Home
خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی

خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی

خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی

دیوار پوش شیشه ای از انواع مختلف شیشه رنگی هست که ، امروزه از مدرن‌ترین سبک‌ها برای تزئین دیوارهای آشپزخونه محسوب میشه.این نوع دیوارپوش کاربرد زیادی داره. هم زیبایی خاصی به فضا میده و هم تمیزکردن دیوارهای آشپزخونه خیلی راحت میشه.

شیشه در طراحی دکوراسیون کاربردهای زیادی داشته و از زمان قدیم مورداستفاده بوده.علاوه بر جلوه دهی کاربردی و کارامده. اکسید نمی‌شه ،زنگ نمی‌زنه، و همینطور ضد خش بودن از صفات بارز اونه. باید گفته شه که امروز شیشه با کمک تکنولوژی مقاومت بالایی پیدا کردن که ، این امر نیز در محبوبیت اون بی‌تاثیر نبوده.

خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی

دیوار پوش شیشه ای یک نوع شیشه رنگی مات هست که بین کابینت ها یا روی دیوار ها قرار میگیره.این طرح آشپزخونه یا فضای اداری و کاری شما رو زیبا و مدرن و شیک میکنه.مزیت ها و تنوع این دیوارپوش ها بسیار زیاد هست که در ادامه به اون میپردازیم همچنین میتونی، برای دیدن عکسهای بیشتر به پیج اینستاگرام فرکو سر بزنی:سفارش دیوار پوش شیشه ای رنگی یک انتخاب عالی برای زیبایی خونس.

خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی

دیوارپوش شیشه ای چیست؟

این شیشه های بزرگ رو می توان در انواع دکوراسیون های فضای داخلی ودر های بزرگ استفاده کرد .

دیوارها در دید و انرژی افراد در محیط تاثیر به سزایی داره.
شما با هزینه بسیار شگفت انگیزی و همینطور در زمان خیلی کمی خیلی راحت تنها با نصب چند شیشه رنگی دیوارپوش، می‌تونین دیوار رو از حالت خسته کننده دربیارین و باعث انرژی و شادابی در محیط محل کار یا منزل بشین.

 خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی

و بیشتر اونا در ساختمان های مسکونی می‌تونیم ببینیم . دیوارپوش های شیشه ای تنوع بالایی در طرح ها و مدل ها و نیز رنگ ها دارن . این تنوع باعث شده که کاربردهای اونا بیشتر بشه. و ما در اطراف خود بیشتر این شیشه ها رو ببینیم .از این شیشه ها برای روی درهای کابینت و بین کابینتی ها استفاده می‌شه.می‌توان حتی روی این دیوارپوش ها طرح های مورد نظر مشتری رو چاپ کرد. سفارش دیوار پوش شیشه ای رنگی در تنوع رنگ‌بندی بالایی امکان‌پذیره.

خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی

شیشه رنگی رو در نواحی گرمسیرایران چون رنگ بندی زیادی وجود نداره استفاده و کاربرد بسیار بالایی داره این شیشه ها جلوی تابش مستقیم آفتاب رو می‌گرفتن و هم یک فضا با رنگ بندی نورهای زیبا ایجاد می‌کردن. یکی دیگر از خاصیت های شیشه رنگی این بود که باعث می‌شد حشراتی که پشت شیشه بودن رو از بین ببرن و نوری که شیشه ها از خود انعکاس می‌کردن باعث می‌شد حشرات گیج بشن.

 خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی

مزایای دیوارپوش شیشه ای

•ضد آب و قابل شستشوست و روش تمیز کردن بسیار آسونه
•فضای داخلی منزل یا اتاق اداری شما رو کاملا بزرگ جلوه میده
•دوام و ماندگاری بسیار بالایی داره
•همینطور آنتیUV هست
•در ابعاد و تایل های بسیار بزرگ قابل اجراست
•قابلیت ضد ضربه و سکوریت شدن داره
•از تنوع بسیار بالایی برخوردار هست و شامل ۳۵ رنگ مات و براقه.
و در آخرشیشه رنگی دیوارپوش، در کاور کردن فضاها و محیط های داخلی ساختمان، بسیار مفید و زیباست

خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی

انواع دیوار پوش های شیشه ای

دیوار پوش‌های شیشه ای انواع متفاوتی دارن و امروزه در رنگ‌و طرح‌های مختلفی در دکوراسیون به کار میره که عبارتند از:
•دیوار پوش شیشه ای لاکوبل ساده
•دیوار پوش شیشه ای لاکوبل چاپی
•دیوار پوش شیشه ای لاکوبل حکاکی شده
•دیوار پوش شیشه ای لاکوبل سند بلاست
•دیوار پوش شیشه ای لاکوبل چند رنگ

خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی

قیمت دیوارپوش

قیمت دیوارپوش شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی داره. این که شیشه به کار رفته شده چند میل است و چه عملیاتی از جمله سکوریت بودن و لمینیت کردن روی اون صورت گرفته باشه، تاثیرگذار هست. کیفیت و شرکت سازنده اون، میزان ضمانت کالا و مواد اولیه به کار رفته در دیوارپوش از جمله عوامل تاثیرگذار دیگر روی قیمت دیوارپوش هست. دیوارپوش های شیشه ای بر اساس متر مربع فروخته می‌شه و قیمت اونا از متر مربعی حدودا ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شه. برای تهیه دیوارپوش شیشه ای مرغوب حتما از فروشگاه های معتبر بخواهید تا طبق نیازتون به شما مشاوره محصولی بده. سفارش دیوار پوش شیشه ای رنگی به طور مستقیم از تولیدی با قیمت مناسب امکان‌پذیره.

خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی
دیوارپوش شیشه ای

نصب دیوار پوش شیشه ای

جهت نصب شیشه های رنگی دیوارپوش بسته به محل که خشک باشد یا خیس از چسب های مختلفی استفاده میشه.
در نصب شیشه رنگی حتماً باید از تراز لیزری استفاده کنین.
شیشه های رنگی دیوارپوش حتماً باید دارای برچسب ایمنی در پشت شیشه باشه.
در نصب شیشه رنگی از چسب‌های مورد اطمینان و مورد تایید در بازار استفاده نمایین.
در نصب شیشه های دیوارپوش حتماً از زیرسازی سالم تمیز و اصولی استفاده کنین.
در نصب شیشه های رنگی دیوارپوش شیشه های با کیفیت سوپر کلییر و کوره ای استفاده کنین در نصب شیشه های دیوارپوش تا حد امکان از شیشه های سبک تری استفاده کنین.
تنوع رنگی شیشه های رنگی دیواربوش ۳۵ رنگ مات و براق هست.
زمان نصب شیشه رنگی دیوارپوش به نسبت سایر مساله ساده‌تر و سریعتر هست.سفارش دیوار پوش شیشه ای رنگی در هر اندازه و ابعادی صورت می‌گیره.

خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی

کاربرد دیوار پوش شیشه ای

• دندانپزشکی
•غذاخوری ها
•فروشگاه ها
•خانه ها
•آشپزخانه ها
•سرویس ها •حمام ها
•دوش
•اداره ها

خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی

دیوارپوش شیشه ای رنگی سکوریت

زمانی که اندازه شیشه دیوار پوش ها بزرگ باشد و از حالت استاندارد بیشتر باشه حتما باید سکوریت بشه که مقاومت این شیشه بالا بره و به راحتی نشکنه.چون وزن این شیشه ها زیاد میشه و هنگام شکستن خطر بسیار بالایی داره.به همین دلیل حتما شیشه های سایز بزرگ رو سکوریت و لمینت کنین.این کار رو به ما بسپارین تا ما بهترین و باکیفیت ترین رو براتون تولید کنیم.

دیوارپوش شیشه ای رنگی لمینت

لمینت کردن هم مثل سکوریت کردن مقاومت شیشه را بالا میبره اگر این دو کار را با هم انجام بدیم مقاومت شیشه دیوار پوش بالا می‌ره و دو چندان می‌شه .

 خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی

دیوارپوش شیشه ای سندبلاست

طرح نوین و خاص دیگری از شیشه های رنگی که طرح های مختلفی روی شیشه سندبلاست میشه ، برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس پودر سیلیس روی شیشه پاشیده خواهد شد.

دیوارپوش شیشه ای حکاکی

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های رنگی حکاکی میشه به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد.

خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی

آیا دیوارپوش ها به راحتی تمیز می شود؟

شیشه های لاکوبل جایگزین زیبا و لاکچری به جای کاشی و سرامیک های دیواره ی سرویس بهداشتی هستن . این شیشه ها ضدخش وضد رطوبت بوده و به راحتی تمیز می‌شن . تنها با یک دستمال ساده به شفافیت اولیه خود بر می‌گردن.
انواع و اقسام شیشه های لاکوبل رو می‌تونین در رنگ های مختلف به شرکت فرکو سفارش داده و از خرید خود لذت ببرین.خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی بهترین انتخاب برای آشپزخونه‌های مدرنه.

 خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی

ضخامت دیوار پوش های رنگی

ضخامت شیشه رنگی دیوارپوش با توجه به ابعاد اون تعیین خواهد شد اما در اکثر پروژه هایی که نیاز به اجرای دیوارپوش های شیشه ای هست از شیشه ۱۰ میل برای لاکوبل کردن استفاده میشه بر خلاف اجرای شیشه بین کابینتی که از شیشه های ۶ میل برای پوشش فضای بین کابینت ها از شیشه رنگی دیوارپوش استفاده میشه .

خرید دیوار پوش شیشه ای رنگی

در آخر……..

کمپانی فرکو با سابقه درخشان در تولید شیشه و آینه در ایران ، به طراحی انواع شیشه های لمینت رنگی و سکوریت برای فضای میان کابینت ها می‌پردازه .
برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش خود با شماره 02188068352 تماس بگیر. و یا برای مشاهده نمونه کارها به سایت کمپانی فرکو مراجعه فرمایین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو