Home

میز شیشه‌ای دودی

این روزها میزهای شیشه‌ای خیلی محبوب‌تر شدن و خصوصا برای اون‌هایی که دنبال میز مدرن هستن ، بهترین انتخاب هستن. اما یکی از رنگ‌های میز شیشه‌ای که خیلی هم متفاوت و امروزیه میز شیشه‌ای دودی هست! یعنی خود میز شیشه‌ای مدرن هست ، رنگش هم مدرن! کلا رنگ دودی یکی از رنگ‌های جدید تو دکوراسیون داخلی محسوب می‌شه و شاید قبلا خیلی نمی‌شد این رنگ رو دید. چرا که همه چیز طلایی بود و هر چقدر طلایی‌تر بهتر! اما سبک‌های جدید اینطوری نیستن. یکی از رنگ‌های خاص هم همین دودی هست. خصوصا اگه تم خونه یا محیط شما به سبک مدرن چیده شده باشه ، میز شیشه‌ای دودی می‌تونه واقعا عالی باشه و قشنگ ست رو کامل کنه.

میز شیشه‌ای دودی

یه نکته جذاب دیگه در مورد شیشه رومیزی دودی این هست که مثل شیشه‌های شفاف ، کثیفی رو نشون نمی‌ده و همین خودش باعث می‌شه میز همیشه قشنگ دیده بشه! مزیت دیگه اینکه کلا رنگ دودی خیلی خوب با رنگ‌های دیگه ست می‌شه. اما باید به یه نکته خیلی هم دقت کنین! اینکه می‌گیم میز شیشه‌ای دودی ، خودش مدل‌های زیادی داره. مثلا مدل‌هایی مخصوص میز جلومبلی ، ناهارخوری ، میز اداری و … حتی روشنی و تیرگیش. کیفیت مدل‌ها هم بعضی وقت‌ها خیلی فرق داره. از جنس و محکمی میز گرفته تا طرح و … تو ادامه این مقاله انواع جدید میز شیشه‌ای رو بررسی می‌کنیم.

میز شیشه‌ای دودی
با کیفیت‌ترین و بروزترین میزهای شیشه‌ای دودی تولیدات صنایع فرکو

میز شیشه ای برای کجاها خوبه

مدل میز شیشه‌ای دودی هم برای خونه‌هایی که تم مدرن هستن یه گزینه عالیه و هم می‌تونه یه میز اداری خیلی مدرن باشه.

کدوم مدل میز شیشه ای دودی بهتره

همونطور که گفتیم میزهای شیشه‌ای مدل‌های زیادی دارن اما این مدل‌ها چه فرقی دارن؟ هم از نظر جنس و ضخامت تفاوت هست و هم از نظر ظاهری. به عنوان مثال میزان دودی بودن میز یا حتی شکلش نسبت به سفارش می‌تونه هر چیزی باشه. مدل‌های میز شیشه‌ای که با شیشه خم تولید شدن به نسبت مدل‌هایی که با شیشه صاف تولید شدن گزینه مدرن‌تری هستن و جالب‌تر به نظر می‌رسن.

جنس میز شیشه ای دودی

وقتی از شیشه دودی حرف می‌زنیم باید دقت داشته باشین که مقاومت و محکم بودن همه شیشه‌ها یکی نیست! شیشه‌هایی داریم که ضد گلوله هستن و شیشه‌هایی هم هستن که به آسونی می‌شکنن. میز شیشه‌ای می‌تونه با سه نوع شیشه ساخته بشه. شیشه ساده ، سکوریت و لمینت. شیشه ساده مقاومت زیادی نداره و خصوصا اگه میز یکمی هم بزرگ باشه اصلا مناسب نیست. شیشه لمینت رو می‌تونیم محکم‌ترین مدل شیشه بدونیم اما این مدل هم قیمتش زیاده! حالا نیازی هم نیست شیشه انقدر محکم باشه برای میز! بهترین گزینه شیشه سکوریت هست که هم مقاومت کاملا مناسبی داره و به این راحتی نمی‌شکنه و هم قیمتش مثل شیشه لمینت گرون نیست.

میز شیشه‌ای دودی
با کیفیت‌ترین و بروزترین میزهای شیشه‌ای دودی تولیدات صنایع فرکو

شیشه رومیزی دودی لاکوبل

انواع شیشه لاکوبل رومیزی دودی این نوع محصولات از برندهای گوناگون وجود دارن که هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری به فروش می‌رسن. بنابراین افرادی که می‌خوان شیشه رو با متراژ مدنظر و با قیمت مناسب انتخاب و خریداری کنن می‌تونن به صورت اینترنتی هم اقدام کنن.

سایت فروش تولیدات صنایع فرکو از مراکز فروش آنلاین میز شیشه‌ای دودی هست که مناسب‌ترین و بهترین نمونه از این محصولات زیبا رو با قیمت تولیدی به مشتریا و طرفداران خود عرضه می‌کنه. مشتریا و خریدارانی که قصد سفارش و خرید آنلاین این نوع شیشه دودی رو دارن با مراجعه به وبسایت صنایع فرکو و تکمیل کردن فرم خرید می‌تونن خرید شیشه رومیزی رو انجام بدن.

میز شیشه‌ای دودی
با کیفیت‌ترین و بروزترین میزهای شیشه‌ای دودی تولیدات صنایع فرکو

شیـشه مناسب به روی میزی

یکی از پرکاربردترین و پر طرفدارترین محصولات برای قرار گرفتن به روی میزها شیشه‌ست. که شیشه میز شیشه‌ای دودی از نمونه‌های درجه یک این محصولاته که توسط تولیدکنندگان با طراحی مخصوص و خاص تولید میشه. به همین خاطر هم مشتریای خیلی زیادی داره. این شیشه تو موقع تولید با اندازه‌های مختلف و گوناگون تولید میشه. و از نمونه شیشه‌های خاص و ویژه موجود تو بازاره که رنگ اون متفاوت با شیشه‌های دیگه‌ست. همچنین میشه از اون برای تهیه انواع شیشه‌های رومیزی و میز ناهارخوری و میز جلو مبلی استفاده کرد. و ظاهری متفاوت و جذاب رو به وجود میاره.

با کیفیت‌ترین و بروزترین میزهای شیشه‌ای دودی تولیدات صنایع فرکو

از شیشه دودی برای میزهای شیشه‌ای عسلی هم به کار برده میشه ، بیشتر میزهای عسلی و میزهای جلو مبلی جزء وسایل دکوراتیو تو سالن نشیمن یا پذیرایی هستن. که میشه با استفاده از شیشه رومیزی اونا رو تزیین کرد. و ظاهر اونا رو زیباتر کرد. در واقع شیشه‌های رنگی از نوع دودی که از جنس شیشه هستن جذابیت و جلوه مبلمان کلاسیک رو هم چندین برابر می‌کنن. این شیشه‌ها علاوه بر استفاده تو میزهای جلو مبلی ، ناهارخوری و میز عسلی برای تولید میز کامپیوتر نیز مناسب هستن. با استفاده از این شیشه‌ها میشه میزهای کامپیوتر رو با جذابیت و زیبایی زیاد انتخاب و خریداری کرد.

با کیفیت‌ترین و بروزترین میزهای شیشه‌ای دودی تولیدات صنایع فرکو

میزهای شیشه‌ای دودی جدید و مدرن

تولید کنندگان انواع میزهای شیشه‌ای دودی برای تولید این محصولات از دستگاه مدرن و پیشرفته استفاده می‌کنن. و تو طی فرآیند تولید این محصولات زیبا ، از دانش و علم متخصصین تو این زمینه کمک می‌گیرن. به همین خاطر هم تمومی میزهای شیشه‌ای که به بازار عرضه می‌کنن چه از نوع شفاف و چه از نوع مات دارای کیفیت خیلی زیادی هستن. و مورد تایید سازمان استاندارد هستن. بنابراین خریداران می‌‌تونن اون‌ها رو تو تنوع بالا از لحاظ رنگ و سایز تو بازار مشاهده کنن. و با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل‌شون اون‌ها رو انتخاب و خریداری کنن.

با کیفیت‌ترین و بروزترین میزهای شیشه‌ای دودی تولیدات صنایع فرکو

کسانی که به دنبال کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر در مورد قیمت میز شیشه‌ای دودی با طرح‌های متفاوت و سایزهای مختلف هستن. می‌تونن به فروشگاه‌های عرضه مستقیم شیشه‌های رومیزی مراجعه کنن. این مراکز طرح‌های متنوع و گوناگون از شیشه رو با ابعاد گوناگون رو موجود دارن. که این امکان رو بهتون میدن تا بتونین از نرخ روز اون‌ها مطلع شده. و در صورت مورد پسند قرار گرفتن شیشه‌های میز شیشه‌ای دودی با سایز دلخواه سفارش و خریداری کنین.

با کیفیت‌ترین و بروزترین میزهای شیشه‌ای دودی تولیدات صنایع فرکو

قیمت میز شیشه‌ای دودی

یکی از محصولاتی که تو تولید و ساخت انواع میزها استفاده میشه میز شیشه‌ای دودیه. که قیمت اون با توجه به نوع شیشه متفاوت هست. اکثرا شیشه‌های دودی که دارای ظاهر نیمه شفاف و به رنگ تیره هستن به خاطر اینکه با تکنیک خاص و ویژه تولید میشن. دارای قیمت بالایی هستن. و شیشه‌های شفاف که برای استفاده به روی میز خریداری میشن قیمت بهتر و مناسب‌تری دارن. بنابراین میشه گفت که از لحاظ قیمت شیشه‌های میز شیشه‌ای دودی قیمت بالایی به نسبت شیشه‌های میز شیشه‌ای شفاف و روشن دارن.

با کیفیت‌ترین و بروزترین میزهای شیشه‌ای دودی تولیدات صنایع فرکو

مسلما که از نظر ظاهری خیلی خاص و شیک هستن که میشه از اون‌ها برای تهیه انواع میزهایی با سبک کلاسیک و مدرن استفاده کرد. و ظاهر اون‌ها رو شیک و زیباتر کرد. یکی از پرکاربردترین و پراستفاده‌ترین میزها تو خونه‌ها میز عسلی و میز جلو مبلیه. که برای نگه‌داری انواع اکسسوری‌ها یا خوراکی‌ها از اون استفاده میشه. این نمونه محصول که بیشتر دارای پایه‌های چوبی هستن بایستی سطح روی اون از شیشه رومیزی دودی و مات باشه تا ظاهر اون زیباتر بشه. یا حتی این محصول می‌تونه از نوع تموم شیشه باشه.

شیشه‌های دودی که تو طی فرآیندهای به‌خصوص توسط مراکز تولیدی تهیه شده و به بازار عرضه می‌شن دارای جلوه خیلی خاص و بخصوصی هستن که استفاده از اون‌ها به روی انواع میزها می‌‌تونه جلوه بصری متفاوت رو تو خونه‌ها به وجود بیاره.

با کیفیت‌ترین و بروزترین میزهای شیشه‌ای دودی تولیدات صنایع فرکو

با کیفیت‌ترین محصولات شیشه‌ای خودتون رو می‌تونین با روش‌های زیر اقدام کنین.

برای مشورت و پاسخ به‌ سوالات‌تون درباره محصولات شیشه‌ای فوق‌العاده صنایع فرکو و ثبت سفارش‌ها با شماره‌های : 09101767773 _ 02188068352 به صورت غیر حضوری می‌تونین تماس بگیرین.

و همچنین برای آگاهی و اطلاعات بیشتر درباره محصولات شیشه‌ای دیگه می‌تونین با پیج اینستاگرام فرکو نیز همه روزه در ارتباط باشین.

می‌تونین با مشاهده محصولات بیشتر درباره میز شیشه‌ای دودی و محصولات جذاب و بی‌نظیر شیشه‌ای دیگه صنایع فرکو به صورت حضوری نیز به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخونه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو