Home
قیمت شیشه خم آکواریوم -

خرید شیشه خم آکواریوم

آکواریوم یکی از محصولات دکوری هس که متقاضیان زیادی داره . این محصول مدت زمان بسیار طولانی هس که در اکثر اماکن به عنوان یک وسیله زینتی مورد استفاده قرار می‌گیره.و علاقه مندان خاص خودش رو داره .

وقتی آکواریوم با نور مناسب ترکیب و هماهنگ بشه زیبایی اون دوچندان میشه. شیشه های خم سکوریت بهترین گزینه برای پرداخته کردن آکواریوم‌های بزرگ و لوکس هستن که ، در پذیرایی منازل و محل‌های کار و ادارات جلوه‌ای خاص و شگفت آور دارن.

قیمت شیشه
آکواریوم منحنی در اماکن تجاری

پیش از هر چیز صحبتی کوتاه در رابطه با آکواریوم خواهیم داشت . لطفا با ما همراه باشید :

آکواریوم

آکواریوم ، جایگاه و مکانی است برای نگهداری انواع ماهی و آبزیان کوچک تزئینی . این محصول از جنس شیشه است و می توان در تولید آن ، در کنار شیشه از متریال های دیگری نیز استفاده نمود . آکواریوم ها در سایز های مختلفی تولید می شوند و می توانند در ابعاد بسیار کوچک رومیزی تا ابعاد بسیار بزرگ چند متری ساخته شوند . در خرید آکواریوم باید به کیفیت شیشه و ابعاد آن بر اساس تعداد و سایز آبزیانی که قصد نگهداری آن ها را دارید ، توجه کنید .

قیمت آکواریوم
آکواریوم خانگی با شیشه تخت

شیشه خم آکواریوم

استفاده از شیشه تخت در ساخت انواع آکواریوم های خانگی و غیر خانگی بسیار مرسوم است .و حتی می توان گفت تا قبل از چند سال اخیر که تولیدات شیشه خم تا این حد در ساخت آکواریوم های منحنی و استوانه ای مورد توجه قرار بگیرد . همه انواع آکواریوم از شیشه های تخت تولید می شدند . اما امروزه بیش از نیمی از تولیدات آکواریوم را شیشه های منحنی و قوس دار تشکیل می دهند .

قیمت شیشه خم
آکواریوم منحنی خانگی سایز بزرگ

اگر علاقه دارید در رابطه با شیشه خم و نحوه تولید این محصول اطلاعاتی داشته باشید با ما همراه باشید :

شیشه منحنی یا قوس دار

شیشه ها به عنوان محصولاتی که بسیار کاربردی و به صرفه هستند ، در تولید انواع محصولات و سازه ها ، استفاده می گردند . از آن جاییکه شیشه ها دارای سطح شفاف هستند و می توان سمت دیگر آن ها را نیز به راحتی و به وضوح مشاهده نمود . در ساخت محصولات بی شماری مورد استفاده قرار می گیرند .که ساخت آکواریوم تنها نمونه ای از کاربردهای این محصول است .

شیشه های تخت که قدمتی چندین هزار ساله دارند ،طی گذشت زمان و پیشرفت دستگاه های صنعتی تولید شیشه ، توانسته اند به‌صورت های منحنی و خمیده نیز ارائه گردند . که این تولیدات جدید تحولی خاص و خارق العاده را در صنعت شیشه سازی به‌وجود آورده اند. با استفاده از شیشه های منحنی طراحی های بسیار جذاب و خیره کننده ای به مرحله ساخت و اجرا در آمدند ، که پیش از این امکان ساخت و تولیدشان غیر ممکن به نظر می رسید .

شیشه خم آکواریوم
آکواریوم استوانه ای بزرگ

نکات با اهمیت که در خرید شیشه خم آکواریوم باید به آن ها توجه نمود :

  • شکل و طرح آکواریوم
  • ابعاد و سایز آکواریوم
  • ضخامت مورد نیاز
  • جنس شیشه آکواریوم
قیمت شیشه آکواریوم
آکواریوم خانگی با شیشه منحنی

شکل و طرح آکواریوم

آکواریوم های امروزی بقدری در شکل و طراحی دارای تنوع گسترده ای هستند ، که افراد در هنگام خرید آکواریوم سردرگم می شوند . و در انتخاب دچار تردید و دودلی می گردند . طراحی های بسیار زیبا و خیره کننده در انواع جدید این محصول دل هر بیننده ای را می ربایند و انتخاب را سخت می کند .به همین دلیل برای داشتن بهترین انتخاب و مناسب ترین خرید ، باید همه جوانب را در نظر بگیرید . برای مثال : در خرید آکواریوم منحنی ، شیشه استوانه ای می تواند در قطر های متنوع و با ارتفاع مختلف تولید شود . این سبک از آکواریوم در عین زیبایی و طراحی مدرن ، قابل استفاده در تمام محیط ها است .

شیشه خم
آکواریوم خانگی با طرح نیم دایره

انتخاب ابعاد درست در خرید شیشه خم آکواریوم

در انتخاب ابعاد آکواریوم به دو مورد باید بیش از هر چیز توجه نمایید ، تا مبادا انتخاب اشتباه و نادرستی داشته باشید . اولین مورد در ابعاد آکواریوم انتخاب محل قرار دادن آن در منزل یا محل مورد نظر است . اگر محل مورد نظر شما به حد کافی بزرگ نیست . انتخاب آکواریوم بزرگ اصلا پیشنهاد نمی شود . چون با مرور زمان متوجه می شوید که ابعاد بزرگ آکواریوم تا چه حد محیط شما را محدود کرده است .و فضای بزرگی از محیط شما را اشغال نموده است .

مورد دوم در انتخاب ابعاد آکواریوم ، تعداد ماهی ها و سایز آن ها است که مشخص کننده ابعاد مورد نیاز است . در صورتی که ماهی های انتخابی شما دارای جثه بزرگ هستند ، به هیچ عنوان آن ها را محکوم به زندگی در آکواریوم کوچک نکنید . هنگام خرید انواع ماهی حتما از میزان فضای مورد نیاز برای هر ماهی مطلع شوید و بر اساس نوع ماهی ابعاد آکواریوم خود را انتخاب نمایید .

شیشه آکواریوم
آکواریوم کوچک رومیزی

توجه به ضخامت مورد نیاز در خرید شیشه خم آکواریوم

در خرید شیشه خم آکواریوم و یا نوع تخت آن ، حتما باید به ضخامت شیشه توجه کنید . هر چقدر که آکواریوم انتخابی شما از ابعاد بزرگتری بر خوردار باشد ، باید ضخامت شیشه انتخابی شما نیز بیشتر باشد . برای حفظ امنیت افراد خانواده و همچنین آبزیانی که در آکواریوم شما زندگی می کنند ، باید به استاندارهای ضخامت شیشه به نسبت ابعاد آن توجه کنید .

سهل انگاری در انتخاب شیشه آکواریوم و توجه نکردن به ضخامت مورد نیاز ، علاوه بر اینکه از ماندگاری و طول عمر آکواریوم می کاهد . و کوچکترین برخورد با جسم سخت می تواند باعث شکسته شدن آن شود . برای همه افرادی که پیرامون آن زندگی می کنند و یا در رفت و آمد هستند بشدت خطرساز است .

شیشه منحنی آکواریوم
آکواریوم زیبا با شیشه منحنی

جنس شیشه آکواریوم

در واقع جنس شیشه یکی از موارد بسیار با اهمیت در خرید شیشه خم آکواریوم است . علاوه بر اینکه ضامن کیفیت محصول و طول عمر بیشتر در آن می باشد . زیبایی و نمای آکواریوم نیز به میزان شفافیت آن بستگی دارد . هرچه سطح شیشه آکواریوم عاری از هرگونه حباب های هوا و موج های شیشه باشد مسلما از ظاهر زیباتر و جلوه بیشتری برخوردار خواهد بود .

شیشه آکواریوم خم
آکواریوم شفاف با شیشه کریستال

جنس های مختلفی که در تولید شیشه آکواریوم استفاده می شود به این قرار است :

  • شیشه هایی از جنس معمولی
  • شیشه نیمه سکوریت منحنی
  • شیشه سکوریت شده نشکن
  • شیشه مقاوم و بی خطر لمینت
قیمت آکواریوم خم
آکواریوم با شیشه خم استوانه ای

شیشه هایی از جنس معمولی

در تولید آکواریوم ، از شیشه های معمولی بیشتر برای آکواریوم های کوچک و رومیزی استفاده می شود . شیشه های معمولی می توانند از جنس فلوت و یا کلییر باشند . که از لحاظ کیفیت در رده های پایین شیشه قرار می گیرند . مخصوصا شیشه فلوت که حتی در سطح آن موج ها و حباب های هوای بسیاری دیده می شود . در واقع شیشه های معمولی همان اولین تولیدات شیشه هستند که از مقاومت کم و شفافیت ضعیف تری بر خوردار هستند . اما شیشه های سوپر کلیر و کریستال دارای مقاومت بیشتر و کیفیت بالاتری هستند و از نظر شفافیت در رده بسیار بالایی قرار دارند . و جزو بهترین انتخاب ها برای آکواریوم محسوب می شوند .

آکواریوم رو میزی منحنی

شیشه نیمه سکوریت منحنی

در خرید شیشه خم آکواریوم ، باید توجه داشته باشید که شیشه های منحنی از مقاومت بالاتری نسبت به شیشه های معمولی برخوردار هستند . زیرا در زمان ساخت شیشه منحنی برای ایجاد شکل های قوس دار و خمش در شیشه ، مدت زمان بالایی تحت تاثیر حرارت با درجه بسیار زیاد قرار می گیرند . به همین دلیل و طی فرایند تولید تا حدودی از کیفیت سکوریت بهره‌مند می گردند ، که به آن ها شیشه نیمه سکوریت می گویند .

شیشه خم قیمت
آکواریوم خانگی استوانه ای

شیشه سکوریت شده نشکن

از آن جاییکه سکوریت کردن شیشه باعث نشکن شدن آن می شود ، شیشه سکوریت را با عنوان شیشه نشکن نیز می شناسند . البته لقب نشکن در شیشه سکوریت کاملا به این معنی نیست که این شیشه هرگز نمی شکند . بلکه نشان دهنده استحکام بالا در این شیشه می باشد . شیشه سکوریت شده هم بسیار مقاوم است و هم از ویژگی بسیار خوبی بر خوردار است . هنگام برخورد جسم بسیار سخت با شیشه سکوریت و شکسته شدن آن ، شیشه به قطعات خیلی ریز و بی خطر تبدیل می شود . خورده شیشه های سکوریت به هیچ وجه تیز و برنده نیستند . این قابلیت های ارزنده در شیشه سکوریت ، برای استفاده در ساخت آکواریوم بسیار با اهمیت است .

قیمت شیشه
طراحی راه پله با آکواریوم استوانه ای

شیشه مقاوم و بی خطر لمینت

شیشه لمینت جزو مقاوم ترین انواع شیشه است که از قابلیت ایمن بودن نیز بر خوردار است . شیشه لمینت در مقابل ضربه بسیار مستحکم است و طول عمر بسیار بالایی دارد . در ساخت این شیشه از تعداد لایه های متعدد شیشه استفاده می شود . هرلایه از شیشه می تواند جنس متفاوتی داشته باشد و تعداد لایه های استفاده شده در ساخت آن نیز کاملا متغیر است . شیشه لمینت بدلیل تعداد لایه های استفاده شده بسیار مقاوم است و بدلیل استفاده از طلق رزینی PVB در بین هر لایه ، یک شیشه با امنیت بالا محسوب می شود . وجود این لایه در بین شیشه ها همچون چسبی نگهدارنده ، شیشه ها را حفظ می کند . و در صورت شکسته شدن نیز خرده شیشه ها را در بافت شیشه نگه می دارد. به همین دلیل بسیار بی خطر است .

قیمت شیشه خم منحنی
آکواریوم منحنی بزرگ و زیبا

چگونه سفارش دهم ؟

ارتباط با ما و آشنایی با محصولات شیشه و آینه فرکو از طریق مشاهده پیج اینستاگرام فرکو

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فرکو به آدرس :

تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

ثبت سفارش و کسب اطلاع در رابطه با همه محصولات از طریق تماس با شماره تلفن : 02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو