Home
برش و تراش آینه

برش و تراش آینه

منظور از برش و تراش آینه چیست؟

با کمک ابزاری که بر روی آینه تلاقی میشه برش و تراش آینه رو به زاویه‌های سفارش داده شده آماده می‌کنن. دلایل برای تراشیدن لبه شیشه ها برای از بین بردن تیزی هست که در لبه آینه وجود داره. پس از این تراشکاری ها هنگامی که نور خورشید بر روی آینه بتابه. انعکاس نور خورشید بر روی آینه درخشش بسیار زیبایی رو در محیط به وجود میاره .

به طور کلی آینه تراش به محصولی گفته میشه که چهار طرف آینه تراش داده بشه.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو آینه ها رو در طرح های گوناگونی تولید می‌کنه. برای مثال لوزی , مستطیل, دایره و مثلثی.با استفاده از بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه‌های موجود ،آینه های تراش خورده، بسیار با کیفیتی رو تولید و در تمامی نقاط ایران ارسال می‌کنه.

برش و تراش آینه

برش ها در آینه تراش

در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو،برای تولید آینه تراش خورده فعالیت‌هایی رو انجام میدن که ، در طی انجام این عملیات ، نتیجه به ساخته یک آینه تراش خورده ای هست که طبق سلیقه‌ی شما باشه. به طور کلی می‌توان گفت. که نتیجه نهایی این برشکاری ، ایجاد نما و طرحی که شبیه یک قاب برای شیشه و یا آینه می باشد هست به وجود بیاد.

یکی دیگر از دلیل تراشکاری بر روی آینه و شیشه ها به خاطر به وجود اومدن. شیب بسیار کم و ملایم هست. یعنی هر چقدر که طول و عرض شیشه به جا بمونه. همون ضخامت اولیه آینه و یا شیشه هست.

به طور کلی می‌توان گفت که تراش آینه و شیشه با کمک دستگاه‌های مخصوص آینه تراش، که به صورت اتوماتیک هستن می‌باشد. که به غیر از این دستگاه توسط چند سنگ دیاموند به صورت مجزا هستن صورت می‌گیره. تراش آینه و یا تراش شیشه که با هم انجام می شه. این عمل به این دلیل هست که که کار بسیار دشوار و سخت می شه و زمان زیادی رو برای تولید اونا نمی‌گیرد.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تمامی شیشه و آینه های مد نظر رو در تمامی طول و عرض مورد پسند مصرف‌کننده به وجود میاره.

برش و تراش آینه

قابلیت این نمونه محصول

به همین دلیل طول آینه تراش و طول تراش شیشه تنها بستگی به نوع کاربرد اون و نمای مورد نظر شما داره. ناگفته نمونه که یکی از قابلیت های بسیار مهم آینه تراش اینه که از ۱ تا ۵ سانتیمتر، متغیر صورت می‌گیره. فعالیت و کارکردهایی که بر روی لبه شیشه یا همون آینه انجام میشه هیچگونه تاثیری در از بین بردن شفافی،براقی و مسطح بودن محصول نداره. زمانی که همچین عملیات و کارکرد هایی بر روی شیشه انجام میشه. می توان به جرات گفت که نتیجه کار زیبایی به وجود آوردن طرح‌های مدرن و به روز هست.

همانطور که در مطالب بالا گفته شد. می توان نتیجه گرفت که زمانی که تراشکاری بر روی آینه و یا همون شیشه انجام میشه می‌تونه محصولی بسیار زیبا و مدرن برای محیط مورد نظر ما بوحود بیاد که نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون های داخلی تمامی محیط مورد نظر داشته باشه. اگر دقت کرده باشین روز به روز تمامی طراحان دکوراسیون داخلی و معماران تلاش بر این دارن که بتونن به روز ترین و با کیفیت ترین و زیباترین طراحی داخلی منازل رو به وجود بیارن. پس به این نتیجه می‌رسیم که صنایع فرکو با تولید این محصول بسیار زیبا توانست کمک بسیاری به معمارانو طراحی دکوراسیون داخلی کنن. زیرا شیشه و آینه تراش داده شده جلوی بسیار زیبایی رو به محیط شما می‌بخشه.

برش و تراش آینه

در زمان خرید آینه تراش باید چه موضوعاتی رو مدنظر داشته باشین؟

1-ابعاد و سایز آینه
2-تمامی انواع در بزرگ نمایی آینه تراش
3-بازتاب تصویر و بازتاب نور واقعی با کمک آینه
می توان گفت که تمامی مواردی که در مطالب بالا گفته شد در قیمت آینه تراش بسیار تاثیر گذار خواهند بود.

موارد استفاده از آینه تراش 

این آینه بسیار زیبا، بیشترین استفاده و طرفدار رو توسط تمامی افراد داشته. هرچقدر میزان ابعاد و سایز آینه بزرگتر باشه. به جرأت می‌توان گفت که ، میدان دید در آینه تراش بزرگ تر خواهد بود. برای مثال می توان گفت که: اقایان پس از یک دوش سریع به اصلاح صورت خود رسیدگی میکنن. به همین دلیل در بیشتر مواقع به دلیل بخاری که در حموم به وجود میاد. دیده بسیار جالبی را بر روی آینه برای شما به وجود نمیاره. اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تونسته که ، آینه هایی در کیفیت های بسیار بالایی رو به آماده کنه که در بخار هم شما به راحتی بتونین تصویر خود رو به طور واضح و شفاف ببینین.

در این صورت شما می‌تونین به راحتی اصلاح خود رو به پایان برسونین. ناگفته نمونه که خیلی از افراد از به وجود اومدن مه بر روی آینه شکایت بسیاری دارن به همین دلیل این محصول هوشمند و زیبای توسط صنایع فرکو ساخته شده است می‌تونه بهترین هدیه برای چنین افرادی باشه.

برش و تراش آینه

کاربرد آینه تراش برای مردان!

طبق اطلاعات به دست آمده نه تنها اقایان بلکه تمامی افراد علاقه بسیار زیادی به استفاده از آینه تراش دارن. به همین دلیل آینه تراش ها در بیشتر خونه‌ها وجود داره. یکی از مهمترین و اصلی‌ترین موضوع راجع این آینه ، نوع جنس و کیفیت اونه. اگر دقت کرده باشین. این آینه در تمامی محیط ها جزء ضروری ترین و کاربردی ترین محصول تبدیل شده . اما تمامی اطلاعاتی که در این مقاله به شما عزیزان داده می‌شه تنها درباره آینه تراش هست.

این نمونه از محصول در تمامی صنایع ها شرکت هایی که تولید می‌شه. باید جزء بهترین و با کیفیت ترین آینه ها باشه. زیرا این آینه جزو یکی از لوازمی هست که در تمامی محیط ها استفاده بسیاری از اون میشه. این محصول بیشترین استفاده رو توسط تمامی افراد در محیط های گوناگونی داشته . زیرا همانطور که در مطالب بالا گفته شد. زیرا استفاده از یک آینه شفاف و بزرگ نما بسیار مسئله مهمی برای تمامی افراد هست. پس به همین دلیل این آینه یکی از لوازم جانبی ضروری برای افراد تبدیل شده .

کاربرد آینه تراش برای خانوم ها

برش و تراش آینه

در مطالب بالا اگر دقت کرده باشین. زمانی که شما از این نمونه محصول در حموم خود استفاده میکنی. صنایع فرکو متناسب با این محیط، آینه تراش هایی رو تولید کرده. که در برابر ایجاد بخار بر روی آینه هیچگونه لکه روی محصول و یا همان آینه تراش های شما عزیزان به وجود نیاد. خیلی از خانم ها از نشستن لکه و مه بر روی آینه های حموم شون شاکی هستن.

صنایع فرکو با تولید آینه تراش های ضد بخار تونست این مشکل رو حل کنه. تولید این محصول زیبا و هوشمند اینگونه هست که با قرار دادن صفحه در پشت آینه تراش شما عزیزان، هنگامی که در محیط ذره ای بخار به وجود بیاد، این صفحه شروع به گرم شدن میکنه و آینه رو از حالت عادی به دمای بالایی می‌رسونه. که این عمل باعث می شه که هر مقدار بخار در محیط باشه ذره‌ای بر روی آینه نتونه بشینه. و شما در تمامی حالت بتونین به صورت شفاف و واضح خود رو ببینین.

یکی دیگر از مسئله بسیار مهم از دلایل استفاده خانم ها از این محصول اینه که ، ایجاد محیطی زیبا و مدرن برای اونا مسئله بسیار مهمی هست. صنایع فرکو با تولید آینه تراش های خود تونسته این موضوع رو برای خانم ها و تمامی افراد حل کنه. می‌تونی از صنایع فرکو آینه تراش های با کیفیت و به روزی رو، در تمامی ابعاد و سایز های مورد نظر خود داشته باشی.

برش و تراش آینه

بهترین آینه تراش!

ناگفته نمونه که آینه تراش ها در کیفیت های بسیار گوناگونی در بازار در حال فروش هستن. اما بهترین و با کیفیت ترین آینه تراش ها که طبق آزمایش های انجام شده گفته بدست اومده هست، برای صنایع فرکو می باشد. نتیجه این آزمایش ها اینگونه بوده که آینه های بی کیفیت بعد از مدتی کیفیت و شفافیت خود رو از دست می‌دن. اما این موضوع نه تنها برای آینه تراش های تولید شده در صنایع فرکو صدق نمی‌کنه بلکه برای تمامی محصولات این صنایع این موضوع وجود نداره.پس می‌تونی با خیال راحت سفارشاهای خودت رو تنها با تماس با ثبت و طی ۴۸ ساعت در تمامی نقاط ایران که باشین. داشته باشین.

اینه ضد بخار برای خانوم ها

می توان گفت که یکی از پرطرفدارترین و بهترین نوع از آینه تراش ها آینه بدون مه یا همان آینه ضد بخار هست. نصب این محصول بر روی دیوار می باشد. اما هنگام نصب آینه به طور کامل به روی دیوار نمی چسبه. این محصول یکی از تولیدات و یا تولیداتی در قرن هست که توسط صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به وجود اومده. و مشکلات خیلی از افراد رو حل کرده .

پس برای داشتن این محصول بسیار مدرن و هوشمند می‌تونین با ما در تماس باشین و تمامی طرح ها و ابعاد مورد نظر خود رو نسبت به این آینه به ما بگین. تیم پرقدرت ما بهترین و با کیفیت ترین محصول برای شما تولید و در تمام نقاط ایران که باشین ارسال می‌کنیم .

برش و تراش آینه

انواع برش و تراش آینه

آینه قدی

در بیشتر مواقع این نمونه محصول در تمامی محیط هایی که مورد استفاده قرار داده می‌شد. بیشتر در جنبه تزیینی بوده و معمولاً یک آینه ساده در نظر گرفته می‌شد. اما زمانی که صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این آینه رو تراش داد می‌توان گفت که ، یک آینه کاربردی دکوراتیو رو برای تمامی محیط‌های موردنظر شما عزیزان به وجود آورد.

آینه های قدی کاربردهای بسیاری دارن. برای مثال زمانی که شما این محصول های مورد نظر خود استفاده می کنین. کمکی بسیاری به خود کردین. یعنی با قرار دادن این محصول در اتاق، سالن های آرایشی، نشیمن ها، مزون ها، محیط های اداری، فروشگاه ها و… که باعث ایجاد بازتاب نور طبیعی و روشنتر شدن محیط خود شدین و دیگر فواید و یا همون ویژگی استفاده از این محصول به این گونه هست که آینه تراش قدی باعث بزرگنمایی محیط شما میشه.

برش و تراش آینه

آینه سه بعدی

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو برای ساخت آینه های سه بعدی، هنگام تولید این آینه پرطرفدار و مدرن در ابتدا یک آینه با ابعاد بزرگتر برش داده میشه و تعداد دیگری از آینه ها در ابعاد کوچکتری نیز برش داده میشه. و آینه های کوچک تر نیز به آینه بزرگ چسبانده میشه. و اینگونه میشه که یک آینه سه بعدی رو در ابعاد دلخواه شما نیز به وجود میاد.

آینه سرویس بهداشتی

برای سرویس‌های بهداشتی فرکو انواع بسیار گوناگونی از آینه ها رو تولید کرده. برای مثال آینه ضد بخار، آینه بیضی، آینه نور پردازی شده. که بیشتر افراد آینه های نورپردازی شده رو برای سرویس های بهداشتی خود استفاده می‌کنن. زیرا اگر دقت کرده باشین به وجود آینه در سرویس بهداشتی به یک امر ضروری و واجب تبدیل شده. در صنایع فرکو تمامی انواع تولید آینه های سرویس بهداشتی دارای سابقه بالا و کیفیت کاری برخوردارن.

آینه ابزار خورده آنتیک

یکی از بروز ترین و خاص ترین آیه هایی که در این صنایع تولید شده آینه های دکوراتیو ای هستن. که پتینه کاری بر روی اونا انجام شده . طبق اطلاعات به دست آمده بیشتر افراد برای پروژه های تزیینی این محصول رو خریداری می‌کنن. و در بیشتر مواقع در اشکال مربع و مستطیل شکل در تمامی محیط های مورد نظر حاضر میشه.

برش و تراش آینه

آینه نورپردازی شده

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو، آینه های نورپردازی بسیاری رو در بهترین کیفیت تولید و در تمام نقاط ایران ارسال کرده. برای ساخت این آینه در مرحله اولیه یک آینه در ابعاد استاندارد و مورد نظر افراد برش داده می شه. پس از مرحله برش دادن لبه آینه ها با کمک دستگاه تراش تراشیده میشه. پس از مرحله تراش کاری با کمک ورقه هایPVC وLED که در پشت آینه کارگزاری میشه. یک آیه نورپردازی شده که کمک بسیاری نه تنها برای ایجاد نور کافی در محیط هست. بلکه ایرادات ظاهری رو نیز به واضح به افراد نشون میده. و به راحتی می توان اونا رو اصلاح کرد.

این نمونه محصول در کشور های اروپایی نیز بسیار استفاده میشه. و به دلیل بروزی و مدرن این محصول توجه بیشتر طراحان دکوراسیون داخلی رو نیز نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز به خود جلب کرده که ، این آینه نورپردازی شده در محیط های فراوان مورد استفاده قرار داده شده . برای مثال منازل ، محیط های کاری ، سرویس بهداشتی، مزون ها ، سالن های آرایشی آرایشگاه ها، فروشگاه ها، خیاطی ها، و… برای سفارش این محصول با کیفیت با ما در تماس باش.

آینه ابزار خورده حکاکی شده 

در این طرح از آینه های نورپردازی شده با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه های نوری حکاکی یا اینگریوینگ میشه. به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

برش و تراش آینه

معتبرترین صنایع تولید شیشه و آینه!!

  • در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارن از این مشکل وبه وجود امده نهایت سواستفاده رو ببرن، شما خیلی راحت می‌تونین سایت های نا معتبر و صف کلاهبردارن رو از تمامی صنایع ها جدا کنین.
  • اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری برای تولید سفارشات شما ندارن پس سعی بر این دارن که تجمعی رو ایجاد نکنن. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان رو به شما میده. شما بتونی از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید کنی.
  • یکی دیگر از راه های شناخت شرکت و یا کارگاه های کلاهبردار نداشتن اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی،و برگه ارزش افزوده است.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری. از اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی و برگه ارزش افزوده هست.
  • شما عزیزان می توانید با اظهار نامه مالیاتی کلاهبردار بودن اون سایت رو متوجه بشین. زیرا افراد کلاهبردار در هیچ مرکز های مالیاتی پرونده ندارن.
  • تمامی مواردی که گفته شده رو با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد با خبر میشین و ما با افتخار تمامی موارد خواسته شده رو در خدمت شما عزیزان خواهیم گذاشت.

دیگر تولیدات در صنایع فرکو

برش و تراش آینه

دیگر محصولات تولیدی در صنایع فرکو

قیمت تمامی محصولات از جمله قیمت طلق شفاف و دیگر طلق ها بسیار مناسب و به‌صرفه هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو