Home
میز جلومبلی بیضی

شیشه میز بیضی

ویژگیهای شیشه بیضی

شیشه میز بیضی هم یکی از طرح های زیبا و متفاوت در شیشه های رومیزی محسوب می‌شه که ، بر خلاف شیشه میز گرد دارای دو قطر هست .صنایع شیشه و آینه فرکو به عنوان اولین نمایندگی رسمی شیشه میز بیضی هست .در ایران فعالت خود رو از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد و به یاری خدا تا کنون بیش از ۷۰۰ طرح مختلف شیشه های رومیزی از جمله شیشه میز بیضی رو تولید کرده.انواع این میز با کیفیت فوق العاده و قیمت بسیار مناسب در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه. تمامی مراحل ساخت در کارگاه تولیدی فرکو صورت می‌گیره.برای مشاهده محصولات تولید شده به قسمت نمونه کارها مراجعه نمایین .از همین رو کیفیت و قیمت تمامی محصولات به صورت تضمینی ارائه می‌شه.

طراحی شیشه میز بیضی

شیشه میز بیضی را طراحان این حرفه طوری طراحی می کنند که دو قطرش مشخص شود.سپس با استفاده از نرم افزار هایی که مخصوص این اشکال هندسی و بیضی است، نقشه آن کشیده می شود.بعد از طراحی و نقشه کشیدن ، توسط دستگاه CNC شیشه میز بیضی مورد نظر برش داده می شود. البته باید گفت که اگر الگوی شیشه رومیزی به صورت نامتقارن و خاص باشد از دستگاه MASTER جهت برش شیشه استفاده می شود .

شیشه میز جلو مبلی بیضی
شیشه بیضی 1

شیشه ها همیشه و از سالیان دور مورد توجه بوده و کاردبردهای فراوانی داشته است. در هر خانه ای یا هر مکانی مشاهده کنیم شیشه هست و کاربردهای فراوانی دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی نوین درصنعت انجام شده و بهبود کیفیت آن کاربردهای بیشتر و مهم تری پیدا کرده است. شیشه با توجه به اینکه ظاهری زیبا دارد باعث شده که طراحان و خلاقان صنعت شیشه روی به تولید محصولات شیشه آورند. همچنین به اشکال هندسی بسیار متفاوتی نیز می توانند ساخته و تولید شوند. یکی از این اشکال، شیشه بیضی می باشد که کاربردهای مهمی می تواند داشته باشد.

شیشه بیضی  شکلی میان شکل مستطیل و گرد می باشد. همانند مستطیل طول بیشتری دارد که گوشه های آن گرد می باشد. به عبارت دیگر می توان گفت که گرد می باشد ولی مانند شیشه گرد قطر آن در همه قسمت ها یکسان نیست. دو قطر اصلی دارد که اندازه های متفاوتی دارند.

تاریخچه پیدایش شیشه

تاریخچه پیدایش شیشه و کشف آن با تاریخ تمدن بشر شروع می‌شود. بشر اولیه توانست با صیقل دادن سنگ کاربردهای بسیاری برای آن بیافریند. چاقو و نیزه اولین اختراع بشر بود؛ اما پس‌ازآن سنگ‌ گدازه‌های آتش‌فشانی نظر او را جلب کرد. با توجه به شواهد موجود می توان تاریخچه شیشه را مورد بررسی قرار داد. این گدازه‌ها که بسیاری از آن‌ها شفاف بود پایه‌گذار استفاده از سنگ برای ساخت شیشه شد. سیلیس با خاصیت بلورین خود ماده اولیه این محصول شد. از سیلیس شیشه را پرداخت و قابل‌استفاده کردند و مصر، بین‌النهرین و ایران از اولین نقاط دنیا بود که آن را به کار بردند.

بعدها اقوام ساکن در سوریه امروزی توانستند آن را به‌صورت لوله تولید کنند تا تحولی شگرف در این صنعت صورت پذیرد. کمی بعد تولید این محصول در امپراتوری روم رونق گرفت و رومیان آن را به تمام کشورهای تحت سلطه و همسایگان خود گسترش دادند. در سال 1000 میلادی شهر اسکندریه مصر مهم‌ترین مرکز تولید شیشه جهان آن روز بود. 

شیشه بیضی
شیشه بیضی 2

عوامل موثر بر قیمت شیشه میز بیضی

  • جنس شیشه:یعنی هر چه کیفیت شیشه میز بیضی بهتر باشد قیمت شیشه میز بیضی نیز بالاتر می رود.بنابراین جنس شیشه با قیمت شیشه رابطه مستقیم دارد.برای نمونه قیمت شیشه سکوریت تقریبا دو برابر شیشه ساده، با همان ضخامت خواهد بود.
  • رنگ شیشه رومیزی: شیشه های ساده به طبع ساده بودنشان قیمت کمتری نسبت به شیشه های رنگی دارند.چون هیج طراحی خاصی روی آن انجام نشده و از دستگاههای خاص استفاده نشده است.ناگفته نماند درسته کلمه ساده عنوان شده است ولی این طراحی ساده باعث شده که با هر دکوراسیونی مطابقت کند.
  • ابعاد و ضخامت شیشه رومیزی:ضخامت شیشه میز بیضی یکی از فاکتورهای مهم برای تعیین قیمت شیشه است. این ضخامت شیشه وابستگی زیادی به ابعاد شیشه دارد . بنابراین هر دو از عوامل تعیین کننده قیمت شیشه میز بیضی است.
  • ابزار دور شیشه رومیزی: ابزاری و وسیله هایی که در شیشه به کاربرده می شود یکی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت شیشه است و قیمتش از شیشه های ساده بیشتر است. حالا این ابزار می خواهد برای زیباییبه کار برده باشد یا اینکه برای محکم کاری شیشه باشد
  • الگوی شیشه رومیزی: شیشه هایی که کار شده روی آنها و طراحی خاص خودش را دارد و طرح دار و سندبلاست باشند . یا اینکه به اشکال مختلف دایره ای ،بیضی و…. باشند قیمت بالاتری نسبت به شیشه های ساده که کاری روی آن انجام نشده دارند.همچنین شیشه هایی که با دستگاه خاص و به شیوه خاص برش داده می شود قیمت بالاتری نسبت به شیشه میز بیضی ساده طرح دار دارند.
شیشه میز بیضی
شیشه بیضی 3

کاربردهای شیشه میز بیضی

شیشه میز بیضی کاربردهای فراوان و بسیار متفاوتی دارد .شما می توانید قبل از آنکه به مجموعه فرکو براس سفارش روید می توانید نظرهای خلاقانه و شخصی خود را برای محصول مورد نظر آنجا ارائه دهید. در این صورت می توانید آنچه مورد نظرتان است با ما یعنی مجموعه فرکو در میان بگذارید. تا دقیقا طبق خواسته ی خلاقانه ای که داشتید در کمترین زمان ممکن سفارش شما را تولید نماییم. اما ما در اینجا پرکاربردترین های استفاده از شیشه بیضی را مطرح می نماییم .تا خیلی راحت خرید خود را از این شرکت تولیدی داشته باشید. شیشه رومیزی یکی از محصولات پرفروش شیشه ای می باشد. برای میزهای با کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه رومیزی می تواند به عنوان رویه میز به کار برود. یا می تواند بر روی میز از جنس های مختلفی مثل چوب برای محافظت و جلوه بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع شیشه میز بیضی با کاربردهای متفاوت و با ابعاد مختلف در صنایع شیشه و آینه فرکو با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت تولید می گردد. برای سفارش و دریافت اطلاعات از خدمات و محصولات تولیدی فرکو با شماره 02188068352 تماس بگیرید. مشاوران و کارشناسان ما در خدمت شما هستند تا بتوانند راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

انواع شیشه میز بیضی

طرح دار 

طرح های روی شیشه میز بیضی به وسیله دستگاه روی شیشه با طرحهای مختلفی ایجاد می شود.که برای تولید شیشه های طرح دار مات از دستگاه سندبلاست و برای تولید شیشه های طرح دار رنگی از دستگاه چاپ استفاده خواهد شد . اگر طرح خاصی به صورت خلاقانه جهت چاپ یا سندبلاست شدن روی شیشه رومیزی مدنظر دارید می توانید از طریق پیام رسان های مختلف : اینستا ،واتساپ …..برای کارشناسان ما ارسال نمایید.

شیشه های طرح دار نیز یکی دیگر از انواع شیشه ها می باشد که برای کاربردهای مختلف در صورت نیاز می تواند به شکل شیشه میز بیضی مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع از شیشه طرح های متفاوتی دارد که می تواند بر حسب سلیقه شخصی و متناسب با دکوراسیون داخلی انتخاب شود.شیشه میز بیضی طرفداران خاص خودش را دارد چون از طرح شیشه خاص است.

شیشه میز بیضی
شیشه بیضی 4

شیشه میز بیضی آشپزخانه

معمولا در ساختمان هایی که دارای فضای بزرگی هستند و وسیله های زیادی در آن جای می شود به جز میزهای ناهارخوری میز صبحانه خوری نیز وجود دارد که با نام میز آشپزخانه نیز شناخته شده است . شیشه های رومیزی آشپزخانه دارای تنوع فراوانی هستند این تنوع هم در رنگ و طرح است و هم اینکه با اشکال و ابعاد مختلفی ساخته می شود.

شیشه میز بیضی آشپزخانه بر خلاف شیشه میز ناهارخوری معمولا ابعاد بزرگی نداشته و می توان از شیشه ۶ میل و ۸ میل به عنوان شیشه بیضی استفاده کرد .البته ناگفته نماند که شیشه های رومیزی آشپزخانه به دو دسته تقسیم بندی می شوند در حالت اول شیشه روی میز اپن آشپزخانه قرار می گیرد که معمولا از شیشه های ۱۰ میل به بالا استفاده می شود این ضخامت بالا به این دلیل است که وسایلی که در روی آن قرار می گیرد ضد ضربه باشد . شیشه اپن آشپزخانه اکثرا از آن به عنوان دکوراسیون استفاده می کنند و یا اینکه از آن به عنوان میز ناهارخوری استفاده می کنند. اما در حالت دوم شیشه های میز آشپزخانه مد نظر است مثل میز صبحانه خوری و ناهار خوری که از شیشه ۶ میل و ۸ میل بسته با ابعاد میز استفاده خواهد شد .

شیشه میز ناهارخوری بیضی
شیشه بیضی 5

شیشه میز بیضی گلس برد

گلس برد از شیشه های رنگی خاص است که قابلیت و کارایی فوق العاده ای دارد. از جمله این که به راحتی مثل تخته وایت برد قابلیت نوشتن روی آن وجود دارد. وقتی به اشتباه چیزی رویش نوشته می شود سریعا پاک می شود . همین قابلیت خاص این شیشه باعث شده تا گلس برد جای خودش را به تخته وایت بردهای معمولی دهد. شیشه میز بیضی گلس برد علاوه بر اینکه این کارایی ها را دارد ظاهری خاص و زیبا دارد و جلوه ی فضای مورد نظر را خاص می کند . به جز اینکه کارایی تخته وایت برد را می تواند داشته باشد در صورت امکان می تواند به شکل شیشه میز بیضی برش داده و به کار می رود.این شیشه کارایی فراوانی در طراحی های مهندسی و محیط کار دارد.حتی طرح های مهندسی را می شود رویش طراحی و پیاده کرد.

شیشه رومیزی بیضی گلس برد
شیشه بیضی 6
میز شیشه ای بیضی گلس برد
شیشه بیضی 7

شیشه میز بیضی کریستال

شیشه میز بیضی شفاف به سه دسته فلوت ، کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه فلوت قیمت مناسبی داشته اما شفافیت کمی دارد . ولی شیشه های کریستال به دلیل شفافیت بسیار بالا گزینه بسیار مطلوبی برای تولید شیشه میز بیضی به شمار می رود .در بین این سه دسته اکسترا کلیر(کریستال) دارای میزان شفافیت بالاتری نسبت به فلوت و سوپر کلیر است .این شیشه ها از ضخامتهای مختلفی تولید می شود که اغلب تولیدکننده ها از ضخامت 16 میل و 20 میل در تولید شیشه کریستال استفاده می کنند.

شیشه رومیزی بیضی
شیشه بیضی 8

یکی از موادی که در ساخت شیشه کریستال به کار می رود سرب است و همین سرب باعث می‌شود که ضریب شکست نوربالا رود و درنتیجه باعث درخشش بیشتر می‌شود. شیشه کریستال ترکیبش طوری است که در مقایسه با سایر شیشه‌ها سختی کمتری دارد و بنابراین به‌آسانی برش و تراش داده می شود . یکی از علت‌های اصلی استفاده از شیشه کریستال برای ساخت ظروف و اشیا تزئینی و ظریف همین است. همچنین این شیشه‌ها هنگام وارد شدن ضربه‌ای صدایی زنگ‌دار از خود تولید می‌کنند.

شیشه رومیزی بیضی
شیشه بیضی 9

شیشه میز اداری

میز های مختلفی و به اشکال و رنگهای متفاوت برای کار در منزل و یا ادارات و شرکت های مختلف تحت عنوان میز اداری مورد استفاده قرا می گیرند. شیشه رومیزی آن ها می تواند شیشه میز بیضی باشد. برای استفاده در سالن جلسات و گردهمایی و همایشهای مختلف نیز شکل بیضی بسیار ایده آل و مناسب می باشد. چرا که باعث می شود تا تعاملات مناسب و به جایی شکل بگیرد و هر کسی اشراف بر افراد و اطراف خود داشته باشد.حالت مستطیلی و بزرگ میز اداره مناسب فضا های خیلی رسمی و بزرگ است که قرار است افراد زیادی از آن استفاده کنند.اما اگر فضای کاری و محیط کار دوستانه و جمعی صمیمی باشد .مانند یک شرکت جمع و جور خصوصی می توان از میز اداره در شکل های مربع ، شش ضلعی ، گرد ، بیضی و دیگر شکل هایی که طراحی شده اند استفاده کرد.

میز شیشه ای بیضی
شیشه بیضی 10

شیشه میز بیضی جلومبلی و عسلی

شیشه میز بیضی جلو مبلی و عسلی از میزهای مبلمان خانگی و حتی ادارات و شرکتهای مختلفی است که امروزه در اغلب خانه ها و شرکتها….وجود دارد . معمولا ابعاد آن کوچکتر از میزهای ناهارخوری است . ضخامت این شیشه میزها با توجه به شکل و ابعادی که دارند در نظر گرفته و ساخته می شود. اما با توجه به اینکه این نوع میزها در طول روز زیاد استفاده می شود و به کرات مورد استفاده قرارمیگیرد. بهتر است که ضخامت شیشه رومیزی آن کمتر از ۸ میل در نظر گرفته نشود .

برای شیشه میز جلو مبلی و میز عسلی میتوان از شیشه بیضی شکل استفاده کرد. این شکل از شیشه به خاطر زیبایی و جذابیتی که ایجاد می کند، می تواند فوق العاده باشد. این میزها در دکوراسیون داخلی بسیار تاثیرگذار و حائز اهمیت هستند و جلوه ی خاصی را به محیط می دهد. با انتخاب مناسب این میزها از جمله میز جلو مبلی می توان زیبایی بیشتری نیز برای مبلمان و به طور کلی فضای خود ایجاد کرد. شیشه میز بیضی به خاطر شکل و شمایلش می تواند با هر سبک مبلمانی خود را وفق دهد و همچنین به زیبایی آن ها نیز بیفزاید. این میز همچنین لطافت خاصی به محیط می دهد.

میز جلو مبلی شیشه ای بیضی
شیشه بیضی 11

شیشه میز تزیینی

شیشه میز بیضی تزئینی در اکثر آپارتمانها در گوشه و کناره ها قرار می گیرد. بر روی این میزها می توان وسائل تزئینی ،گل ….قرار داد. این میزها به دلیل شکل خاصشان و به دنبال آن شیشه بیضی که برای آن انتخاب می شود، می تواند زیبایی بیشتری را برای فضای مورد استفاده خود ایجاد کند. این میزها طوری طراحی شده که در هر مکانی و در هر محیطی استفاده می شود.به طور مثال در خانه، فروشگاه ها و گالری های مختلف، شرکت ها، کلینیک ها و… می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.و نظر هر بننده ای را به خود جلب می کند.

میز تزیینی بیضی
شیشه بیضی 12

شیشه میز بیضی ساده شفاف

شیشه های ساده شفاف همان شیشه هایی هستند که از گذشته تاکنون وجود داشته و مورد استفاده قرار می گرفتند. با توجه به سادگی و شفافیتی که این نوع از شیشه ها دارند. برای هر کاربرد و سبک دکوراسیونی مناسب می باشند. از جمه کاربردشان برای شیشه میز بیضی برای هر فضایی مناسب است .چرا که به راحتی خود را با هر چیزی تطبیق می دهند و جلوه زیادی ایجاد می کنند.

شیشه میز بیضی رنگی

رنگها در نمای فضای مورد نظر و در دکوراسیون داخلی دخیلند و اینکه با ترکیب صحیح رنگ ها جلوه ی خاصی به محیط داد .شیشه میز بیضی رنگی به دو صورت دو رو نما و یک رو نما تولید می شود .که برای تولید شیشه های لاکوبل رنگی از دستگاه چاپ بکار برده می شود شیشه رنگی با توجه به رنگی که دارد، می تواند محیط و دکوراسیون داخلی را از یکنواختی خارج کند . روح تازه ای به محیط خود ببخشد.

شیشه میز بیضی با توجه به کاربردی که دارد و محیطی که می خواهد در آن استفاده شود، رنگ آن قابلیت انتخاب دارد. شیشه های رنگی دارای انواع و اقسام رنگها است و تنوع رنگی شیشه های رنگی بسیار بالا می باشد. شما می توانید به راحتی از میان آن ها رنگ موردنظر خود را انتخاب نمایید. از جمله برنز، دودی و… که از پرکاربردترین ها و پرطرفدارترین رنگ ها می باشند.

شیشه رومیزی بیضی
شیشه بیضی 13

شیشه لاکوبل

لاکوبل نوعی شیشه است که یک طرف آن با رنگ پوشانده شده است. در واقع به شیشه های پشت رنگی اصطلاحا لاکوبل میگویند.شیشه لاکوبل یکی از انواع شیشه های رنگی می باشد که کاربردهای مختلفی می تواند داشته باشد. از اصلی ترین کاربردهای آن به عنوان شیشه بین کابینتی می باشد. اما کاربردهای دیگری نیز همانند دیگر شیشه ها می تواند داشته باشد. که در برخی از موارد استفاده آن ها می تواند به شکل شیشه بیضی برش داده شود و مورد استفاده قرار بگیرد. شیشه لاکوبل به دو شکل مات و براق تولید می شود . که بر حسب ترجیح و سلیقه شخصی مشتریان هر کدام از این ها می توانند تولید گردند.

این شیشه ها از موادی با ماندگاری بالا ساخته شده است. بنابراین با استفاده از شیشه های لاکوبل دیوارها، درهای کشویی و مبلمان ظاهر اصلی خود را برای سالیان طولانی حفظ می کنند. شیشه لاکوبل در برابر گرما و اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم است . به خاطر این مقاومت زیاد در هر جایی قابل استفاده است حتی در بیرون منزل هم استفاده می شود. این شیشه دارای قابلیتی دیگر است . به دلیل مقاومتی که در برابر رطوبت دارند، در فضاهای مرطوب دچار پوسیدگی و تغییر رنگ و زنگ زدگی نمی شوند.

این شیشه میز بیضی ظاهر منحصر به فردی داشته و براق هستند . به همین دلیل در طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان شیشه های دکوراتیو و تزئینی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. شیشه لاکوبل دارای انواع رنگهاست و تنوع رنگی بالایی دارد و در 25 رنگ مختلف به بازار عرضه شده است. این شیشه ها دارای دو نوع شیشه است .یکی شیشه پشت رنگی مات و یکی شیشه پشت رنگی براقی که نور را از خود عبور می دهد است. ضخامت این شیشه ها بین 4 تا 20 میلی متر متغیر است.

شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل 14

مدت زمان تحویل سفارش:

مجموعه فرکو با افتخار میتواند در کمتر از ۴۸ ساعت بهترین شیشه میز بیضی و هر محصول دیگر که مورد نظر شماست را تحویل دهد. با تماس شما با مجموعه فرکو ، کارشناسان و متخصصان ما سریعا محصولتان را تحویل می دهند.

پل های ارتباطی با مجموعه فرکو:

انواع شیشه میز بیضی با کیفیت فوق العاده و قیمت بسیار مناسب در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می گردد. تمامی مراحل ساخت در کارگاه تولیدی فرکو صورت می گیرد.از همین رو کیفیت و قیمت تمامی محصولات به صورت تضمینی ارایه می گردد. همچنین زمان آماده سازی محصولات سفارشی نیز سعی می گردد در کمترین زمان ممکن انجام گیرد.پیشرفته ترین و به روزترین دستگاه ها در این مجموعه موجود می باشند. در کنار این ها از متخصصین در این حوزه نیز در این مجموعه بهره گرفته می شود.

برای سفارش انواع محصولات می توانید با شماره 02188068352 تماس حاصل نمایید. راه های ارتباطی دیگر واتساپ و ایمیل می باشد. که در صورت تمایل از این طریق نیز امکان ارتباط با ما وجود دارد. 09130813283

قیمت شیشه میز بیضی نسبت به زیبایی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته.طرح های زیبا و جذاب و تنوع آن بسیار بالا می باشد . علاوه بر تنوع در طرح ، در رنگهای مختلف هم تولید می شود . با یک شیشه میز بیضی میتوانید یک فضای زیبا و چشمگیر برای خانه خود درست کنید .با این شیشه میز می‌توانید یک نقطه خانه را که مرکز توجه می باشد را چشمگیر و زیباتر کنید . البته این را هم به یاد داشته باشید، که قیمت این شیشه در مقابل بسیاری از وسایل تزیینی و دکوری که خاص می باشند.چشمگیر هستند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو