز تحریر مخصوص کودکان تنها نیاز به یک صفحه برای کار و پایه داره و و معمولا در این میز ها از کشو و کتابخانه استفاده نمی‌شه .

میز تحریر شیشه ای رنگی، رنگ های متنوع و شادی متناسب با روحیه کودکان داره. همچنین قابلیت تمیز شوندگی راحت اون یک انتخاب بسیار مناسب برای کودکان خواهد بود . یکی از نگرانی‌های والدین در مورد خرید میز تحریر شیشه ای شکستن اونه. اما در این میز ها معمولا از شیشه های سکوریت استفاده میشه تا در صورت شکستن ، سلامتی کودکان شما تهدید نشه .

کودکان علاقه زیادی به نقاشی کشیدن بر روی دیوار و وسایل خود هستن . لذا قابلیت نوشتن و نقاشی کشیدن بر روی شیشه ی میز نیز یکی دیگر از دلایلی هست که این میز را برای کودکان مناسب می‌کنه . همچنین از این نوع شیشه ها برای دیوار ها نیز می توان استفاده کرد. که کودک شما خلاقیت‌های خود رو با نقاشی بر روی اون بروز بده .

میز تحریر دانش آموزان

میز تحریر شیشه ای رنگی 10

میز تحریر دانش آموزان نسبت به میز تحریر کودکان سایز بزرگ تری داره و درای کارایی های بیشتری هست. معمولا میز تحریر دانش آموزان از یک یا دو کشو برای نگهداری وسایل ساخته میشه . این میز نیز در صورت استفاده از شیشه های رنگی متالیک و یا لاکوبل نیز قابلیت نوشتن و نقاشی کشیدن رو خواهند داشت . و گزینه مناسبی برای دانش آموزان خواهد بود .

میز تحریر بزرگسالان

میز تحریر شیشه ای رنگی

میز تحریر بزرگسالان در سایز و ارتفاع استاندارد ساخته میشه . این میز ها متناسب با کارایی و به دلخواه مشتری می‌تونن عمق و یا مساحت بیشتری داشته باشن . معمولا در ساخت این میز ها از کتابخانه‌ها و کشوهای فراوان برای جایگزاری وسایل استفاده می شود . بزرگسالان از میز های تحریر به عنوان میز کامپیوتر و رایانه های شخصی خود نیز استفاده می‌کنن و به همین دلیل معمولا این میز ها عمق بیشتری دارن و می‌تونن پریز مخصوص نیز برای اتصال رایانه داشته باشن .

میز تحریر شیشه ای رنگی به عنوان یک میز تحریر خاص که در رنگ های مختلف تولید میشه می‌تونه پاسخگوی نیازها و سلایق خاص باشه .

بیشتر بخوانید : میز کامپیوتر شیشه ای

خرید میز تحریر شیشه ای رنگی

میز های تحریر شیشه ای رنگی در انواع تمام شیشه و صفحه شیشه ای با پایه فلزی،چوبی،پلاستیکی و … تولید میشه .

کمپانی فرکو ، با افتخار ، پیشرو در زمینه تولید شیشه و آینه های با کیفیت هست . میز های تحریر شیشه ای تولید شده در کارگاه کمپانی فرکو با استفاده از بهترین متریال ساخته و پرداخته میشه .

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش خود با شماره 02188068352 تماس بگیرین . و یا برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه کنین.

همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین .

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

4 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای خرید حضوری به آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن. مراجعه کنید

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع میز شیشه‌ای با رنگ متالیک ، طبق سفارش مشتری تولید می‌شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو