Home
آینه گریم

آینه گریم چگونه آینه ای است

آینه گریم چگونه آینه ای هست ؟ برای پاسخ دادن به این سؤال باید به این نگاه کنیم . که هر یک از افراد برای چه منظوری آن رو به کار می‌گیرن. و جواب دادن به این سؤال خیلی مهمه. چون ما رو با کاربردهای آینه گریم آشنا می‌کنه. و ما رو بر اون می‌داره که بدون شناخت ، از این آینه استفاده نکنیم .ما در عصری زندگی می کنیم که فکر کردن در مورد گریم . بدون تصور یک آینه و میز آرایش لوکس یا یک اتاق زیبای حرفه ای کامل غیرممکن هست . پس شروع کنین به دونستن اینکه آینه گریم چگونه آینه ای است و با انواع مختلف اون برای دکوراتیو خونه و محل کار آشنا بشین تا زندگی راحت‌تر و زیباتری داشته باشن.

برای برخی ، آینه فقط یک آینه است تا زمانی که می‌تونین بازتابی رو ببینین ، کار می‌کنه . و  برای برخی دیگر ، آنها خیلی بیشتر از یک تکه شیشه هستن . و به خوبی می‌دونن که آینه گریم چگونه آینه ای است . و اونا از مدل‌های مقرون به صرفه گرفته تا پیشنهادهای مارک‌های مشهور جهانی رو می‌شناسن . و مورد استفاده قرار می‌دن. ما شما رو در هر جایی که سلیقه و بودجه شما سقوط کنه تحت پوشش قرار دادیم . و هر زمان که احتیاج به راهنمایی دارین می‌تونین از متخصصان فرکو کمک بگیرین.

آینه گریم
آینه گریم

نشون دادن واضح عیوب توسط آینه‌های چراغ‌دار یا گریم

باید بدونین و آگاه باشین که مسدود شدن منافذ طبیعی اس.  جوش های سر سفید پدیده‌ی طبیعی هستن.  هیچ یک از این موارد ارزش شخصی شما رو تعیین نمی‌کنه. و آینه گریم ، تصویری واقع گرایانه از آنچه در زندگی واقعی اتفاق میوفته نشون میده. و به شما کمک می‌کنه که عیوب خود رو ببنین . و این شما هستین که باید این عیوب رو به شکلی صحیح اصلاح کنین.

چشمان انسان به نوعی گنگ هست اما می‌تونین اونا رو فریب بدین تا هوشمند بشن. استفاده از آینه گریم مانند نسخه عجیب آلیس در سرزمین عجایب اس.  مطمئناً ، از نظر تئوری این منطقی اس. می‌دونین ، شما می‌تونین ببینین که سایه چشم شما چقدر مخلوط شده اس . و از درست بودن کانسیلر خود مطمئن بشین. اما باز هم ، این آینه زندگی واقعی نیست ، اما اگر یک قدم عقب برین و در زیر نور آفتاب به خود نگاه کنین ، شما به حداکثر سرعت رسیدین.  و نور طبیعی بهترین گزینه اس اما در زندگی امروزه نمی توان از نور طبیعی استفاده کرد.

آینه گریم
آینه گریم

اصلاح عیوب توسط آینه چراغ‌دار یا آینه‌گریم

آینه گریم چگونه آینه ای است ؟ آینه های گریم  آنها در واقع نجات دهنده زندگی برای انجام آرایش هستن . آنچه که برای من پیش اومده فاجعه بزرگ ابرو بود.  با استفاده از آینه های گریم نور کافی برای ارایش و پیرایش دارین. و می‌تونین بسیاری از موهای ریز رو ببینین . و بهتره از شر اونا خلاص بشین . می‌دونین، شما نمی‌تونین یک ابرو رو بهم ریخته نگه دارین. بنابراین مجبور شدم که یکی دیگر از ابروها را پر کنم  . استفاده از آینه گریم به من کمک کرد ، و ابروهایم به شکوه کامل خود احیا شدن .

باید در نظر داشته باشیم که  کمال یک افسانه اس و این همیشه یک درام اس . اگر فقط می‌تونستم یک گام به عقب برگردم و به تصویر بزرگ‌تر نگاه کنم . ، می‌فهمیدم که مشکلات من آنچنان که جلوه میدم بد نیستن . اما در واقع ، آینه های گریم مانند وسیله‌ی رفع اضطرابی هستن. در اینجا چندین دلیل دیگر وجود داره که شما باید از آینه گریم به شکل متعادل استفاده کنین.

آینه گریم
آینه گریم

با استفاده نادرست از آینه پوست شما در معرض خطر هست

وقتی در آینه گریم به صورت خود نگاه می‌کنین. ، همه اون چیزهایی که فکر می کنین “مشکلی” نیستن ، ناگهان در صورت شما رو خیره می‌کنن .  منافذ مسدود شده ، جوش های سر سفید ، هاله ، رنگ آمیزی هایپر  .  احساس بدی نسبت به خودتون شروع می‌کنین. همه ما در تصاویر اینستاگرام افرادی رو می بینیم که پوستی به ظاهر زرق و برق دار و بی نقص دارن . اما ، چیزی به نام کامل وجود نداره .

اگر نتونین از این آینه ها به شکل صحیح استفاده کنین ، پوست شما در معرض خطر هست . استفاده از آینه ذره بینی در طولانی مدت فقط به پوست شما آسیب می‌رسونه. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، تمام مشکلاتی که ممکنه در مورد پوست خود داشته باشیم تقویت شده اس ، به این معنی که شما ممکنه شروع به چیدن جوش پوست خود کنین یا از یک درمان سختگیرانه تر از نیاز پوست خود استفاده کنین. بذارین به شما بگم هیچ چیز بدتر از چیدن جوش نیست ، و نه تنها التهاب رو بدتر می‌کنه .  ، بلکه بعد از اون شما با یک هدیه خوب و زیبا به صورت هایپرپیگمانتاسیون بعد از التهاب روبرو می‌شین.

من زنان رو در YouTube دیدم که از یک آینه گریم بزرگ کننده استفاده می‌کنن. و به معنای واقعی کلمه موچین رو در پوست خود فرو می‌کنن. تا منافذ رو از بین ببره و انواع مزخرفات دیگر رو از بین ببره. پوست شما یک عضو هست ، آیا دوست دارین خودتون رو آزار بدین؟

آینه گریم
آینه گریم

نام‌های مختلف آینه گریم

بار دیگر از خود می پرسیم آینه گریم چگونه آینه ای است ؟ بد نیست در اینجا با نام های مختلف اون آشنا بشیم . معمولاً اونا رو به عنوان آینه های آرایش ، آینه های آرایشی یا بهترین دوست برای دختر شناخته می‌شن.  برای آقایان ، این غالباً آینه اصلاح نامیده می‌شه که در حموم یا دوش مفید هست.  هنگام مرور وب سایت ها و کاتالوگ ها ممکنه ، اونا رو به نام آینه های بزرگ کننده یا آینه های رومیزی مشاهده کنین.  برخی از سایت‌های زیبا از آنها به عنوان آینه های غرورآفرین یا آینه های پایه ای یاد می‌کنن .  

به اندازه کافی سبک ، طرح و ویژگی وجود داره که به شما امکان میده . در هر اتاق از خانه خود یک آینه متفاوت داشته باشین. آینه های گرد ، بیضی و مربع به گونه‌ای طراحی شدن . که بر روی رومیزی‌ها ایستاده یا به دیوارها متصل میشن .  بعضی از اونا نمای شما رو بزرگ می‌کنن . برخی دیگه اونو در تنظیمات مختلف نور مانند ساعات مختلف شبانه روز ، طبق نیاز نوری روشن می‌کنن.  ویژگی‌ها ممکنه سلیقه‌ای باشن، اما برخی از اونا ، مانند بزرگنمایی و نورپردازی ، می‌تونن بر سودمندی آینه برای هدف شما تأثیر بذارن.

آینه گریم
آینه گریم

برای آشنایی بیشتر با آینه گریم دیواری اینجا کلیک کنین

بزرگ نمایی در آینه گریم چگونه‌اس؟

بیایین در مورد بزرگنمایی صحبت کنیم . وقتی عینک‌ها مانع آرایش چشم می‌شن ، آینه های که بزرگنمایی دارن به کمک شما می‌آین ! و حتی برای افرادی که دید کامل دارن هم مفیدن. بزرگنمایی امکان استفاده دقیق از خط لب یا خط چشم ، ترکیب رنگی ظریف ، موچین بی عیب و نقص و اصلاح صاف رو فراهم می‌کنه.

آینه گریم
آینه گریم

درجه بزرگنمایی معمولاً مورد نظر شخصی اس . ، با بزرگنمایی 3x-5x رایج ترین و به طور کلی برای افراد با دید طبیعی کافی اس . دراین آینه ها از شیشه محدب برای تحریف و بزرگنمایی استفاده می‌کنن . و برای ارائه یک تصویر متمرکز به کاربر نزدیک هستن.  کسانی که دید ضعیف دارن ممکنه به چیزی قدرتمندتر نیاز داشته باشن . به همین دلیل آینه ها با بزرگنمایی 10 برابر یا حتی 15 برابر در دسترس هستن. اگرچه باید بدونین که این آینه های بزرگنمایی 10x یا 15x گاهی اوقات می‌تونن بسیار قویتر از آنچه تصور می‌کنین باشن . و برای جلوگیری از اعوجاج باید بسیار نزدیک به آینه باشین . – احتمالاً بر گزینه های نصب یا روشنایی شما تأثیر می‌ذاره .

علاوه بر این ، برخی از آینه ها برای بزرگنمایی از شیشه با “کیفیت نوری” استفاده می‌کنن. این لنزها در اصل یک لنز اپتیک هست . که به منظور افزایش بیشتر کیفیت بزرگنمایی اون ، نقره ای شده و با دست خرد شده اس . این منجر به ایجاد تصویری بدون اعوجاج از وضوح و وضوح بی نظیر می‌شه . اگر بودجه دارین ، قطعاً یک آینه با کیفیت نوری راهی برای انتخاب درست شماست .

آینه گریم
آینه گریم

عنصر اصلی برای انتخاب آینه گریم مناسب

عنصر اصلی برای انتخاب آینه گریم مناسب ، سیستم روشنایی اس . و هنگام گردش در فروشگاه ها ، باید موارد زیادی رو بررسی کنین. تا مشخص بشه بهترین نور برای آرایش کدومه؟ باید از نور مناسب ، که بیشتر به نور طبیعی شباهت داشته باشه ، استفاده کنین . ، تا مطابقت کامل با مشتری پیدا کنه ، خصوصاً اگر شما به عنوان مشاور تصویر نیز کار می کنین. و کشف زیر ساخت مشتری ، کار شماست! . بدون نور خوب انجام این کار غیرممکن هست!.

یک نور خنثی با یک کلید کم نور باعث تغییر روش شما در نگاه به آینه می‌شه. مفیدترین نور هنگام آرایش از بیشترین نورها با نور صبح هست. و به صورت شما نوری میده که می‌تونه عملکردی واقع بینانه برای مواد آرایشی مورد استفاده شما داشته باشه .اما در ساعات کم نور شبانه روز یا فضاهای کم نور این آینه به شما این امکان رو میده که ، اونو از طریق تنظیمات شخصی خود به نور دلخواه تغییر بدین.

آینه گریم
آینه گریم

آینه گریم چگونه به شما کمک میکنه از گرم شدن بیش از حد چراغ ها دور بمونین!

برای انتخاب آینه آرایش داشتن نور بدون گرم شدن بیش از حد ضروری اس. بنابراین می‌تونین تمام وقت خود رو بدون گرم شدن در مقابل آینه سپری کنین. که نیازی به تعویض لامپ یا نوع دیگر از تعمیر و نگهداری ندارن.

آینه گریم
آینه گریم

مکان و سبک نصب آینه‌های چراغ‌دار

اگر صبح حموم شلوغ اس ، داشتن یک آینه در اتاق خواب ایده خوبی اس . اگر فضای پیشخوان در دستشویی از قیمت بالایی برخوردار باشه ، یک مدل دیواری می‌تونه کاملا مناسب باشه . اگر بچه ها یا بزرگسالان دست و پا چلفتی و عجول به حموم مراجعه می‌کنن، شکستن آینه های دیواری بسیار دیرتر از مدل های رومیزی اتفاق میوفته .

از آنجا که احتمالاً هر روز (و اغلب چندین بار در روز) . از آینه خود برای بیشتر از یک نگاه گذرا استفاده می‌کنین ، ارتفاع پیشخوان های حموم ، دستشویی‌ها ، کمدها یا هرجایی که می‌خواید آینه بذارین رو در نظر بگیرین. آیا استفاده از اون راحته؟ آیا برای استفاده مؤثر از اون ، سر و گردن باید به زوایای ناجور پیچیده بشه؟ جابجایی آینه رومیزی به راحتی انجام میشه . تا زمانی که مکان مناسب رو پیدا کنین..

مثل همیشه ، اندازه گیری‌های درست ، کلیدی و مهم هستن. فاصله اون از دیوار تا لبه پیشخوان چقدر هست؟ صورت کاربر در چه بلندی قرار داره؟ آیا او ایستاده اس ، یا نشسته اس؟ این اندازه گیری ها رو با آینه هایی که نگاه می‌کنین مقایسه کنین . اگرچه این به نظر خسته کننده می‌رسه، اما بهتر از نصب مجدد و دیواری پر از سوراخ و سوراخکاری اس!

آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم
وجود چراغ در آینه های گریم تا چه حد ضروری اس ؟

در واقع ، اگر آینه دارای چراغ هایی باشه که با مطالعه و به درستی از …

آدرس: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

4 پاسخ

  1. من تصمیم گرفتم یک آینه قدیمی تعویض کنم و از آینه گریم جدید نصب شده توسط شرکت فرکو بسیار خوشحالم . کار به صورت کاملاً حرفه ای با دو تن از مونتاژ کاران باتجربه انجام شد که با یک مجموعه فوق العاده آینه گریم کاملاً تمیز و عالی در منزل من نصب کردند . من این شرکت خوب و عالی را برای نصب انواع آینه گریم به همه توصیه می کنم . دست همتون درد نکنه و خسته نباشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو