Home
شرکت شیشه بین کابینتی

شرکت شیشه بین کابینتی

شیشه بین  کابینتی

شرکت شیشه بین کابینتی فرکو انواع مدل‌های متنوع و خاص شیشه بین کابینتی رو در بروزترین طرح‌های سال ارائه میده.

این سبک شیشه‌ها در تنوع رنگ‌بندی بسیار بالایی تولید و عرضه میشه. که جنس این شیشه از نوع سکوریت مقاوم در برابر حرارت و ضربه‌اس که ، به سادگی آسیب نمی‌بینه. از زیبایی خیره‌کننده‌ی این شیشه بین کابینتی نگم برات که شیفته‌اش میشی !!!

شیشه لاکوبل

شیشه بین کابینتی چه کاربرد هایی دارد

از این نوع شیشه همانطور که از اسمش پیداست. در بین کابینتی های بالا و پایین و به نوعی دیواره آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیره. و به نوعی جایگزین کاشی وسرامیک شده.شیشه بین کابینتی به‌دلیل زیبایی و تنوع بالا می‌تونه با هر نوع کابینتی ست بشه.و جلوه زیبایی به آشپزخونه‌تون بده.امروزه در اکثر خونه‌های لوکس و خفن از شیشه بین کابینتی استفاده می‌کنن. که طرفدار های زیادی هم پیدا کرده.

 شرکت شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی چیست

شیشه بین کابینتی نوعی دیوارپوش هست که ار شیشه ساخته شده اما بین کابینت ها مورد استفاده قرار می‌گیره.و ساختار اصلی او از جنس شیشه اس. این نوع شیشه در رنگ ها و طرح های زیبایی تولید عرضه می‌شه که هر کدوم زیبایی خاصی دارن.این نوع شیشه از ضخامت پنج الی شیشه میلیتری برخوردار هست که مناسب بین کابینتی اس.

شرکت شیشه بین کابینتی

آیا شیشه بین کابینتی مقاومه

یکی از مقاوم ترین و امن ترین دیوارپوش برای بین کابینت ها صددرصد شیشه بین کابینتی هست. زیرا درتولید این نوع شیشه از بهترین ترکیب ها استفاده کردن و در مجموعه تولیدی فرکو با بهترین کیفیت عرضه می‌شه.برای مقاوم‌سازی شیشه باید شیشه رو لمینت یا سکوریت کرد تا در برابر آسیب مقاوم بشه و ضد ضربه باشه.

 شرکت شیشه بین کابینتی

آیا امکانش هست که شیشه لمینت شده بشکنه

این سوالی هست که شاید برای خیلی از افراد پیش بیاد که آیا با وارد شدن ضربه به شیشه امکان شکستن شیشه باشه.ولی شیشه بین کابینتی که لمینت کاری شده هست امکان ندارده براحتی بشکنه.اگر احیانا هم آسیب ببینه پخش نمیشه و فقط خورد میشه.

شیشه زیبا

مزیت‌های شیشه بین کابینتی

شیشه لمینت شده های جدید مزیت های زیادی دارن که اونا رو نسبت به رقیبانشان برتر میکنه.یکی از ویژگی‌هایی که دارد یکدست بودن شیشه لمینت شده هست که دیگر تیکه نمیشه مانند کاشی،شیشه بین کابینتی محیط رو کاملا پوشش میده و جای خالی نمیذاره در محیط بین کابینت باشه.این نوع شیشه ها از امنیت و سکرت بالایی برخوردار هستن استاندارد های لازم رو دارن.شیشه بین کابینتی در رنگ ها و طرح های مختلفی عرضه میشه. شما این امکان رو داری که حتی طرح سفارشی خودت رو به مجموعه فرکو سفارش بدی که فقط مختص خودت باشه.

شیشه بین کابینتی ایرانی

شیشه رنگی بین کابینتی

شیشه بین کابینتی در رنگ های مختلفی عرضه میشه که با هر نوع کابینتی ست میشه.تنوع بالای رنگی که شیشه داره باعث شده که شما با هر سلیقه ای که دارین جنس مورد نظر خود رو پیدا کنین.شیشه های رنگی معمولا با جنس سکوریت ساخته میشه که هفت برابر از شیشه های معمولی مقاوم تر هست. و اگر احیانا بشکنه به قطعات کوچک‌تر تبدیل میشه و پخش نمیشه.اگر احیانا بیفته زمین شیشه سکوریت شده برنده تیز نمیشه.شیشه سکوریت از شیشه فلوت ساخته میشه که دو مرحله داره:مرحله اول: شیشه رو با دمای بالا حرارت میدن و در مرحله دوم تحت فشار بالا خنک میشه تا شیشه سکوریت شده بدست بیاد.

 شرکت شیشه بین کابینتی

انواع شیشه رنگی

این نوع شیشه ها علاوه بر اینکه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید میشه.در جنس های مختلفی هم تولید میشه که حال می‌خوایم بررسی کنیم. شیشه رنگی در سه نوع جنس : شیشه رنگی براق(لاکوبل)،شیشه رنگی مات (متلوکس) و شیشه رنگی متالیک(متلاک) تولید میشه و هر کدوم کارایی ویژه ای داره.

شیشه بین کابینتی خاص

شیشه لاکوبل

یکی از نوع های شیشه رنگی شیشه لاکوبل هست که دارای تنوع رنگی بالایی هست و از براق بودن شیشه بهره میبره شیشه لاکوبل محبوبیت زیادی بین عموم داره و زیبایی خاصی به آشپزخونه میده.

شیشه های لاکوبل در انواع سایز ها و قواره ها تولید میشه که در دو نوع سکوریت و لمینت عرضه میشه تا مقاومت بالایی داشته باشه.یکی از خاصیت‌های مهم این نوع شیشه امکان انجام لیزر کاری بر روی شیشه لاکوبل هست که این امکان رو میده تا طرح های مختلفی بر روی شیشه لاکوبل انجام داد.

شیشه متالیک

شیشه رنگی متلوکس

شیشه رنگی ساتینا همان شیشه متلوکس هست اما تفاوت بزرگی که دارن مات بودن شیشه متلوکس هست که تفاوت عمده ای بینشان ایجاد میکنه. شیشه رنگی متلوکس رو می‌توان لمینت یا سکوریت کرد تا در برابر آسیب مقاوم بشه.همچنین این شیشه ها قابلیت لیزر کاری رو دارن تا جا برای کلید و پریز و… باز بشه.

شیشه رنگی متالیک

شیشه رنگی متالیک تفاوت آنچنانی با شیشه لاکوبل نداره و اکثر ویژگی هایشون یکیه اما تنها تفاوت بزرگی که دارن استفاده از رنگ های اکلیلی در شیشه متالیک هست که باعث شده جلوی نور آفتاب بازدهی داشته باشه.

شیشه بین کابینتی ارزان

ویژگی های شیشه لاکوبل بین کابینتی

  • بسیار مقاوم
  • ضد ضربه
  • مقاوم در برابر حرارت
  • تنوع رنگی بالا
  • دارای طرح های متنوع
  • نصب آسان
شیشه بین کابینتی

شرکت شیشه بین کابینتی

بهترین و موفق ترین شرکت تولید شیشه بین کابینتی در ایران کمپانی فرکو بوده که محصولات رو با بهترین کیفیت و تضمین کالا بفروش میرسونه.تمامی محصولات فرکو استاندارد جهانی رو پاس کرده و این افتخار رو داره با محصولات جهانی رقابت کنه. شیشه بین کابینتی در شرکت فرکو در رنگ ها و طرح های متفاوت در حرارت مناسب ساخته میشه و با لمینت و سکوریت کاری مقاوم کاری میشه. شما میتونی حتی طرح های مورد نظر خود رو طرح کار های شرکت فرکو بیان کنی تا طرح سفارشی شما رو بسازن.

شرکت شیشه بین کابینتی

نصب آسان شیشه در بین کابینت ها

این نوع شیشه علاوه بر زیبایی و ویژگی های منحصر به فردی که دارن نصب آسونی هم دارن و شما میتونی از نصاب های شرکت فرکو در سراسر کشور استفاده کنی.تولیدی فرکو محصولات خود رو به سراسر کشور به همراه نصاب صادر میکنه و تضمین کیفیت داره.

آیا شیشه بین کابینتی ارزش خرید داره

اگر مقاله رو به صورت کامل خونده باشی متوجه شدی که امروزه بهترین گزینه برای آشپزخونه شیشه بین کابینتی هست. که جایگزین کاشی و سرامیک شده. این نوع شیشه با توجه به امکاناتی که داره صد در صد ارزش خرید بالایی داره و شما میتونی با برقرای ارتباط با شماره روبرو سفارش خود رو ثبت کنی: 02188068352

شیشه بین کابینتی لاکچری

بهترین راه برای سفارش شیشه بین کابینتی

این امکان فراهمه که به صورت های مختلف این شیشه رو تهیه کنی. اما مهم ترین بخشی که در سفارش مهمه تضمین کیفیت محصول مورد نظر شماست. شرکت فرکو تمامی محصولات خود رو با تضمین کیفیت ب فروش میرسونه و از دو روش حضوری و غیر حضوری ثبت سفارش میکنه.البته خرید حضوری فعلا در تهران امکان‌پذیر هست اما خرید غیر حضوری از سراسر کشور.

برای ارتباط با شرکت مجموعه فرکو با شماره روبرو تماس برقرار کن: 02188068352

آدرس برای خرید حضوری:تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

همچنین برای بازدید از دیگر محصولات فرکو می‌تونی به سایت اینستاگرام مراجعه کنی. برای ورود مستقیم بر روی کلمه (اینستاگرام)کلیک کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو