Home
آینه هالیوودی

آینه هالیوودی قیمت

آینه هالیوودی قیمت مناسب ،اگه کیفیت خوبی هم داشته باشه یکی از ضروری‌ترین لوازم در منازل و آرایشگاه‌هاس.از زمان های قدیم تا به حال آینه ها با توجه به نیازهای اعصار مختلف در انواع گوناگونی تولید می‌شن.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی نیازهای مردم به انواع آینه ها بیشتر شد.به طوری که صنعتگران تولید شیشه و آینه با توجه به کاربردهای مختلف آینه،آینه ها رو در انواع گوناگونی به مرحله تولید می‌رسونن.اما آینه‌های مخصوص برای آرایشگاه همین آینه‌های چراغ‌دار یا آینه هالیوودیه.که در واقع برای گریم و میکاپ‌های حرفه‌ای خیلی ضروریه.

هم ظاهر فوق‌العاده زیبایی داره و هم خیلی کار آرایشگر و فرد آرایش کننده رو آسون می‌کنه. چون نور کافی رو به صورت می‌تابونه و دیگه زوایای مخفی در آرایش ندارین.

آینه هالیوودی

کاربرد آینه گریم…بیشتر بخونین.

تولید شیشه و آینه:

آینه هالیوودی قیمت،آینه ها ماهیت شیشه ای دارن. پس از کشف شیشه انسان‌ها به مرور زمان موفق به تولید آینه ها شدن.شیشه از ترکیب مواد معدنی نظیر(سیلیس،سنگ آهک،شن،ماسه،جوش شیرین همراه با آب )حاصل میشه.شیشه ها نور رو از دو طرف خود انتقال میدن.صنعتگران شیشه دریافتن که اگر مانع عبور نور از شیشه بشن .می‌تونن انعکاس تصاویر و اشیا رو بر روی شیشه مشاهده کنن.صنعتگران شیشه و آینه دریافتن که اگر یک سمت شیشه رو با (جیوه ،سرب،قلع،نقره) پوشش بدن مانع عبور نور از شیشه میشن.و بازتاب نور روی سطح شیشه هایی که پشت اونا نقره اندود شده‌اس سبب انعکاس تصویر میشه.

آینه هالیوودی

ساخت آینه گریم…بیشتر بخونین.

عناوین مختلف آینه هالیوودی

آینه هالیوودی قیمت ، ۱) آینه گریم ۲) آینه آرایشی چراغدار ۳) آینه اصلاح ۴) آینه میکاپ ۵)آینه نوری ۶) آینه لامپی ۷) آینه گریموری 8)آینه های اصلاح 9) آینه غرور

آینه هالیوودی

بیشتر…بخونین…سفارش آینه کنسول

قیمت آینه گریم به چه عواملی بستگی داره؟

۱)جنس آینه (فلوت،کلیر،کریستال)
۲)پوشش پشت آینه (جیوه،قلع،سرب)
۳)نوع لامپ به کار رفته در آینه هالیوودی(لامپ فلورسنت یا همان لامپ های رشته ای، ۲) لامپ های کم مصرف، لامپLED)
۴)تعداد لامپ های به کار رفته در آینه گریم
۵)ابعاد آینه
۶)مجموعه تولید کننده آینه گریم (مجموعه فرکو)
۷) سلیقه ی مشتریان
۸)اشکال هندسی مد نظر(مربع،دایره،مستطیل)
۹)نوع قاب دور آینه (قاب چوبی ،قاب ام دی اف،قاب شیشه ای دور آینه ،قاب آینه ای دور آینه)
۱۰)قاب دار بودن یا فریم لس بودن آینه های گریم

آینه هالیوودی

آینه نوری ارزان…بیشتر بخونین.


آیا می‌توان قیمت دقیقی برای آینه گریم تعیین کرد؟

آینه هالیوودی قیمت ،با توجه به نوسانات قیمت در بازار و سیر صعودی و نزولی داشتن قیمت ها نه تنها مجموعه فرکو نمی‌تونه قیمت دقیقی برای محصولات خود تعیین کنه.بلکه تمامی اصناف قادر به تعیین قیمت دقیق محصولات خود نیستن.قیمت‌ها در مجموعه فرکو همه روزه بروز رسانی می‌شن.و مشتریان عزیز برای اطلاع از قیمت دقیق آینه گریم می‌تونن با شماره ی02188068352 تماس حاصل فرماین.مجموعه فرکو به مشتریان عزیز اطمینان میده که با توجه به کیفیت بالای محصول و استفاده از بهترین متریال یک آینه گریم بی نقص در اختیار کاربر قرار میده.هدف مجموعه فرکو رضایت مشتری‌اس.با این حساب مجموعه فرکو بهترین کیفیت رو با مناسب ترین قیمت ارایه میده.

آینه هالیوودی

انواع آینه دکوراتیو…بیشتر بخونین.

آینه هالیوودی

آینه هالیوودی قیمت مناسب به آینه هایی اطلاق میشه که چراغ هایی در اطراف اون تعبیه شده اس.این چراغ سبب میشه که آینه ها تصویری با وضوح بالا رو در خود منعکس کنن.آینه هالیوودی در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته اس.بنابراین تقاضای مشتریان عزیز برای سفارش آینه های هالیوودی بیش از قبل است شده اس .مجموعه فرکو با در نظر گرفتن سلایق مشتریان عزیز اقدام به تولید انبوه آینه گریم کرده اس.برای عزیزانی که می‌خوان در هر لحظه خرید کنن آینه گریم از پیش ساخته شده‌ی مجموعه فرکو گزینه مناسبی اس.اما برای مشتریان عزیزی که قصد خرید آینه گریم مناسب با ایده ال های خود رو دارن.سفارش آینه گریم در طرح و رنگ مورد علاقه اشان امکان‌پذیر هست.

در سال‌های اخیر آینه گریم در صنعت تولید شیشه و آینه جایگاه بسیار ویژه ای پیدا کرده .که با توجه به کاربرد فراوانی که دارن معروف شدن و با استقبال زیادی از جانب مشتریان مجموعه فرکو رو به رو شدن.متخصصان مجموعه فرکو به دنبال ایده های جدیدی در طراحی ساخت آینه آرایشی چراغدار هستن. مجموعه فرکو جهت ساخت آینه گریم با افزودن قابلیت های گوناگون بر روی این نوع آینه اقدام به تولید آینه هالیوودی های متفاوت کرده اس و باتوجه به افزودن آپشن‌های گوناگون به آینه قیمت آینه هالیوودی افزایش پیدا می‌کنه.

افزودن قابلیت‌های متفاوت بر روی آینه هالیوودی

1)تولید آینه هالیوودی در اشکال مختلف هندسی (با بروز ترین دستگاه های تولید شیشه و آینه )
2)تولید آینه گریم در اندازه و ابعاد استاندارد و مورد پسند مشتریان (با توجه به فضایی که متقاضیان آینه هالیوودی برای قرار دادن آینه هالیوودی در نظر گرفتن)
3)میتوان در تولید آینه گریم از لامپ‌های مختلف استفاده کرد.مکان تغییر تعداد چراغ‌ها و تعیین رنگ لامپ‌ها
4)اضافه کردن گجت همچون پنل های تاچ و یا لمسی امکان نصب اسپیکر و پلی کردن موسیقی دلخواه‌تون حین استفاده از آینه

5)آینه امکان حکاکی لوگو محیط کار جهت استفاده از آینه در محیط کار،امکان حکاکی نام یا طرح مورد نظرتون بر روی سطح آینه

آینه هالیوودی

شیشه میز شرق تهران…بیشتر بخونین

آنچه که در ساخت آینه گریم به اون نیاز داریم

  • 1)آینه 2) در صورت قاب دار بودن آینه (قاب آینه) 3) لامپ های مناسب ساخت آینه هالیوودی 4) ابزارهای پیشرفته برای برش آینه 5) طراحان حاذق در زمینه طراحی آینه گریم
  • همانطور که می‌دونین آینه در سه درجه کیفیت متفاوت تولید میشن.1)آینه فلوت 2) آینه کلیر 3)آینه کریستال که به ترتیب نام برده شده اس .آینه فلوت پایین ترین درجه ی کیفیت رو داره.و آینه کریستال از بالاترین کیفیت آینه برخوردار هست.
آینه هالیوودی

شیشه رومیزی…بیشتر بخونین.

مجموعه فرکو بهترین تولید کننده ی آینه گریم در سراسر کشور هست.که موفق به صادرات محصول خود (شیشه و آینه ) به کشورهای آسیایی شده اس.

نکاتی که در تولید آینه گریم باید رعایت بشه

  • 1) میزان نور
  • 2) انتخاب محل مناسب برای تعبیه‌ی لامپ‌ها

میزان نور

آینه هالیوودی قیمت مناسب،اغلب باید طوری باشه که از افراط و زیاده روی در نورپردازی آینه های گریم اجتناب بشه.هر چقدر آینه گریم از نور بالایی برخوردار باشه الزاما به معنی کیفیت بهتر آینه گریم نیست.روشنایی و نور زیاد گزینه‌ی مناسبی برای بالا بردن کیفیت آینه گریم نیست.مؤثرترین نور جهت آراستگی و آرایش، نوری و روشنایی اس که به شکل یکسان و یکنواخت در سر تاسر آینه منعکس بشه.میزان نور و روشنایی که در آینه هالیوودی مجموعه فرکو که بر روی آینه های گریم تعبیه میشن ، از استانداردهای جهانی نورپردازی در آینه میکاپ تبعیت میکنن.

انتخاب محل مناسب برای تعبیه لامپ‌ها

در آینه هالیوودی قیمت مناسب ،از اشتباهات رایجی که حین تولیدش اکثرا صورت می‌گیره.اینه که به جای آینکه نورپردازی روی آینه رو به نحوی انجام بدن که شخصی که مقابل آینه قرار می‌گیره ، از نور پردازی مناسب آینه ها بهره ببره اما در از بسیاری موارد مشاهده شده تمرکز تولید کنندگان آینه گریم نورپردازی روی خود آینه اس.در صورتی که هدف از نورپردازی اینه که شخص مقابل آینه با نورپردازی مناسب انعکاس تصویر خود رو با جزئیات بالا بر روی سطح آینه مشاهده کنه.نور پردازی نامناسب آینه ها سبب ایجاد سایه‌هایی (تیره و روشن ) بر روی چهره ی فردی که مقابل آینه هالیوودی قرار گرفته اس میشه.

این سایه‌ها که به سبب نور پردازی غلط روی چهره افراد ظاهر میشه .اغلب گونه‌ها و زیر و چشم و همچنین چونه‌ها رو مورد هدف قرار میده .که باعث میشه تصویر نامناسبی از فرد منعکس بشه.نور پردازی مناسب آینه هالیوودی، می‌تونه همه نواحی صورت رو فاقد از هرگونه سایه‌های تیره و روشن منعکس کنه.کل سطح صورت فرد مقابل آینه رو روشن میکنه.

برای داشتن نورپردازی صحیح برای آینه های هالیوودی هیچگاه نباید منبع نور (لامپ های تعبیه شده )رو به تنهایی در بالای آینه های گریم قرار داد.همانطور که می‌دونین نور پردازی صحیح آینه ها در تولید آینه گریم از اهمیت بالایی برخوردار هست.پس اگر منبع نور رو به تنهایی در بالای آینه گریم تعبیه کنیم سبب ایجاد سایه‌هایی بر روی صورت فرد میشه که نتیجه خوبی در نورپردازی نداره.بهترین نورپردازی آینه های گریم به این صورت هست که یک منبع نور در بالای آینه قرار بگیره.و در طرفین آینه هم منبع نور باشه.تعبیه کردن منبع نور در دو طرف آینه سبب میشه که این نوع آینه ها بهترین تصویر رو از فرد مقابل آینه منعکس کنن.منبع نور در دو طرف آینه باعث میشه سایه کمتری روی صورت افراد ایجاد بشه.

آینه هالیوودی

میز تلویزیون آینه ای … بیشتر بخونین.

مکان‌هایی که استفاده از آینه گریم در اون به کرات مشاهده میشه:

  • سالن گریم صدا و سیما
  • سالن‌های تخصصی عروس
  • مراکز زیبایی
  • مطب‌های زیبایی (پوست و مو ،زیبا سازی دندان ها)
  • تالارهای پذیرایی
  • بوتیک
  • مزون
  • کفش فروشی
  • عینک فروشی
  • برای دکوراتیو کردن رستوران ها و کافی شاپ ها
  • خیاطی ها
  • استفاده از آینه گریم در اتاق های پرو
  • استفاده از آینه گریم در منازل الخصوص اتاق (بانوان) کنار میز آرایشی. گاها استفاده از آینه هالیوودی در سالن‌های پذیرایی منازل هم مشاهده شده اس.
  • سالن آرایشی
  • پیرایشگاه ها
  • مراکز لیزر (موهای زائد)
  • در هتل‌های لوکس (پنج ستاره …)
  • مراکز آموزش زیبایی
  • پیرایشگاه‌ها
  • رخت کن‌ها
  • آتلیه و یا عکاسی‌ها
آینه هالیوودی

آینه کاری ارزان…بیشتر بخونین.

چرا آینه هالیوودی مجوعه فرکو ؟

  • آینه هالیوودی قیمت مناسب در مجموعه فرکو ، از بروزترین دستگاه و ابزارهای جهان که در صنعت تولید شیشه و آینه کاربرد داره استفاده می‌کنه.
  • وجود طراحانی حاذق و با تجربه در زمینه‌ی تولید آینه گریم این مجموعه رو از سایر مجموعه‌های تولید کننده شیشه و آینه متمایز کرده اس.و وجه تمایز مجموعه فرکو با سایر تولید کنندگان شیشه و آینه وجود متخصصان و مشاورانی اس که حین تولید آینه گریم تمامی استانداردهای جهانی تولید آینه هالیوودی رو رعایت میکنن.
  • تولیدی فرکو بهترین کیفیت آینه رو در تولید آینه گریم بکار میبره.(آینه های کریستال که بسیار شفاف و مرغوب هستن.)
  • جنس متریال پشت آینه در مجموعه فرکو بدون استثنا نقره هست که سبب کیفیت بالای محصول میشه.
  • در صورت قاب دار بودن آینه های هالیوودی استفاده از بهترین کیفیت قاب (قاب فلزی،قاب چوبی ساده ،قاب چوبی ام دی اف،قاب چوبی روستیک)
  • استفاده از بهترین لامپ های موجود در بازار در بازار (لامپ های LED)که در نور پردازی آینه ها از اهمیت بالایی برخوردار هست.
  • استفاده از بهترین دستگاه‌های برش
آینه هالیوودی

آینه های هالیوودی به سه دسته تقسیم میشن:

  • 1)آینه گریم قدی
  • 2)آینه گریم قاب دار
  • 3)آینه گریم فریم لس

آینه گریم قدی

آینه هالیوودی قیمت مناسب ، در مجموعه‌ی فرکو با بهترین کیفیت عرضه میشه.همه‌ی ما انسان‌ها همونقدر که به آرایش و زیبایی صورت اهمیت میدیم به همان میزان خواهان آراستگی تمام قد خود هستیم.تقریبا می‌توان گفت حداقل روزی دوبار ظاهر تمام قد خود رو در آینه گریم قدی مشاهده می‌کنیم.از این رو وجود آینه گریم قدی در هر خونه‌ای خالی از لطف نیست.چرا که ظاهر تمام قد ما رو با تمام جزئیات نمایش میده.و ما به کمک آینه گریم قدی به راحتی می‌تونیم از کوچک‌ترین خطاهای ظاهری خود آگاه بشیم و در صدد رفع اونا بربیاییم.و همیشه ظاهری شیک و عاری از هرگونه نامرتبی یا خطاهای آرایشی داشته باشیم.

آینه گریم قاب دار

آینه های هالیوودی به لحاظ قاب به دو دسته تقسیم میشن.1)آینه هالیوودی قاب دار 2) آینه هالیوودی بدون قاب یا(فریم لس) جنس قاب آینه های گریم معمولا چوبی اس.(ام دی اف،چوب روستیک …وسایر چوب‌های مناسب برای کاور کردن دور آینه گریم) برای نصب چراغ های آینه گریم قاب دار میباست چراغ ها رو روی قاب دور آینه نصب کنیم.آینه گریم قاب دار علاوه بر کاربردی که داره بسیار جنبه‌ی دکوراتیو داره.مجموعه فرکو در تلاش هست آینه های هالیوودی رو با تنوع بیشتری از نظر اشکال هندسی و ابعاد و تعبیه ی آپشن های مختلف تولید کنه.تا بتونه رضایت مشتریان رو که هدف اصلی مجموعه هست در برداشته باشه.

آینه گریم فریم لس :

در آینه هالیوودی بدون قاب لامپ های LED روی حاشیه های آینه قرار می‌گیرن.قرار گیری لامپ های ال ای دی در آینه هالیوودی فریم لس به این صورت هست که روی سطح آینه فواصل مشخصی طبق استانداردهای جهانی تولید آینه گریم مشخص میکنن.و در قسمت‌های مشخص شده حفره‌هایی رو به اندازه ی سرپیچ لامپ ها توسط دستگاه برش ایجاد میکنن.سپس سرپیچ لامپ‌ها رو در حاشیه‌های آینه که حفره ای ایجاد شده اس تعبیه میکنیم .سپس لامپ ها رو به صورت پیچشی داخل سرپیچ لامپ‌ها می‌چرخونیم.

آینه هالیوودی

شیشه رفلکس انواع …بیشتر بخونین.

در مجموعه فرکو از چه لامپ‌هایی در تولید آینه هالیوودی استفاده می‌کنن؟

آینه هالیوودی قیمت ،از لامپ های موجود در بازار میتوان به لامپ های 1)رشته ای 2) کم مصرف 3)لامپ های LED اشاره کرد.که مناسبترین لامپ برای تولید آینه گریم لامپ های (ال ای دی ) هست.

چرا لامپ های LED:

  • لامپ های (ال ای دی) طول عمر بالایی دارن.طول عمر لامپ‌های به هیچ عنوان به تعداد دفعات خاموش و روشن کردن لامپ بستگی نداره.
  • بازدهی نور بسیار بالایی دارن،گرمای کمتری تولید می‌کنن.
  • به دلیل اینکه در ساختار خود جیوه و مواد سمی ندارن قابل بازیافت به محیط زیست هست.
  • شدت نور رو میتوان در لامپ‌های ال ای دی تنظیم کرد.
  • بیشترین انرژی دریافتی خود رو بیشتر صرف روشنایی می‌کنه .و میزان کمتری از انرژی رو به حرارت تبدیل می‌کنه.
  • نور لامپ های ال ای دی شباهت زیادی به نور طبیعی داره.
  • تحت تاثیر تغییرات دمایی قرار نمی‌گیره
  • استفاده از این نوع لامپ‌ها بسیار مقرون به صرفه هست.
آینه هالیوودی

شیشه رفلکس ارزان …بیشتر بخونین.

تنوع تولید آینه های هالیوودی در مجموعه فرکو:

  • آینه هالیوودی (لمسی)
  • آینه گریم حسگری
  • آینه گریم ریموتی
  • آینه هالیوودی زوم دار
  • آینه گریم حکاکی شده
  • آینه گریم اکریلیک
  • آینه گریم رنگی
  • آینه گریم صفحه نمایش دار
آینه هالیوودی

مجموعه فرکو:

آینه هالیوودی قیمت مناسب در صنایع فرکو کار خود رو در سال 1370 در شهرستان نهاوند آغاز نمود . پس از فعالیت بسیار در این شهرستان به دلیل بازار کار بزرگتر تهران ، به این استان نقل مکان نمود. پس از فعالیت در مهرآباد جنوبی ، برای گسترده نمودن کار خود ، به مکان فعلی خود در ونک منتقل شد. حال صنایع فرکو در این مکان در حال ارائه خدمات به شما عزیزان هست.

به دلیل این که ما فروش خود رو برپایه‌ی اعتماد بنا کردیم ، در فروش هر محصولی اعم از آینه و شیشه و یا حتی در و پنجره ، رضایت مشتری رو سرلوحه‌ی کار خود قرار دادیم. از زمان ساخت تا نصب و حتی بعد از نصب اگر مشکلی به وجود بیاد در سریع ترین زمان ممکن اقدام به رفع نقص می‌کنیم.

آینه هالیوودی

مجموعه فرکو

مجموعه فرکو

  • طراحی اختصاصی و مدرن محصولات
  • به کارگیری بهترین متریال و مرغوب ترین شیشه در تولید محصولات خود
  • ارسال و نصب محصول در محل
  • تضمین صد در صدی پس از فروش محصول
  • بالاترین کیفیت در کنار مناسبترین قیمت
  • افتخارات مجموعه:صادرات محصول به کشور های آسیایی
  • کیفیت محصول:تمامی محصولات فرکو اعم از شیشه و آینه و مشتقات شیشه ای دارای کیفیت صادراتی هستن.
  • کیفیت را با مجموعه فرکو تجربه کنی.
  • هدف مجموعه:گسترش تولید ملی و اشتغال زایی
  • شعار مجموعه تعهد به اعتماد مشتریان
  • ارسال محصول به اقصی نقاط کشور
  • تولید شیشه و آینه با توجه به نیاز های مردم
  • تحویل سفارش مشتریان عزیز واقع در تهران در کمتر از سه روز کاری
  • مشتری مداری مجموعه
  • حضور متخصصان حاذق در مجموعه
  • فروش بدون واسطه ی شیشه و آینه
آینه هالیوودی

تماس مستقیم با مجموعه

راه‌های ارتباطی با مجموعه فرکو

  • سفارش حضوری:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه در سبز روشن
  • واتساپ 09101767773
  • اینستاگرام

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آینه هالیوودی می‌تونین از سایت‌های معتبر خارجی کمک بگیرین.

آینه هالیوودی
آینه هالیوودی
آینه هالیوودی
آینه هالیوودی
آینه هالیوودی
آینه هالیوودی
آینه هالیوودی
آینه هالیوودی
آینه گریم
آینه گریم
آینه هالیوودی
آینه هالیوودی
آینه هالیوودی
آینه هالیوودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو