Home

طرح آینه کاری منزل

میدونم که برای دکوراسیون دنبال طرح آینه کاری منزل هستی ، تا بتونی با کوچیک‌ترین کار یه تغییر خیلی بزرگ درست کنی. آینه یه پوشش خیلی زیبا برای تزیین دیوارهاست. از زمون قدیم آینه کاری روی دیوار برای تزیین دکوراسیون خونه طرفدارای زیادی داشته. درواقع این آینه‌های شفاف و زیبا فقط برای دیدن ظاهر افراد نیستن ، بلکه برای زیباتر کردن محیط به کار میرن. این فکر و استفاده از آینه برای قدیم بوده ، ولی الان دیگه همه چیز خیلی خلاقانه‌تر شده. بخاطر همین آینه برای تزیین دکوراسیون ایده‌ی خیلی خوبیه. دیگه اینو هممون می‌دونیم که تو ایران ، از این هنر برای تزیین کاخ‌ها ، مسجدها و همچنین بعضی از خونه‌های قدیمی با چسبوندن قطعه‌های کوچیک آینه به شکل‌های هندسی و گل و بته‌های مختلف استفاده می‌شده.. البته نه فقط تو گذشته بلکه امروزه‌هم آینه کاری مدرن ، درخشش و زیبایی‌رو تو تزیینای بناهای مختلف درست می‌کنه.

طرح آینه کاری منزل

ولی فکر نکنی که هنوز آینه کاری مثل قدیمه و یچیز سادست. اصلا اینجوری نیست. آینه و آینه کاری‌هم مثل هر چیز دیگه‌ای تغییرای زیادی کرده و ازش کلا جور دیگه‌ای استفاده میشه. مطمعنم اگه این همه طرح آینه کاری منزل‌رو ببینی دلت میخواد که از همه‌ی طرح‌هاش تو تک تک فضای خونه‌ات استفاده کنی 😍. از هرچیزی که بگذریم ، امروزه نوع استفاده از آینه‌ها برای تزیین محیط تو طول زمان کاملاً تغییر کرده. مثلا سال‌ه.ای گذشته از گچبری برای قاب دور آینه‌ها استفاده می‌شد.

طرح آینه کاری منزل

ولی تو چند سال اخیر روش‌های آینه کاری روی دیوار تغییرای خیلی زیاده کرده ، که تو ادامه‌ی مقاله میخوام با انواع طرح آینه کاری منزل تورو آشنا کنم . و بقیش‌رو به عهده خودت بذارم ، که انتخاب کنی چه مدلی‌رو دوست داری . یا اصلا با توجه به خونه‌ات مدل و طرحش‌رو انتخاب کنی . پس اگه میخوای مرزهای زیبایی‌رو تو محیط خونه‌ات جابه‌جا کنی . بهت پیشنهاد میکنم تا آخر مقاله همراه من باش ☺️

آینه کاری

قبل از هر چیزی بهتره بدونیم آینه کاری مناسب چه مکان‌هایی تو خونه‌ست 🤔

هممون می‌دونیم که معمولاً پر کاربردی‌ترین فضا تو استفاده از آینه کاری روی دیوار مزون‌ها ، سالن‌های زیبایی ، لابی ساختمون‌ها و تالارها هست. اما همون‌طور که بهت گفتم آینه کاری تو خونه ، از قدیم مورد پسند ایرانی‌ها بوده و بهش علاقه داشتن. حالا این علاقه رفته رفته بیشتر از قبل شده. و باعث شده از طرح آینه کاری منزل تو بیشتر فضاها استفاده بشه. آینه کاری کلا خونه‌رو مجلل و باشکوه می‌کنه. و جالبه بدونی که طرح آینه کاری منزل برای بخش‌های مختلف خونه قابل استفاده هست. حالا اگه می‌خوای بدونی آینه کاری کدوم قسمت‌ها باعث جذاب‌تر و شیک‌تر شدن خونه‌ات میشه ادامه‌ی مطلب‌رو بخون ؛

طرح آینه کاری منزل
  • راهرو
  • سقف
  • راه پله
  • پارتیشن
  • ستون‌ها
  • آشپزخونه
  • دستشویی
  • اتاق خواب
  • اتاق نشیمن
  • ورودی خونه
  • دیوار بالای شومینه
  • کنار میز غذا خوری
  • دیوار پشت تلویزیون
طرح آینه کاری منزل

واسه اینکه از انتخابت مطمعن‌‌تر بشی بیا با چند تا از مزایای آینه کاری آشنا بشیم🤩

  1. ایده‌های هنری و دراماتیک
  2. مورد استفاده برای دیوارهایی مشکل دارن و ظاهر خوبی ندارن
  3. با انعکاس نور از خودش میتونه ، روشنایی خونه‌ات رو چند برابر بکنه
  4. با کمترین هزینه میتونی فضای خونه‌ات رو بزرگ‌تر و جا بازتر نشون بدی
 آینه کاری منزل

چند دقیقه بهم وقت بده تا بهت ، بهترین طرح‌های آینه کاری خونه‌رو معرفی کنم

طرح های آینه کاری ، امروزه تو رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی برای تزیین دکوراسیون داخلی به‌کار میرن. خوب مشخصه که با گذر زمان دیگه آینه‌های قدیمی کاملا از مد میوفتن و همه دنبال طرح آینه کاری منزل جدیدا تا به خونه‌شون یه هیجان خاصی بدن. بخاطر همین باعث شد طراحا سعی کنن طرح‌های مختلفی از آینه و آینه کاری به وجود بیارن. تا مردم اون هیجان و تازگی که میخواستن‌رو بدست بیارن. تا اینجای مقاله که اومدی ، می‌تونم بگم تو هم دنبال یه هیجان و طرح جدیدی تا باهاش کل فضای اطرافت‌رو عوض کنی. پس اگه مشکلت اینه جای خیلی خوبی اومدی .

 آینه کاری منزل

چون من میخوام بهت بهترین مدل‌ها و طرح آینه کاری منزل که فقط و فقط می‌تونی تو مجموعه فرکو پیدا کنی‌رو معرفی کنم. و مطمعنم بعد از اینکه بهت معرفی کردم ، حداقل یکی‌رو برای خونه‌ات انتخاب میکنی 😍. چون فرکو همیشه بهترین‌هارو به مشتری‌هاش معرفی میکنه. و دنبال اینه که خاص‌ترین هارو داشته باشه. پس با خیال راحت به فرکو اعتماد کن و فقط طرحی که میخوای‌رو انتخاب کن و بقیش‌رو به دست ما بسپار 👌🏻. حالا بریم سریع موضوع خودمون و معرفی کردن طرح‌های آینه کاری منزل ؛

 آینه کاری منزل

• آینه‌های پازلی

وقتی یکم به اسم این مدل از آینه‌های دکوراتیو دقت کنی ، فکر کنم تقریباً متوجه بشی که طرحش چجوریه. تو این طرح آینه کاری منزل مثل پازل چند تا تیکه کنار هم قرار می‌گیرن. ولی با این تفاوت که این تیکه‌ها آینه هستن. و با کنار هم قرار گرفتن یه طرح جذاب و هیجان‌انگیز به‌وجود میارن 🤩. این آینه‌های لوکس با استفاده از دستگاه ، برش میخورن و تراش زده میشن. البته که این مدل‌هم طرح‌های مختلف خودش‌رو داره. مثلا؛ آینه‌های پازلی لوزی ، آینه‌های پازلی مستطیل ، آینه‌ها پازلی مربع ، آینه‌های پازلی شش ضلعی ، آجری ، نامنظم و…. هر چیز دیگه‌ای که فکرشو بکنی. خیلی جالبه نه 😍؟ تازه کجاشو دیدی این تازه اولشه و قراره با کلی مدل دیگه آشنا بشیم. پس خودتو آماده کن 😃.

 آینه کاری منزل

• آینه‌های پلکسی

آینه‌های پلکسی طرحیه که میخوام بهت معرفیش کنم . شاید برات یکم اسمش عجیب باشه و بخوای بدونی که از چه چیزایی تشکیل شدن . خب خب آینه‌های پلکسی گلاس از ورق پلکسی به علاوه جیوه تشکیل میشه . پس اونقدرام که فکر میکنی عجیب و غریب نیست . فقط اسمش اینجوریه 😆. یعنی میخوای بگی که هنوز هم متوجه نشدی که دقیقاً چیه ؟ عیبی نداره بذار کامل‌تر بهت معرفیش کنم . در واقع پلکسی گلاس یه ورق پلاستیک با جنس نسبتاً خشکه که خیلی کم انعطاف داره . بخاطر مقاومت بالاش در برابر ضربه ، امروزه این محصول به عنوان جایگزین خیلی خوبی برای شیشه شناخته شده .

 آینه منزل

این آینه‌ها خیلی سبک و منعطف هستن و می‌تونی اونارو روی دیوار ، ستون‌ها ، کابینت‌ها ، در کمد و هر جای دیگه‌ای نصب کنی. و از زیباییش لذت ببری. پس اگه میترسی که اتفاقی بیفته برای آینه‌ها و بشکنن دیگه با این مدل عمرا این اتفاق بیفته. البته که فرکو انقدری از محصولاتش مطمئن هست که با خیال راحت اونارو به شما تحویل میده.. ولی درکل اگه کسی هستی که این موضوع نگرانت میکنه این آینه‌ها می‌تونن انتخاب خوبی برات باشن 👌🏻.

• آینه‌های اور سایز

بعضیا کلا دوست دارن هر چیزی که انتخاب می‌.کنن بزرگ و اور سایز باشه. و دیگ کاملاً به چشم بیاد. پس اگه تو هم سلیغت اینه ، این مدل مخصوص خودته 👌🏻. پوشوندن کل یه دیوار با آینه‌های خیلی بزرگ ، تو طراحی داخلی مدرن کاربرد خیلی زیادی داره. بودن این آینه‌ها علاوه‌بر بزرگ‌تر کردن خونه و عمق دادن بهش ، باعث میشه جلوه‌ی فوق‌العاده زیبایی‌رو به خونه‌ات بده. که تو عکس پایینی قشنگ می‌تونی ببینی که چقدر تأثیر داره 👇🏻.

 آینه منزل

• آینه و نور

دیدی تو روز وقتی نور خورشید روی آینه‌ها انعکاس پیدا میکنه ، چقدر جلوه‌ی زیبا و خاصی‌رو میده ؟ شاید تو دلت بخواد که این نور همیشگی باشه. ولی متأسفانه منبع خوبی براش نداشته باشی. و خیلی وقته که این خواسته‌ات همینجوری مونده. ولی دیگه ناراحت نباش ، تو میتونی این خاصتت‌رو به واقعیت تبدیل کنی 🤩. جدیداً یه مدل از آینه‌های مدرن ساخته شدن که ، تو شب‌هم نور رو به خونه‌ات پخش میکنن. آینه با نور مخفی یه انتخاب فوق‌العاده زیبا برای تزیین خونه هست. نور مخفی از حاشیه دور آینه تابیده میشه و جلوه زیبایی‌رو ایجاد میکنه. بنظر من اگه میخوای یه هیجان واقعی و تغییر اساسی به خونه‌ات بدی ، این آینه‌ها همه چیو حل می‌کنن.

 آینه منزل

• تایل یا کاشی آینه‌ای

اگه دوست داری یه طرح و مدلی‌رو برای آشپزخونه‌ات انتخاب کنی ، این مدل میتونه بهت کمک کنه . این طرح از آینه‌ها که مثل کاشی کنار هم دیگه چیده میشن ، ظاهر خیلی زیبایی‌رو برای آشپزخونه‌ات به‌وجود میارن . که میتونه اون سادگی و بی روح بودن آشپزخونه‌رو از بین ببره . معمولاً هم بین دو تا کابینت همیشه یه فضای اضافی هست که ازش هیچ استفاده‌ای نمیشه و خب ظاهر خیلی خوبی‌هم به اون قسمت نمیده . پس برای این قسمت باید چیکار کرد ؟ خب من یه راه حل خوب براش دارم . فضای بین دوتا کابینت زمینی و هوایی‌رو «بین کابینتی» یا «میان کابینتی» میگن . که جدیدا برای تزیین این فضا از کاشی‌های مختلف استفاده میشه . البته که کاشه‌های آینه‌ای گزینه‌ی خیلی خوبی برای زیباسازی فضای بین کابینتی هستن .

 آینه منزل

نتیجه

تو این مقاله با طرح آینه کاری منزل آشنا شدیم. کاربرد آینه کاری تو دکوراسیون مدرن یکی از روش‌های زیبا و لاکچری برای درست کردن فضای منحصر به فرد تو خونه هست. البته که این مدل از آینه کاری تو مکان‌های تجاری ، هتل‌ها ، کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها و هرجای دیگه‌ای که فکرشو بکنی قابل اجراست. برای اجرای آینه کاری تو خونه میتونی هر قسمت و هر فضایی که خواستی‌رو انتخاب کنی. اما بهتره تو این مورد دقت کنی و فضایی‌رو انتخاب کنی که آینه کاری بیشتر خودش‌رو نشون میده. که فرکو تو این کار خیلی مهارت داره و خیلی سریع میتونه بهترین مدل‌رو برای خونه‌ات انتخاب کنه😍. برای این کار هم فقط نیاز به اعتماد تو داره که مطمعنن با دیدن نمونه کارهاش این اعتماد به دست میاد 😉.

 آینه منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو