Home
طلق شیشه ای متری

طلق شیشه ای متری

طلق شیشه ای باتوجه به نامی که داره، نوعی طلق شفاف هست. طلق های شیشه ای از مواد پلیمری ساخته می‌شن. و به دلیل داشتن شباهت بالا به شیشه، با نام طلق شیشه ای شناخته شده‌ان.

طلق های شیشه ای مدل‌های مختلفی داره و در جنس‌های متفاوت تولید می‌شه. طلق شیشه ای متری با توجه به ابعاد به فروش می‌رسه.برای سفارش طلق می‌تونین با مجموعه فرکو در ارتباط باشین.

شماره برای برقراری ارتباط: 02188068352

طلق شیشه ای

بیشتر بخوانید…طلق شیشه ای

طلق شیشه ای در یک نگاه

طلق های شیشه ای به دلیل داشتن شفافیت بالا و صاف و بی رنگ بودنش باعث شده اس تا با نام طلق شیشه ای به بازار عرضه بشن. طلق های شیشه ای بسیار سبک هستن و باعث شده اس تا بتوان به‌راحتی جابه‌جایی رو انجام داد. این نوع طلق‌ها مهم‌ترین بخشی که دارن اقتصادی بودنشونه که می‌توان این نوع طلق ها رو بسیار ارزون‌تر نسبت به رقیباش همچون شیشه خریداری کرد.

طلق شیشه ای متری

طلق های شیشه ای به چند روش مختلف به فروش می‌رسن که می‌توان به صورت متری نیز خرید کرد. برای خرید طلق های متری باید متراژ مورد نظر خودتون رو برای ما ارسال کنین تا دقیقا بر این اساس تولید و ارسال بشه. . طلق های شفاف به دلیل داشتن چند مدل مختلف قیمت‌های مختلفی داره و هر محصول قیمتش متفاوته. علاوه بر طلق شیشه ای تمامی انواع طلق رو می‌توان به صورت متری خریداری نمود.

طلق شیشه ای متری

انواع طلق ها

امروزه طلق ها در مدل های مختلف تولید و عرضه می‌شن، و دارای چند مدل مختلف هستن که مورد بررسی قرار می‌گیره.

طلق مات

طلق ها در مجموع در دو مدل مات و شفاف تولید می‌شن که عکس یکدیگر عمل می‌کنن. از طلق های مات در مکان‌هایی که می‌خواهن حریم‌شخصی حفظ بشه بیشتر استفاده می‌کنن و به دلیل کدر بودن و مات بودن اجازه دیدن شدن محیط داخلی رو نمی‌دن. طلق های مات در چند مدل مختلف تولید می‌شن برای مثال شما می‌تونین طلق مات دوجداره رو سفارش بدین تا امنیت رو چند برابر کنه. طلق های دوجداره عایق‌بندی صوتی نیز دارن و همچنین از عبور گردو خاک به داخل محیط جلوگیری می‌کنن. البته که طلق شفاف و شیشه ای نیز می‌تونه به صورت دوجداره به کار بره.

درکل طلق دوجداره از هر نوع طلقی که باشه، به عنوان عایق صوتی و حرارتی می‌تونه عمل کنه. و با دوجداره بودن طلق، مقاومت تا حد خوبی افزایش پیدا می‌کنه و مستحکم‌تر میشه.

قیمت طلق شفاف

بیشتر بخوانید…طلق رنگی

طلق شیشه ای متری، طلق شفاف

نوع دیگر طلق ها طلق های شفاف هستن که این امکان رو داره تا 92% نور را از خود عبور بده. بهترین نوع طلق شفاف طلق های دوجداره یا یو وی می‌باشن. از این نوع طلق ها بیشتر در مکان‌های بیرونی خانه استفاده می‌کنن تا حداکثر استفاده از نور رو داشته باشن. طلق های شفاف کریستال یکی از مدل‌هایی اس که فروش بالایی داره. طلق شفاف در سه نوع پلی کربنات، طلق اکریلیکی و طلق کریستال به فروش می‌رسه.

طلق پلی کربناتی

یکی از طلق‌هایی که امروزه با ضخامت بسیار بالا به بازار عرضه می‌شن طلق های پلی کربنات می‌باشن. که به دلیل داشتن پلی کربنات ضخامت بالایی داره و در برابر انواع ضربات مختلف مقاوم می‌باشن. طلق های پلی کربنات بسیار شفافیت بالایی دارن و همچنین ضدضربه می‌باشن که با ضربات معمولی اتفاقی نمی‌افته و سالیان سال برای شما این محصول کار می‌کنه.

طلق اکریلیک

انواع طلق های پلی کربناتی

طلق های پلی کربنات در دو مدل ساده و یو وی تولید می‌شه که تفاوت‌هایی دارن. طلق یو وی طلق خاصی می‌باشن و ویژگی‌های منحصربه‌فردی داره. بیشتر از این نوع طلق در بیرون از خانه استفاده می‌کنن و به دلیل داشتن لایه یو وی در برابر نور خورشید و همچنین اشعه‌های مضر مقاومه. طلق های پلی کربناتی یو وی ضدخش می‌باشن و در برابر خط و خش مقاومت می‌کنه. تفاوت دیگری که با طلق های ساده داره قیمت آن هست. که طلق‌های ساده اقتصادی‌تر هستن.

طلق هوشمند

طلق های هوشمند یکی از بهترین متریال رو داره و از بهترین کیفیت مواد اولیه در طلق هوشمند استفاده می‌شه. به‌روزترین و خاص‌ترین طلق در بازار امروزی طلق هوشمنده که از طلق مات و شفاف تولید شده اس. و شما می‌تونین با استفاده از ریموت از حالت مات به شفاف و بالعکسش رو انجام بدین. اولین کشوری که از این طلق استفاده کرد کشور آلمان بوده اس که بازخورد بسیار خوبی داشته اس. از این نوع طلق ها در صنعت خوروسازی نیز استفاده می‌کنن. شرکت بزرگ مرسدس بنز در آلمان به عنوان اولین شرکت از این نوع طلق استفاده کرد.

طلق اکریلیکی ارزان

طلق رنگی

اکثریت مدل‌های طلق مات و شفاف به صورت رنگی نیز تولید می‌شن. و شما می‌تونین طلق مورد نظر خود رو با رنگ مناسب انتخاب کنین. طلق هایی که در مجموعه فرکو تولید می‌شن از طیف رنگی بالایی برخوردار هستن و هر رنگ خاصی که بخواهید می‌تونین سفارش بدین. طلق شیشه ای رنگی جذاب‌ترین رنگ ها رو داره و با توجه به زیباتر شدن هرچیزی با رنگ‌های مختلف طلق ها هم با اضافه‌شدن رنگ خوشگل‌تر می‌شن.

طلق دوجداره

طلق دوجداره نیز یکی از انواع مختلف طلق هست. طلق های دوجداره در دو مدل شفاف و مات تولید می‌شن. و در بازار امروزی یکی از پرفروش‌ترین طلق ها به حساب میان. اگر شما قصد خرید طلق با کیفیت دارین، بهترین گزینه طلق دوجداره اس. طلق دوجداره با توجه به لایه‌های اضافی که داره بسیار مقاوم‌تر نسبت به دیگر طلق ها هستن. طلق های دوجداره عایق‌بندی کامل داره و اجازه عبور گرد و خاک رو به دخل محیط رو نمی‌ده و عایق‌بندی کامل صوتی نیز داره. این نوع طلق ها در مدل‌های مختلفی همچون طلق های زنبوری نیز تولید می‌شن.

طلق شیشه ای ارزان

طلق زنبوری

طلق های زنبوری به دلیل داشتن طرح خاص به طلق زنبوری معروف شده اس. طلق های زنبوری بسیار سبک وزن می‌باشن و می‌تونین به‌راحتی انتقال بدین. یکی از مقاوم‌ترین طلق ها طلق های زنبوریه که به دلیل داشتن لایه‌ی اضافی استقامت بالایی در برابر آسیب‌های احتمالی داره. این نوع طلق ها رو با نام‌های دیگری همچون دوجداره و چند جداره نیز می‌شناسن.

طلق یو وی

طلق های یو وی به دلیل داشتن لایه یو وی در برابر اشعه های مضر همچون فرابنفش مقاوم هستن و بیشتر در محیط‌های بیرون از خانه مورد استفاده قرار می‌گیرن. اگر قصد خرید طلق برای محیط بیرون از خانه رو دارین طلق یو وی بهترین گزینه اس. طلق های یو وی بسیار قوی و با دوام هستن و جنس بسیار خوبی دارن. نور خورشید برای هر انسانی نیازه تا ویتامین‌های مورد نظر رو جذب کنه اما اگر از حد بیشتر باشه آسیب‌هایی به بدنمون مخصوصا چشم می‌زنه. برای حل این مشکل می‌توان از طلق های یو وی که با استفاده از لایه‌ی یو وی به خوبی مقاومت می‌کنه استفاده کرد.

طلق شفاف

پلکسی گلاس ها

پلکسی گلاس ها نوعی طلق هستن که می‌تونه بهترین انتخاب برای شما باشه. از این نوع طلق در محیط‌های داخلی و خارجی خانه استفاده می‌شه و همچنین قیمت اقتصادی نیز داره. طلق های اکریلیکی یکی از جدی‌ترین رقیب شیشه به حساب میان که به دلیل شفافیت بالایی که دارن و همچنین دارای ویژگی‌هایی همچون سبکتر بودن، انعطاف‌پذیری بیشتر و قیمت اقتصادی‌تر باعث شده اس تا انتخاب بسیاری از افراد پلکسی گلاس یا همان طلق های اکریلیکی باشه.

طلق شیشه ای متری در مقایسه با شیشه

امروزه دو محصول قوی و خاص در بازار طلق و شیشه‌اس که هردو فروش بالایی دارن و رقیبان یکدیگر به حساب میان. حال ما می‌خواهیم تفاوت‌هایی که باهم دارن رو برای شما بیان کنیم. طلق ها بسیار سبک‌تر هستن و با توجه به نوع ساختارشان، انعطاف‌پذیری طلق ها بسیار بیشتره و به‌راحتی می‌تونین خم کنین تا در محیط‌های مختلف استفاده کنین. قیمت طلق ها اقتصادی‌تر هستن و می‌تونین چند برابر ارزان‌تر خریداری کنین. شیشه شفافیت نسبتا بالاتری داره و وزن بسیار سنگین‌تری نسبت به شیشه داره.

بیشتر بخونین…طلق پلی کربنات

قیمت طلق شفاف

تمیزی طلق ها چجوریه

یکی از سوالاتی که شاید بپیش بیاد نوع تمیزی طلق هاست که چجوری تمیز می‌شن و آیا براحتی کثیف می‌شن؟ در جواب باید بگیم که طلق ها در دو محیط مختلف داخلی و خارجی خانه مورد استفاده قرار می‌گیرن. طلق هایی که در داخل خانه مورد استفاده قرار می‌گیرن، براحتی کثیف نمی‌شن و اگر احیانا کثیف شدن با آب می‌تونین به‌راحتی تمیز کنین. ولی طلق‌هایی که در محیط‌های خارجی خانه استفاده می‌شن به دلیل اتفاق‌های طبیعی همچون بارش باران احتمال کثیف‌شدن طلق ها به وجود میاد که با آب پرفشار می‌تونین طلق ها رو تمیز کنین.

نوع ساخت طلق

شاید برای شما جالب باشه که طلق چجوری ساخته می‌شه و چه شباهت‌هایی با شیشه در ساختارشان داره. طلق ها از مواد پلیمری مختلف ساخته می‌شن و شباهت زیادی در قالب‌دهی با شیشه دارن. برای قالب‌دهی طلق ابتدا باید مواد اولیه رو حرارت بدیم تا داغ داغ بشه. و در قالب مورد نظر شکل‌دهی کنیم. سپس به صورت ناگهانی سرد کنیم تا شکل مورد نظر بدست بیاد. تنها تفاوتش در ساختار مواد اولیه‌شون هست که شیشه از ماسه و طلق از مواد پلیمریه.

طلق شیشه ای متری ارزش خرید دارن

طلق های شیشه ای متری صد در صد ارزش خرید بالایی دارن و بهترین گزینه‌اس. ویژگی‌هایی همچون سبک بودن، انعطاف‌پذیری و از همه مهم‌تر اقتصادی بودن آن باعث شده اس تا مورد پسند خیلی از افراد قرار بگیره.

روش سفارش طلق شیشه ای متری

اگر شما قصد خرید طلق دارین می‌تونین از مجموعه فرکو با بهترین کیفیت و قیمت سفارش خود رو ثبت کنین. مجموعه فرکو تمامی محصولاتش رو با ضمانت به فروش می‌رسونه و با بهترین کیفیت ها محصولاتش رو تولید می‌کنه. مجموعه فرکو محصولاتش رو به دو روش حضوری و غیر حضوری به فروش می‌رسونه.

برای ثبت سفارش با شماره 02188068352 در ارتباط باشین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

همچنین برای بازدید از سایر محصولات و شرکت در قرعه کشی های اینستاگرامی مجموعه فرکو می‌تونین با کلیک بر روی عکس زیر وارد اینستاگرام شرکت بشین.

اینستاگرام
ادرس اینستاگرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو